Τα μπλόκα και ...εμείς

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Μα καλα ειναι σοβαρα τωρα αυτα που γραφεις ;

Λες
filotas έγραψε:Οι διαδηλώσεις είναι ακραίο μέτρο αντίδρασης των κοινωνικών ομάδων σε κυβερνητικά μέτρα που τις βλάπτουν καταφανώς. Κάθε αντίδραση όμως πρέπει να είναι ανάλογη της δράσης, που την προκαλεί. Δεν μπορεί για παράδειγμα η βλακεία ενός αστυνομικού να οδηγεί σε εκτεταμένες καταστροφές της περιουσίας αθώων συμπολιτών μας. Γενικά τη σημερινή πρακτική πολλών κοινωνικών ομάδων και πολιτικών φορέων την διακρίνει η ανευθυνότητα και η αμετροέπεια.
Και οι διαδηλωσεις για τις ταυτοτητες,για τα καμμενα δαση,για διαφορα αντιλαικα μετρα
η για το Πολυτεχνειο ηταν ακραιο μετρα αντιδρασης ?

Στη λεξη "βλακεια" που εγραψες αλλαξε το με τη λεξη "ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ"
και ασε αυτα που ξερεις !

Και για τις καταστροφες θυμομαστε και αυτα

http://www.youtube.com/watch?v=SwgCNVbjO_o
http://www.youtube.com/watch?v=cY8Wf-lE ... re=related

Αν δεν διαδηλωνανε το 74 ακομη χουντα θαχαμε !
filotas έγραψε:
Το δικό μου ερώτημα δεν είναι η ποιότητα των πολιτικών, αλλά το επίπεδο ενημέρωσης και πολιτικοποίησης των Ελλήνων.
Δεν μας απασχολει η ποιοτητα των πολιτικων και μας ενδιαφεριε το επιπεδο ενημερωσης ?

Δοξα τω Θεω υπαρχουν πολλες πηγες πληροφορησης στην Ελλαδα και ενημερωνομαστε πληρως
μην ανησυχεις !

Εν κατακλειδι σου αφιερωνω αυτο !

http://www.youtube.com/watch?v=5BactfyNS9I

Οδηγοι της Ελπιδας οι πρωτοι νεκροι...
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Τα μπλόκα και ...εμείς

Δημοσίευση από agiooros »

Arxisate pali? :mrgreen:
STOP
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”