Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 18, 2007 1:28 am
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://xristianos.net/forum/
Αυτό που γράφεις δεν δικαιώνει τον αγώνα που κάνει ο ΣίλβερΜεχρι περυσι δε η ROCOR ειχε κανονική κοινωνια με τον Kυπριανο του Ωρωπου,οποτε και διακοπηκαν οι σχεσεις τους λογω της επανενωσης της ROCOR με το πατριαρχείο Μόσχας...
Εγώ ο νεόκοπος Χριστιανός και δόκιμος πιστός, δηλώνω οτι το ηθος του ΝΙΚΟΣΖ (χωρίς να τον γνωρίζω προσωπικά) είναι αμεμπτο. Η πραότητα και το πηγαίο των λόγων του και η ταπεινότητά του, λάμβανοντας υπ'όψη και την δυσκολία της εργασίας του, δεν νομίζω να μπορεί να συγκριθεί με άλλον στο φόρουμ.YiaVi έγραψε:...Και υποδηλώνει ίσως και έλειμμα ήθους, σοβαρότατο...
Εχω σημαντική ένσταση στα γραφόμενά σου, ειδικά στον χαρακτηρισμό των παπάδων και παπαδίνων...silver έγραψε: ... Όταν οι Κληρικοί του Πατριαρχείου Μόσχας, κοινωνούν με τους Παπικούς, Αγγλικανούς, προτεστάντες ομοφυλόφιλους "παπάδες" και λεσβίες "παπαδίνες", κοινωνούν και οι Κληρικοί της ROCOR, με όλους αυτούς, αφού τώρα ενώθηκαν!!!!!!!!...
silver έγραψε:Ο Μisha έγραψε :
Αυτό που γράφεις δεν δικαιώνει τον αγώνα που κάνει ο ΣίλβερΜεχρι περυσι δε η ROCOR ειχε κανονική κοινωνια με τον Kυπριανο του Ωρωπου,οποτε και διακοπηκαν οι σχεσεις τους λογω της επανενωσης της ROCOR με το πατριαρχείο Μόσχας...
για την προδοσία της Ορθοδοξίας απο την ηγεσία της Ρωσικής
[Εκκλησίας της Διασποράς;;;;
Γιατί ο Κυπριανός του Ωρωπού διέκοψε την κοινωνία με την ROCOR;;;;;
Ντρέπεσαι να απαντήσεις;; Θα απαντήσει ο Σίλβερ : Διότι ο Κυπριανός
πιστεύει όπως πιστεύει και ο Σίλβερ, .............
silver έγραψε:Η Melpomeni έγραψε :
Εγκατέλειψαν την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού μας, έστησαν ίδιον θυσιαστήριον, ανευ ιερωσύνης, και η αιρετική τους διδασκαλία είναι η εξής: Η Ορθόδοξος Εκκλησία της Ελλάδος με την αλλαγή του ημερολογίου εξέπεσε της Χάριτος, άρα τα Μυστήρια της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι άμοιρα! (άμοιρα=ο άρτος και ο οίνος δεν μετουσιώνονται εις Σώμα και Αίμα Χριστού). Όταν άρχισαν τα ανοίγματα των οικουμενιστών, πρόσθεσαν σαν αιτία της φυγής της Χάριτος, τις συμπροσευχές και συλλειτουργίες.......Τι ακριβως χαρακτηριζει αιρετικους τους παλαιοημερολογιτες?
Χρήστο συγγνώμη, αλλά διάβασε σε παρακαλώ και λίγα βασικά στοιχεία ορθόδοξης θεολογίας ως προς τη σχέση σώματος και ψυχής προτού γράψεις. Έλεος πια με τους αυτοσχεδιασμούς! Λες και ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός είναι tabula rasa και ο καθένας που νόμισε ότι ήρθε κοντά στην Εκκλησία γράφει πάνω ό,τι γουστάρει και το προβάλλει κιόλας ως αντιπροσωπευτικό "πνεύματος χριστιανικού"!eortologio_gr έγραψε: Οι εκφράσεις αυτές είναι σκληρές και αναπόδεικτες. Αλλά και να είναι έτσι όπως το λές, το πνεύμα μετράει φίλτατε σιλβερ και όχι οι επιλογές του σώματος.
Εαν το πνεύμα είναι βαθειά Χριστιανικό δεν μας ενδιαφέρει το σώμα διότι το κέρδος μας θα ερθει απο την επικοινωνία με το πνεύμα και την Χριστιανική αγάπη κάποιου. Εαν δεν αναγνωρίσουμε την δυναμη αυτού του γεγονότος θα καταλήξουμε να βλέπουμε την ζωή και τον περίγυρό μας με τα μάτια ενός φτηνού κουτσομπολίστικου περιοδικού.
Καλύτερα λοιπόν να μιλάμε για την Παρις Χίλτον παρά για θέματα της Ορθοδοξίας μας.
parmenas έγραψε:
Απαντηση
Ο Φιλαρετος, πρωτος ιεραρχης της ROCOR, αναγνωρισε με συνοδικη αποφαση της ROCOR τις προηγουμενες χειροτονιες επισκοπων της ROCOR σε εν Ελλαδι παλαι/τες, και κατοπιν αρχισε να εχει κανονικη κοινωνια με αυτους.
(Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι υπαρχει συνοδικη αποφαση, την οποια και αναζητω. Για ψαξε την και συ να βρουμε μια ακρη)
..............................................................................................................
Και βεβαια στην κοινωνια της ROCOR με τους εν Ελλαδι παλ/τες δεν προκειται για παραβαση καποιων μελων, αλλα για επισημη εγκριση του αρχηγου της ROCOR Φιλαρετου (με μια μικρη επιφυλαξη αν υπηρχε συνοδικο εγγραφο. μιλω.