Χρήστο έχω την εντύπωση πως η ορθοδοξία μας δεν σημαίνει υποχώρηση από τα εθνικά και θρησκευτικά μας δικαιώματα!eortologio_gr έγραψε:Η Πίστη μας στην Θεία Πρόνοια σαφώς εξαλείφει τον φόβο.
Αυτό που βλέπω όμως είναι ότι επειδή η Θεία αυτή Πρόνοια δεν ενεργεί άμεσα και κατα τα δικά μας "πιστεύω" και "θέλω", η ελεύθερη παγκόσμια αγορά εκμεταλεύεται αυτή την πίστη μας και την υποχώρηση προωθώντας ιδέες, τακτικές και διεκδικήσεις.
Εμείς απλά χάνουμε διαρκώς έδαφος.
Το "στρέψε και το άλλο μάγουλο" είναι σαφώς η πίστη μας.
Δυστυχώς η πίστη αυτή δεν είχε σαν αποτέλεσμα την αποφυγή του 1974 και του θρηνου για την απώλεια τόσων πολλών Κυπρίων αδελφών.
Είναι φορές που η αμφισβήτιση της Θείας Πρόνοιας δεν μπορεί παρά να υφίσταται.
Δεν είμαι ολιγόπιστος. Απλά δεν ανέχομαι κάποιοι να συνεχίζουν να πατάνε πάνω μου.
Το "συν Αθηνά και χείρα κίνει" δεν πρέπει να ισχύει ΚΑΙ στην Ορθοδοξία ?
Χρ.
Ο Χριστιανός ΔΕΝ υποχωρεί από τα ιδανικά του! Άλλο πράγμα να υποχωρήσουμε μπροστά στον αδελφό μας, να μειώσουμε δηλαδή τις απαιτήσεις που έχουμε από αυτόν, και άλλο πράγμα να υποδουλωθούμε σ' αυτόν.
Σαν άτομα οφείλουμε να είμαστε ταπεινοί. Σαν έθνος οφείλουμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας.
Οι συμφορές - όλες - που μας βρήκαν σαν έθνος, οφείλονται, κατά την άποψή μου (που δεν είναι απαραίτητα σωστή), στην απομάκρυνσή μας από τον Θεό (των πολιτών εν γένει και των κυβερνώντων σίγουρα) και ήσαν προειδοποιητικές σφαλιάρες ότι δεν πορευόμαστε σωστά.
Το πήραμε το μήνυμα;
Όχι, κάθε άλλο! Προσκυνούμε όχι την Αγία Τριάδα, αλλά το ηλεκτρονικό φακέλωμα του θηρίου στις Βρυξέλλες, για χάρη των χρημάτων που μας δίδονται, ως αντάλλαγμα. Αυτό δηλαδή που δεν κατάφεραν οι αντίχριστοι να πετύχουν με τους διωγμούς και τα βασανιστήρια, το πετυχαίνουν με τον ύπουλο τρόπο της χλιδής και της αμαρτίας.
Μπορούμε να ελπίζουμε στους πολιτικούς μας;
Τι να ελπίζει κάποιος από ένα πολιτικό σύστημα που στο παρελθόν τοποθέτησε ως ΥΠΕΠΘ έναν που φέρεται ότι είχε φτάσει στον ανώτατο βαθμό μασονίας στην Ελλάδα (τον 33ο);
Το ιδανικά να έχουν οι πολιτικοί μας, όταν όλα τα κόματα είναι δομημένα έτσι ώστε να προωθούνται όσοι προσβλέπουν στην εξουσία και στο καλό του κόματος και όχι στο καλό της πατρίδας;
Σαφώς και υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, αλλά προσωπικά δεν περιμένω τίποτε καλό από αυτούς.
Ο Γέροντας Παΐσιος έλεγε :
Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ – Γέροντας ΠΑΪΣΙΟΣ ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ 1924-1994» του Νικόλαου Ζουρνατζόγλου, Επισμηναγού ε.α.
Μαρτυρία Ζουρνατζόγλου Νικόλαου, επισμηναγού ε.α. Θεσσαλονίκη (σελ. 425-426)
Αργότερα, επισκέφθηκα τον Γέροντα μαζί με έναν φίλο μου σμήναρχο, γύρω στα τέλη Οκτωβρίου 1993 και του εξέφρασα την ανησυχία μου γι’ αυτά που συμβαίνουν από τους κυβερνώντες στην πατρίδα μας. Ο Γέροντας απάντησε :
-Μη φοβάσαι. Ο Θεός δεν θα επιτρέψει να γίνει κακό , αλλά θα γίνουν όμως πράματα και θάματα που δεν θα εξηγούνται με τη λογική. Ο κόσμος θα τους σιχαθεί και θα τους κυνηγήσει. Όπως ένα μπαλόνι φουσκώνει και ξαφνικά σκάει, έτσι θα σκάσουν κι αυτοί! Δεν μπορώ να σου πω πιο πολλά. Μετά μου πιάνει το χέρι καθησυχαστικά και μου λέει :
-Η Παναγία και οι άγιοί μας σκανδαλωδώς μας βοηθάνε! Ποια χώρα έχει τους Αγίους που έχουμε εμείς; Η Αλάσκα;


