Σελίδα 28 από 38

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 1:58 pm
από NIKOSZ
… το πάθος της κυριαρχίας επί του αδελφού έχει ως άμεσον συνέπειαν την απώλειαν της ημετέρας ανεξαρτησίας, και επί πλέον, πράγμα φοβερόν, τον χωρισμόν από του Θεού της αγάπης, την στέρησιν της χάριτος του Αγίου Πνεύματος. Εν τω βάθει της ψυχής του «κατακτητού» ετοιμάζεται πτώσις εις το κενόν της ανυπαρξίας.
απο το βιβλιο"Oψομεθα τον Θεο καθως εστι"

Re: Το πρόβλημα αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 2:00 pm
από PATIENT
justin έγραψε:

1 η αγ. Ταρσώ, ως κατά Χριστόν σαλή, επιστρατεύτηκε στον αγώνα από την Κυρία Θεοτόκο και τοποθετήθηκε δίπλα σε παλαιοημερολογίτικο μοναστήρι. Η συμμετοχή της στα μυστήρια ήταν πάντοτε σαλή. Μήπως λοιπόν με τoν τρόπο της ήθελε να δείξει κάτι ως προς την εγκυρότητα των μυστηρίων των παλαιοημερολογητών; Ταυτόγχρονα με τον αγώνα της προστάτευε τον χώρο αυτόν από πνευματικές επιθέσεις. Άρα ήταν πρόνοια της ιδίας της Υπεραγίας Θεοτόκου για τον χώρο αυτόν των παλαιοημερολογητών, που θέλει να επιστρέψουν εν μετανοία όλοι στην μία ,αγία καθολική εκκλησία.

2. Η εν κοινωνία παραμονή των πιστών στην μία ,αγία και καθολική εκκλησία, ακόμη και αν ο Πατριάρχης και η ιερά σύνοδος είναι αιρετική, είναι απαραίτητη, διότι σε αντίθετη περίπτωση δημιουργούνται σχίσματα και εθνικοί κίνδυνοι. Βέβαια η παραβίαση των Αποστολικών κανόνων από τον Πατριάρχη και τους λοιπούς ιεράρχες ενεργοποιεί τον πνευματικό νόμο, επειδή η ιεραρχία παύει να είναι , ως πρός την σωτηρία της, όχι ως πρός τα μυστήριά της, Αποστολική και Αγία. Δεν μπορούμε όμως να πούμε ότι συμβαίνει το ίδιο για την υπόλοιπη εκκλησία του Χριστού, που δεν είναι μόνον η ιεραρχία της. Παράδειγμα , η Αγία Θεοδώρα η αυγούστα, που έζησε κοντά στον εικονομάχο Θεόφιλο. Δεν κοινωνούσαν από το ίδιο Ιερό Ποτήριο; Και έκανε μαζί του πέντε θυγατέρες και παρ’ όλα αυτά αγίασε και μάλιστα έβγαλε τον άνδρα της από την κόλαση με τα μνημόσυνα και τις προσευχές της. Το δε σκήνωμά της είναι άφθαρτο χίλια διακόσια χρόνια τώρα, στην πόλη της Κέρκυρας. Εμείς οι ορθόδοξοι χριστιανοί οφείλομε να μαχώμαστε για την Αλήθεια, που δεν υπακούει σε πολιτικές σκοπιμότητες, όπως κάνει για παράδειγμα η παναίρεση του οικουμενισμού. Όμως η τελική λύση ανήκει στον ίδιο τον Θεόν, όχι σε εμάς. Ας προσευχώμαστε όλοι μας να στείλει ο Κύριος κάποιο ανάστημα σαν του Μεγάλου Φωτίου , που ένωσε εικονομάχους με εικονολάτρες, παρά την αντικανονική καθαίρεση του Ιγνατίου, και αφώρισε τους Φρακολατίνους ( άρα και τους σημερινούς διαδόχους τους) για να επανέλθει η ειρήνη .
Ωραία ας υποθέσουμε ότι κοινωνούσαν η αγία και ο εικονομάχος απο το ιδιο Ποτήριο (αν και αυτό μόνο υποθετικά μπορεί να το πει κανείς , αν και είναι αντικείμενο έρευνας).
Εγώ ρώτησα για τους υπόλοιπους χιλιάδες ανώνυμους πιστούς λαικούς και κληρικούς που ήταν εικονόφιλοι και σίγουρα ΔΕΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑΝ απο το ίδιο ποτήριο. Αυτοί ΗΤΑΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ αγαπητέ justιn?
Ηταν εκτός Εκκλησίας; Σε αυτό να μου απαντήσεις.
Οσο για την αγία Ταρσώ , απο ποιό ποτήριο κοινωνούσε ; Oι ερμηνεία που δινεις είναι τελείως υποκειμενική και η ουσία είναι οτι κοινωνούσε απο το παλαιό...
Ο παπαΝικόλας Πλανάς τελούσε λειτουργίες και σε νεοημερολογίτες και σε παλαιοημερολογίτες.
Ο άγιος Ιερώνυμος της Αίγινας ήταν με το παλαιό αλλά σίγουρα είχε και πνευματοπαίδια ανεξαρτήτου προέλευσης.
Ο άγιος Αββακούμ ο ανυπόδητος ανήκε στη Μονή Μεγίστης Λαύρας αλλά κοινωνούσε στους ζηλωτές.

Παιδιά εγώ δεν τα βλέπω μαύρο ή ασπρο.
Αλά δυστυχώς βλέπω ότι δεν υπάρχει φανατισμός μονο στη μια πλευρά.
Αυτό εκτός απο τους misha και yiavi δεν το παραδέχτηκε άλλος.

Την μετάφραση παιδιά αν θέλει άλλος.
Πριν την Παρασκευή κωλύομαι να την δώσω εγώ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 2:05 pm
από stratos
δεν πας να ριξεις καμια πετονια εκει που εισαι ανθρωπε μου...
τι σχεση εχεις εσυ με το Θεο;
εσυ εισαι ρομποτ που μονο γραφει και τιποτε αλλο.......

Re: Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 2:23 pm
από Melpomeni
nkope έγραψε:
Melpomeni έγραψε: Και λοιπον ? ειναι σωστοτεροι οι διχασμοι? ας ενωθουμε ολοι οι Ορθοδοξοι πρωτα,ας κρατησουμε ενωμενοι την Πιστη μας ατοφια απο αιρεσεις,και αν σε μερικα χρονια μπερδευτουν οι ημερομηνιες ,ολοι ενωμενοι ,με μια Παν-Ορθοδοξη Συνοδο θα βρουμε τη λυση.
Διχασμενοι ειμαστε ευκολη λεια για τον λυκο των ψυχων.
Μπορούμε να ενωθούμε και με το νέο εορτολόγιο, που άλλωστε ασπάζεται εδώ και 80 χρόνια η πλειοψηφία των Ελλήνων Ορθόδοξων.

Επίσης, Μελπομένη, το πρόβλημα δεν αποτελεί θέμα Πανορθόδοξης Συνόδου, όπως είπαμε, γιατί αφορά μόνο μια μερίδα των Ορθόδοξων. Υπάρχουν τοπικές Εκκλησίες που είναι με το παλιό κι άλλες που είναι με το νέο αλλά δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα εσωτερικού διχασμού, ενώ άλλες όπως η Εκκλησία της Ελλάδος και η Ρώσικη Εκκλησία (αλλά όχι με την ίδια ακριβώς μορφή) αντιμετωπίζουν τέτοιο πρόβλημα. Εγώ εντοπίζω το πρόβλημα στα πρόσωπα και στο φανατισμό κι όχι στο ημερολόγιο ή τον οικουμενισμό που προβάλονται σαν δικαιολογία. Πιστεύω ότι μετά από κατάλληλη πίεση των πιστών θα μπορούσε να λυθεί κι από τις τοπικές Συνόδους.

Πανορθοδοξη Συνοδο για αν τυχον μελλοντικα (μετα την ενωση ολων),προκυψει παλι θεμα επανεξετασης του ημερολογιου.
Συμφωνω , το προβλημα εχει διαφορα αιτια... Προσωπα,κλπ,κλπ.
Ας κανουμε την αρχη,οσοι απο εμας τους νεοημερολογιτες δεν ειναι φανατικοι ,οσοι εχουν ταπεινωση ,αγαπη και φοβο Θεου,να καλεσουμε τους αδελφους παλαιοημερολογιτες σε μια τοπικη Συνοδο.
Γιατι δεν καλουμε μια Συνοδο ?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 4:22 pm
από PATIENT
stratos έγραψε:δεν πας να ριξεις καμια πετονια εκει που εισαι ανθρωπε μου...
τι σχεση εχεις εσυ με το Θεο; εσυ εισαι ρομποτ που μονο γραφει και τιποτε αλλο.......
Σε μένα απευθύνεσαι;

Re: Το πρόβλημα αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 4:26 pm
από justin
PATIENT έγραψε:
justin έγραψε:

1 η αγ. Ταρσώ, ως κατά Χριστόν σαλή, επιστρατεύτηκε στον αγώνα από την Κυρία Θεοτόκο και τοποθετήθηκε δίπλα σε παλαιοημερολογίτικο μοναστήρι. Η συμμετοχή της στα μυστήρια ήταν πάντοτε σαλή. Μήπως λοιπόν με τoν τρόπο της ήθελε να δείξει κάτι ως προς την εγκυρότητα των μυστηρίων των παλαιοημερολογητών; Ταυτόγχρονα με τον αγώνα της προστάτευε τον χώρο αυτόν από πνευματικές επιθέσεις. Άρα ήταν πρόνοια της ιδίας της Υπεραγίας Θεοτόκου για τον χώρο αυτόν των παλαιοημερολογητών, που θέλει να επιστρέψουν εν μετανοία όλοι στην μία ,αγία καθολική εκκλησία.

2. Η εν κοινωνία παραμονή των πιστών στην μία ,αγία και καθολική εκκλησία, ακόμη και αν ο Πατριάρχης και η ιερά σύνοδος είναι αιρετική, είναι απαραίτητη, διότι σε αντίθετη περίπτωση δημιουργούνται σχίσματα και εθνικοί κίνδυνοι. Βέβαια η παραβίαση των Αποστολικών κανόνων από τον Πατριάρχη και τους λοιπούς ιεράρχες ενεργοποιεί τον πνευματικό νόμο, επειδή η ιεραρχία παύει να είναι , ως πρός την σωτηρία της, όχι ως πρός τα μυστήριά της, Αποστολική και Αγία. Δεν μπορούμε όμως να πούμε ότι συμβαίνει το ίδιο για την υπόλοιπη εκκλησία του Χριστού, που δεν είναι μόνον η ιεραρχία της. Παράδειγμα , η Αγία Θεοδώρα η αυγούστα, που έζησε κοντά στον εικονομάχο Θεόφιλο. Δεν κοινωνούσαν από το ίδιο Ιερό Ποτήριο; Και έκανε μαζί του πέντε θυγατέρες και παρ’ όλα αυτά αγίασε και μάλιστα έβγαλε τον άνδρα της από την κόλαση με τα μνημόσυνα και τις προσευχές της. Το δε σκήνωμά της είναι άφθαρτο χίλια διακόσια χρόνια τώρα, στην πόλη της Κέρκυρας. Εμείς οι ορθόδοξοι χριστιανοί οφείλομε να μαχώμαστε για την Αλήθεια, που δεν υπακούει σε πολιτικές σκοπιμότητες, όπως κάνει για παράδειγμα η παναίρεση του οικουμενισμού. Όμως η τελική λύση ανήκει στον ίδιο τον Θεόν, όχι σε εμάς. Ας προσευχώμαστε όλοι μας να στείλει ο Κύριος κάποιο ανάστημα σαν του Μεγάλου Φωτίου , που ένωσε εικονομάχους με εικονολάτρες, παρά την αντικανονική καθαίρεση του Ιγνατίου, και αφώρισε τους Φρακολατίνους ( άρα και τους σημερινούς διαδόχους τους) για να επανέλθει η ειρήνη .
Ωραία ας υποθέσουμε ότι κοινωνούσαν η αγία και ο εικονομάχος απο το ιδιο Ποτήριο (αν και αυτό μόνο υποθετικά μπορεί να το πει κανείς , αν και είναι αντικείμενο έρευνας).
Εγώ ρώτησα για τους υπόλοιπους χιλιάδες ανώνυμους πιστούς λαικούς και κληρικούς που ήταν εικονόφιλοι και σίγουρα ΔΕΝ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑΝ απο το ίδιο ποτήριο. Αυτοί ΗΤΑΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ αγαπητέ justιn?
Ηταν εκτός Εκκλησίας; Σε αυτό να μου απαντήσεις.
Οσο για την αγία Ταρσώ , απο ποιό ποτήριο κοινωνούσε ; Oι ερμηνεία που δινεις είναι τελείως υποκειμενική και η ουσία είναι οτι κοινωνούσε απο το παλαιό...
Ο παπαΝικόλας Πλανάς τελούσε λειτουργίες και σε νεοημερολογίτες και σε παλαιοημερολογίτες.
Ο άγιος Ιερώνυμος της Αίγινας ήταν με το παλαιό αλλά σίγουρα είχε και πνευματοπαίδια ανεξαρτήτου προέλευσης.
Ο άγιος Αββακούμ ο ανυπόδητος ανήκε στη Μονή Μεγίστης Λαύρας αλλά κοινωνούσε στους ζηλωτές.

Παιδιά εγώ δεν τα βλέπω μαύρο ή ασπρο.
Αλά δυστυχώς βλέπω ότι δεν υπάρχει φανατισμός μονο στη μια πλευρά.
Αυτό εκτός απο τους misha και yiavi δεν το παραδέχτηκε άλλος.

Την μετάφραση παιδιά αν θέλει άλλος.
Πριν την Παρασκευή κωλύομαι να την δώσω εγώ
Aπαντώ : δέν ήταν σχισματικοί, γιατί δεν ίδρυσαν δική τους εκκλησία και δεν αναθεμάτισαν τους αδελφούς τους που παρέμειναν στην μία, Αγία ,Καθολική και Αποστολική εκκλησία. Η αγία Ταρσώ είχε ειδική κρυφή, αποστολή, από την ίδια την Υπεραγία Θεοτόκο, την Πρόνοιά της, να βγή στον Αγώνα της σαλότητας, για να προστατεύσει τους παλαιοημερολογίτες με την προσευχή της. Απόδειξη ότι η συμμετοχή της στην κοινωνία της με αυτούς περιγράφεται ως σαλή, με γελοία δλδ εμφάνιση και εκδηλώσεις. Δεν νομίζω ότι η Αγία θα έφθανε μέχρι εκεί, εάν τα μυστήρια ήταν έγκυρα...΄και επιπλέον η λοβοτομή της αποδεικνύει την πλήρη κατάργηση της ελευθερίας της βουλήσεώς της, που σημαίνει ότι μπορεί και να εσύρετο εκεί...... Γι' αυτό και μόνο το γεγονός είναι πάρα πολύ μεγάλη Αγία, ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ στα χρονικά της Ορθοδοξίας. Δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος που να αγίασε , με ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΈΝΟ τον μετωπιαίο λοβό του εγκεφάλου, δλδ χωρίς ικανότητα βουλήσεως, μόνο δηλαδή με το παθητικό μέρος του εγκεφάλου. Κάθε απόπειρα δικαιολογήσεως της αγιότητάς της με τα μυστήρια των παλαιοημερολογητών είναι σοβαρή πτώση. Υπάρχουν άλλωστε μαρτυρίες ότι κοινωνούσε διά χειρός αγγέλων(Ι. Κορναράκης)
Ο Άγιος Νικόλαος Πλανάς δεν έφυγε από την ΄Μία , Αγία , Καθολική και Αποστολική εκκλησία,αλλά παρέμεινε πιστός σ' αυτήν, αντί να πήξη καινούργιο θυσιαστήριο και να διακόψη την κοινωνία με τους αδελφούς του...

Ο Άγιος Ιερώνυμος το ίδιο. Παρέμεινε στο παλαιό αλλά ως εορτολόγιο, ΟΧΙ ως καινούργια εκκλησία.
Ο Άγιος Αββακούμ κοινωνούσε τους ζηλωτάς τους μή αναθεματίσαντες τους αδελφούς τους...
Η μία, αγία, καθολική και Αποστολική εκκλησία περιμένει με αγωνία τα τέκνα της του παλαιού, να επιστρέψουν εν μετανοία σ' αυτήν και να δώσουν μαζί τον κοινό αγώνα εναντίον της παναιρέσεως του Οικουμενισμού.
Χωρίς φανατισμούς, μόνο με αγάπη και πόνο Χριστού.

Re: Το πρόβλημα αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 5:07 pm
από PATIENT
justin έγραψε:
Aπαντώ : δέν ήταν σχισματικοί, γιατί δεν ίδρυσαν δική τους εκκλησία και δεν αναθεμάτισαν τους αδελφούς τους που παρέμειναν στην μία, Αγία ,Καθολική και Αποστολική εκκλησία.
ΔΕΝ απαντάς ευθέως σε οτι σε ρώτησα.
Εκείνοι δεν κοινώνησαν με την αίρεση. Mαζί με τους επισκόπους τους ήταν ξεχωριστή εκκλησία;
Εμείς αντίστοιχα σήμερα , δεν οφείλουμε να ακολουθούμε το παράδειγμά τους και να μην έχουμε κοινό ποτήριο με τον οικουμενισμό; NAI ή ΟΥ;
Οποιος το κάνει αυτό δεν στήνει δική του εκκλησία διάφορη της Μιας Εκκλησίας , αλλά μένει εντός Της. Αυτό κάνουμε και εμείς.
Επίσης λές "δεν αναθεμάτισαν τους αδελφούς τους που παρέμειναν στην μία, Αγία ,Καθολική και Αποστολική εκκλησία". Μιλάμε για τους εικονομάχους τώρα έτσι; Εγώ δεν θα πώ ότι ήταν εκτός εκκλησίας οι εικονομάχοι πρίν γίνει η Ζ' Οικ. Σύνοδος , αλλά για πές μου η ιστορία ποιούς δικαίωσε , τους κοινωνούντας με την αίρεση ή τους διακόψαντες με αυτούς κάθε σχέση ;
justin έγραψε: Η αγία Ταρσώ είχε ειδική κρυφή, αποστολή,από την ίδια την Υπεραγία Θεοτόκο, την Πρόνοιά της, να βγή στον Αγώνα της σαλότητας, για να προστατεύσει τους παλαιοημερολογίτες με την προσευχή της. Απόδειξη ότι η συμμετοχή της στην κοινωνία της με αυτούς περιγράφεται ως σαλή, με γελοία δλδ εμφάνιση και εκδηλώσεις. Δεν νομίζω ότι η Αγία θα έφθανε μέχρι εκεί, εάν τα μυστήρια ήταν έγκυρα...΄και επιπλέον η λοβοτομή της αποδεικνύει την πλήρη κατάργηση της ελευθερίας της βουλήσεώς της, που σημαίνει ότι μπορεί και να εσύρετο εκεί...... Γι' αυτό και μόνο το γεγονός είναι πάρα πολύ μεγάλη Αγία, ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ στα χρονικά της Ορθοδοξίας. Δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος που να αγίασε , με ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΈΝΟ τον μετωπιαίο λοβό του εγκεφάλου, δλδ χωρίς ικανότητα βουλήσεως, μόνο δηλαδή με το παθητικό μέρος του εγκεφάλου. Κάθε απόπειρα δικαιολογήσεως της αγιότητάς της με τα μυστήρια των παλαιοημερολογητών είναι σοβαρή πτώση. Υπάρχουν άλλωστε μαρτυρίες ότι κοινωνούσε διά χειρός αγγέλων(Ι. Κορναράκης)
Αλλο πάλι και τούτο . ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΥΤΟ; δήλ. ότι ότι είχε ειδική αποστολή απο την Παναγία;
Aκουσε κάτι. Αν θέλεις να ΄την εμφανίσεις ως ελέγχουσα ταχα τους παλ/τες θα έμενε έξω απο την πόρτα αλλά δεν θα λάμβανε μερος στα μυστήριά τους. Το ότι η εμφάνισή της ήταν περίεργη ΄σημαίνει ότι ήταν ακυρα τα ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ; Τοτε και οι χιλιάδες άλλοι σαλοί εν Χριστώ της Εκκλησίας καταφρονούσαν τα μυστήρια της Εκκλησίας που κοινωνούσαν. 8O 8O 8O . Αλλωστε αυτό περί αγγέλων μονο ως εικασία μπορεί να εκλειφθεί και όχι ως δεδομένο.
Με αυτή σου όμως τη φράση "Δεν νομίζω ότι η Αγία θα έφθανε μέχρι εκεί, εάν τα μυστήρια ήταν έγκυρα" , δηλαδή ζηλώνοντας κρίση Ορθοδόξου Συνόδου συγκαταλέγεσαι και σύ στους φανατικούς και ζηλωτάς "άνευ επιγνώσεως"
justin έγραψε: Ο Άγιος Νικόλαος Πλανάς δεν έφυγε από την ΄Μία , Αγία , Καθολική και Αποστολική εκκλησία,αλλά παρέμεινε πιστός σ' αυτήν, αντί να πήξη καινούργιο θυσιαστήριο και να διακόψη την κοινωνία με τους αδελφούς του...
Έμεινε στο νέο αλλά ποτέ του δεν καταφρόνησε τους αδελφούς του του παλαιού ούτε είπε ότι έχουν άκυρα μυστήρια όπως εσύ.
justin έγραψε: Ο Άγιος Ιερώνυμος το ίδιο. Παρέμεινε στο παλαιό αλλά ως εορτολόγιο, ΟΧΙ ως καινούργια εκκλησία.
Αυτό περί καινούριας Εκκλησίας εσύ το λές, μυστηριακώς είχε σχέση με τους παλαιοημερολογίτες μόνο.
justin έγραψε: Ο Άγιος Αββακούμ κοινωνούσε τους ζηλωτάς τους μή αναθεματίσαντες τους αδελφούς τους...
Ειχε κοινωνία με ζηλωτές , άλλοι απο τους οποίους είχαν φανατισμό και άλλοι όχι . Εχω κασέτες με ομιλίες του και επέτρεψέ μου να θεωρώ ότι γνωρίζω καλυτερα.
justin έγραψε: Η αγία, καθολική και Αποστολική εκκλησία περιμένει με αγωνία τα τέκνα της του παλαιού, να επιστρέψουν εν μετανοία σ' αυτήν και να δώσουν μαζί τον κοινό αγώνα εναντίον της παναιρέσεως του Οικουμενισμού.
Χωρίς φανατισμούς, μόνο με αγάπη και πόνο Χριστού.
Φανατισμός δεν είναι μονο η άποψη κάποιων παλ/των που λενε ότι οι του νεου έχουν χάσει τελείως την χάρη αλλά όπως διαπιστώνω και πολλών του νέου που λένε το ίδιο για το παλαιό.
Σε Εκκλησία που κοινωνεί με την αίρεση μετάνοια δεν βάζω.
Η Ορθοδοξία ΑΝΈΚΑΘΕΝ ΣΥΜΒΆΔΙΖΕ Με ΤΗΝ Αλήθεια.
Και οι παλ/τες μπορεί να τους πείς φανατικούς(όχι όλους βέβαια) ομως ο ζήλος τους υπέρ των δογμάτων και των Παραδόσεων είναι αυτός που έχει ΄μας κρατήσει από το να δούμε πολύ χειρότερα πράγματα σήμερα.

Re: Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 5:17 pm
από PATIENT
silver έγραψε:Ο PATIENT έγραψε:
Eσύ έχεις μελετήσει ποτέ το κείμενο που συνυπέγραψε ο πατριάρχης Αθηναγόρας εκ μέρους του πατριαρχείου ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ με τον πάπα Ρώμης Παύλο τον 6ο;
Θα επαναλάβω μερικά πράγματα από τη ζωή μου, ίσως σου δώσουν να καταλάβεις τον αδελφό σου τον Silver. Γιά είκοσι πέντε χρόνια έως τώρα, δεν χάνω τον χρόνο μου με τηλεόραση, γήπεδα, διασκεδάσεις κ.λ.π. Θέλω να ακολουθώ τον Αρχηγό της πίστεώς μας, εντός της Εκκλησίας Του. Εκτός της εργασίας μου, ο χρόνος μου είναι αφιερωμένος γιά μελέτη, και αγώνα εναντίον των οικουμενιστών Κληρικών που συμπροσεύχονται ή συλλειτουργούν με τους αιρετικούς παπικούς ή προτεστάντες. Γνωρίζω όσο είναι δυνατόν, τα κείμενα και τα πρακτικά που υπογράφουν οι Ορθόδοξοι με λατίνους και λοιπούς προτεστάντες. ¨Όλα προδοσία! Επίσης τα κείμενα και τις συμφωνίες που κάνουν οι παπικοί με προτεστάντες με Εβραίους και με άλλες θρησκείες. Παρακολουθώ όσο μου είναι δυνατόν γιά μένα, διότι μερικές ενέργειες, των θρησκευτικών αρχηγών, βοηθούν να βγούν συμπεράσματα πολύ βοηθητικά. Ένα παράδειγμα : Με σκοπό να υποτάξει ο Πάπας τους πάντες, δύο χρόνια πρίν στις Η. Π. Α. υπέγραψε κείμενο με τους Εβραίους, το οποίο δηλώνει ότι οι Εβραίοι προκειμένου να εισέλθουν στον Παράδεισο, δεν χρειάζεται να δεχθούν τον Χριστιανισμό, διότι τους καλύπτει η ειδική παλαιοδιαθηκή σχέση τους, ως εκλεκτός λαός του Θεού! Χαρίζεται ο Πάπας σε όλους αρκεί να προσκυνήσουν την εμβάδα του. Τα πράγματα όπως καταλαβαίνεις εξελίσσονται όπως τα περιγράφει η Αγία Γραφή και όπως θεόπνευστα τα ερμηνεύουν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας. Δεν θα συνεχίσω για τώρα άλλο, διότι μερικοί αδελφοί ενοχλούνται με τα μεγάλα κείμενά μου.

Ωραία όλα αυτά και καλός ο ζήλος σου.
Αλλά δεν μου απαντάς: Eσύ έχεις μελετήσει ποτέ το κείμενο που συνυπέγραψε ο πατριάρχης Αθηναγόρας εκ μέρους του πατριαρχείου ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ με τον πάπα Ρώμης Παύλο τον 6ο; (1965)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 5:44 pm
από stratos
PATIENT έγραψε:
stratos έγραψε:δεν πας να ριξεις καμια πετονια εκει που εισαι ανθρωπε μου...
τι σχεση εχεις εσυ με το Θεο; εσυ εισαι ρομποτ που μονο γραφει και τιποτε αλλο.......
Σε μένα απευθύνεσαι;
Ναι σε εσενα...
μ αρεσει που τονιζεις οτι εσυ θελεις :wink:
το εχεις ξανακανει 3 φορες μονο με εμενα [πχ μια φωτο που εβαλες σε αλλο ποστ]

ειπαμε
εισαστε απο παλια πλαστογραφοι

βλεπε τη Συνοδικη αποφαση του 1583 [1593 η πλαστη] για τον δηθεν αναθεματισμο του Γρηγοριανου
Στην αρχη το περασατε σαν Κανων Α οικουμεν Συνοδου μετα την αποκαλυψη Σιγγιλιο Πατριαρχικο και Συνοδικο

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 13, 2007 5:48 pm
από PATIENT
stratos έγραψε:
PATIENT έγραψε:
stratos έγραψε:δεν πας να ριξεις καμια πετονια εκει που εισαι ανθρωπε μου...
τι σχεση εχεις εσυ με το Θεο; εσυ εισαι ρομποτ που μονο γραφει και τιποτε αλλο.......
Σε μένα απευθύνεσαι;
Ναι σε εσενα...
μ αρεσει που τονιζεις οτι εσυ θελεις :wink:
το εχεις ξανακανει 3 φορες μονο με εμενα [πχ μια φωτο που εβαλες σε αλλο ποστ]

ειπαμε
εισαστε απο παλια πλαστογραφοι

βλεπε τη Συνοδικη αποφαση του 1583 [1593 η πλαστη] για τον δηθεν αναθεματισμο του Γρηγοριανου
Στην αρχη το περασατε σαν Κανων Α οικουμεν Συνοδου μετα την αποκαλυψη Σιγγιλιο Πατριαρχικο και Συνοδικο
Tα είπες ;
Tα έβγαλες απο μέσα σου;
Aντε μπράβο,
εγώ απλά ήθελα να σε ενημερώσω ότι προτιμώ το ψαροντούφεκο.
Nα μου δωσεις τη διευθυνσή σου να σου στειλω εναν ροφό.

Για τα υπόλοιπσ σε αφήνω στην κρίση των υπολοίπων και του πνευματικού σου , αν τον ενημερώνεις φυσικά για τέτοιες ...λεπτομέρειες