Λες
Και οι διαδηλωσεις για τις ταυτοτητες,για τα καμμενα δαση,για διαφορα αντιλαικα μετραfilotas έγραψε:Οι διαδηλώσεις είναι ακραίο μέτρο αντίδρασης των κοινωνικών ομάδων σε κυβερνητικά μέτρα που τις βλάπτουν καταφανώς. Κάθε αντίδραση όμως πρέπει να είναι ανάλογη της δράσης, που την προκαλεί. Δεν μπορεί για παράδειγμα η βλακεία ενός αστυνομικού να οδηγεί σε εκτεταμένες καταστροφές της περιουσίας αθώων συμπολιτών μας. Γενικά τη σημερινή πρακτική πολλών κοινωνικών ομάδων και πολιτικών φορέων την διακρίνει η ανευθυνότητα και η αμετροέπεια.
η για το Πολυτεχνειο ηταν ακραιο μετρα αντιδρασης ?
Στη λεξη "βλακεια" που εγραψες αλλαξε το με τη λεξη "ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ"
και ασε αυτα που ξερεις !
Και για τις καταστροφες θυμομαστε και αυτα
http://www.youtube.com/watch?v=SwgCNVbjO_o
http://www.youtube.com/watch?v=cY8Wf-lE ... re=related
Αν δεν διαδηλωνανε το 74 ακομη χουντα θαχαμε !
Δεν μας απασχολει η ποιοτητα των πολιτικων και μας ενδιαφεριε το επιπεδο ενημερωσης ?filotas έγραψε:
Το δικό μου ερώτημα δεν είναι η ποιότητα των πολιτικών, αλλά το επίπεδο ενημέρωσης και πολιτικοποίησης των Ελλήνων.
Δοξα τω Θεω υπαρχουν πολλες πηγες πληροφορησης στην Ελλαδα και ενημερωνομαστε πληρως
μην ανησυχεις !
Εν κατακλειδι σου αφιερωνω αυτο !
http://www.youtube.com/watch?v=5BactfyNS9I
Οδηγοι της Ελπιδας οι πρωτοι νεκροι...

