Σελίδα 21 από 22

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 12:49 pm
από Misha
Ionas έγραψε:Ο Όσιος Μακάριος ο Αιγύπτιος μαζί με το Μεγάλο Αντώνιο αποτελούν μεγάλες μορφές του ασκητισμού. Είχε και ο Όσιος Μακάριος πλήθος αποκαλύψεων και η φήμη του είχε απλωθεί από τότε σε όλη την Εκκλησία. Έχει γράψει πολλά και ο ίδιος.
o Mέγας Μακάριος ήταν γιος ιερέως.Παντρευτηκε παρα την θέλησησ των γονέων του.
Συντομα ομως μετα η συμβια του πέθανε.Απο τοτε και για περισσοτερο από 60 χρονια έζησε με άσκηση και αγώνα στην έρημο.
Οταν ερωτήθηκε "πώς ειναι αδύνατος έιτε τρωει είτε όχι;" εκείνος απάντησε :"από τον φόβο του Θεού".

στον μαθητη του Παφνουτιο έλεγε συχνα:"πρόσεχε να μη κρινης κανένα και θα σωθής"

κοιμηθηκε σε ηλικία 97 ετων,αφου προειδοποιηθηκε για τον θανατο του από τον Μ.Αντώνιο και τον Μ.Παχώμιο...

η κοιμηση του υπολογιζεται στο 390 μΧ.

(απο τους βιους των αγιων του αγιου Νικολάου Βελιμίροβιτς)

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 2:54 pm
από Ionas
Είχε ο Όσιος Μακάριος ο Αιγύπτιος την τιμητική προσωνυμία "Παιδογέρων" από τους συνασκητές του, γιατί ήταν άκακος σαν παιδί και σοφός σαν πολύπειρος γέρων.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 4:02 pm
από Ionas
Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου «Η ζωή μετά θάνατον»

Τήν τραγικότητα τής κτίσεως, μετά τήν πτώση του Αδάμ καί τήν είσδυση σέ αυτήν τής φθοράς, περιγράφει ωραιότατα ό άγιος Συμεών ό νέος θεολόγος. Γράφει Οτι μετά τήν έξοδο του Αδάμ από τόν Παράδεισο ολόκληρη η κτίοη δέν ήθελε νά βλέπη τόν άνθρωπο καί διακατεχόταν από οργή εναντίον του. Ή κτίση δέν ήθελε νά υποταγή σέ αυτόν. Ό ήλιος δέν ήθελε νά λάμπη, η σελήνη νά στέλη τό φως, τά αστέρια νά ακτινοβολούν, οι πηγές νά βρύουν, οι ποταμοί νά τρέχουν. Ό αέρας δέν ήθελε νά δώση αναπνοή στον άνθρωπο, τά θηρία καί όλα τά ζώα έτραχύνθησαν εναντίον τοϋ ανθρώπου, γιατί έχασε τήν δόξα πού είχε. Ό ουρανός ήθελε νά πέοη δικαίως πάνω στον άνθρωπο καί η γη δέν άντεχε νά τον κρατά. Τότε ακριβώς επεμβαίνει ό Θεός μέ τήν αγάπη Του καί τήν φιλανθρωπία Του, καί, αποβλέποντας στην ανάπλαση, δια της ενσάρκου Οικονομίας του Υιού Του, συγκρατεί την κτίση με τη δύναμή Του και αναστέλλει την ορμή των κτισμάτων εναντίον του ανθρώπου, έως ότου γίνη ο άνθρωπος πνευματικός, άφθαρτος και αθάνατος, ώστε και αυτή να ελευθερωθή από τη φθορά, να συνανακαινισθή μαζί του, να αφθαρτοποιθή και να γίνη πνευματική.

ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 26, 2007 8:06 pm
από silver
Ο Micha έγραψε :
o Mέγας Μακάριος ήταν γιος ιερέως.Παντρευτηκε παρα την θέλησησ των γονέων του. Συντομα ομως μετα η συμβια του πέθανε
Για πληρεστέρα ενημέρωση από τον τόμο Α σελίς 437 «Ο ΜΕΓΑΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘ. ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»

Μακάριοι οι Όσιοι Πατέρες ημών, σύγχρονοι όντες, ήσαν ο μεν είς από την Θηβαίδα της Αιγύπτου, εξ ού και Αιγύπτιος επονομάζεται, ο δε έτερος από την Αλεξάνδρειαν, εξ ού και Αλεξανδρεύς αποκαλείται. Ο δε Αιγύπτιος λέγεται και Μέγας, καθό πρώτος και μεγαλύτερος κατά την ηλικίαν. Ο μεν λοιπόν Αιγύπτιος Μακάριος εγεννήθη περί το έτος 301, επειδή δε ηγάπησε την αρετήν εκ νεαράς ηλικίας, εφάνη άμεμπτος και ακατηγόρητος εις όλην του την ζωήν. Ότε δε ήτο ετών είκοσιν ή κατ' άλλους τριάκοντα ανεχώρησεν από τον κόσμον. Τόσην δε υπομονήν έδειξεν εις τούς κόπους της ασκήσεως ο αοίδιμος, ώστε εις ολίγους χρόνους ηξιώθη να λάβη το χάρισμα της διακρίσεως και την κατά των δαιμόνων εξουσίαν και δύναμιν, να προλέγη τα μέλλοντα και να ποιή θαύματα, νέος έτι ών, εκαλείτο παιδαριογέρων, ήτο δε μαθητής, ως λέγουσί τινες, Αντωνίου του Μεγάλου...

Τα νερά της καθ' ημάς Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι αρκούντως διαυγή...

Re: Άν υπάρχει Ζωή

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 27, 2007 3:13 am
από Harrys1934
lovethink έγραψε:
Dirfys έγραψε:
ολοι 33 μην αλλαξεις γνωμη μετα και αρχισεις τις προσθηκες...
δεν θα το δεχθω....
Δηλαδή θα είμαστε όλοι ίδια ηλικία ανάστασης αλλά διαφορετική θανάτου και διαφορετική γέννησης
Θα γιορτάζουμε τα αναστενέθλια :lol:
(καλοπροαίρετα τα λέω ε ? μη μου λογίσετε αμαρτία )


Τώρα θα πεις με το δ'ικιο σου, γιατί κυνηγάς συνέχεια εμένα; Δίκιο έχεις, αλλά εσύ έχεις τις ερωτίσεις που σηκόνει μαχαίρι. Που χωρίζει το Πνε'υμα από την ψυχή Λοιπον ξανά άκουσε αν και αυτά τα έχω ξανά γράψει Φιλιπ. Γ-21-θα μετασχηματίσει το σώμα αυτό της ταπεινότητος και της ασημότηττος. το ασθενές και φθαρτό και θνητόν, θα το μεταμορφώση, ώστε να γίνει όμοιοον προς το ένδοξον ιδικόν του σώμα..¨Οπως φανερώθηκε κατά την Μεταμόρφωση
Και στου Ιωάννου -Γ-2-θα γίνουμε όπως θα τον ιδούμε ..Σαν πως θα τον δουμε φίλε Μανώλη; Τα ευκόλος νοούμενα.............. Χάρης

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 27, 2007 7:37 am
από Ionas
vasilis_m21 έγραψε:Aυτή η διήγηση είναι μύθος 1000 % Καρατσεκαρισμένο
Καλημέρα σας
Επανέρχομαι λίγο σε αυτό που έγραψε ο Βασίλης παραπάνω, γιατί αναφέρεται στην ιστορία που εγώ μετέφερα. Του διαλόγου, δηλαδή, του Οσίου Μακαρίου με το κρανίο ιερέα της Ήσιδας. Αυτή η ιστορία έχει γραφτεί από διηγήσεις Γερόντων της ερήμου, και ανήκει στην Ευσεβή Παράδοση. Η Ευσεβής Παράδοση, περιλαμβάνει αληθινά βιώματα αλλά μπορεί να μπουν μέσα και φαντασίες, ίσως και κακοπροαίρετες πολλές φορές αναλήθειες. Παράθεσα το συμβάν αυτό για χάρη της συζήτησης αλλά και για διερεύνησή του κατά πόσον είναι γνήσιο. Άλλωστε γι' αυτό έγραψα μετά το απόσπασμα από τις ομιλίες του Οσίου, το οποίο βέβαια δεν επιδέχεται αμφισβήτηση και αποτελεί Αγιοπνευματική αποκάλυψη στον Όσιο και κατ΄επέκταση στο Χριστεπώνυμο Πλήρωμα της Εκκλησίας.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 27, 2007 10:24 am
από nikolaos-9
Και, πού ξέρει ο φίλος vasilis_m 21, οτι η διήγηση αυτή είναι μύθος και μάλιστα 1000%? Ήταν μπροστά?

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 27, 2007 4:42 pm
από F10
..

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 29, 2007 7:07 am
από vasilis_m21
Και, πού ξέρει ο φίλος vasilis_m 21, οτι η διήγηση αυτή είναι μύθος και μάλιστα 1000%? Ήταν μπροστά?
Γιατί εσύ ήσουν μπροστά και ξέρεις ότι ήταν αλήθεια;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 29, 2007 8:10 am
από YiaVi
Για το θέμα των τελωνίων παραπέμπω απλά 1. στην ευχή στην Υπεραγία Θεοτόκο της ακολουθίας του Μικρού Αποδείπνου, 2. στον Βίο του Μεγάλου Αντωνίου, γραμμένο από τον Μέγα Αθανάσιο και 3. στο βιβλίο του Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιεροθέου, "Η ζωή μετά τον θάνατο". Στο τελευταίο γίνεται θεολογική ερμηνεία της εκκλησιαστικής παράδοσης περί τελωνείων.

Μία συγκλονιστική καταγραφή σύγχρονης εμπειρίας σχετικά με το θέμα υπάρχει στπ βιβλίο του π. Στεφάνου Αναγνωστόπουλου, "Εμπειρίες κατά τη θεία Λειτουργία".

Τώρα τί θα ακούσουμε; Την εμπειρία της Εκκλησίας και των αγίων ή τον χαλασμένο λογισμό μας και καθηρημένους ψευδο-αρχιεπισκόπους όπως ο Λάζαρος Πούχαλο; Για ρωτήστε κατά Αμερική μεριά τί γνώμη έχουν οι σοβαροί Ορθόδοξοι για το ποιόν του "αρχιεπισκόπου" αυτού, που ούτε ο ίδιος δεν ξέρει από πού έχει τη χειροτονία. Μπροστά του οι δικοί μας Ματθαιϊκοί είναι απαυγάσματα Ορθοδοξίας και κανονικής τάξεως. Δεν το ήξερα ότι ο κύριος αυτός έρχεται στην Ελλάδα. Ελπίζω να μην του επιτρέπει κανείς δικός μας ιερέας να λειτουργεί.