Σελίδα 3 από 3

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 10:01 am
από vasilikirimp
ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:quote]ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΛΑΙΚΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ...
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ
μη με στενοχωρείς ......όχι και λαικός !!!!! :105 :105[/quote]

ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΛΑΙΚΟΣ;;;ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ... ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.[/quote]


καλά δε τα έβαψα και μαύρα ....εξάλλου δε μου πάει .....
:lol: :oops: :lol:

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 10:05 am
από yiorgos31
κανεις δε θα το παρει το gps? ειναι και pda μαζι :lol: :lol: :lol:

Re: Έκθεση Βιβλίου στη Θεσ/νίκη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 18, 2009 10:39 am
από agiooros
Edit: Εκτός θέματος.