dora gian έγραψε:Εχετε απολυτο δικιο ................αποχωρω ,νομιζω οτι δεν ειμαι πλανεμενη πρεπει τοτε να αποκυρηξετε και ολους τους επισκοπους πατριαρχες που διαφωνουν μαζι σας.Η ιστορια επαναλαμβανετε και το διαβα των αιωνων δεν εχει αποδιξει τιποτα ΑΙΩΝΙΑ ΔΙΧΑΣΜΟς ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Βρε dora gian, τι ειναι αυτα που γραφεις;
Εαν και εσυ η ιδια δεις γραπτα σου, παλαιοτερα, θα δεις οτι δεν συμφωνουν με αυτα που γραφεις το τελευταιο διαστημα.
Εχεις αλλαξει, εμφανως ιδεες και κοσμοθεωρηση, και αυτο βγαινει ακομα και στην εικονα που εχεις για την Εκκλησια,
πραγμα που φαινεται αισθητα στους αλλους, γιαυτο αλλωστε και στο επισημαινουμε,
και εσυ μας κατηγορεις και απο πανω;
Την αλλη φορα εσυ δεν μου ελεγες οτι διαβαζες ανατολικες ηλιθιοτητες, κομφουκιανισμο και δεν ξερω τι αλλες μπαρουφες;
Μονη σου δεν τα ελεγες; Που ξερω λοιπον εγω, τι αλλο εχει πεσει στα χερια σου, και σε εχει επηρεασει; Αυτο σου λεμε.
Και επειδη ηξερα την αντιδραση σου, τωρα ειμαι πιο πεπεισμενος ακομα, οτι εχεις πεσει σε παγιδα. Και βρισκω και τον μπελα μου.
Μηπως θα παρουμε κανενα ποσοστο, η προαγωγη, εμεις, εαν σου πουμε να προσεχεις; Εδω ειναι μια ζωντανη κοινοτητα, και ο ενας ενδιαφερεται για τον αλλον, εχει αποδειχθει αυτο, χρονια τωρα, και δεν ειναι το θεμα να πουμε: δεν παει να πνιγει ο ενας και ο αλλος, τι μας νοιαζει εμας..
Και αυτο ακριβως, αντι να εκτιμαται, παρεξηγειται, και γυρνα εναντιον μας. Πως το βλεπεις δηλαδη; Δικαιο;
Σου λεω οτι η Ορθοδοξια, δεν εχει καμμια σχεση με το μοντελο που εχεις στο μυαλο σου.
Ουτε κοσμικο κρατος εκανε, ουτε καταδυναστευσε ποτε τον κοσμο, ουτε εμεινε ποτε ησυχη απο τον διαβολο και τους ανθρωπους που την πολεμανε.
Οποτε την χρειαστηκε η κοσμικη εξουσια, την χρησιμοποιησε την Ορθοδοξια, και μετα την πεταξε, χωρις να ευθυνεται η ιδια η Ορθοδοξια, αλλα οι κοσμικοι αρχοντες του αιωνος τουτου.
Αυτα ειναι πολυ απλα και κατανοητα, αλλα και ιστορικα αποδεδειγμενα. Που ειναι το προβλημα σου ακριβως;
Θες να σε αγνοουμε, η να σου λεμε ναι, δεν πειραζει, ακομα και εαν αυτα που γραφεις σε βλαπτουν, εσενα την ιδια,
και οχι στο παραμικρο εμας, που τα εχουμε ξεκαθαρα μεσα στο μυαλο και την καρδια μας;
Εμενα και αλλους πολλους αδελφους, εδω, dora gian, οτι και να μου γραψουν, δεν με πειραζει.
Ουτε θα με επηρεασει στο παραμικρο, απο το να πιστευω τον Κυριο και Θεο μου,
αλλα εχω να φοβαμαι την δικη μου αμαρτια και απιστια.
Τωρα εσυ, κατσε και ακου τον καθενα, και επηρεασου απο οπου θελεις, και παρε και την ευθυνη σου.
Εγω δεν ξανασχολουμαι, αλλα δεν θα σου επιτρεψω να γραφεις ανυποστατα πραγματα για την Εκκλησια μας.
Σκεψου, ειλικρινα και πες μας..