Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από aposal »

eortologio_gr έγραψε:Η Πίστη μας στην Θεία Πρόνοια σαφώς εξαλείφει τον φόβο.

Αυτό που βλέπω όμως είναι ότι επειδή η Θεία αυτή Πρόνοια δεν ενεργεί άμεσα και κατα τα δικά μας "πιστεύω" και "θέλω", η ελεύθερη παγκόσμια αγορά εκμεταλεύεται αυτή την πίστη μας και την υποχώρηση προωθώντας ιδέες, τακτικές και διεκδικήσεις.

Εμείς απλά χάνουμε διαρκώς έδαφος.

Το "στρέψε και το άλλο μάγουλο" είναι σαφώς η πίστη μας.

Δυστυχώς η πίστη αυτή δεν είχε σαν αποτέλεσμα την αποφυγή του 1974 και του θρηνου για την απώλεια τόσων πολλών Κυπρίων αδελφών.

Είναι φορές που η αμφισβήτιση της Θείας Πρόνοιας δεν μπορεί παρά να υφίσταται.

Δεν είμαι ολιγόπιστος. Απλά δεν ανέχομαι κάποιοι να συνεχίζουν να πατάνε πάνω μου.

Το "συν Αθηνά και χείρα κίνει" δεν πρέπει να ισχύει ΚΑΙ στην Ορθοδοξία ?

Χρ.
Χρήστο έχω την εντύπωση πως η ορθοδοξία μας δεν σημαίνει υποχώρηση από τα εθνικά και θρησκευτικά μας δικαιώματα!
Ο Χριστιανός ΔΕΝ υποχωρεί από τα ιδανικά του! Άλλο πράγμα να υποχωρήσουμε μπροστά στον αδελφό μας, να μειώσουμε δηλαδή τις απαιτήσεις που έχουμε από αυτόν, και άλλο πράγμα να υποδουλωθούμε σ' αυτόν.
Σαν άτομα οφείλουμε να είμαστε ταπεινοί. Σαν έθνος οφείλουμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας.
Οι συμφορές - όλες - που μας βρήκαν σαν έθνος, οφείλονται, κατά την άποψή μου (που δεν είναι απαραίτητα σωστή), στην απομάκρυνσή μας από τον Θεό (των πολιτών εν γένει και των κυβερνώντων σίγουρα) και ήσαν προειδοποιητικές σφαλιάρες ότι δεν πορευόμαστε σωστά.
Το πήραμε το μήνυμα;
Όχι, κάθε άλλο! Προσκυνούμε όχι την Αγία Τριάδα, αλλά το ηλεκτρονικό φακέλωμα του θηρίου στις Βρυξέλλες, για χάρη των χρημάτων που μας δίδονται, ως αντάλλαγμα. Αυτό δηλαδή που δεν κατάφεραν οι αντίχριστοι να πετύχουν με τους διωγμούς και τα βασανιστήρια, το πετυχαίνουν με τον ύπουλο τρόπο της χλιδής και της αμαρτίας.
Μπορούμε να ελπίζουμε στους πολιτικούς μας;
Τι να ελπίζει κάποιος από ένα πολιτικό σύστημα που στο παρελθόν τοποθέτησε ως ΥΠΕΠΘ έναν που φέρεται ότι είχε φτάσει στον ανώτατο βαθμό μασονίας στην Ελλάδα (τον 33ο);
Το ιδανικά να έχουν οι πολιτικοί μας, όταν όλα τα κόματα είναι δομημένα έτσι ώστε να προωθούνται όσοι προσβλέπουν στην εξουσία και στο καλό του κόματος και όχι στο καλό της πατρίδας;
Σαφώς και υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, αλλά προσωπικά δεν περιμένω τίποτε καλό από αυτούς.
Ο Γέροντας Παΐσιος έλεγε :

Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ – Γέροντας ΠΑΪΣΙΟΣ ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ 1924-1994» του Νικόλαου Ζουρνατζόγλου, Επισμηναγού ε.α.
Μαρτυρία Ζουρνατζόγλου Νικόλαου, επισμηναγού ε.α. Θεσσαλονίκη (σελ. 425-426)
Αργότερα, επισκέφθηκα τον Γέροντα μαζί με έναν φίλο μου σμήναρχο, γύρω στα τέλη Οκτωβρίου 1993 και του εξέφρασα την ανησυχία μου γι’ αυτά που συμβαίνουν από τους κυβερνώντες στην πατρίδα μας. Ο Γέροντας απάντησε :
-Μη φοβάσαι. Ο Θεός δεν θα επιτρέψει να γίνει κακό , αλλά θα γίνουν όμως πράματα και θάματα που δεν θα εξηγούνται με τη λογική. Ο κόσμος θα τους σιχαθεί και θα τους κυνηγήσει. Όπως ένα μπαλόνι φουσκώνει και ξαφνικά σκάει, έτσι θα σκάσουν κι αυτοί! Δεν μπορώ να σου πω πιο πολλά. Μετά μου πιάνει το χέρι καθησυχαστικά και μου λέει :
-Η Παναγία και οι άγιοί μας σκανδαλωδώς μας βοηθάνε! Ποια χώρα έχει τους Αγίους που έχουμε εμείς; Η Αλάσκα;
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
filli
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 14, 2008 11:20 pm

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από filli »

eortologio_gr έγραψε:Εμείς, οι "πεισματάρηδες ρομαντικοί", ελπίζουμε στην ιδέα της "ελευθερίας - ισότητας - αδελφότητας"

"για τη φουκαριάρα την μάνα μου" ...

Παλιά, η πληροφορία ήταν κλειστή και ελεγχόμενη. Το ιντερνετ άνοιξε ελαφρώς κάποια από τα πολλα στεγανά. Οι ιδέες κυκλοφορούν. Η αμφισβητιση ακούγεται. Ο πολίτης εκπαιδεύεται.

Ο Φοβος είναι έξω απ'την πόρτα μας και το μαυρο συννεφο έχει περάσει μέσα απο τις χαραμάδες και άρχισε να μαυρίζει την ζωή μας...

Και εμείς κάνουμε "αντίσταση" ελπίζοντας στην Θεία Πρόνοια και προσευχόμαστε...

Μήπως μπορούμε να κάνουμε και τίποτε άλλο ;

Χρ.

Αγαπητε Χρηστο, πιστευω πως συζητωντας ελευθερα για τα θεματα αυτα ,είναι μία μορφή αντίστασης. Πολλοι άνθρωποι αισθάνονται ακριβώς όπως κι εσύ ,και νιώθουν σαν εξωγήινοι όταν αυτά τα θέματα υποβαθμίζονται συστηματικά απο κανάλια (αφιερώνουν περισσότερη ώρα στο γήπεδο του παναθηναϊκου ας πουμε) και από τους πολιτικούς "χαριν της ειρήνης και της ευημερίας της ενωμένης Ευρώπης"!
Σκεφτεται καποιος ,''καλα μονον εγώ τσαντίζομαι μ' όλα αυτά που συμβαινουν'';
Οταν ομως βρει φωνες που ταιριαζουν με την δική του, τοτε ξέρει ότι δεν είναι μόνος και θα ξεσηκωθεί μετην πρώτη ευκαιρία.
Οπου σταθουμε λοιπόν, ας αφήνουμε λιγο την συζήτηση για τα αθλητικά η τα προσωπικα κι ας μηλησουμε και λιγο για τα εθνικα, χωρις φοβο και παθος!
eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από eortologio_gr »

Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009 07:00
URL: http://www.naftemporiki.gr/news/redirst ... id=1621648

Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών, αποτελούμενοι συνολικά σπό 14 αεροσκάφοι, προκάλεσαν χθες στο κεντρικό και βόρειο Αιγαίο δύο παραβάσεις και δύο παραβιάσεις. Σε όλες τις περιπτώσεις η τουρκική προκλητικότητα αναγνωρίστηκε και αναχαιτίστηκε από την Πολεμική μας Αεροπορία.


Μπράβο μας...

Πόσο κόστισε (και κοστίζει) μια αναχαίτηση ?

Ποιός τα πληρώνει ?

Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
filli
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 14, 2008 11:20 pm

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από filli »

eortologio_gr έγραψε:Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009 07:00
URL: http://www.naftemporiki.gr/news/redirst ... id=1621648

Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών, αποτελούμενοι συνολικά σπό 14 αεροσκάφοι, προκάλεσαν χθες στο κεντρικό και βόρειο Αιγαίο δύο παραβάσεις και δύο παραβιάσεις. Σε όλες τις περιπτώσεις η τουρκική προκλητικότητα αναγνωρίστηκε και αναχαιτίστηκε από την Πολεμική μας Αεροπορία.


Μπράβο μας...

Πόσο κόστισε (και κοστίζει) μια αναχαίτηση ?

Ποιός τα πληρώνει ?

Χρ.


Kαι δεν ειναι μονο αυτο που κοστιζει!! Ειναι και οι πιλοτοι που εξαντλούνται και διακυνδινευουν την ζωη τους απο ολες αυτες τις ανωφελες αναχαιτησεις!
Άβαταρ μέλους
iliasgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από iliasgr »

eortologio_gr έγραψε:Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009 07:00
URL: http://www.naftemporiki.gr/news/redirst ... id=1621648

Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών, αποτελούμενοι συνολικά σπό 14 αεροσκάφοι, προκάλεσαν χθες στο κεντρικό και βόρειο Αιγαίο δύο παραβάσεις και δύο παραβιάσεις. Σε όλες τις περιπτώσεις η τουρκική προκλητικότητα αναγνωρίστηκε και αναχαιτίστηκε από την Πολεμική μας Αεροπορία.


Μπράβο μας...

Πόσο κόστισε (και κοστίζει) μια αναχαίτηση ?

Ποιός τα πληρώνει ?

Χρ.
στις περιπτωσεις αυτες φιλε ,Χρηστο,το θεμα δεν ειναο ποσο κοστισε η ποιος το πληρωνει το κοστος.σε θεματα που απτωνται της εθνικης κυριαρχιας το κοστος δεν μετριεται με χρηματα,ουτε καν με ζωες.........,οσο και αν το τελευταιο πιθανον μας σοκαρει.
η πατριδα ειναι υπερανω χρηματων και αξιζει τον κοπο να παραμεινει παμπτωχη,αλλα ελευθερη.επισης αξιζει κανεις να παθαινει καθε φορα που η πατριδα ειναι σε κινδυνο
ελεησον με ο Θεος
eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από eortologio_gr »

iliasgr έγραψε:στις περιπτωσεις αυτες φιλε ,Χρηστο,το θεμα δεν ειναο ποσο κοστισε η ποιος το πληρωνει το κοστος.σε θεματα που απτωνται της εθνικης κυριαρχιας το κοστος δεν μετριεται με χρηματα,ουτε καν με ζωες.........,οσο και αν το τελευταιο πιθανον μας σοκαρει.
η πατριδα ειναι υπερανω χρηματων και αξιζει τον κοπο να παραμεινει παμπτωχη,αλλα ελευθερη.επισης αξιζει κανεις να παθαινει καθε φορα που η πατριδα ειναι σε κινδυνο
Εχω υπηρετήσει στον Ελληνικό Στρατό επαξίως και εκτέλεσα κανονικά την κοινωνική μου συνεισφορά.

Είναι πλέον κοινή συνείδηση ότι οι πόλεμοι δεν γίνονται για τα ιδανικά περι ελεύθερης πατρίδας.

Δεν αντέχω να βλέπω να σπαταλώνται δισεκατομμύρια σε εξοπλισμούς για έναν "δηθεν" εχθρό που όλοι μας γνωρίζουμε ποιός τον κινεί όποτε το θέλει. Θα πολεμήσω αν χρειαστεί. Θα συχτιρίζω όμως όλους εκείνους που χειρίζονται τα θέματα της χωρας μου μέσα από οικονομικές συναλλαγές και χρηματισμούς.

Αν αυτά είναι τα ιδανικά με το συμπάθειο αλλά να τα βράσω.

Για μένα η εκπαίδευση των στρατιωτών μας και ο πακτωλός χρημάτων που φέυγουν μέσα απο την τσέπη μου για άρματα, φρεγάτες και αεροπλάνα είναι χρήματα τα οποία θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση στον παραγωγικό ιστό της χώρας μου, στην υγεία και στην παιδεία.

Η λύση είναι μια και έρχεται οσονούπω : εννιαίος Ευρωπαικός στρατός τύπου ΟΝΕ, κοινά σύνορα και επαγγελματίες οπλίτες πληρωμένοι απο κοινοτικά κονδύλια.

Αλλιώς η αιμμοραγία που λέγεται εξοπλιστικά προγράμματα θα κάνουν άλλους πλούσιους και εμάς φτωχότερους και κακομοίρηδες όπως άλλωστε είμαστε την στιγμή αυτή.

Και οι πιλότοι που καθημερινά αναχαιτίζουν θα αναρωτιούνται για ποιό λόγο προτατεύουν μια ιδέα που άλλοι την έχουν γραμμένη. Απορώ πώς θέτουν τον εαυτό τους σε καθημερινό κίνδυνο μέσα σε αεροπλάνα που δεν είναι σίγουρο αν θα πετάξουν όπως πρέπει. Μέτρησε τα ατυχήματα και σκέψου πόσες οικογένεις θρηνούνε σήμερα στον βωμό της ανύπρακτης ιδέας του κινδύνου της πατρίδας μας.

Σπατάλη και εξαθλίωση της ψυχής τους. Αυτό εισπράτω εγώ απο το θέατρο του παραλόγου στο οποίο ζούμε.

Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: Ομολογία Τούρκου: Σκότωσα εν ψυχρώ 10 Ελληνοκύπριους το 1974

Δημοσίευση από Christos »

28.1.2009
Σάλος στην ΕΕ από την ομολογία Τούρκου ηθοποιού και νέες αποκαλύψεις


Διεθνείς διαστάσεις προσλαμβάνουν οι κυνικές ομολογίες του Τούρκου ηθοποιού Αττίλα Ολγκάτς σε πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη, ότι εκτέλεσε 10 Ελληνοκύπριους αιχμαλώτους το 1974. Για «τραγική ιστορία ντροπής που καταπατεί ξεκάθαρα τη Συνθήκη της Γενεύης» έκανε λόγο ο αρμόδιος για την διεύρυνση της ΕΕ Επίτροπος Όλι Ρεν, δίνοντας ισχυρό χαστούκι στην Τουρκία. Τα όσα ανατριχιαστικά περιέγραψε ο Ολγκάτς, επιβεβαίωσε και ο Δήμαρχος Νευροκοπίου, ο οποίος είχε συναντηθεί μαζί του πριν από 19 χρόνια.

Ο Τούρκος ηθοποιός ερωτηθείς στην συνέντευξή αυτή σε Τουρκικό τηλεοπτικό σταθμό αν σκότωσε, απάντησε καταφατικά δίνοντας μάλιστα και λεπτομέρειες. Όπως είπε «ο αρχηγός μου είπε "σκότωσέ τον" και έφυγε. Από απόσταση τράβηξα το όπλο και τον σκότωσα. Ήταν 19 χρονών νεαρός». Ερωτηθείς αν το θύμα είχε όπλο, απάντησε «όχι, ήταν δεμένος, ήταν αιχμάλωτος». Ερωτηθείς για τα συναισθήματά του, απάντησε «γίνεται να μην τον βλέπω στα όνειρά μου; Για ορισμένο χρονικό διάστημα ζεις με αυτό το σοκ». Ο Δήμαρχος Νευροκοπίου Βασίλης Γιαννόπουλος και πρώην στρατηγός μιλώντας στον ALPHA αποκάλυψε, τι του εξομολογήθηκε πριν από 19 χρόνια ο Τούρκος ηθοποιός σε συνάντησή τους στο Ελληνικό Προξενείο στην Κωνσταντινούπολη. Όπως είπε χαρακτηριστικά στον ALPHA ο κ. Γιαννόπουλος «δεν μπορούσε να ζήσει, να υποφέρει τη ζωή του και μου ζήτησε να μεταφερθεί στην Ελλάδα και να δικαστεί με τον πιο αυστηρό τρόπο, για να βρει την ψυχική του γαλήνη».

Εν τω μεταξύ, εισαγγελέας της Κωνσταντινούπολης ξεκίνησε έρευνα με βάση τις συμβάσεις της Γενεύης του 1949 για τους αιχμαλώτους εν καιρώ πολέμου, για τα όσα δήλωσε ο Αττίλα Ολγκάτς. Ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Εξωτερικών Γιώργος Κουμουτσάκος σχολίασε ότι «η συγκλονιστική ομολογία του Αττίλα Ολγκάτς επαναφέρει στην επιφάνεια πράξεις ντροπής». Σε περίπτωση που στοιχειοθετηθεί κατηγορία, η Εισαγγελία της Κωνσταντινούπολης θα ζητήσει την παραπομπή του Ολγκάτς στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο. Μάλιστα, στη συνέντευξή του ο ηθοποιός μίλησε και για τα πτώματα των εκτελεσθέντων αιχμαλώτων, λέγοντας ότι «μέσα στη ζέστη τα πτώματα είχαν διογκωθεί, είχαν αρχίσει να μυρίζουν κάτω από πολύ υψηλές θερμοκρασίες».

Ο Τούρκος Πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δεν θέλησε πάντως να δώσει συνέχεια στο θέμα, αποφεύγοντας να απαντήσει επί της ουσίας, καθώς ερωτηθείς σχετικά δήλωσε, ότι «δεν υπάρχει λόγος να κάνω κάποια εκτίμηση, αφού ο ηθοποιός δήλωσε στη συνέχεια, ότι τα έβγαλε απο το μυαλό του και ότι είναι σενάριο». Ο επιτετραμμένος της Κυπριακής Πρεσβείας στην Αθήνα Ανδρέας Ιγνατίου μιλώντας στον ρ/σ Alpha 98,9 δήλωσε μεταξύ άλλων, ότι «οι συγκεκριμένες δηλώσεις του Τούρκου ηθοποιού μας έχουν συγκλονίσει. Εμείς θα κινηθούμε προς δύο κατευθύνσεις: Η μια κατεύθυνση είναι προς την Επιτροπή Μονίμων Αντιπροσώπων του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου. Το δεύτερο που θα ζητήσουμε είναι μια ξεχωριστή προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων». Πάντως, εκπρόσωποι Τουρκικών συλλόγων και σχολιαστές του Τουρκικού Τύπου ζητούν εδώ και μέρες την ποινική δίωξη του ηθοποιού.

Πηγή: ALPHA
Επιμέλεια: Π. Γραμμέλης
http://www.alphatv.gr/index.asp?a_id=88&news_id=34534
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”