Σελίδα 32 από 38
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 15, 2007 5:55 pm
από Misha
φίλε Ιουστίνε με πολύ λύπη διαπιστώνω πως οι κεφαλοκυνηγοί δεν περιορίζονται στους ζηλωτές...
δυστυχώς μετά απο τους βλάσφημους αγιομάχους ζηλωτές που αρνουνται την αγιοτητα του π.Παισίου και του π.Πορφυρίου (επικαλούμενοι δήθιεν νομοκανονικά επιχειρήματα) είδα σε αυτό το φορουμ αγιομάχους στην "από δω" πλευρά που ειρωνεύονται την οσία γεροντισσα Ταρσώ ("οσιωτάτη Μυρτώ" την έγραψαν επανειλημμένως) επικαλουμενοι κι αυτοί δηθεν εκκλησιολογικα επιχειρήματα.
έτσι και οι μεν και οι δε παραμένουν ,ναρκισσευόμενοι αυτιστικα ,στην πλάνη τους....όπως γραφεις ,λείπει η ταπεινωση κι όλοι θελουμε να δικαιωσουμε τους εαυτους μας....
όσον αφορά την γεροντισσα Ταρσω την σαλή δια Χριστον,δεν εχω λόγο να σου πω κατι άλλο από οτι άκουσα και ειδα "ιδίοις όμμασι"...μάλιστα είχαμε ,θυμαμαι,μια συζητηση περι ημερολογίου με ενα ζευγαρι ματθαιικων που την ευλαβουνταν χωρις να ειναι παρουσα η οσια...οταν εμφανιστηκε η γεροντισσα αποκάλυψε με το διορατικο της χαρισμα τον διαλογο μας και τροπον τινα με επέπληξε για την επιμονη μου εναντιον των ζηλωτων ....
γι αυτο και ειμαι πολυ επιφυλακτικος ,οπως θα εχεις παρατηρησει, και δεν σπευδω να καταδικάσω ουδενα.....
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 15, 2007 7:51 pm
από nkope
Κι εμένα το φουκαρά που δε θέλω νά ΄μαι με τους φανατικούς ούτε από δω ούτε από κει δε μ΄ακούει κανένας.
Για το ποιός ήταν Άγιος ή όχι θα το φανερώσει ο Θεός εν καιρώ, ως τότε όμως ας προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τα δικά μας τα χάλια.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 15, 2007 10:13 pm
από Melpomeni
justin έγραψε:Misha έγραψε:
η γεροντισσα υπηρξε σημειο ενοτητος των ορθοδόξων εν αντιθεσει με τους πολλους διχαστες (ενθεν κακειθεν).....
Μisha, οι κατά Χριστόν σαλοί είναι οι μεγαλύτεροι Άγιοι. Όλοι όμως κάθονται κλαρίνο μπροστά στα Άγια. Επίτρεψέ μου λοιπόν, να παραμείνω πιστός στη γνώμη του Αγίου Παϊσίου.
Το επίμαχο χωρίο του ιερού Καβάσιλα, που ο ίδιος ο Ι. Κορναράκης –όχι τυχαία- παραθέτει, δείχνει σαφώς ότι κάτι δεν πάει καλά με τα μυστήρια των παλαιο/τών. Ακόμα και αν κάποιος δεχθεί , με πολλή καλή διάθεση, την τραβηγμένη από τα μαλλιά εγκυρότητα των «μυστηρίων» τους, παραμένει το γεγονός, ότι το Σώμα και Αίμα Χριστού μεταβάλλεται σε κρασόψωμο στο στόμα παντός αιρετικού ή σχισματικού. Ακόμη και άν το αντίδωρό τους ή ο αγιασμός τους διατηρείται ανέπαφος, εξακολουθεί να υφίσταται το αναντίρητο γεγονός της εκκλησιολογικής τους ακυρότητας. Πρόκειται δλδ περί εικονικής -virtual- μεταλήψεως .
Εδώ τοποθετούμαι. Ναί, η Αγία Ταρσώ είναι μία μεγάλη ευκαιρία, μοναδική στα χρονικά, μια γέφυρα ενώσεως, ευλογημένη από την Υπεραγία Θεοτόκο. Ποιοί όμως θα την διαβούν; Κάθε γέφυρα καταλλαγής έχει και μιά πορτούλα αχαμνή, που πρέπει να σκύψεις να την διαβείς. Λέγεται ταπείνωση. Μπαίνεις σκυφτός ,στα τέσσερα. Αν μπείς έφιππος, με γιαταγάνι, κόβεις πολλά κεφάλια, μαζί και το δικό σου . Δυστυχώς όμως διαπιστώνω πως υπάρχουν πολλοί... σπαχήδες. Αν μπούν μέσα δεν θα γίνει γής μαδιάμ;
Ας σταθούμε και ας σκεφθούμε γιά λίγο. Μήπως η βιασύνη μας να ενισχύσουμε την αντιοικουμενική μας πτέρυγα με θερμοκέφαλους ζηλωτές, οδηγεί τελικά σε ασυγχώρητο εμφύλιο σύρραξη μεταξύ αδιακρίτων κυνηγών κεφαλών;
Έδωσα τα παραδείγματα της Αγίας Θεοδώρας της αυγούστας και του Μεγάλου Φωτίου. Μου αντιπρόσφεραν ...καταιγισμό αποφάσεων οικουμενικών συνόδων. Αναρωτιέμαι: έχουμε πιά χάσει εντελώς τα αγιοπνευματικά κριτήρια ερμηνείας της εκκλησιαστικής ιστορίας; Τί εξάλειψε τις αιρέσεις στο κάτω- κάτω; Οι όροι των οικουμενικών συνόδων ή οι προσευχές των Αγίων Πατέρων μας; Ο Άρειος θα κοινωνούσε και θα ξαναδημιουργούσε αίρεση- παρά τις αποφάσεις της οικ. Συνόδου- , αν δεν έκανε δεκτή ο Κύριος την προσευχή του αγίου Πατριάρχου ν α μην γίνει δεκτός σε κοινό ποτήριο... Και όλοι ξέρουμε που και πως κατέληξε ο Άρειος.
Λοιπόν, αυτό προτείνω, πως ο δικός μας αγώνας δεν είναι να πάρουμε κεφάλια , ούτε να αποφασίζουμε σαν Πατέρες της εκκλησίας, αλλά να αφυπνίσουμε τον υπνωτισμένο απο τα βιωτικά λαό και να προσευχόμαστε αδιαλείπτως, να πάρει την κατάσταση στά χέρια του ο Κύριος. Αμήν.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ! ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 15, 2007 10:14 pm
από Melpomeni
Misha έγραψε:φίλε Ιουστίνε με πολύ λύπη διαπιστώνω πως οι κεφαλοκυνηγοί δεν περιορίζονται στους ζηλωτές...
δυστυχώς μετά απο τους βλάσφημους αγιομάχους ζηλωτές που αρνουνται την αγιοτητα του π.Παισίου και του π.Πορφυρίου (επικαλούμενοι δήθιεν νομοκανονικά επιχειρήματα) είδα σε αυτό το φορουμ αγιομάχους στην "από δω" πλευρά που ειρωνεύονται την οσία γεροντισσα Ταρσώ ("οσιωτάτη Μυρτώ" την έγραψαν επανειλημμένως) επικαλουμενοι κι αυτοί δηθεν εκκλησιολογικα επιχειρήματα.
έτσι και οι μεν και οι δε παραμένουν ,ναρκισσευόμενοι αυτιστικα ,στην πλάνη τους....όπως γραφεις ,λείπει η ταπεινωση κι όλοι θελουμε να δικαιωσουμε τους εαυτους μας....
όσον αφορά την γεροντισσα Ταρσω την σαλή δια Χριστον,δεν εχω λόγο να σου πω κατι άλλο από οτι άκουσα και ειδα "ιδίοις όμμασι"...μάλιστα είχαμε ,θυμαμαι,μια συζητηση περι ημερολογίου με ενα ζευγαρι ματθαιικων που την ευλαβουνταν χωρις να ειναι παρουσα η οσια...οταν εμφανιστηκε η γεροντισσα αποκάλυψε με το διορατικο της χαρισμα τον διαλογο μας και τροπον τινα με επέπληξε για την επιμονη μου εναντιον των ζηλωτων ....
γι αυτο και ειμαι πολυ επιφυλακτικος ,οπως θα εχεις παρατηρησει, και δεν σπευδω να καταδικάσω ουδενα.....
ΜΙΧΑΛΗ ! ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ??????????
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 15, 2007 10:15 pm
από Melpomeni
justin έγραψε:Misha έγραψε:
η γεροντισσα υπηρξε σημειο ενοτητος των ορθοδόξων εν αντιθεσει με τους πολλους διχαστες (ενθεν κακειθεν).....
Μisha, οι κατά Χριστόν σαλοί είναι οι μεγαλύτεροι Άγιοι. Όλοι όμως κάθονται κλαρίνο μπροστά στα Άγια. Επίτρεψέ μου λοιπόν, να παραμείνω πιστός στη γνώμη του Αγίου Παϊσίου.
Το επίμαχο χωρίο του ιερού Καβάσιλα, που ο ίδιος ο Ι. Κορναράκης –όχι τυχαία- παραθέτει, δείχνει σαφώς ότι κάτι δεν πάει καλά με τα μυστήρια των παλαιο/τών. Ακόμα και αν κάποιος δεχθεί , με πολλή καλή διάθεση, την τραβηγμένη από τα μαλλιά εγκυρότητα των «μυστηρίων» τους, παραμένει το γεγονός, ότι το Σώμα και Αίμα Χριστού μεταβάλλεται σε κρασόψωμο στο στόμα παντός αιρετικού ή σχισματικού. Ακόμη και άν το αντίδωρό τους ή ο αγιασμός τους διατηρείται ανέπαφος, εξακολουθεί να υφίσταται το αναντίρητο γεγονός της εκκλησιολογικής τους ακυρότητας. Πρόκειται δλδ περί εικονικής -virtual- μεταλήψεως .
Εδώ τοποθετούμαι. Ναί, η Αγία Ταρσώ είναι μία μεγάλη ευκαιρία, μοναδική στα χρονικά, μια γέφυρα ενώσεως, ευλογημένη από την Υπεραγία Θεοτόκο. Ποιοί όμως θα την διαβούν; Κάθε γέφυρα καταλλαγής έχει και μιά πορτούλα αχαμνή, που πρέπει να σκύψεις να την διαβείς. Λέγεται ταπείνωση. Μπαίνεις σκυφτός ,στα τέσσερα. Αν μπείς έφιππος, με γιαταγάνι, κόβεις πολλά κεφάλια, μαζί και το δικό σου . Δυστυχώς όμως διαπιστώνω πως υπάρχουν πολλοί... σπαχήδες. Αν μπούν μέσα δεν θα γίνει γής μαδιάμ;
Ας σταθούμε και ας σκεφθούμε γιά λίγο. Μήπως η βιασύνη μας να ενισχύσουμε την αντιοικουμενική μας πτέρυγα με θερμοκέφαλους ζηλωτές, οδηγεί τελικά σε ασυγχώρητο εμφύλιο σύρραξη μεταξύ αδιακρίτων κυνηγών κεφαλών;
Έδωσα τα παραδείγματα της Αγίας Θεοδώρας της αυγούστας και του Μεγάλου Φωτίου. Μου αντιπρόσφεραν ...καταιγισμό αποφάσεων οικουμενικών συνόδων. Αναρωτιέμαι: έχουμε πιά χάσει εντελώς τα αγιοπνευματικά κριτήρια ερμηνείας της εκκλησιαστικής ιστορίας; Τί εξάλειψε τις αιρέσεις στο κάτω- κάτω; Οι όροι των οικουμενικών συνόδων ή οι προσευχές των Αγίων Πατέρων μας; Ο Άρειος θα κοινωνούσε και θα ξαναδημιουργούσε αίρεση- παρά τις αποφάσεις της οικ. Συνόδου- , αν δεν έκανε δεκτή ο Κύριος την προσευχή του αγίου Πατριάρχου ν α μην γίνει δεκτός σε κοινό ποτήριο... Και όλοι ξέρουμε που και πως κατέληξε ο Άρειος.
Λοιπόν, αυτό προτείνω, πως ο δικός μας αγώνας δεν είναι να πάρουμε κεφάλια , ούτε να αποφασίζουμε σαν Πατέρες της εκκλησίας, αλλά να αφυπνίσουμε τον υπνωτισμένο απο τα βιωτικά λαό και να προσευχόμαστε αδιαλείπτως, να πάρει την κατάσταση στά χέρια του ο Κύριος. Αμήν.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ??????????
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 16, 2007 11:33 am
από justin
Melpomeni έγραψε:
ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ??????????
Με προσευχή...
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 16, 2007 12:20 pm
από nkope
justin έγραψε:
Με προσευχή...
Φίλε Ιουστίνε, καλή η προσευχή, αλλά πιάνει αφού εμείς έχουμε κάνει ότι περνά απ΄το χέρι μας. Ο Κύριος συμπληρώνει το έργο των αδύναμων δικών προσπαθειών. Αν εμείς δεν κάνουμε αυτό που μπορούμε, δύσκολα θα βρούμε ανταπόκριση στην προσευχή μας.
Θεωρώ ότι, όσοι έχουν αναπτύξει την άποψή τους για το θέμα του ημερολογίου, έχουν την ηθική υποχρέωση τουλάχιστον να εκφράσουν τη γνώμη τους για το πως μπορεί να λυθεί,
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 16, 2007 2:20 pm
από Melpomeni
justin έγραψε:Melpomeni έγραψε:
ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ??????????
Με προσευχή...
Σωστα ! ξεκιναμε με προσευχη, συνεχιζουμε με προσευχη,και τελειωνουμε με προσευχη.
Αλλα δεν ειναι πουθενα γραμμενο,καντε μονο προσευχη και τιποτα αλλο.
Γιατι δηλαδη ,η προσευχη αποκλειει τη δραση?
Η βολευει την αδρανεια μας?
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 16, 2007 5:10 pm
από justin
nkope έγραψε:
Θεωρώ ότι, όσοι έχουν αναπτύξει την άποψή τους για το θέμα του ημερολογίου, έχουν την ηθική υποχρέωση τουλάχιστον να εκφράσουν τη γνώμη τους για το πως μπορεί να λυθεί,
Ήδη τοποθετήθηκα. Λύση=ταπείνωση , μετάνοια,προσευχή . Ήδη έχει εμφανισθεί η σύγχρονη Αγ. Θεοδώρα αυγούστα, η Αγ. Ταρσώ. Μένει ο νέος Μέγας Φώτιος....
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 16, 2007 5:32 pm
από konstantinoupolitis
Προς nkope,
Αν διάβασες καλά στα ερωτήματά μου, υπάρχουν πραγματικοί λόγοι στους οποίους κολάει το θέμα και προτείνω δύο λύσεις με βάση την Εκκλησιαστική Ιστορία και εμπειρία. Προσωπικά δεν θεωρώ τους Γ.Ο.Χ. Εκκλησία αφού δεν είναι, όπως ούτε αυτοί με θεωρούν Εκκλησία αν και είμαι πραγματικό μέλος της.
Δεν θα ήθελα να σχολιάσω την κίνησή σου να προτρέπεις άτομα που μιλάν ευπρεπώς να μην λάβουν μέρος στη συζήτηση. Καταλαβαίνω εξάλλου, πως οι απαντήσεις στα συγκεκριμένα ερωτήματα πονάνε αρκετούς απο αμφότερες τις παρατάξεις.
Κωνσταντίνος Κόττης