Σελίδα 4 από 4
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 10:39 am
από Ionas
Κάνει μια σύντομη εξήγηση ο Απόστολος Παύλος: Όπως ο σπόρος του σιταριού που σπέρνεται πρέεπει να σαπίση στη γη για να βγή το καινούργιο σιτάρι έτσι και το χοϊκο σώμα μας λιώνει μέσα στη γη και θα αναστηθή Καινόν(καινούργιο) άφθαρτο και επουράνιο όπως το αναστημένο σώμα του Χριστού. Και μαζί με την ψυχή θα απολαύση την Ουράνια Βασιλεία.
Το σώμα του Χριστού αν θυμάστε, όταν παρουσιάστηκε μετά την Ανάσταση ήταν κάπως "άϋλο" δηλαδή περνούσε μέσα από τοίχους, δεν είχε ανάγκη τροφής, ήταν άφθαρτο και αθάνατο, αλλά επίσης μπορούσαν να Τον αγγίξουν οι μαθητές, έτρωγε έαν ήθελε (ευχαριστιακά).
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 10:39 am
από Ionas
>:D<
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 10:44 am
από Dirfys
Ionas έγραψε:>:D<
σε ευχαριστω.....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 5:12 pm
από Ionas
Καλησπέρα σας
Αγαπητοί φίλοι, σήμερα υπήρχε μια πολύ πνευματική ατμόσφαιρα στο Forum το μεσημέρι. Αυτό οφειλόταν κατά τη γνώμη μου κυρίως στα δύο θέματα που έθεσαν οι δύο φίλοι, το παρόν του Spetzoura και το Περί Νοεράς προσευχής που έθεσε ο Lovethink (Μάνος). Φάνηκε δε ότι τα θέματα αυτά άρεσαν και στους επισκέπτες, γιατί γύρω στο μεσημέρι είχαμε μεγάλο συνωστισμό μελών και επισκεπτών (γύρω στους 175).
Τέτοια θέματα που μας αναπαύουν και μας βοηθούν πρακτικά στη ζωή μας, πιστεύω επιζητούμε, ενώ το αν θα μνημονεύεται ή όχι ο Πατριάρχης κλπ. πολύ μικρή έως καθόλου επίπτωση έχει στη ζωή μας.
Γι αυτό παρακαλώ μην χαλάμε τις καρδιές μας πάλι με Πατριάρχη-Πάπα και τα συναφή πάλι....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 5:38 pm
από YiaVi
xenos έγραψε:konstantinosg έγραψε:υποψιν οτι μεχρι να πεθανει ο *χωρισμενος* αυτος που τον ειδε δεν πρεπει να πει τιποτε. αν πει τρωει ξυλο απο -δεν ξερω και εγω τι- παντως κατι αυλο - υπερφυσικο.ποτε δεν σκοτωνεται παντως τρωει πολυ ξυλο.εχει τυχει περιστατικο και μια γυναικα που ανεφερε τι ειδε στον αντρα της την πηγαν την επομενη στο νοσοκομειο γεματη μολωπες. ο μονος τροπος για να απαλλαγει καποιος απο αυτο το δυσαρεστο *χαρισμα* ειναι οταν δει κατι για πρωτη φορα να το πει σε καποιον και ετσι ουτε ξυλο θα φαει και χανει και το *χαρισμα* δηλαδη δεν ξαναβλεπει *χωρισμενο*.μαλιστα επειδη το *χαρισμα* ειναι κληρονομικο οι γονεις ενημερωνουν τα παιδια τους και ετσι αυτα απαλασσονται.
Ξέρω κι εγώ τέτοια περιστατικά. Δηλαδή ανθρώπους που βλέπουν ποιος θα πεθάνει και δεν πρέπει να το πουν πουθενά γιατί τρώνε ξύλο. Δυστυχώς έχω την εντύπωση ότι όλα αυτά δεν είναι εκ του Θεού.
Ο διάβολος δεν έχει προορατικό χάρισμα. Αυτό αναφέρεται και στο Βίο του Μεγάλου Αντωνίου (γραμμένο από τον Μέγα Αθανάσιο) και στον 1ο τόμο με τις Συνομιλίες με τους Πατέρες της Ερήμου του Αββά Κασσιανού (εκδόσεις Ετοιμασία). Αντίθετα, μπορεί και βλέπει τι συμβαίνει σε κάποια άλλη πλευρά του κόσμου ταυτόχρονα, αλλά έχει και μία οξεία αίσθηση πρόβλεψης, κρίνοντας από τα παρόντα ως πνεύμα που είναι.
Πλην όμως, η ιστορία με το ξύλο και την κληρονομικότητα δείχνει ότι κάτι υπάρχει που δεν είναι εκ Θεού.
Φίλοι, ούτε παπάς ούτε δεσπότης μπορεί να απαντήσει αν δεν έχει το χάρισμα της διάκρισης των πνευμάτων και των εμπειριών. Ο φίλος που έγραψε ας βρει έναν πολύ έμπειρο και διακριτικό πνευματικό να του απαντήσει και ας μην ρωτήσει τον οποιοδήποτε παπά, γιατί ενδεχομένως θα πάρει λάθος απάντηση...
Αν πάει ποτέ στο Άγιον Όρος, ας ρωτήσει τον γέροντα Εφραίμ της Σκήτης του Αγίου Ανδρέα.
Το Ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο ¨Οχι στην Κόλαση
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2007 8:20 am
από Harrys1934
YiaVi έγραψε:xenos έγραψε:konstantinosg έγραψε:υποψιν οτι μεχρι να πεθανει ο *χωρισμενος* αυτος που τον ειδε δεν πρεπει να πει τιποτε. αν πει τρωει ξυλο απο -δεν ξερω και εγω τι- παντως κατι αυλο - υπερφυσικο.ποτε δεν σκοτωνεται παντως τρωει πολυ ξυλο.εχει τυχει περιστατικο και μια γυναικα που ανεφερε τι ειδε στον αντρα της την πηγαν την επομενη στο νοσοκομειο γεματη μολωπες. ο μονος τροπος για να απαλλαγει καποιος απο αυτο το δυσαρεστο *χαρισμα* ειναι οταν δει κατι για πρωτη φορα να το πει σε καποιον και ετσι ουτε ξυλο θα φαει και χανει και το *χαρισμα* δηλαδη δεν ξαναβλεπει *χωρισμενο*.μαλιστα επειδη το *χαρισμα* ειναι κληρονομικο οι γονεις ενημερωνουν τα παιδια τους και ετσι αυτα απαλασσονται.
Ξέρω κι εγώ τέτοια περιστατικά. Δηλαδή ανθρώπους που βλέπουν ποιος θα πεθάνει και δεν πρέπει να το πουν πουθενά γιατί τρώνε ξύλο. Δυστυχώς έχω την εντύπωση ότι όλα αυτά δεν είναι εκ του Θεού.
Ο διάβολος δεν έχει προορατικό χάρισμα. Αυτό αναφέρεται και στο Βίο του Μεγάλου Αντωνίου (γραμμένο από τον Μέγα Αθανάσιο) και στον 1ο τόμο με τις Συνομιλίες με τους Πατέρες της Ερήμου του Αββά Κασσιανού (εκδόσεις Ετοιμασία). Αντίθετα, μπορεί και βλέπει τι συμβαίνει σε κάποια άλλη πλευρά του κόσμου ταυτόχρονα, αλλά έχει και μία οξεία αίσθηση πρόβλεψης, κρίνοντας από τα παρόντα ως πνεύμα που είναι.
Πλην όμως, η ιστορία με το ξύλο και την κληρονομικότητα δείχνει ότι κάτι υπάρχει που δεν είναι εκ Θεού.
Φίλοι, ούτε παπάς ούτε δεσπότης μπορεί να απαντήσει αν δεν έχει το χάρισμα της διάκρισης των πνευμάτων και των εμπειριών. Ο φίλος που έγραψε ας βρει έναν πολύ έμπειρο και διακριτικό πνευματικό να του απαντήσει και ας μην ρωτήσει τον οποιοδήποτε παπά, γιατί ενδεχομένως θα πάρει λάθος απάντηση...
Αν πάει ποτέ στο Άγιον Όρος, ας ρωτήσει τον γέροντα Εφραίμ της Σκήτης του Αγίου Ανδρέα.
Φίλε Κων/νο αυτά που ακούς εδώ και εκεί πιο πολύ σε μπερδεύπυν και καλό δεν σου κάνουν . Και ούτε θα σε βάλουν στην σειρά την σωστή. Δίαβαζε συνέχεια χωρίς διακοπή Αγία Γραφή και προσπάθησε να έχεις και ερμηνευτικά των Ευαγγελίων και άσε την κάθε γιαγιά στην κάψα της Αυτά που γράφει ο Γιάβη είναι όλα σωστά, και εκεί δίδεται και μια πολύ κακή ερμηνεία από θεολόγους και μη σημαζεύεται. ¨οτι ο διάβολος μεταμορφώνεται σε άγγελο φωτός, δηλαδή όποια ώρα να μας παρουσιαστεί ως άγγελος φωτός. Ξερεται πόσο μακριά από την ακρίβια βρίσκονται όλοι αυτοί που τα λένε αυτά; Αν γινόταν αυτό αλοίμονο μας, τότε δεν θα υπήρχε καμία διαφορά διαβόλου και χριστού θα είχαν ταα ίδια δικαιώματα. Είναι έτσι; μπορεί να παρουσιαστεί ένας Άγγελος του Θεού έτσι αυθέρετα μπροστά σου χωρίς να έχει σταλθεί από τον Θεό; ¨οχι πόσο μάλον ο άγγελος του σκότους. Τότε γιατί η Αγία Γραφή λέει έτσι στο ¨Β-Κορινθίους -ΙΑ-14-;Ο ιερέας θέλουμε δεν θέλουμε είναι Άγιος του Θεού ¨Εξοδος ΚΑ-7-και Μαλαχία-¨Β-7- και Αποκάλυψη λέει ο Κύριος γράψε στους Επτά Αγγέλους της Εκκλησίας, με τα ονόματα τους κεφάλαιο ¨Β-Τον καρό εκείνον την λειτουργία την έκαναν οι Άγγελοι; ¨Οχι.. Τότε ΤΙ... Αφού ο ιερέας ονομάζεται άγγελος του Θεού από αυτόν εξαρτάρε ποιός θα κατηκοίσει μέσα του. Θυμόσαστε πριν κάποια χρόνια που γυρίστηκε και έργο ο άγιος Πρεβέζης; ¨Ε! αυτός είναι ο άγγελος φωτός που καβάλησαν οι περισσότεροι το καλάμι και τρέχουν να μας πουν ότι έπιασαν στο πάνω μέρος του κουβά Και ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός μας βεβαιώνει ότι ο διάβολος δεν μπορεί να μετασχηματιστεί σε άγγελον φωτός αλλά έιναι όλα εκείνα που είπε ο Γιάβη. Αν μπορούσε να γίνει αυτό φανταστείται τι θα γινόταν τρυγύρω μας ακόμη και την ώρα της λειτουργίας θα έσπρωχνε τον ιερέα με το μαλακό να κάνει αυτός την λειτουργία ¨η και το κηρυγμα
Αυτά είχα να πω προς όφελος των φίλων μας και ιδιαίτερα στον Κων/νο γιατί είναι όπως είπε ακόμη στην αρχή και να μην πιάνει κουβέντα με κάτι τέτοια με τους άσχετους. Μεγάλη προσοχή γιατί και αυτόν που βλέπεις να φοράει τα μαυρά στις περισσότερες φορές άλλο από το λειτουργικό μέρος που το ξέρει τόσο εύκολα πιο πέρα δεν ξέρει
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 21, 2007 10:33 pm
από Ionas
Το πιο ενδιαφέρον, όμως φίλοι μου, για την κατάσταση σώματος και ψυχής πριν και μετά το θάνατο είναι το παρακάτω απόσπασμα από τις 50 ομιλίες του Οσίου Μακαρίου του Αιγύπτιου :
(Δοξασθήσονται τα σώματα αυτών από του νυν δια φωτός αρρήτου)
Έτσι πράγματι γίνεται σ’ όλες τις ψυχές που αγαπούν το Θεό, δηλαδή στους αληθινούς Χριστιανούς. Υπάρχει δηλαδή ο πρώτος μήνας ο Ξανθικός, αυτός που ονομάζεται Απρίλιος, στον οποίο είναι η ημέρα της αναστάσεως, και με τη δύναμη του Ήλιου της Δικαιοσύνης βγαίνει από μέσα τους η δόξα του Αγίου Πνεύματος, που καλύπτει και σκεπάζει τα σώματα των αγίων, αυτή η δόξα που ήταν κρυμμένη μέσα στις ψυχές. Διότι αυτό που τώρα έχει κάποιος, αυτό θα φανερωθή τότε έξω από το σώμαΧ «αυτός ο μήνας», λέγει, «ας είναι ο πρώτος από τους μήνες του χρόνου»Χ αυτός φέρνει χαρά σε όλη την κτίσηΧ αυτός ντύνει τα γυμνά δένδρα, προσφέροντας τη βλάστηση μέσα από τη γηΧ αυτός δίνει χαρά σ’ όλα τα ζώαΧ αυτός σ’ όλους δείχνει τη γλυκύτηταΧ αυτός ο Ξανθικός είναι ο πρώτος μήνας των Χριστιανών, που είναι ο καιρός της αναστάσεως, κατά τον οποίο θα δοξασθούν τα σώματά τους με το ανέκφραστο φως, που από τώρα βρίσκεται μέσα τους, δηλαδή με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος, αυτό θα είναι τότε γι’ αυτούς βρώση, πόση, αγαλλίαση, χαρά, ειρήνη, ένδυμα, ζωή αιώνια. Διότι γίνεται τότε σ’ αυτούς το πνεύμα της Θεότητας κάθε καλλονή λαμπρότητας και ουρανίου ωραιότητας, που τώρα αξιώθηκαν να δεχθούν.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 24, 2007 2:39 pm
από Ionas
Ξανά ο Όσιος Μακάριος ο Αιγύπτιος στην «Ομιλία ΛΔ΄ 2», γράφει πως θα είναι τα αναστημένα σώματα:
Διότι ο ερχομός του Κυρίου στον κόσμο έγινε εξ ολοκλήρου για τον άνθρωπο πού ήταν νεκρός πνευματικά …για να τον αναστήσει…Και κατά την ανάσταση των σωμάτων, των οποίων οι ψυχές ήδη έχουν αναστηθεί και έχουν δοξαστεί από πριν, τότε και τα σώματα θα δοξαστούν και θα φωτισθούν μαζί με την ψυχή πού από τώρα έχει φωτισθεί και έχει δοξαστεί· διότι ο Κύριος είναι γι' αυτά τόπος κατοικίας και σκηνή και πόλη. «Το κατοικητήριο το ουράνιο», το αχειροποίητο, έχουν περιβληθεί, τη δόξα του θεϊκού φωτός, και έγιναν τέκνα του φωτός. Δε θα βλέπει ο ένας τον άλλο με πονηρό μάτι· διότι ή πονηρία έχει φύγει μακριά από τη ζωή τους. «Δεν υπάρχει εκεί διάκριση αρσενικού και θηλυκού, ούτε δούλος και ελεύθερος», διότι όλοι μεταβάλλονται σε θεϊκή φύση, και γίνονται χριστοί και θεοί και τέκνα του θεού. Εκεί χωρίς καμιά ντροπή θ' απευθύνει το χαιρετισμό της ειρήνης ο αδελφός προς την αδελφή· διότι όλοι και όλες είναι ένα με την παρουσία τού Χριστού. Και ενώ θ' αναπαύονται όλοι με την παρουσία του ενός φωτός, θα προσέχει ο ένας τον άλλο, και όπως θα προσέχει ο ένας τον άλλο, πάλι θ' ακτινοβολούν από την αλήθεια της παρουσίας τους, στην πραγματική θέα του ανέκφραστου φωτός.