Αποφθέγματα Αγίων
Συντονιστής: Συντονιστές
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
"Ο Δίας ήταν στο θρόνο του και έριχνε τον κεραυνό στους ανθρώπους...
...θαυμάζω το έργο του καλλιτέχνη αλλά και το πλάσμα του Θεού,
που τόσο τέλεια το δημιούργησε.Και καταλαβαίνω πως ο καλλιτέχνης που το έφτιαξε,
είχε μεγάλη αίσθηση του Θείου. Βλέπετε τον Δία, ενώ ρίχνει τον κεραυνό στους ανθρώπους,
το πρόσωπό του είναι γαλήνιο. Δεν είναι οργισμένος. Είναι απαθής".
(Γέρων Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης)
...θαυμάζω το έργο του καλλιτέχνη αλλά και το πλάσμα του Θεού,
που τόσο τέλεια το δημιούργησε.Και καταλαβαίνω πως ο καλλιτέχνης που το έφτιαξε,
είχε μεγάλη αίσθηση του Θείου. Βλέπετε τον Δία, ενώ ρίχνει τον κεραυνό στους ανθρώπους,
το πρόσωπό του είναι γαλήνιο. Δεν είναι οργισμένος. Είναι απαθής".
(Γέρων Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης)
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
"Δεν πρέπει κανείς με την θέλησή του να εκτίθεται εις τον πειρασμόν
αλλά μόνον να υπομένει με ευχαρίστησιν αυτόν που επέρχεται κατά παραχώρησιν θεού"
(Άγιος Βαρσανούφιος).
αλλά μόνον να υπομένει με ευχαρίστησιν αυτόν που επέρχεται κατά παραχώρησιν θεού"
(Άγιος Βαρσανούφιος).
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
"Η Θέωση του ανθρώπου,
είναι το μόνο σημείο που εντυπωσιάζει περισσότερο από την θεότητα του Θεού.
Αλλά αυτό που την ξεπερνάει είναι το μυστήριο της θείας ενανθρωπήσεως"
(π. Νικόλαος Χατζηνικολάου).
είναι το μόνο σημείο που εντυπωσιάζει περισσότερο από την θεότητα του Θεού.
Αλλά αυτό που την ξεπερνάει είναι το μυστήριο της θείας ενανθρωπήσεως"
(π. Νικόλαος Χατζηνικολάου).
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
"Όσο η λογική αυτού του κόσμου και η ταχύτητα της επιγειότητας συστέλλονται μέσα μας,
τόσο ζωντανός και αληθινός προκύπτει ο Θεός και στην ατμόσφαιρα της ψυχής μας
και στο περιβάλλον μας" (π. Νικόλαος Χατζηνικολάου).
τόσο ζωντανός και αληθινός προκύπτει ο Θεός και στην ατμόσφαιρα της ψυχής μας
και στο περιβάλλον μας" (π. Νικόλαος Χατζηνικολάου).
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
"Όταν ο Άνθρωπος επιτελεί κινήσεις αιώνιες, αποκτά συνήθειες θεϊκές.
Όταν γίνεται αυτό που δεν είναι, χωρίς να αρνείται αυτό που είναι,
τότε συγκλονίζει ως θαύμα" (π. Νικόλαος Χατζηνικολάου).
Όταν γίνεται αυτό που δεν είναι, χωρίς να αρνείται αυτό που είναι,
τότε συγκλονίζει ως θαύμα" (π. Νικόλαος Χατζηνικολάου).
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
"Η ψυχή μας είναι ένας κόσμος που μέσα του οι πιο στενές συγγένειες είναι
της χαράς με την λύπη,
της ζωής με τον θάνατο, του Θεού με τον άνθρωπο"
(Γέρων Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης).
της χαράς με την λύπη,
της ζωής με τον θάνατο, του Θεού με τον άνθρωπο"
(Γέρων Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης).
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
"Η υπακοή έχει αξία όταν γίνεται σε κάτι παράλογο.
Στο λογικό δεν έχει αξία και λέγεται συμφωνία,
είναι τότε παράλογο να μην υπακούσει κανείς σ' αυτήν την περίπτωση!"
(π. Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος).
Στο λογικό δεν έχει αξία και λέγεται συμφωνία,
είναι τότε παράλογο να μην υπακούσει κανείς σ' αυτήν την περίπτωση!"
(π. Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος).
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
"Πάντα να έχεις στο μυαλό σου ότι το αποτέλεσμα κάθε κόπου είναι η ανάπαυση,
κατάληξη οποιασδήποτε ατιμίας η δόξα και τέλος κάθε θλίψης η χαρά!"
(Μέγας Βασίλειος).
κατάληξη οποιασδήποτε ατιμίας η δόξα και τέλος κάθε θλίψης η χαρά!"
(Μέγας Βασίλειος).
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
"Δεν είναι η ιδική μας φροντίδα αλλά η πρόνοια του Θεού είναι εκείνη που προξενεί το πάν,
ακόμη δε και εκεί όπου νομίζουμε ότι ενεργούμε μόνοι μας".
(Ιωάννης Χρυσόστομος).
ακόμη δε και εκεί όπου νομίζουμε ότι ενεργούμε μόνοι μας".
(Ιωάννης Χρυσόστομος).
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Αποφθέγματα Αγίων
"Μην ταράζεσθε! Ο Θεός που εξετάζει τα απόκρυφα βάθη της ψυχής σας,
γνωρίζει και τις δικές σας επιθυμίες
και έχει τη δύναμη να τις εκπληρώσει όπως αυτός γνωρίζει"
(Άγιος Νεκτάριος).
γνωρίζει και τις δικές σας επιθυμίες
και έχει τη δύναμη να τις εκπληρώσει όπως αυτός γνωρίζει"
(Άγιος Νεκτάριος).
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.