Σελίδα 24 από 36

Re: Αποφθέγματα Αγίων

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 13, 2014 7:18 am
από fotis
Για να πάψει ο νους μας να παράγει κακούς λογισμούς, πρέπει να λείψει η πονηρία. Τότε ο άνθρωπος έχει πνευματική υγεία
Γέροντας Παΐσιοs

Re: Αποφθέγματα Αγίων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 14, 2014 6:48 am
από fotis
Όσο περισσότερο κοπιάζεις, τόσο περισσότερη χαρά και περισσότερη χάρι θα πάρεις από τον Θεό
Γέροντας Παΐσιος

Re: Αποφθέγματα Αγίων

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 15, 2014 6:47 am
από fotis
Όταν κανείς προκόβει πνευματικά, μέσα του έχει μία χαρά, μία ειρήνη, μία ευχαρίστηση
Γέροντας Παΐσιος

Re: Αποφθέγματα Αγίων

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 16, 2014 5:11 am
από fotis
΄Ενας πνευματικός άνθρωπος δεν έχει θλίψεις. Όταν η αγάπη αυξηθεί και καεί η καρδιά από τον θείο έρωτα, δεν μπορεί να σταθεί πλέον θλίψη. Η μεγάλη αγάπη προς το Χριστό υπερνικά τους πόνους και τις ταλαιπωρίες που του προξενούν οι άνθρωποι.
Γέροντας Παΐσιος

Re: Αποφθέγματα Αγίων

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 17, 2014 7:51 am
από fotis
Ο Θεός δεν έχει περιγραφή και τέρμα• ούτε και οι ιδιότητές Του είναι δυνατό να έχουν. Μπαίνοντας ο άνθρωπος, δια της Χάριτος του
Γέροντας Ιωσήφ ο ησυχαστής

Re: Αποφθέγματα Αγίων

Δημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 18, 2014 6:36 am
από fotis
Χωρίς την ψυχήν μας καθαρήν, δεν έχουμε κανένα όφελος από τη Θεία Κοινωνία. Για αυτό να μη διστάζετε, να μην ντρέπεστε και να εξομολογείσθε. Ότι και αν έχετε κάνει, την πιο μεγάλη αμαρτία, ο πνευματικός έχει την εξουσία από το Χριστό και από τους Αποστόλους με το πετραχήλι του να τη συγχωρήσει.
Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης

Re: Αποφθέγματα Αγίων

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 19, 2014 6:20 am
από fotis
Πολλοὶ ἀγαποῦν νὰ διαβάζουν σοβαρὰ βιβλία, καὶ αὐτό εἶναι καλό, ἀλλ᾿ ἀνωτέρη ἀπ' ὅλα εἶναι ἡ προσευχή.

( Ἅγιος Σιλουανός )

Re: Αποφθέγματα Αγίων

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 21, 2014 10:00 am
από fotis
Πρέπει να γνωρίζει ο άνθρωπος ότι ο Θεός δεν επιτρέπει μεγαλύτερες θλίψεις απ' ότι μπορεί να υποφέρει και αυτό θα του δίνει μεγάλο θάρρος. Η γνώση αυτή τον καθιστά ανδρείο, καρτερικό και μεγαλόψυχο, διότι εμβάλλει στην ψυχή του την πεποίθηση ότι ο Θεός, ο οποίος από αγάπη επιτρέπει τις θλίψεις, εξάπαντος θα τον βοηθήσει για να απαλλαγεί από αυτές, αποκομίζοντας μεγάλη ωφέλεια. (Γέροντας Ευσέβιος)

Re: Αποφθέγματα Αγίων

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 22, 2014 6:48 am
από fotis
Οι ασθένειες μας βγάζουν σε καλό, όταν τις υπομένουμε αγόγγυστα και παρακαλούμε το Θεό να μας συγχωρέσει τις αμαρτίες και δοξάζουμε το όνομά του. (Γέροντας Πορφύριος)

Re: Αποφθέγματα Αγίων

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 23, 2014 5:01 pm
από fotis
Ευχαριστώ το Χριστό, όταν μου δίνει την ευκαιρία να πονώ. Τότε θυμάμαι τα μαρτύρια του και ξεχνώ το δικό μου πόνο. Είναι ωραίο και ωφέλιμο πράγμα ο πόνος και η θλίψη. Εγώ τον πόνο τον θεωρώ δώρο του Θεού. Πολλοί γνώρισαν το Θεό από τον πόνο που έζησαν. (Γέροντας Ιερώνυμος)