silver έγραψε:
Τα περισσότερα προβλήματα των ανθρώπων, υπάρχουν εξ αιτίας της άγνοιας, η οποία άγνοια, είναι αποτέλεσμα έλλειψης ενδιαφέροντος για αναζήτηση της αλήθειας. Ένεκα των αμαρτιών μας δεν υπάρχει φωτισμός και ο αντίδικος ημών διάβολος, συσκοτίζει τον νουν μας, με σκοπό να κάνουμε λανθασμένες επιλογές. Όπως θα έχετε διαπιστώσει, έχουν γραφεί τόσα πολλά, σε αυτή την ιστοσελίδα και ως φαίνεται, για πολλούς αδελφούς/ες το θέμα είναι δύσκολο, ενώ είναι τόσο απλό. Μερικοί αδελφοί ανατρέχουν ακόμη και στα βάθη των αιώνων για να κόψουν και να ράψουν (Προκρούστειος μέθοδος), αρκεί να παρουσιάσουν κάτι που θα ηρεμήσει την ανησυχούσα συνείδησή των. Με φόβο Θεού, θα παραθέσω ένα απλό παράδειγμα, ελπίζοντας ότι θα βοηθήσω στην κατανόηση του προβλήματος. Την Εκκλησία του Χριστού μας, θα την παρομοιάσουμε με μία Γεννήτρια η οποία κάνει την εμφάνισή της, την ημέρα της Πεντηκοστής στα Ιεροσόλυμα. Από τα Ιεροσόλυμα ένα καλώδιο έρχεται και ηλεκτροδοτεί την Ελλάδα ( =Εκκλησία της Ελλάδος). Ένα άλλο καλώδιο, από την γεννήτρια των Ιεροσολύμων πηγαίνει στην Σερβία ( =Εκκλησία της Σερβίας), ένα άλλο καλώδιο στην Ρωσία ( =Εκκλησία της Ρωσίας), ένα άλλο καλώδιο στην Αμερική ( = Εκκλησία των Ρώσων της Διασποράς στην Αμερική), κ.λ.π. Κάθε χώρα ( =Εκκλησία) έχει την ευθύνη και την υποχρέωση να ηλεκτροφωτίσει όλα τα σπίτια, της επικράτειά της, καθώς επίσης, να διαφυλάξει την ομαλή και καλή λειτουργία του συστήματος. Κάποια στιγμή, μία ομάδα Ελλήνων, για μία αιτία (λογική ή παράλογη), δεν συμφωνεί με τις παρεχόμενες υπηρεσίες ηλεκτρισμού της Ελλάδος, ( =Ελληνικής Εκκλησίας), κάνει δική της εταιρεία ( =εκκλησία), πηγαίνει στην Αμερική, ζητά παροχή ηλεκτρικής ενέργειας (χειροτονίες) από το καλώδιο ηλεκτρισμού των Ρώσων της Διασποράς ( =Ορθόδοξη Εκκλησία Ρώσων της Διασποράς). Η ομάδα των Ελλήνων, ενώνει το καλώδιό της, με το καλώδιο των Ρώσων, το ρίχνει στον ωκεανό και σιγά-σιγά το φέρνει στην Ελλάδα. Τώρα, σύμφωνα με τα Καταστατικά της Εταιρείας ηλεκτρισμού των Ιεροσολύμων ( =Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας του Χριστού), κάθε χώρα ( = Εκκλησία) έχει την αρμοδιότητα και αποκλειστικότητα παροχής υπηρεσιών στην επικράτειά της. Έτσι, βάσει των καταστατικών ( =Ιεροί Κανόνες), η ενέργεια της ομάδος των Ελλήνων να φέρουν ηλεκτρισμό (=Θεία Χάρη=έγκυρα Μυστήρια) από την Αμερική, και να δημιουργήσουν νέο δίκτυο (=εκκλησία) παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα ( =Ελληνική Εκκλησία ), είναι παράνομη, καταδικαστέα και μη έγκυρη. Η ομάδα των Ελλήνων που έφερε νέα παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από την Αμερική προκειμένου να δικαιολογήσει την πράξη της, προβάλει τον ισχυρισμό, ότι η Ελλάδα ( =Ελληνική Εκκλησία), κάνοντας μερικές μετατροπές στα καταστατικά της (=αλλαγή ημερολογίου), έπαψαν τα καλώδια να έχουν …..ηλεκτρισμό! Η Ελλάδα ( =Ελληνική Εκκλησία ) απαντά : Εάν τα καλώδιά μας δεν έχουν ηλεκτρισμό, τότε ούτε τα καλώδια των Ρώσων της Αμερικής έχουν ηλεκτρισμό, διότι παίρνομε όλοι εμείς από την ίδια Γεννήτρια (=Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία).
Για όσους αγαπούν την Εκκλησία τους, μελετούν την Εκκλησιολογία της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, για πληρεστέρα γνώση.
Eίναι προφανές ότι χρησιμοποιώντας τέτοια τετράγωνη λογική , προς κατανόηση των θεμάτων Της Εκκλησίας, φτάνεις τελικά σε πλάνες και αγιομαχίες καταδικάζοντας ομάδες πιστών ως υπέρτατος κριτής.
Αλίμονο αν οι ανεξιχνίαστες βουλές του Θεού είχαν τέτοια χοϊκή υπόσταση.
Αλίμονο αν με κάποιες «εικονικές καλωδιώσεις» μπορούσαμε να συλλάβουμε το μεγαλείο του Μυστηρίου της εν Χριστώ ζωής.
Πρόσεξε λοιπόν καλά με ποιούς είσαι καλωδιωμένος και με ποιούς το φώς μοιράζεσαι:
«ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΙ, ΑΓΓΛΙΚΑΝΟΙ, ΚΟΠΤΟΑΡΜΕΝΙΟΙ ΚΑΙ ΑΙΘΙΟΠΕΣ, ΛΟΥΘΗΡΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»
«ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΕΓΙΝΑΜΕΝ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ»...
«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΩΣΥΝΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΙ, ΑΓΓΛΙΚΑΝΟΙ, ΚΟΠΤΟΑΡΜΕΝΙΟΙ ΚΑΙ ΑΙΘΙΟΠΕΣ, ΛΟΥΘΗΡΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΑΙ»
(Aθηναγόρα Κοκκινάκη Αρχιεπισκόπου Θυειατείρων, Η πίστις και η προσευχή του λαού του Θεού «Η Ομολογία των Θυειατείρων» 1975)
Εκείνοι απο τους οποίους παίρνεις το φώς σου λοιπόν, δηλώνουν αναιδέστατα ότι μοιράζονται κοινά μυστήρια, βάπτισμα , ιερωσύνη κλπ. με όλους τους σημερινούς αιρετικούς. Άρα έχουν το ίδιο «φώς» που έχουν και οι αιρετικοί. Η ίδια ΔΕΗ τους τροφοδοτεί όλους αυτούς.
Άσε με εμένα ήσυχο λοιπόν.
Προτιμώ να μείνω στο «σκοτάδι» των Αγίων Πατέρων και των Οικουμενικών Συνόδων με τα λόγια του Αγίου Μάρκου «Φευκτέον αυτούς, ώς φεύγει τις απο όφεως ή κακείνων πολλώ δήπου χείρονος, τους χριστοκαπήλους και χριστεμπόρους».
Α, σε περίπτωση που ισχυριστεί κανείς , όπως ο nkope για παράδειγμα , ότι αυτές είναι προσωπικές απόψεις μερικών μεμονωμένων οικουμενιστών, να διευκρινήσουμε ότι πέρα απο τον Αρχιεπίσκοπο Μ.Βρεττανίας
τα παραπάνω ενέκρινε η Σύνοδος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως με κάθε επισημότητα όπως φαίνεται παρακάτω :
«Ελήφθη εν καιρώ και
εν συνεδρία της Άγιας και Ίερας Συνόδου ασμένως άνεγνώσθη το άπό ζ' Φεβρουαρίου του παριππεύσαντος έτους γράμμα της υμετέρας αγαπητής Ίερότητος, δι' ου υπέβαλλε μελέτην αυτής υπό τον τίτλον «Ή πίστις και ή προσευχή του λαού του Θεού», αιτουμένη τήν εύλογίαν τής Εκκλησίας προς έκδοσιν αυτής δια τας ανάγκας του χριστωνύμου πληρώματος τής κατ' αυτήν Ιεράς Αρχιεπισκοπής Θυατείρων και Μεγάλης Βρεταννίας.
Τής μελέτης ταύτης εξετασθεί σης υπό τής εν τοις Πατριαρχείοις οικείας Συνοδικής Επιτροπής και ευρεθείσης καταλλήλου εις θεραπείαν τών πνευματικών αναγκών του τη συνέσει τής υμετέρας Ίερότητος πεπιστευμένου λογικού ποιμνίου, ιδιαιτέρως δε κριθείσης και ως δοκίμου βοηθήματος διά τε τους ημετέρους Κατηχητάς και δια τους εκ τών ετερόδοξων εφιεμένους πληροφορηθήναι εν γενικαίς γραμμαίς περί τής καθ' ημάς ‘Ορθοδόξου Εκκλησίας,
ασμένως δια του παρόντος παρέχομεν, εξ αποφάσεως Συνοδικής, την άφ' ημών ευλογίαν προς έκδοσιν τύποις του εκλεκτού τούτου πονήματος της ποιμαντορικής φιλοτιμίας και πευματικής φερεπονίας της υμετέρας Ίερότητος, εγκαρδίως συγχαίροντες αύτη έπι τη συγγραφή αυτού και τα κράτιστα αιτούμενοι παρά Θεού, Ού ή χάρις και το άπειρον έλεος είη μετ' αυτής.»
Ο Κων/πολεως Δημήτριος 1975