Ioanath έγραψε:stratos έγραψε:για να λαβει χωρα η μετενσαρκωση συμφωνα με τους οπαδους της πρεπει να εχει επελθει πρωτα θανατος .
ετσι δεν ειναι;
και η ψυχη ελευθερη χωρις σωμα να μπορεσει να εισελθει σε καινουργιο.
Ο κανόνας είναι αυτός που λες. Όμως δεν είναι απαραίτητο ειδικά όταν μιλάμε για μια ξεχωριστή ψυχή όπως αυτή του Ηλία. Εδώ η ψυχή βγαίνει από το σώμα ενώ είμαστε ακόμα εν ζωή. Αυτό συμβαίνει ειδικά στα βρέφη, όπου η ψυχή κάνει τις γυροβολιές της κατά το λαϊκό ...
Α εχουμε και εξαιρεσεις οποτε θελουμε;
λοιπον
ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Η αρχαιότερη καταγραμμένη Χριστιανική αναφορά στην μετενσάρκωση είναι μία παρατήρηση που έγινε απʼ τον Ιουστίνο τον Μάρτυρα περίπου το 150 μ.Χ. στον ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΥΦΩΝΑ 4:7. Αυτός φέρεται από πολλούς οπαδούς της μετενσάρκωσης να έχει δηλώσει εδώ την πίστη του ότι οι ανθρώπινες ψυχές επαναληπτικά ξαναγεννιούνται μέσα σε άλλα σώματα, αλλά μια ματιά στην αμφιλεγόμενη περικοπή αποκαλύπτει άλλα πράγματα:
“ Ούτε βλέπουν λοιπόν τον Θεό οι ψυχές, ούτε μεταβαίνουν σε άλλα σώματα, διότι τότε θα γνώριζαν ότι τιμωρούνται και θα φοβούνταν μη τυχόν αμαρτήσουν και έπειτα ”.
Λίγες δεκαετίες αργότερα, στην αναλυτική του επίθεση στους Γνωστικούς, ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ, ο Ειρηναίος επίσης κριτίκαρε την πίστη στην μετενσάρκωση , επισημαίνοντας την έλλειψη ανάμνησης των προηγούμενων ζωών απʼ το γενικό κοινό. Η μετενσάρκωση παρόμοια συζητήθηκε δυσμενώς τον 2ο αιώνα απʼ τον Τερτυλλιανό (ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ, κεφάλαιο 23-24,29-35) και τον Αρνόβιο (ΚΑΤΆ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΩΝ ΙΙ, κεφάλαιο 16). Άλλοι αντιτιθέμενοι ήταν ο Λακτάντιος τον 3ο αιώνα (ΟΙ ΘΕΙΟΙ ΘΕΣΜΟΙ, βιβλίο 3ο, κεφάλαιο 18-19), ο Γρηγόριος ο Νύσσης τον 4ο αιώνα (ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, κεφάλαιο 29) και ο Αυγουστίνος τον 5ο αιώνα (Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, βιβλίο Χ, κεφάλαιο 30).
πιστευω οτι απο το να γραψω ενα κατεβατο καλυτερα θαναι ετσι
μονο να εξηγησω τι ειναι αυτα τα αρχικα μετα απο καθε ερμηνεια
Α=Αθανασιος μεγας Ζ=Ζιγαβινος
Απ=Απολλιναριος Θφ=Θεοφυλακτος
Αυ=Αυγουστινος Ιε=Ιερωνυμος
Β=βασιλειος Μεγας Κ=Κυριλλος Αλεξανδρειας
Γ=Γρηγοριος Ναξιανξηνος Χ=Χρυσοστομος
Γν=Γρηγοριος Νυσσης Ω=Ωριγενης
Δ=Δαμασκηνος
Ε=Ευσεβιος Καισαριας
οπως βλεπεις ειναι ακετες γνωμες
ριξε και σ αυτες μια προσεκτικη ματια
και αυτο που λες για τον Ωριγενη ειναι λιγακι διαφορετικο
δες τι ειπε ο Ωριγενης
<8220>.