Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 10, 2007 5:27 pm
Άσε πολύ άσχημο,σαν το θρησκευτικό φανατισμό νομίζω δεν υπάρχει τίποτα άλλο...
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://xristianos.net/forum/
Χριστιανόπουλα τι θα γίνει με τις διαμάχες?
Αδελφέ, ίσως γνωρίζεις, στην αρχαία Ρώμη υπήρχε ένας θεός με δύο πρόσωπα, το όνομα αυτού Ιανός. Σύ ισχυρίζεσαι και ο PATIENT ομοίως, ότι οι οικουμενιστές έχουν διαβρώσει τα πάντα, σε τέτοιο βαθμό, που ο ταλαίπωρος αδελφός μας PATIENT γιά να .....σωθεί από τον οικουμενισμό έκανε πήδημα .....θανάτου και βρέθηκε στους Παλαιοημερολογίτες ! Τώρα άλλαξες πρόσωπο και παρουσιάζεις τα πράγματα ευοίωνα! Είναι άραγε; Αν βγάλω συμπέρασμα από τις τεράστιες σε μέγεθος φωτογραφίες των οικουμενιστών, που γέμισες αυτόν εδώ τον ιστοχώρο, νομίζω ότι ήρθε το τέλος ή σχεδόν το τέλος της Ορθοδοξίας. Τώρα για να τοποθετηθείς ενάντια στίς θέσεις μου, παρουσιάζεις τα πράγματα ωραία. Δηλαδή αν γίνει Οικουμενική Σύνοδος οι οικουμενιστές θα εξαφανισθούν, ως διά μαγείας, οι Ορθόδοξοι θα καταλάβουν τις σπουδαίες θέσεις της Συνόδου, και θα έχουμε Ορθόδοξο αποτέλεσμα! Θα ήθελα να σου θυμίσω ότι στην απόφαση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών, να φέρει τον Πάπα στην Ελλάδα, και στο ταξίδι του στο Βατικανό, δεν βρέθηκε ούτε ένας Ιεράρχης να υψώσει την ράβδον του και να επιφέρει κτύπημα στον Αρχιεπίσκοπο για την προδοσία της Ορθοδοξίας, κάτι ανάλογο του Αγίου Νικολάου στον αιρετικό Άρειο. Επειδή σε πιάνει αλλεργία, δεν θα ήθελα σου θυμίσω, ότι έγινε το αυτό, και στη προδοσία του Φαναρίου με τον Πάπα. Παρ' όλα αυτά, ισχυρίζεσαι ότι θα έχουμε Ορθόδοξη Οικουμενική Σύνοδο....ποιος τα ειπε αυτα αγαπητε????
κατ αρχας δυο τοπικες Εκκλησιες Βουλγαρια -Γεωργια δεν μετεχουν στο ΠΣΕ.
πολλοι ιεραρχες της Σερβιας ειναι πνευματικοπαιδια του π.Ιουστινου καιο κρατουν τη γραμμη του:π.Αρτεμιος Ραντοσαβλιεβιτς,π.Ειρηναιος Μπουλοβιτς,π.Αμφιλοχιος Ραντοβιτς,π.Αθανασιος Γιεβτιτς...
πολλοι ρωσοι επισκοποι εν τη Ρωσια και εν τη διασπορα,πολλοι ελληνες επισκοποι εν Ελλαδι και αλλαχού δεν κλινουν γονυ στην αιρεση του οικουμενισμου.
Τα περισσότερα προβλήματα των ανθρώπων, υπάρχουν εξ αιτίας της άγνοιας, η οποία άγνοια, είναι αποτέλεσμα έλλειψης ενδιαφέροντος για αναζήτηση της αλήθειας. Ένεκα των αμαρτιών μας δεν υπάρχει φωτισμός και ο αντίδικος ημών διάβολος, συσκοτίζει τον νουν μας, με σκοπό να κάνουμε λανθασμένες επιλογές. Όπως θα έχετε διαπιστώσει, έχουν γραφεί τόσα πολλά, σε αυτή την ιστοσελίδα και ως φαίνεται, για πολλούς αδελφούς/ες το θέμα είναι δύσκολο, ενώ είναι τόσο απλό. Μερικοί αδελφοί ανατρέχουν ακόμη και στα βάθη των αιώνων για να κόψουν και να ράψουν (Προκρούστειος μέθοδος), αρκεί να παρουσιάσουν κάτι που θα ηρεμήσει την ανησυχούσα συνείδησή των. Με φόβο Θεού, θα παραθέσω ένα απλό παράδειγμα, ελπίζοντας ότι θα βοηθήσω στην κατανόηση του προβλήματος. Την Εκκλησία του Χριστού μας, θα την παρομοιάσουμε με μία Γεννήτρια η οποία κάνει την εμφάνισή της, την ημέρα της Πεντηκοστής στα Ιεροσόλυμα. Από τα Ιεροσόλυμα ένα καλώδιο έρχεται και ηλεκτροδοτεί την Ελλάδα ( =Εκκλησία της Ελλάδος). Ένα άλλο καλώδιο, από την γεννήτρια των Ιεροσολύμων πηγαίνει στην Σερβία ( =Εκκλησία της Σερβίας), ένα άλλο καλώδιο στην Ρωσία ( =Εκκλησία της Ρωσίας), ένα άλλο καλώδιο στην Αμερική ( = Εκκλησία των Ρώσων της Διασποράς στην Αμερική), κ.λ.π. Κάθε χώρα ( =Εκκλησία) έχει την ευθύνη και την υποχρέωση να ηλεκτροφωτίσει όλα τα σπίτια, της επικράτειά της, καθώς επίσης, να διαφυλάξει την ομαλή και καλή λειτουργία του συστήματος. Κάποια στιγμή, μία ομάδα Ελλήνων, για μία αιτία (λογική ή παράλογη), δεν συμφωνεί με τις παρεχόμενες υπηρεσίες ηλεκτρισμού της Ελλάδος, ( =Ελληνικής Εκκλησίας), κάνει δική της εταιρεία ( =εκκλησία), πηγαίνει στην Αμερική, ζητά παροχή ηλεκτρικής ενέργειας (χειροτονίες) από το καλώδιο ηλεκτρισμού των Ρώσων της Διασποράς ( =Ορθόδοξη Εκκλησία Ρώσων της Διασποράς). Η ομάδα των Ελλήνων, ενώνει το καλώδιό της, με το καλώδιο των Ρώσων, το ρίχνει στον ωκεανό και σιγά-σιγά το φέρνει στην Ελλάδα. Τώρα, σύμφωνα με τα Καταστατικά της Εταιρείας ηλεκτρισμού των Ιεροσολύμων ( =Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας του Χριστού), κάθε χώρα ( = Εκκλησία) έχει την αρμοδιότητα και αποκλειστικότητα παροχής υπηρεσιών στην επικράτειά της. Έτσι, βάσει των καταστατικών ( =Ιεροί Κανόνες), η ενέργεια της ομάδος των Ελλήνων να φέρουν ηλεκτρισμό (=Θεία Χάρη=έγκυρα Μυστήρια) από την Αμερική, και να δημιουργήσουν νέο δίκτυο (=εκκλησία) παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα ( =Ελληνική Εκκλησία ), είναι παράνομη, καταδικαστέα και μη έγκυρη. Η ομάδα των Ελλήνων που έφερε νέα παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από την Αμερική προκειμένου να δικαιολογήσει την πράξη της, προβάλει τον ισχυρισμό, ότι η Ελλάδα ( =Ελληνική Εκκλησία), κάνοντας μερικές μετατροπές στα καταστατικά της (=αλλαγή ημερολογίου), έπαψαν τα καλώδια να έχουν …..ηλεκτρισμό! Η Ελλάδα ( =Ελληνική Εκκλησία ) απαντά : Εάν τα καλώδιά μας δεν έχουν ηλεκτρισμό, τότε ούτε τα καλώδια των Ρώσων της Αμερικής έχουν ηλεκτρισμό, διότι παίρνομε όλοι εμείς από την ίδια Γεννήτρια (=Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία).Πρίν το κάνουμε silverado , να ρωτήσω κάτι;
οι παλαιοημερολογίτες χειροτονημένοι- στην Αμερική, αποσχισθέντες από την εκκλησία της Ελλάδος και σε ακοινωνησία ευρισκόμενοι μαζί της, ερχόμενοι στην Ελλάδα, έπηξαν καινούργιο θυσιαστήριο; Δλδ ο ΑΓ. Σεραφείμ σε ποιά εκκλησία θα λειτουργούσε στην Ελλάδα; Σ' αυτήν που ίσως και να θεωρούσε αιρετική;
Λογικό είναι να σκεφθεί κανείς, ότι η Ελλαδική Εκκλησία δεν θα του παραχωρούσε ποτέ ναό...ΑΡΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΎΣΕ ΣΕ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ ΘΥΣΙΑΣΤΉΡΙΟ, σε καινούργια εκκλησία; Εδώ μιλάμε γιά υπερόριες χειροτονίες. Θου Κύριε ...Μήπως ,παραπροωθώντας το, το παρακάνουμε λιγάκι; ;
Αν και δεν είμαι σίγουρος ότι έχει κάποιο νόημα, PATIENT, θα προσπαθήσω για τελευταία φορά να σου εξηγήσω τι εννοώ και γιατί είσαι εκτός κλίματος του συγκεκριμένου topic.PATIENT έγραψε: Ο ΆΓΙΟΣ ΜΆΞΙΜΟΣ όταν τον ρώτησαν ακριβώς το ίδιο πράγμα (δηλαδή γιατί δεν κοινωνεί με κανέναν και θέτει έτσι τον εαυτό του εκτός Εκκλησίας) απάντησε:
" Kαθολική Εκκλησία είναι η ΣΩΤΉΡΙΟΣ ΟΜΟΛΟΓΊΑ προς Αυτόν, είπε ο Κύριος μας" και προφανώς έδειξε να μην τον πτοεί καθόλου η διοικητική υπαγωγή σε κάποιο πατριαρχείο.
Aν εσύ μιλάς για αμφισβητούμενες σχέσεις με αιρετικούς καλά κάνεις και το πιστεύεις.
Μόνο που δεν πρόκειται μόνο για σχέσεις αλλά και για διακηρύξεις και για συμφωνίες και για αναγνώριση Αποστολικής διαδοχής στους εκτός εκκλησίας δηλ. στους καταδικασμένους αιρετικούς .
Γενικά μιλάμε για αποδοχή της αιρετικής διδασκαλίας των κλαδων.
Επίσης, όταν μιλάμε για οικουμενιστές ιεράρχες νομίζω ότι όλοι συμφωνήσαμε ότι μιλάμε για ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ. Οχι καταδεδικασμένους αλλά υποκείμενους σε κρίση υπό μελλοντική Πανορθόδοξη Σύνοδο. Αρα αν συγκρίνεις το αδίκημα "περίεργων μοναστηριών" (δεν ξέρω τι εννοείς) με ΕΝΕΡΓΟΥΝΤΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ και μάλιστα όχι οποιους κι όποιους, αλλά τις κεφαλές , δεν αντιμετωπίζεις (κατ' εμένα) με σοβαρότητα το θέμα.
nkope έγραψε:Αν και δεν είμαι σίγουρος ότι έχει κάποιο νόημα, PATIENT, θα προσπαθήσω για τελευταία φορά να σου εξηγήσω τι εννοώ και γιατί είσαι εκτός κλίματος του συγκεκριμένου topic.PATIENT έγραψε: Ο ΆΓΙΟΣ ΜΆΞΙΜΟΣ όταν τον ρώτησαν ακριβώς το ίδιο πράγμα (δηλαδή γιατί δεν κοινωνεί με κανέναν και θέτει έτσι τον εαυτό του εκτός Εκκλησίας) απάντησε:
" Kαθολική Εκκλησία είναι η ΣΩΤΉΡΙΟΣ ΟΜΟΛΟΓΊΑ προς Αυτόν, είπε ο Κύριος μας" και προφανώς έδειξε να μην τον πτοεί καθόλου η διοικητική υπαγωγή σε κάποιο πατριαρχείο.
Aν εσύ μιλάς για αμφισβητούμενες σχέσεις με αιρετικούς καλά κάνεις και το πιστεύεις.
Μόνο που δεν πρόκειται μόνο για σχέσεις αλλά και για διακηρύξεις και για συμφωνίες και για αναγνώριση Αποστολικής διαδοχής στους εκτός εκκλησίας δηλ. στους καταδικασμένους αιρετικούς .
Γενικά μιλάμε για αποδοχή της αιρετικής διδασκαλίας των κλαδων.
Επίσης, όταν μιλάμε για οικουμενιστές ιεράρχες νομίζω ότι όλοι συμφωνήσαμε ότι μιλάμε για ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ. Οχι καταδεδικασμένους αλλά υποκείμενους σε κρίση υπό μελλοντική Πανορθόδοξη Σύνοδο. Αρα αν συγκρίνεις το αδίκημα "περίεργων μοναστηριών" (δεν ξέρω τι εννοείς) με ΕΝΕΡΓΟΥΝΤΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ και μάλιστα όχι οποιους κι όποιους, αλλά τις κεφαλές , δεν αντιμετωπίζεις (κατ' εμένα) με σοβαρότητα το θέμα.
1. Το περί Αγίου Μαξίμου είναι πολυφορεμένο και το χρησιμοποιεί ο κάθε πικραμένος για να δικαιολογήσει την πλάνη του. Ο Άγιος Μάξιμος ήταν Άγιος, ενώ εμείς δεν είμαστε. Εκείνος ήξερε τι έκανε γιατί τον πληροφορούσε το Άγιο Πνεύμα. Εμάς ποιος μας πληροφορεί ότι δεν είμαστε σε πλάνη, όταν απομακρυνόμαστε από την Εκκλησία του Χριστού για να φτιάξουμε δικό μας μπαϊράκι;
Λόγια άνευ πετερικών αποδείξεων είναι κούφια λόγια.nkope έγραψε:
2. Όλα αυτά που λες για τις σχέσεις των προκαθήμενων με τους αιρετικούς δεν αφορούν το σύνολο της Ορθόδοξης Εκκλησίας, όπως έχουμε πει, αλλά μόνο τα συγκεκριμένα πρόσωπα. Υπάρχουν παρα πολλοί μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία που ανησυχούν για την περίεργη αυτή συμπεριφορά των προκαθήμενων, αλλά δεν πρόκειται να φύγουν απ΄αυτή και να τους τη χαρίσουν. Θα παλαίψουμε για την πίστη μας μέσα απ΄την Εκκλησία μας.
Προσωπικά όταν απευθύνω σοβαρές κατηγορίες χρησιμοποιώ ατράνταχτα επιχειρήματα. Γι αυτό αν δεν έχεις συγκεκριμένες αποδείξεις γι αυτό που λές καλύτερα να μην το λές.nkope έγραψε:
3. Για τις χειροτονίες ούτε λέξη. Τι είναι χειρότερο ένα οικουμενιστής επίσκοπος ή ένας επίσκοπος που στην ουσία δεν έχει χειροτονηθεί αλλά ονόμασε μόνος του τον εαυτό του επίσκοπο;
Εδώ είσαι τελείως "φάουλ".nkope έγραψε:
4. Η λέξη περίεργα για κάποια "ησυχαστήρια" του παλιού είναι επιεικής. Το κακό είναι ότι τα σκάνδαλα που γίνονται σ΄αυτά χρεώνονται σ΄ολόκληρη την Ορθοδοξία απ΄τους εχθρούς της.
Και εγώ σου θυμίζω ότι Οικουμενιστής = Αιρετικός.nkope έγραψε:
Όλα αυτά τά 'χουμε πει και ξαναπεί και τάχουμε βαρεθεί. Ήρθε ο καιρός να τα προσπεράσουμε και να προχωρήσουμε μπροστά, προς τον Κύριο, με το βλέμμα μας στην ημέρα της κρίσεως (Κυριακή της Απόκρεω σήμερα, μνήμη της Δευτέρας Παρουσίας). Εκεί ο Κύριος δε θα δεχτεί σαν δικαιολογία, ότι ο Επίσκοπός ήταν οικουμενιστής, θα πρέπει να βρούμε κάποιο άλλο πνευματικό οδηγό, αν αυτός που έχουμε έχει ξεφύγει, αλλά μέσα απ΄την Εκκλησία, γιατί έξω απ΄αυτήν δεν υπάρχει σωτηρία.
Σου θυμίζω το ρητό "όποιος βγαίνει έξω απ΄το μαντρί τον τρώει ο λύκος". Αυτό ισχύει ακόμη κι αν ο παραγιός του βοσκού έχει κάποια κουσούρια, γιατί ο βοσκός είναι ο Κύριος και δε θα τον αφήσει να διαλύσει το μαντρί.
Τέλος.2. Ότι το σύνολο σχεδόν όσων ψήφισαν (93%) πιστεύει ότι η τοπική Εκκλησία στα γεωγραφικά όρια της Ελλάδας της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας είναι η Εκκλησία της Ελλάδος κι επιθυμεί να είναι σ΄αυτή, είτε με νέο είτε με παλιό ημερολόγιο. Κανένας απ΄αυτούς δεν βάζει θέμα οικουμενισμού για την ένταξή του στην Εκκλησία της Ελλάδος, εκτός αν, όσοι ψήφισαν την επιστροφή της στο παλιό ημερολόγιο, πιστεύουν ότι με τον τρόπο αυτό θα λυθεί το πρόβλημα του οικουμενισμού.
3. Μόνο το 7% που δεν συμφωνεί με καμιά από τις λύσεις, που προτείνει το γκάλοπ, υποθέτω ότι είναι πιθανόν να έχει άλλο πρόβλημα με την Εκκλησία της Ελλάδος και δεν επιθυμεί να βρίσκεται σ΄αυτή, λόγω οικουμενιστών αρχιερέων ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο.