Μήπως το παρακάνουμε με κάποια πράγματα;...

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
Byzantine_Spirit
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 598
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...

Δημοσίευση από Byzantine_Spirit »

theodosis79 έγραψε:Βρηκε ο Φιλλιππος το Ναθαναήλ! :mrgreen: Ε, μην παρεξηγηθείτε κορίτσια, πλάκα κάνω!
Δε παρεξηγώ ελεύθερα. :4
Η ψυχούλα έχει και ωραία εικόνα. Τον Αρχάγγελο.
Μόνο που δεν καταλαβαίνω ποιός απο τους δύο είναι.
Επίσης υπέροχη εικόνα που είδα εδώ, είναι της Teri
με την Αγ. Αικατερίνη.
Καλημέρα. :smile:
«Ο λύχνος του σώματος εστίν ο οφθαλμός· εάν ουν ο οφθαλμός σου απλούς η, όλον το σώμα σου φωτεινόν έσται.»
efraim21
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 5:00 am

Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...

Δημοσίευση από efraim21 »

ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ.ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ.
ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ(ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ Η ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΣΕ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ)ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΟΤΘΙΚΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣΑΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΙΣΟΠΕΔΩΘΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΣΥΝΑΓΕΡΕΜΟ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ.
ΧΑΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΕΝΑΣ ΜΩΡΑΙΤΙΔΗΣ ΕΝΑΣ ΒΥΖΗΙΝΟΣ ΑΝ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΝ ΣΕ ΕΡΓΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΑΞΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ.
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...

Δημοσίευση από ψυχουλα »

Byzantine_Spirit έγραψε:
theodosis79 έγραψε:Βρηκε ο Φιλλιππος το Ναθαναήλ! :mrgreen: Ε, μην παρεξηγηθείτε κορίτσια, πλάκα κάνω!
Δε παρεξηγώ ελεύθερα. :4
Η ψυχούλα έχει και ωραία εικόνα. Τον Αρχάγγελο.
Μόνο που δεν καταλαβαίνω ποιός απο τους δύο είναι.
Επίσης υπέροχη εικόνα που είδα εδώ, είναι της Teri
με την Αγ. Αικατερίνη.
Καλημέρα. :smile:
Kαλημέρα!!

ειναι ο Ραφαήλ (καμιά σχέση με το βαφτιστικό μου)
ναι είναι πολύ ωραία η εικόνα της Teri
και η δική σου μου αρέσει εχει κατι το υπέρκοσμο
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
Byzantine_Spirit
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 598
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...

Δημοσίευση από Byzantine_Spirit »

ψυχουλα έγραψε:
Kαλημέρα!!

ειναι ο Ραφαήλ (καμιά σχέση με το βαφτιστικό μου)
ναι είναι πολύ ωραία η εικόνα της Teri
και η δική σου μου αρέσει εχει κατι το υπέρκοσμο
Ο Ραφαήλ λοιπόν. Χαίρομαι που το έμαθα.
Όσο για τη δικιά μου φώτο, είναι στιγμιότυπο
απο την ταινία The Passion Of the Christ του Mel Gibson.
Δεν ήθελα να βάλω εικόνα κανονικού Αγίου.
Το είχα βάλει και πέρυσι αυτό σαν θέμα εδώ.
Δε μου πήγαινε π.χ. να έρχομαι σε αντιπαράθεση, έχοντας την εικόνα
της Παναγίας με το Βρέφος - που είχα επιλέξει τότε - δίπλα. :wink:

efraim21...
Διάβασε πρωτύτερη απάντηση της ψυχούλας.
Είναι πολύ κατατοπιστική.
Όσο για τον Παπαδιαμάντη....
Ήταν μέσα στα παιδικά μυθιστορήματα που μου έπαιρναν οι γονείς μου.
Δεν μου άρεσε καθόλου σαν μικρό παιδί που ήμουν.
Η γλώσσα δε που χρησιμοποιούσε, τότε, στα παιδικά μου μάτια,
μου φαινόταν απωθητική.
Γενικώς τα διήγηματά του με ξένιζαν και μερικά δε μπορούσα να τα καταλάβω.
Ένα μου έκανε εντύπωση σαν παιδί απο αυτά του Παπαδιαμάντη: Το άνθος του γυαλού.
Και το χειρότερό μου: Στο Χριστό στο Κάστρο. Ποτέ δε το κατάλαβα σαν παιδί.
«Ο λύχνος του σώματος εστίν ο οφθαλμός· εάν ουν ο οφθαλμός σου απλούς η, όλον το σώμα σου φωτεινόν έσται.»
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...

Δημοσίευση από ψυχουλα »

λοιπον Byzantine Spirit έχεις πολύ δίκιο στο θέμα της εικόνας! Μου έχει τύχει να εκνευριστώ με μέλος το οποίο χωρίς να θέλω να έχω συνδυάσει στο μυαλό μου με την εικόνα του Αγίου που χρησιμοποιεί και μόλις βλέπω την εικόνα του Αγίου στο δωμάτιό μου να νιώθω αρνητικά και μετά να νιώθω τύψεις που νιώθω έτσι και για το μέλος και για τον Άγιο! Θα κοιτάξω να αλλάξω την εικόνα που χρησιμοποιώ γιατί άνθρωποι είμαστε όλο και κάποιος εκνευρισμός θα προκύψει!

κοίταξε όσο αφορά τον Παπαδιαμάντη η γλωσσα του σαν παιδί δε με ξένιζε γιατί ο πατέρας μου είχε πολλά παλιά βιβλία σπίτι με αρχαιοπρεπείς λέξεις και την ανάλογη στίξη, το αποτέλεσμα ήταν όταν έφτασα Λύκειο να μεταφράζω αρχαίο κείμενο χωρίς να χρειάζομαι σύνταξη απευθείας με το που το έβλεπα!
όμως τα διηγήματα του Παπαδιαμάντη δεν είναι και τόσο ενδεδειγμένα για τα παιδιά ας πούμε η φόνισσα με τη γιαγιά που σκοτώνει την εγγονή και στο τέλος αυτοκτονεί, ή εκείνο με τον πατέρα που πνίγει την κόρη στη βάρκα έχει πολλά τέτοια με φονικά και μαύρες ψυχές αμόρφωτων και απαίδευτων χοντροκομμενων ανθρώπων. Επίσης έχει και εκείνος ιστορίες με γυναίκες που ασχολούνται με μαγείες και με νεράιδες και ξωτικά και μάλιστα όχι με χαριτωμένη εκδοχή αυτών αλλα με μια ανατριχιαστική θα έλεγα.

όσο αφορά τις νεράιδες θα ήθελα να πω και το εξής: Εργάζομαι σε βιβλιοπωλείο εδώ και χρόνια. Τα τελευταία 3-4 χρόνια τα πιο δημοφιλή βιβλία που απευθύνονται σε παιδιά και με τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι όσο αφορά τα κορίτσια βιβλία για νεραιδες και πριγκίπισσες και όσο αφορά τα αγόρια βιβλία για πειρατές, μάγους, δράκους και δεινόσαυρους. Είμαστε βιβλιοπωλείο σε γειτονιά και έχουμε πάνω κάτω τους ίδιους πελάτες. Κάθε Σάββατο που υπάρχει κάποιο πάρτυ για ονομαστική εορτή ή γενέθλια έρχονται οι γονείς και παίρνουν βιβλία για δώρα. Οι παραπάνω κατηγορίες κάνουν θραύση. Υπαρχουν πολλά παιδιά που θέλουν βιβλία αποκλειστικα και μόνο των παραπάνω κατηγοριών με αποτέλεσμα να ψάχνω συνέχεια στους καταλόγους των εκδοτών για να φέρω και άλλα βιβλία με νεράιδες και πριγκίπισσες τις οποίες πλέον τις έχω σιχαθεί!! Είναι επί το πλείστον όλα με ροζ χρώματα και παραπέμπουν σε ένα παραδεισένιο κόσμο. Κάποια στιγμή λοιπόν τα άνοιξα να δω τι στο καλό λένε και τί μηνύματα περνάνε και στενοχωρήθηκα πάρα πολύ. Αυτό που προσπαθούν να περάσουν είναι ότι κάθε κοριτσάκι είναι μία μέλλουσα καλλονή που θα έχει όλους τους πρίγκηπες στα πόδια της, όλοι θα δουλεύουν για εκείνη, θα διατάζει και κάθε της επιθυμία θα γίνεται πραγματικότητα, θα περνάει όλη τη μέρα ασχολούμενη με την ομορφιά της, με ωραία ρούχα και φοβερά καλλυντικά και θα γυρνάει από πάρτι σε πάρτι με σκοπό να τυλίξει τον καλύτερο, να παντρευτεί και να ζει σα βασίλισσα στο παλάτι της όπου θα δίνει διαταγές και πάλι!!! περιττό να πω ότι σιχάθηκα και απορώ γιατί οι γονείς δεν βλεπουν τους κινδύνους που κρύβουν τέτοιες ιδέες.
μετά έχουμε τα βιβλία που απευθύνονται στην εφηβεία. Παλιά πουλούσαν πολυ αυτά του Πατάκη που εχει τις σειρές με τα χελιδονάκια, τους κύκνους κτλ. τώρα πουλάνε κατι σαχλά με τίτλους ερωτευμενα κορίτσια, φιλί που καίει, τα κορίτσια ξενυχτάνε και τέτοια και τα παίρνουν οι ίδιοι οι γονείς στις κόρες τους! θα μου πεις και στη δική μας εποχή μάς έπαιρναν την σουπερ κατερινα και άλλα χαζοπεριοδικά που σε προετοιμάζουν για αναγνωστρια του cosmopolitan και άλλων ψυχωφελών αναγνωσμάτων... αλλά τώρα νομίζω έχει παραγίνει. ουφ, τα πα και ξέσπασα!
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26228
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...

Δημοσίευση από aposal »

Να κρατήσετε τις εικόνες γιατί βλεποντάς τες, σας αποτρέπουν να εκνευρίζεστε εύκολα!
Εμένα πάντως η εικόνα της Αγία Πελαγίας της Τηνίας που έχω στο γραφείο μου και με κοιτάει όλη την ώρα (κατάφατσα), πολύ με βοηθάει!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
theodosis79
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1265
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 10, 2008 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...

Δημοσίευση από theodosis79 »

Καλημέρα σας παιδιά. Λοιπόν για να πω την γνώμη μου ότνως ο Παπαδιαμάντης δεν κάνει για μικρά παιδιά. Δεν ξέρω αλλά και έφηβος ακόμη όταν ήμουνα δεν με τραβούσε και πάρα πολύ. Είναι πολύ καλός συγγραφεύς, δεν αντιλέγω αλλά τα βιβλία του είναι περισσότερο για να σε προβληματίζουν παρα να σε διασκεδάζουν. Και επίσης απο παιδί δεν με τραβούσαν πολύ οι Ελληνες συγγραφείς. Πιο πολύ μου άρεσε πχ να διαβάζω "Ολιβερ Τουϊστ και Ιούλιο Βερν παρά Πηνελόπη Δελτα ή Ελλη Αλεξίου. Δεν ξέρω αλλά πως να το πω, μου έβγαζαν μια κακομοιριά. Μπορεί να είναι καλό για να σε προβληματίσει αλλά για ένα μικρό παιδί είναι αποθιτικό.

Σ.σ Ξερω οτι σύμφωνα με την παράδοση οι αρχάγγελοι δεν είναι μόνο δυο αλλά και άλλοι και ο Ραφαήλ είναι ένας απο αυτούς.

Επίσης για αυτό που λέτε για τις ταινίες του Χαρρυ Πότερ ένταξει, δεν είμαι ένθερμος υποστηρικτής των ταινιών του αλλά όταν στο σχολείο μας μαθαίνουν για δώδεκα θεούς που δέχονται δώρα και θυσίες για να εκπληρώσουν τις παρακλήσεις των ανθρώπων και οτι οι αρχαίοι λάτρευαν με τον ένα ή άλλο τροπο τις θεότητες αυτές και οι ίδιοι οι θεοί έιχαν παθη ανθρώπινα και όταν νευρίαζαν μεταμόρφωναν οτυς ανθρώπου σε ζώα, βουνά, ποτάμια, λίμνες κοκ έ δεν είδα κανένα παιδάκι να γίνει δωδεκαθειστής. Συμφνα με αυτό θα έπρεπε να καταργηθεί και η μυθολογία απο τα σχολεία.
cloaca
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 08, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...

Δημοσίευση από cloaca »

ψυχουλα έγραψε:ναι και για τα στρουμφακια τα ιδια ειπαν επειδη ειναι ενα σωρο στρουμφ μια στρουμφιτα και μωρα απο το πουθενα! οσο εβλαψαν εμας που τα βλεπαμε τοσο θα βλαψουν και τα παιδια μας μαλλον το παρακανουμε τελικά!
Ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με αυτό.
Βλέπεις γύρω σου να μην έχει επιρεαστεί η κοινωνία μας από τέτοια πρότυπα?
Δεν μιλάω συγκεκριμένα για αυτά τα κινούμενα σχέδια αλλά γενικά έχω την εντύπωση ότι ίσως και αυτά βάλανε το λιθαράκι τους στο να καταντήσει πολύς κόσμος να βλέπει τον γάμο και το διαζύγιο ως τυπική και γραφειοκρατική διαδικασία.
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΝ
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...

Δημοσίευση από ψυχουλα »

cloaca έγραψε:
ψυχουλα έγραψε:ναι και για τα στρουμφακια τα ιδια ειπαν επειδη ειναι ενα σωρο στρουμφ μια στρουμφιτα και μωρα απο το πουθενα! οσο εβλαψαν εμας που τα βλεπαμε τοσο θα βλαψουν και τα παιδια μας μαλλον το παρακανουμε τελικά!
Ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με αυτό.
Βλέπεις γύρω σου να μην έχει επιρεαστεί η κοινωνία μας από τέτοια πρότυπα?
Δεν μιλάω συγκεκριμένα για αυτά τα κινούμενα σχέδια αλλά γενικά έχω την εντύπωση ότι ίσως και αυτά βάλανε το λιθαράκι τους στο να καταντήσει πολύς κόσμος να βλέπει τον γάμο και το διαζύγιο ως τυπική και γραφειοκρατική διαδικασία.
Το γεγονός ότι ο κόσμος επηρεάζεται από αυτά που βλέπει στις ταινίες, στην τηλεόραση κτλ δείχνει μάλλον το νοητικό του ή ψυχικό του έλλειμμα παρά την ευθύνη των ταινιών. Γενικότερα αν κάτι "τρυπώνει" στο χαρακτήρα μας και μας επηρεάζει δε φταίει αυτό το κάτι αλλά εμείς που αφήνουμε "κερκόπορτες". Τώρα όσο αφορά τα παιδιά ισχύει το ίδιο, δηλαδή αν επηρεάζονται τόσο πολύ από κάτι και το αντιγράφουν σε όλη τους τη ζωή αυτό δείχνει κάποιο έλλειμμα της οικογένειας δε φταίει η ταινία και η τηλεόραση. Ενα παιδί καλά θωρακισμένο μπορεί να δει οτιδήποτε σαν παρατηρητής και να μείνει ανέπαφο. Τα μονα που μπορούν πραγματικά να το επηρεάσουν είναι αυτά που βλέπει και παρατηρεί να συμβαίνουν μέσα στο σπίτι του.
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;...

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Από τα πάντα επηρεάζονται τα παιδιά μας. Είναι μόνο τα παραμύθια ;
Βλέποντας το Life Style που προβάλλουν στη τηλεόραση , στο κόσμο στον οποίο κινούνται τι είναι ;
το σωστό πρότυπο ; οπότε μόνο η μαγεία είναι αυτή που τους κάνει κακό;
Ας δούμε , με ανοιχτά μάτια γύρω μας , καθημερινά τη περνά απο το βλέμμα των παιδιών μας και μετά ας τα βάλουμε μεμονομένα με μια - δυο - εκατονδυο συγγραφείς.

Εξάλλου πρέπει να κατανοήσουν απο μικρή ηλικία τα παιδιά , με τη βοήθεια των γονιών , ότι το παραμύθι , η ιστορία είναι μυθοπλασία
εκεί έρχεται για μέν η ευθύνη του γονιού , δε δίνεις απλά ένα βιβλίο ή επιτρέπεις ( και τι θα πει επιτρέπεις ;) να το διαβάσει χωρίς να γνωρίζεις πως αντιλαμβάνεται το παιδί σου τη γνώση , την εμπειρία , το ταξίδι που σου προσφέρει ένα βιβλίο.
Δε πρέπει να είμαστε αφοριστική διότι επιτυγχάνουμε αρνητικά αποτελέσματα στα παιδιά μας.
Εξάλλου η γνώση , ο εμπλουτισμός μας , η κριτική σκέψη εισέρχεται απο προσλαμβάνουσες ανεξάρτητες!!!

Είναι λάθος να ορίζεις τις προσλαμβάνουσες του παιδιού , πρέπει ομως να είσαι εκεί φύλακας άγγελος και συζητάς , να γνωρίζεις .

Αν δώσεις τη μαγιά στο παιδί και όλα τα υλικά "ανεξάρτητα" , να ξέρεις ότι θα πλάσει πεντανόστιμα κουλουράκια.
Θα μπορούσα να αναφερθώ σε πολλά παραμύθια ακομη και μυθιστορηματα , κέιμενα που υπάρχουν και στα βιβλία του Δημοτικού αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας.
Το θέμα μας είναι ότι η γνώση δεν είναι ποτέ μονόπλευρη είναι πολύπλευρη δίνοντάς μας την ευκαιρία να κρατάμε ότι είναι καλό και να διαγράφουμε ότι είναι κακό.
Το παιδί και κάθε παιδί έχει προσωπικότητα δεν είναι άβουλο και αυ΄τη τη προσωπικότητά του πρέπει να τη σεβαστούμε στην επιλογή του.
Η δε επιλογή του είναι αποτέλεσμα της παιδείας που προσφέρουμε στο παιδί / παιδιά μας.
Ας σκεφτούμε λοιπόν .........απο που ορμώμενο κάνει το παιδι μας την εκάστοτε επιλογή ..........
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”