Σελίδα 4 από 18

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 12:56 pm
από paroikos
Misha έγραψε:Παναγιωτη,τωρα φταιω εγω να επισυναψω του Μηλιωκα :"για το καλό μου";;;

και να μας βαλει παλι τις φωνες ο π.Αντωνιος;;

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Καλύτερα άστο, μη το βάζεις. Κι εγώ το μετάνιωσα γιατί περιμένω να με μνημονεύσει στη λειτουργία το Σαββατοκύριακο. Μη το μετανιώσει ο άνθρωπος

Η Ι. ΚΟΙΝΟΤΗΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 1:47 pm
από silver
Ο Iosif έγραψε :
Δεν γνωρίζω με βεβαιότητα, εάν πραγματικά οι Ορθόδοξες Μητροπόλεις τού εξωτερικού, που επηρεάζονται από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, εμποδίζουν τούς Ρωμαιοκαθολικούς να γίνουν Ορθόδοξοι.

Όχι, αδελφέ, δεν τους εμποδίζουν, αλλά και δεν τους Βαπτίζουν(εκτός και ο Ναός έχει ανάλογη Κολυμβήθρα), τους Μυρώνουν. Τα Ορθόδοξα Μοναστήρια του εξωτερικού έχουν Κολυμβήθρες και για ενήλικα πρόσωπα,
και τους Βαπτίζουν.

Re: Η Ι. ΚΟΙΝΟΤΗΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 2:38 pm
από Misha
silver έγραψε:Ο Iosif έγραψε :
Δεν γνωρίζω με βεβαιότητα, εάν πραγματικά οι Ορθόδοξες Μητροπόλεις τού εξωτερικού, που επηρεάζονται από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, εμποδίζουν τούς Ρωμαιοκαθολικούς να γίνουν Ορθόδοξοι.

Όχι, αδελφέ, δεν τους εμποδίζουν, αλλά και δεν τους Βαπτίζουν(εκτός και ο Ναός έχει ανάλογη Κολυμβήθρα), τους Μυρώνουν. Τα Ορθόδοξα Μοναστήρια του εξωτερικού έχουν Κολυμβήθρες και για ενήλικα πρόσωπα,
και τους Βαπτίζουν.

o π.Εφραιμ απο το Σεράι,λέει πως όσοι δεν βαπτιζουν και μάλιστα σωστά(με πλήρη κατάδυση) τους ετεροδόξους που προσερχονται
στην Ορθοδοξία διαπράττουν πνευματικό έγκλημα......


ο π.Placide Deseille ,παπικος ηγουμενος,που βαπτιστηκε ορθοδοξος στη Σιμωνοπετρα αντιμετωπισε τις σφοδρές αντιδρασεις του Βατικανου που σε συνεργασια με το Φανάρι πίεζαν να μη γινει βαπτιση....

Re: Η Ι. ΚΟΙΝΟΤΗΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 6:42 pm
από YiaVi
o π.Εφραιμ απο το Σεράι,λέει πως όσοι δεν βαπτιζουν και μάλιστα σωστά(με πλήρη κατάδυση) τους ετεροδόξους που προσερχονται
στην Ορθοδοξία διαπράττουν πνευματικό έγκλημα......


ο π.Placide Deseille ,παπικος ηγουμενος,που βαπτιστηκε ορθοδοξος στη Σιμωνοπετρα αντιμετωπισε τις σφοδρές αντιδρασεις του Βατικανου που σε συνεργασια με το Φανάρι πίεζαν να μη γινει βαπτιση....[/quote]

Τα μοναστήρια που έχει ιδρύσει ο γέροντας Εφραίμ στην Αμερική τα έχουν πολεμήσει πολύ οι "δικοί μας" οικουμενιστές επίσκοποι εκεί επειδή βαπτίζουν τους ετεροδόξους. Μάλιστα έχω ακούσει ότι ο πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, σε επίσκεψή του στη Μονή του Αγίου Αντωνίου στην Αριζόνα είπε να μην βαπτίζονται οι ετερόδοξοι.
Και κάτι άλλο: Ο μέγας οικουμενιστής μητροπολίτης Πϊτσμπουργκ Μάξιμος (που μερικοί ομοϊδεάτες του τον θεωρούν και μεγάλο θεολόγο...) έχει εκδώσει εγκύκλιο στην οποία λέει ρητά ότι ιερέας που θα βαπτίσει ετερόδοξο που είχε "βαπτιστεί" στην ομολογία του στο Όνομα της Αγίας Τριάδος θα περνά από εκκλησιαστικό δικαστήριο...Τέτοια αίσχη δεν είναι δικές του αποφάσεις, από το Σεπτό Κέντρο εκπορεύονται. Ακουέτωσαν ταύτα οι ημέτεροι πατριαρχολάτρες.
Αλλά καλά λέω, η άγνοια σώζει :lol: (στην προκειμένη περίπτωση σώζει το Οικουμενικό Πατριαρχείο...). Αν ήξεραν μερικοί καλόπιστοι αντι-οικουμενιστές Ορθόδοξοι που είναι τυφλά προσκολλημένοι στο Πατριαρχείο τις ενέργειές του τελευταίου, θα έφριτταν.

Ξέρω περιπτώσεις που ετερόδοξοι στο εξωτερικό ζητούν να βαπτιστούν και φοβούνται οι ιερείς να τους βαπτίσουν και τους στέλνουν στην Ελλάδα. Σε λίγο, και θα το δείτε, θα βγάλει και καμία δική μας Ιερά Σύνοδος εγκύκλιο να μην βαπτίζονται οι Ρ/καθολικοί. Με τον (όψιμο) οικουμενιστή αρχιεπίσκοπο που έχουμε όλα είναι πιθανά.

Θεοτόκε σώζε την κληρονομίαν Σου.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 6:44 pm
από Iosif
Θα μεταφέρω κάτι ακόμα, που υπάρχει μέχρι σήμερα μέσα στην ΖΩΝΤΑΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ τής Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.
Μετράνε, μέσα στην Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, τούς Πάπες που θα υπάρξουν ακόμα συνολικά μέσα στην ιστορία.
Για την μέτρηση αυτή, χρησιμοποιούν περισσότερες από μία ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ μεθόδους.
Με όλες αυτές τις ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ μεθόδους, βγαίνει το συμπέρασμα ότι θα υπάρξουν ακόμα συνολικά ΛΙΓΟΙ Πάπες μέσα στην ιστορία.
Δηλαδή υπολογίζουν ΠΕΡΙΠΟΥ, δύο ακόμα, ή τρείς ακόμα, ή τέσσερις ακόμα Πάπες ( μετά από τον σημερινό Πάπα ), μέσα στην ιστορία.
Μετά από αυτά, τελειώνει οριστικά η ιστορία τής Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 6:52 pm
από YiaVi
Με τους ρυθμούς που χάνει πιστούς στον Καναδά η άλλοτε πανίσχυρη Επισκοπελιανή (=Αγγλικανική) εκκλησία, έχουν υπολογίσει ότι σε μερικές δεκαετίες δεν θα έχει κανένα απολύτως πιστό.
Έχω σοβαρότατες και αξιόπιστες πληροφορίες από τη Γαλλία ότι ο τωρινός πάπας, που θεωρείται συντηρητικός, είναι ουσιαστικά απομωνομένος μέσα στους κόλπους της δικής του εκκλησίας, ακριβώς επειδή τον θεωρούν πολύ συντηρητικό. Και ακριβώς τον εξέλεξαν επειδή βλέπουν ότι το καράβι μπάζει από παντού. Μετά τον Βενέδικτο να δείτε τί πατιρντί έχει να γίνει...

Γενικά, είμαι της γνώμης ότι άμα ένα μαγαζί δεν σερβίρει γνήσια ποτά, αλλά μπόμπες, καλύτερα να κλείνει. Άλλωστε, σιγά σιγά το μαθαίνει η πελατεία και δεν ξαναπατά.
Το θέμα είναι ότι στην δική μας την περίπτωση, με τους οικουμενιστές προκαθημένους και επισκόπους, δυσφημίζεται και το καλό το μαγαζί και ο κόσμος δεν το ξέρει ότι εδώ έχει τα γνήσια τα ποτά. :lol:
Αλλά οι οικουμενιστές που μας έχουν κάτσει στο σβέρκο δεν είναι οι ιδιοκτήτες του μαγαζιού, διαχειριστές απλά είναι. Το αφεντικό είναι άλλο και καμιά φορά μπορεί να σκάσει μύτη από κει που δεν το περιμένουνε και να φάνε πόρτα κανονικότατα...

Ναι, ελθέ Κύριε Ιησού.

Η ΙΕΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 7:17 pm
από silver
Ο MICHA ΈΓΡΑΨΕ :
o π.Εφραιμ απο το Σεράι,λέει πως όσοι δεν βαπτιζουν και μάλιστα σωστά(με πλήρη κατάδυση) τους ετεροδόξους που προσερχονται
στην Ορθοδοξία διαπράττουν πνευματικό έγκλημα
Αδελφέ MICHA, όπως καλώς γνωρίζεις, η Ορθόδοξος Εκκλησία, εφήρμοζε και εφαρμόζει οικονομία και δέχεται χωρίς Βάπτισμα τούς αιρετικούς που έχουν βαπτισθεί εις το Όνομα της Αγίας Τριάδος, χωρίς αυτό να σημαίνει
ότι ανεγνώριζε ή αναγνωρίζει τα Μυστήρια των αιρετικών.
Αυτά έως το 1993 που υπεγράφει η βλάσφημος Συμφωνία του Balamand.
Mετά το 1993, δεν υφίσταται θέμα Εκκλησιαστικής οικονομίας, αλλά γίνονται δεκτά τα Μυστήρια των αιρετικών απο τους οικουμενιστάς, ως έγκυρα !

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 7:33 pm
από Misha
φίλε Σιλβερ ξερω πως ο αγιος Νικοδημος λέει το ράντισμα των παπικών μόλυσμα...

και πανορθόδοξος συνοδος έχει αποφασισει την υποδοχή τους με βάπτισμα...

http://www.phys.uoa.gr/~nektar/orthodox ... aptism.htm

http://www.oodegr.com/oode/papismos/apeili1.htm

http://www.pigizois.net/I_M_Ag_Dionysio ... tirion.htm


http://www.oodegr.com/oode/biblia/baptisma1/A1.htm


o παπα Γιώργης μαλιστα παραθετει ομολογια προσερχομενου ετεροδοξου,που ανεκάλυψε σε επτανησιακη βιβλιοθηκη.:


Επιστροφή και ομολογία λατίνου τινός ονόματι Βερνάρδου Φραδελλώνου, Διδασκάλου όντος εν Κεφαλληνία, εν τη πόλει Ληξουρίου, όστις εβαπτίσθη παρά του ιερέως Γερασίμου Καλού[357], κατά το δόγμα της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας και τω εδόθη το όνομα Γεράσιμος.

Τω 1857 τη εβδόμη Μαΐου έ.π.

Ερ.: Η επιστροφή σου προς την Ορθόδοξον Εκκλησίαν, μήπως προέρχεται από καμμίαν κοσμικήν επίρροιαν, ή βίαν, ή άλλον τινα σκοπόν επʼ ελπίδι απολαβής υλικών συμφερόντων και ουχί από εσωτερικήν τινα και καθαράν πεποίθησιν, του να επιστρέψης εις την αμώμητον και άδολον διδασκαλίαν της αοράτως εν ημίν παρισταμένης Αγίας Τριάδος ομολόγησον ευσυνειδότως και δημοσία, μη τι εκ των ανωτέρω λεχθέντων ή άλλο οιονδήποτε μεσολαβή εις τον όλως ιερόν και επίζηλον σκοπόν της επιστροφής σου.

Απ.: Ομολογώ ευσυνειδότως, ότι ουδέν έτερον με πειθαναγκάζει, ει μη απλή τις και άδολος πεποίθησις.

Ερ.: Αποπτύεις εξ όλης ψυχής και αποτάσση άπαντα τα αλλότρια των λατίνων δόγματα, όσα οι κατά καιρούς Πάπαι εκαινοτόμησαν, διαφωνούντα ουσιωδώς με το κείμενον του Ιερού Ευαγγελίου και το κύρος της καθόλου αρχαίας Εκκλησίας;

Απ.: Αποπτύω και αποτάσσομαι όλα ταύτα.

Ερ.: Γνωρίζεις, ότι η Αγία του Χριστού Εκκλησία, καθολική ούσα, μία διετέλει απαραμείωτος και απαραχάρακτος καθʼ όλους τους οκτώ πρώτους αιώνας και ότι τότε πρώτον παρεισέφρυσεν εν τη Δύσει εις το Ιερόν της πίστεως Σύμβολον η προσθήκη και «εκ του Υιού», απάδουσα προφανώς με την διδασκαλίαν του Θεανθρώπου, «Το Πνεύμα της αληθείας, ο παρά του Πατρός εκπορεύεται»[358] και αθετούσα το κύρος των επτά Οικουμενικών Συνόδων, αι οποίαι και απηγόρευσαν ρητώς πάσαν προσθήκην ή αφαίρεσιν εις την συνεπτυγμένη ταύτην διδασκαλίαν της Πίστεως; Απορρίπτεις και αποδοκιμάζεις αυτήν, παραδεχόμενος αφʼ ετέρου από την σήμερον το Ιερόν σύμβολον εν τη αυτού ακεραιότητι, όπως συνετάχθη και διεδόθη υπό των Ιερών Συνόδων, ως Ιεράν παρακαταθήκην;

Απ.: Αποπτύω την προσθήκην ταύτην, ασπάζομαι και τιμώ αυτό, άνευ αυτής.

Ερ.: Αρνείσαι την εν Φλωρεντία ψευδοσύνοδον και λογίζεσαι αυτήν ως ουδέν, καθό υπαγορευθείσα από Σατανικόν φιλοδοξίας Πνεύμα και επηρεασθείσα υπό της δυνάμεως του ισχυροτέρου[359]; Αποδοκιμάζεις και αποπτύεις όσα νόθα και αλλότρια εδογμάτισε μη συνάδοντα με τας πράξεις και το πνεύμα των επτά Οικουμενικών Συνόδων;

Απ.: Αρνούμαι και αποπτύω αυτήν.

Ερ.: Απορρίπτεις μεθʼ ημών και απαρνείσαι την κακόζηλον των λατίνων δόξαν, επινόημα κερδοσκοπικόν και γέννημα των Παπών, όπως διʼ αυτής καπηλεύονται την ψυχικήν σωτηρίαν των Πιστών, το καθαρτήριον, λέγω πυρ, λέξις και δόξα άγνωστος όλως εν τη αρχαία Εκκλησία;

Απ.: Ναι, το αποπτύω.

Ερ.: Αποστρέφεσαι και αποβάλλεις προσέτι την καινοτομίαν της Δυτικής Εκκλησίας, διʼ ης αποστερεί τους λαϊκούς του θείου Ποτηρίου της Ευχαριστίας, ως εναντιουμένη απʼ ευθείας εις τον θείον λόγον, «Εάν μη φάγητε την σάρκα του Υιού του ανθρώπου και πίητε αυτού το αίμα, ουκ έχετε ζωήν εν εαυτοίς»[360] και απάδουσα με την καθολικήν της Εκκλησίας παράδοσιν;

Απ.: Αποστρέφομαι και ταύτην την καινοτομίαν.

Ερ.: Αποπτύεις τον εν τω Ιερώ Βαπτίσματι ραντισμόν της Δυτικής Εκκλησίας, ως όλως απάδοντα με την διδασκαλίαν του Αποστόλου Παύλου και την των Πατέρων αρχαίαν παράδοσιν, και παραδέχεσαι αφʼ ετέρου μετά βαθείας υποκλίσεως και σεβασμού την τρίτην (γρ. Τριττήν) της Ορθοδόξου Εκκλησίας κατάδυσιν εν τω ύδατι, καταγγέλλουσαν σαφώς την ταφήν του Κυρίου και την τριήμερον αυτού Ανάστασιν;

Απ.: Αποπτύω τον ραντισμόν, δέχομαι, σέβομαι και τιμώ το Βάπτισμα της Ανατολικής Εκκλησίας.

Ερ.: Ομολογείς ότι κακώς ποιούσα η των Λατίνων Εκκλησία αποστερεί τον βαπτιζόμενον του Μυστηρίου του Χρίσματος, το οποίον η καθʼ ημάς Εκκλησία δίδωσιν αμέσως μετά το Βάπτισμα, κατά την ομολογίαν πασών των Εκκλησιών, ίνα προσέρχωνται άπαντες κεχρισμένοι τω Αγίω Μύρω εις την μετάληψιν της θείας Ευχαριστίας;

Απ.: Ομολογώ, ότι κακώς ποιεί.

Ερ.: Ομολογείς προσέτι, ότι κακώς ποιεί χρωμένη εν τη θεία Ευχαριστία άζυμον άρτον, αντί του ενζύμου, τον οποίον παρεδέξαντο άπασαι αι Εκκλησίαι της αρχαιότητος, και ότι η χρήσις αυτού υπάρχει σύμφωνος με την σταθεράν Παράδοσιν αυτών;

Απ.: Αποπτύω την πλάνην των Λατίνων και ασπάζομαι την χρήσιν του ενζύμου, τον οποίον η Ανατολική Εκκλησία χρωμένη καλώς ποιεί.

Ερ.: Αποδοκιμάζεις και βδελύττεσαι τον παράλογον ισχυρισμόν της Δυτικής Εκκλησίας, ως προς την Καθολικήν Πνευματικήν και Κοσμικήν Κυριαρχίαν του θρόνου της Ρώμης, επί πασών των Εκκλησιών, το αλάνθαστον και αναμάρτητον, τα οποία η Εκκλησία των οκτώ πρώτων αιώνων ουδέποτε ούτε εγνώρισεν ούτε μετεχειρίσθη, και συνομολογείς μεθʼ ημών, ότι η Καθολική Εκκλησία, γνησίως και κανονικώς συναχθείσα εις Σύνοδον, έχει την εξουσίαν να κρίνη και να ανακρίνη πάσαν Εκκλησιαστικήν υπόθεσιν , και αυτόν τον Πάπαν, και ότι ουδέποτε απένειμεν εις τον θρόνον της Ρώμης κυριαρχίαν οιανδήποτε, αλλά μόνον πρωτείον τι τάξεως και τιμής δια το να ήτο τότε η Ρώμη Βασιλεύουσα;

Απ.: Αποδοκιμάζω και βδελύττομαι την παραλογίαν ταύτην και σύμφημι μετά της Ανατολικής Εκκλησίας, ότι πρώτιστον Πνευματικόν Αρχηγόν και κεφαλήν δεν αναγνωρίζουσι άπασαι αι Εκκλησίαι, ει μη μόνον τον Ιησούν Χριστόν, και την Αυτού, των Αποστόλων και των Συνόδων διδασκαλίαν, αυταί δε εισιν αλλήλαις αδελφαί αχώριστοι και συνδεδεμέναι δια του Πνευματικού της αγάπης δεσμού προς καταρτισμόν των Πιστών.

Ερ.: Υπάρχουσι και άλλα τινά επουσιώδη εν τη Δυτική Εκκλησία παρεμβεβισμένα και απάδοντα εις τας αρχαίας παραδόσεις, ως η νηστεία και γονυκλισία εν Σαββάτω, το να προσεύχωνται εστραμμένοι προς Δυσμάς, ποιούντες το σημείον του Σταυρού δυσί μόνον δακτύλους αθετούντες το Ομοούσιον και Ομότιμον του Υπερτάτου της Τριάδος Μυστηρίου· τα τοιαύτα και όσα άλλα εκαινοτόμησαν, αποβάλλεις ευσυνειδότως και ασπάζεσαι τα της Ανατολικής, ήτις διατηρεί πάντα ταύτα ακίβδηλα, όπως τα παρέλαβε παρά των Αγίων Αποστόλων και Ιερών Συνόδων;

Απ.: Ναι αποτάσσομαι και αποδοκιμάζω άπαντα τα αλλότρια ταύτα.

Ερ.: Ανάγνωσον άνευ προσθήκης το Ιερόν της Πίστεως σύμβολον εις επήκοον πάντων σαφώς και ευκρινώς.

Απ.: Πιστεύω εις ένα Θεόν...

Ερ.: Επισφράγισον δια της υπογραφής σου την ανωτέρω Ομολογίαν σου.

(Εν συνεχεία σημειοί ο αντιγραφεύς του κειμένου:)

Η παρούσα ομολογία ευρίσκεται υπογεγραμμένη εν τη Εκκλησία της Κεφαλληνίας.

(Ακολουθεί δε:)

Λογίδριον εκφωνηθέν παρά του ρηθέντος Ιερέως μετά το θείον Βάπτισμα εν τη προς τον νεοφώτιστον της Θείας Μεταλήψεως μεταδόσει.

Τέκνον εν Κυρίω αγαπητόν,

Το πνεύμα της πλάνης παρέσυρε «κρίμασιν οις οίδε Κύριος» εις την ευρύχωρον οδόν και την πλατείαν πύλην, πολλάς μυριάδας πιστών, παρεκτραπείσας όπισθεν του Αρείου και των λοιπών αιρεσιαρχών, εν αις και η πάλαι ποτέ Πνευματική ημίν αδελφή Ρωμαϊκή Εκκλησία, ήτις επί οκτώ ολοκληρωτικούς αιώνας συνέτρωγε μεθʼ ημών τον πνευματικόν εκείνον Άρτον και έπινε το Πανάχραντον Ποτήριον της Θείας Ευχαριστίας, επί μιας μόνης Μυστικής Τραπέζης απαραμείωτα, όπως παρέλαβε ταύτα και εδιδάχθη εν τω Μυστικώ Δείπνω παρά του Θεανθρώπου Σωτήρος ημών. «Και γαρ εις Κύριος, μία Πίστις, εν Βάπτισμα!»[361] Αλλά φευ! Μετά το αξιοδάκρυτον εκείνο σχίσμα της Ρωμαϊκής Εκκλησίας ανεφάνη το Πνευματικόν Ποίμνιον του Ιησού εκόν ακόν διηρημένον εις δύο εχθρικά αντιμαχόμενα στρατόπεδα ερίζοντα προς άλληλα όχι πλέον δια το άνηθον και το κύμινον, αλλά περί σπουδαίων και υψηλών αντικειμένων αποβλεπόντων την σωτηρίαν απάσης εν γένει τ
ης ανθρωπότητος! Αύτη όμως η πάλη είναι πολύ άνισος και πολύ διάφορος· καθότι η μεν Εκκλησία της Ρώμης προσηλυτίζει δια της υλικής σπάθης και του πυρός, η δʼ Ανατολική απʼ εναντίας, καθό τηρούσα ανόθευτον και απαραχάρακτον την διδασκαλίαν των Αποστόλων και Προφητών, νουθετεί και διδάσκει απλώς τους επιστρέφοντας εις αυτήν δια της πνευματικής, «ήτις εστί ρήμα Θεού»[362].

Συ δε, ω τέκνον μου αγαπητόν, έχεις πρόσφατον παράδειγμα εις τους οφθαλμούς σου, τινί δηλαδή τρόπω η φιλόστοργος μητήρ ημών, η Ανατολική Εκκλησία, δέχεται εις τας αγκάλας της τους μετανοούντας ειλικρινώς και προσερχομένους εις αυτήν. Ωμολογήσας εις τον λίβελλόν σου, τον οποίον παρεκατέθεσας (sic) εις την ενταύθα τοπικήν Εκκλησίαν, ότι ουδεμία κοσμική βία, ή υλικόν τι αντικείμενόν σε προέτρεψεν εις τούτο, αλλά μία εγκάρδιος και καθαρά πεποίθησις του να επανέλθης εις την πνευματικήν και ευθείαν οδόν. Ήλθεν μετά βαθείας υποκλίσεως και συντετριμμένης καρδίας προς εμέ, εκφράζων τον ουράνιον σκοπόν σου, και αφʼ ου διήλθον όλα τα πνευματικά μέσα, όσα υπαγορεύει η Υμετέρα (γρ. ημετέρα) Εκκλησία, σε ωδήγησα εις την Ιεράν ταύτην κολυμβήθραν, ένθα ήμην υπουργός ανάξιος και μάρτυς του υπερφυούς τούτου Μυστηρίου του Βαπτίσματος της σης παλιγγενεσίας. Καταβάς προ ολίγου εις την Ιεράν Κολυμβήθραν μετά του Προπατορικού «ρύπου της αμαρτίας», και θάψας εκεί «το παλαιόν άνθρωπον» εν τοις ύδασι, «συν ταις πράξεσιν αυτού και ταις επιθυμίαις»[363], ανέβης ήδη εξ αυτής ως αγνόν και απαλόν βρέφος, ενδεδυμένος τον νέον Αδάμ, ήτοι τον Μονογενή Υιόν του Θεού, τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν, «ος τετραυμάτισται δια τας αμαρτίας ημών, και μεμαλάκισται δια τας ανομίας ημών»[364]

Τέκνον! Βάδιζε ήδη μετά θάρρους προς την Πνευματικήν Τράπεζαν των αχράντων του Χριστού Μυστηρίων· φύλαττε ταύτα εν τη καρδία αμόλυντα ως Ιεράν «παρακαταθήκην»[365], άτινα μέλλουν να σε αναβιβάσωσι μετʼ ου πολύ εις την Ουράνιον Ιερουσαλήμ. Ο βίος ημών είναι βραχύς. Παρέρχεται ως αστραπή, και τότε ο τάφος έσεται ο μάρτυς των πράξεών μας, τέκνον,, ζηλώ την προαίρεσιν σου και μακαρίζω την τύχην σου, εάν διατελής νήφων, όσον το εφικτόν εις εσέ, από τας παγίδας του αλλοτρίου. Την ημέραν ταύτην κατάγραψον εις τα βάθη της ψυχής σου, και η δύναμις του Υψίστου, είθε να κατευθύνη τα διαβήματά σου εις παν έργον αγαθόν...

Re: Η Ι. ΚΟΙΝΟΤΗΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 10:11 pm
από PATIENT
YIAVI έγραψε:Και κάτι άλλο: Ο μέγας οικουμενιστής μητροπολίτης Πϊτσμπουργκ Μάξιμος (που μερικοί ομοϊδεάτες του τον θεωρούν και μεγάλο θεολόγο...) έχει εκδώσει εγκύκλιο στην οποία λέει ρητά ότι ιερέας που θα βαπτίσει ετερόδοξο που είχε "βαπτιστεί" στην ομολογία του στο Όνομα της Αγίας Τριάδος θα περνά από εκκλησιαστικό δικαστήριο...Τέτοια αίσχη δεν είναι δικές του αποφάσεις, από το Σεπτό Κέντρο εκπορεύονται. Ακουέτωσαν ταύτα οι ημέτεροι πατριαρχολάτρες.
.........
Σε λίγο, και θα το δείτε, θα βγάλει και καμία δική μας Ιερά Σύνοδος εγκύκλιο να μην βαπτίζονται οι Ρ/καθολικοί. Με τον (όψιμο) οικουμενιστή αρχιεπίσκοπο που έχουμε όλα είναι πιθανά.

Θεοτόκε σώζε την κληρονομίαν Σου.
Δεν είδα κανένα σχόλιο σε αυτά που έγραψα σχετικά με την εγκύκλιο της Ελλαδικής Εκκλησίας σχετικά με τους μικτούς γάμους (Ιαν.2006) .
Τα μεταφέρω και εδώ και όποιος προσέξει θα καταλάβει ότι το μελλοντικό "θά" του yiavi δεν είναι καθόλου μελλοντικό:

"Τό ζήτημα τῶν μετά "ἀπίστων" καί ἑτεροδόξων "χριστιανῶν" (αἱρετικῶν, σχισματικῶν, παρασυναγώγων) συναπτομένων γάμων, τῶν μεικτῶν γάμων ὡς εἴθισται νά λέγωνται, ἀπησχόλησε τήν Ἐκκλησίαν ἀπό τῶν πρώτων αἰώνων.

Ἡ Ἐκκλησία ἀνέκανθεν ἀπηγόρευε - καί ἀπαγορεύει διά κανονικῶν αὐτῆς διατάξεων - τόν μετά ἀπίστων (κανών ΚΑ΄ (ΚΘ΄) τῆς ἐν Καρθαγένῃ Συνόδου) καί αἱρετικῶν (Ζ΄, ΛΑ΄ τῆς ἐν Λαοδικείᾳ, ΚΑ΄ (ΚΘ΄) Καρθογένῃ, ΙΔ΄ τῆς ἐν Χαλκηδόνι Δ΄ Οἰκουμ. Συνόδου καί ΟΒ΄ τῆς ἐν Τρούλλῳ Πενθέκτης Οἰκουμ. Συνόδου) γάμων.

...............

Ἐν ὄψει τῶν τοιούτων δεδομένων, ἡ ἐπί τῶν Νομοκανονικῶν ζητημάτων Συνοδική Ἐπιτροπή κατά τά παγίως πλέον καθιερωμένα Συνοδικῶς, ἀπεφάνθη ὅτι οἱ μεικτοί γάμοι δύνανται νά τελῶνται ὑπό τάς κάτωθι προϋποθέσεις:

α) διαπίστωσιν τοῦ βαπτίσματος τοῦ ἑτεροδόξου μέλους (εἰς τό ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος) καί τῆς ἐλευθερογαμίας αὐτοῦ (πιστοποιητικού ἀγαμίας) ἐγκύρως βεβαιουμένων ὑπό τῆς Ἐκκλησίας εἰς ἥν οὗτος ἤ αὕτη ἀνήκει;

β) ρητήν γραπτήν δήλωσιν ὅτι τά γεννηθησόμενα τέκνα θά βαπτισθοῦν καί θά ἀνατραφοῦν κατά τό ὀρθόδοξον δόγμα "


Ολοκληρη η απόφαση http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/ ... s-0005.htm
Με απλά λόγια , παρόλο που υπάρχουν πάμπολλοι κανόνες της Εκκλησίας που απαγορεύουν ρητά τον γάμο με αιρετικό (δεν κάνουν λόγο για κατ'οικονομία παραχώρηση οι κανόνες) έρχεται σήμερα το 2006 η Ελλαδική Εκκλησία να άνάψει και ΕΠΙΣΗΜΑ πλέον το πράσινο φώς για μια καταπάτηση των συγκεκριμένων κανόνων.
Ναι μέν παραχωρήσεις μπορεί να γίνονταν που και πού, αλλά δεν είχε γίνει και ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Πριν λίγα χρόνια γινόταν κανόνας η οικονομία του κανόνα, ενώ σήμερα βλέπουμε να γίνεται κανόνας το αντίθετο του κανόνα (ο νοών νοείτω).
Ολοι σας θα βλέπετε γάμους ορθοδόξων με αιρετικούς. Aνευ επαναφοράς του ετερόδοξου στην Ορθοδοξία, βεβαίως...
Δεν είναι αυτά αποτελέσματα της Οικουμενιστικής αλλοιώσεως που έχει διεισδύσει ως το κόκκαλο; Αυτά έχουν τα πολλά πέρα δώθε στα ΠΣΕ στα συνέδρια για την ειρήνη δήθεν του κόσμου , στις συμπροσευχές με τους αιρετικούς για λόγους ιεραποστολής τάχαμου κλπ.


Επανέρχομαι στην Συνοδική απόφαση.
Το χειρότερο εκεί μέσα είναι η επίσημη και πάλι παραδοχή απο την Εκκλησία της Ελλάδας , ότι υπάρχει βάπτισμα και εκτός της Ορθοδοξίας.
Όπως βλέπετε αρκεί να υπάρχει βεβαίωση από την αντίστοιχη "Εκκλησία" (με Ε κεφαλαίο και χωρίς εισαγωγικά) καθώς και να έχει γίνει "εἰς τό ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος".
Αυτά αρκούν για να λέμε ότι ο χ,ψ παπικός , αγγλικανός, προτεστάντης θεωρούνται βαπτισμένοι !!!!
Aν και εκτός Εκκλησίας... ή μήπως όχι;;
Και άνευ της βασικής προυπόθεσης των τριών καταδύσεων στο νερό....
Αυτή είναι η βλάσφημη Βαπτισματική Θεολογία (βλέπε Ίωάννης Ζηζιούλας) , εντός των θυρών φανερά πλεόν.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 25, 2007 10:50 pm
από PATIENT
Αστραψε και βρόντηξε πάλι ο καθηγητής κ.Κορναράκης στον σημερινό Ο.Τ. όπως και την προηγούμενη εβδομάδα που είπε -απευθυνόμενος σε πρώτο πρόσωπο - στον κ.Βαρθολομαίο "έχετε εισέλθει στην αίρεση" !!!
Σήμερα κατακεραυνώνει τους ηγουμένους των μονών του Αγίου όρους για την χλιαρή ανακοίνωσή τους (άρθρο "Αγιον Ορος -διχασμός εν όψει; ).
Και καταλήγει εξηγώντας απλά και σαφέστατα , ότι αυτοί που θα διακόψουν την κοινωνία τους με τους Οικουμενιστές δεν αποκόπτονται από την Εκκλησία.

"Αν η Διοικούσα Εκκλησία επιμενει στις αιρέσεις , που καταδικάζουν οι Πατέρες και οι Ιεροί κανόνες, και άρα , στην περίπτωση αυτή δεν είναι πλεόν Εκκλησία αλλά "εκκλησία" , δεν θα πρέπει να αποκοπεί η αίρεση από την Εκκλησία;
Πως εννοούν άραγε την Εκκλησία οι κ.κ. Hγούμενοι; Και αιρετική και Εκκλησία; Ποιός πρέπει να αποκοπεί από ποιόν;

http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/Page1.jpg και
http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/Page5.jpg