Καλή σου νύχτα κ.Ξερόλα! Δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο μαζί σου! Ούτε με ενδιαφέρει η εκκλησιαστική σου Ιστορία. Σχετικά με τον Αγιο Γρηγόριο Παλαμά είμαι καλυμμένος από τα ίδια του τα έργα που τα έχω όλα, από τα βιβλία του Ναυπάκτου, του Ι.Ρωμανίδη, του Γ.Μαντζαρίδη, του Ανέστη Κεσελόπουλου. Οπότε μη μπεις στομν κόπο. Ναι αρχηγέ είναι σκονισμένα κι έρχεται η δικιά μου και τα ξεσκονίζει. Ακολούθησε κι εσύ αυτή την τακτική ίσως σε οφελήσει. Αντε γεια!konstantinoupolitis έγραψε:"αν δεις τους τίτλους θεολογικών και πατερικών συγγραμμάτων στις βιβλιοθήκες μου θα σου ρθει ίλιγγος άσχετε θεολογίσκε!"
Σίγα ρε ανάστημα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φαντάζομαι τη σκόνη θα έχεις πιάσει.
Εγώ πάντως είμαι απόλυτα ήρεμος. Στην περίπτωσή σου, αν κινούμουν δηλαδή εκτός Εκκλησιαστικής γραμμής, δεν θα ήμουν.
Την ευχή του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά να έχουμε. Αν θυμάμαι πριν λίγο καιρό προσκύνησα το σκήνωμα, καθώς οι γονείς μου ζούνε Θεσσαλονίκη.
Αν θέλεις πάντως, να σου στείλω τμήμα της Ιστορίας μου που αφορά το Σχίσμα και τον Αγιο Γρηγόριο.
Ως εκ τούτου "ου ψευδομαρτυρήσεις μαρτυρία ψευδή". Είναι απο τον πρώτο 10λογο, της Εξόδου.
Ξεκόλα !!! Καληνύχτα για σήμερα !
Το πρόβλημα της αλλαγής του ημερολογίου
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
konstantinoupolitis έγραψε:"αν δεις τους τίτλους θεολογικών και πατερικών συγγραμμάτων στις βιβλιοθήκες μου θα σου ρθει ίλιγγος άσχετε θεολογίσκε!"
Σίγα ρε ανάστημα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φαντάζομαι τη σκόνη θα έχεις πιάσει.
Εγώ πάντως είμαι απόλυτα ήρεμος. Στην περίπτωσή σου, αν κινούμουν δηλαδή εκτός Εκκλησιαστικής γραμμής, δεν θα ήμουν.
Την ευχή του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά να έχουμε. Αν θυμάμαι πριν λίγο καιρό προσκύνησα το σκήνωμα, καθώς οι γονείς μου ζούνε Θεσσαλονίκη.
Αν θέλεις πάντως, να σου στείλω τμήμα της Ιστορίας μου που αφορά το Σχίσμα και τον Αγιο Γρηγόριο.
Ως εκ τούτου "ου ψευδομαρτυρήσεις μαρτυρία ψευδή". Είναι απο τον πρώτο 10λογο, της Εξόδου.
Ξεκόλα !!! Καληνύχτα για σήμερα !
Πολυ ωραια !
Λογοτεχνικο νεοελληνικο επιτευγμα βαθστοχαστου θεολογικου διαλογου,γεματου αγαπη ,ταπεινωση και σεβασμο !
Εκει,στο τσακ ειμαστε να το λυσουμε το προβλημα το ημερολογιου !
Και οχι μονο !
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.
Είμαστε αμαρτωλοί και γουστάρουμε. Αν έχετε πρόβλημα να μας το πείτε ννα την κάνουμεMelpomeni έγραψε:konstantinoupolitis έγραψε:"αν δεις τους τίτλους θεολογικών και πατερικών συγγραμμάτων στις βιβλιοθήκες μου θα σου ρθει ίλιγγος άσχετε θεολογίσκε!"
Σίγα ρε ανάστημα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φαντάζομαι τη σκόνη θα έχεις πιάσει.
Εγώ πάντως είμαι απόλυτα ήρεμος. Στην περίπτωσή σου, αν κινούμουν δηλαδή εκτός Εκκλησιαστικής γραμμής, δεν θα ήμουν.
Την ευχή του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά να έχουμε. Αν θυμάμαι πριν λίγο καιρό προσκύνησα το σκήνωμα, καθώς οι γονείς μου ζούνε Θεσσαλονίκη.
Αν θέλεις πάντως, να σου στείλω τμήμα της Ιστορίας μου που αφορά το Σχίσμα και τον Αγιο Γρηγόριο.
Ως εκ τούτου "ου ψευδομαρτυρήσεις μαρτυρία ψευδή". Είναι απο τον πρώτο 10λογο, της Εξόδου.
Ξεκόλα !!! Καληνύχτα για σήμερα !
Πολυ ωραια !
Λογοτεχνικο νεοελληνικο επιτευγμα βαθστοχαστου θεολογικου διαλογου,γεματου αγαπη ,ταπεινωση και σεβασμο !
Εκει,στο τσακ ειμαστε να το λυσουμε το προβλημα το ημερολογιου !
Και οχι μονο !
To πασχα εορταζονταν για αιωνες σε διαφορετικες ημερομηνιες απο αυτές που όρισαν οι οικουμενικες συνοιδοι σε πολλες εκκλησιες της προσχισματικής δυτικής ευρωπης και ομως η εκκλησια κοινωνουσε με αυτες.
Το θεμα δεν ειναι απσρο μαυρο.
Το θεμα δεν ειναι απσρο μαυρο.
Misha έγραψε:η αλλαγη του ημερολογίου αφειλεται στην αυθαιρεσια του οικουμενιστη Πατριαρχη Μεταξακη,ο οποιος διχως πανορθοδοξη συμφωνία αποφάσισε να μεταβάλλει το εορτολογιο γνωριζοντας εκ προοιμιου (ειχε προειδοποιηθει) το σχισμα που θα ακολουθουσε.
μαλλον το εκανε εσκεμμενα για να διχασει την Εκκλησια,και να στρεψει αδελφο εναντιον αδελφου,πραγμα που καταφερε....
καλο θα ηταν η Εκκλησια μας να εορταζει μαζί με την μητερα ολων των Εκκλησιων,Εκκλησια της αγιας πόλεως Ιερουσαλήμ επανερχόμενη στα προ του 1924 ισχυοντα.
οσον αφορα το Πασχαλιον ..δυστυχως η Εκκλησια της Φινλανδιας με εγκριση του Φαναριου εορταζει το Πασχα με τους παπικους και προτεσταντες,αθετωντας τα θεσπισθεντα απο τις οικουμενικες συνοδους.
Η αλλαγή του εκκλησιασττικού ημερολογίου.
Από τη στιγμή του Πάθους κ της Ανάστασης του Κυρίου,ο αρχαίος όφις με τα επίγεια όργανά του άρχισε ένα μακρόπνοο σχέδιο εξόντωσης της σωτηρίας των ανθρώπων η οποία ήδη είχε συντελεστεί απο τον Αναστάντα Ιησού.Το δέντρο της αρχαίας Εκκλησίας νεαρό ακόμη άρχισε να απειλείται εξ αρχής απο τις αιρέσεις και τις κακοδοξίες.Γνωστικοι,Αρειανοί,Μονοφυσίτες παρουσιάστηκαν πολύ γρήγορα.Το δέντρο όμως μεγάλωνε δίνοντας καρπούς ζωής και σωτηρίας.Για χίλια και πλέον έτη λοιπον παρά τον λυσσαλέο πόλεμο του αρχέκακου όφι εδραιώθηκε με το αίμα μαρτύρων,με την οσιακή ζωή πατέρων Ομολογητών,με Θεόπτες και απλανείς Πατέρες που ορθοτομούσαν τον λόγο της Αληθείας.Μετά το φράγκεμα της Παλαιάς Ρώμης με την διαστρέβλωση της ορθοδοξίας τους σε σχολαστικιστικό ορθολογισμό,σειρά έχει η Ορθοδοξη εκκλησία η μόνη κατέχουσα την εν Χριστω Αλήθεια.Επρεπε να έρθει όμως η κατάλληλη χρονική στιγμή μετά από αποτυχημένες προσπάθειες.Και ήρθε στο σωτήριον έτος 1920 με πρακτική εφαρμογή το 1924 του Ν.Ημερολογίου.Πράγματι η λειτουργική αρμονία της Εκκλησίας του Χριστού διεκυβεύετο και επήλθε διάσπαση της λειτουργικής σύμπνοιας μεταξύ της Ελληνικής και όλων των άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών που κράτησαν το Ημερολόγιο που θέσπισαν οι Πατέρες.Αλλά δεν επρόκειτο για μια ακαταστασία λειτουργική της στρατευομένης Εκκλησίας αλλά διεκόπτετο και η συνέχεια της λειτουργικής ζωής της στρατευομένης με την θριαμβεύουσα Εκκλησία,των εν Χριστω κοιμηθέντων από τους Αγίους που εόρταζαν και λειτουργούσαν με το Π.Ημερολόγιο που αρνηθήκαμε εμείς.Τόσοι κόποι των Πατέρων μας,τόσες Σύνοδοι χρειάστηκαν για να θεσπιστεί το εορτολόγιο αυτό.Και όλα αυτά για να υπάρξει λειτουργική ευρυθμια μεταξύ των Χριστιανικών Εκκλησιών,γιατί αυτή η ευρυθμία και σύμπνοια εκφράζει την εσωτερική λειτουργική ενότητα της Εκκλησίας.Αυτή είναι που κάνει την Εκκλησία Μία,παρά την πολλαπλότητα των κατά τόπους Εκκλησιών.Ο,που τελείται η Θεία Ευχαριστία και ό,που είναι συναγμένοι οι πιστοί (επι το αυτο)αποτελεί την ολοκληρωμένη εικόνα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και ένα σώμα γίνονται όλες με την μυστική κοινωνία στο σώμα και το αίμα του Χριστού.Δεν είναι λοιπόν διοικητική,δεν είναι πειθαρχική ούτε οργανωτική η ενότητα της Εκκλησίας αλλα λειτουργική.Κανείς λοπον δεν μπορεί να εικονογραφεί όπως επιθυμεί,να ψάλλει όπως θέλει και να γιορτάζει όποτε θέλει γιατί χάνεται η λειτουργική αρμονία οταν μία Εκκλησία έχει Χριστούγεννα και η άλλη σαρακοστή.Αλλα το κυριότερο σχέδιο όλων αυτών που θέλησαν να διασπάσουν την Ορθοδοξία ήταν η εκκοσμίκευση της Εκκλησίας και η άμβλυνση του Ορθοδόξου Πατερικού φρονήματος των Χριστιανών. Ετσι θα γινόμασταν άβουλοι,αδιάφοροι αποδεχόμενοι με ευκολια όσα μηνύματα θα ήθελαν να μας περάσουν οι εγκέφαλοι της Ν.Εποχής και της διευρυμένης Εκκλησίας.Ας δώσει ο Θεός την ευλογία του σ εκείνους που κρατούν το τιμόνι της Πίστης μας να οδηγήσουν ον πιστό λαό στον λιμένα τον εύδοιο πο είναο ο Χριστός μασ.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
O/H anny έγραψε :
Εάν η περί την λειτουργικήν ευρυθμία, είναι αυτή που κάνει την Εκκλησία Μία, τότε η Εκκλησία ουδέποτε υπήρξε Μία. Κατά τους τέσσαρας πρώτους αιώνας, ως είναι πασίγνωστον, ούτε αυτή η εορτή του Πάσχα ετελείτο πανταχού την αυτήν ημέρα. Επί τέσσαρας λοιπόν αιώνας η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
=============
Όσοι, φοβούμενοι τον Οικουμενισμόν, προσχωρούσιν εις τους Παλαιοημερολογίτες, δεν κερδαίνουσιν άλλο τι, ειμή, φεύγοντες μίαν αίρεσιν, προσχωρούσιν εις μίαν άλλην ( π. Επιφάνιος : Τα Δύο Ακρα σελ 83).
Την Εκκλησία δεν την κάνει Μία η εσωτερική λειτουργική ενότητα, αλλά η αυτή Πίστη και η κοινωνία των αυτών Μυστηρίων!Και όλα αυτά για να υπάρξει λειτουργική ευρυθμια μεταξύ των Χριστιανικών Εκκλησιών,γιατί αυτή η ευρυθμία και σύμπνοια εκφράζει την εσωτερική λειτουργική ενότητα της Εκκλησίας.Αυτή είναι που κάνει την Εκκλησία Μία,
Εάν η περί την λειτουργικήν ευρυθμία, είναι αυτή που κάνει την Εκκλησία Μία, τότε η Εκκλησία ουδέποτε υπήρξε Μία. Κατά τους τέσσαρας πρώτους αιώνας, ως είναι πασίγνωστον, ούτε αυτή η εορτή του Πάσχα ετελείτο πανταχού την αυτήν ημέρα. Επί τέσσαρας λοιπόν αιώνας η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
=============
Όσοι, φοβούμενοι τον Οικουμενισμόν, προσχωρούσιν εις τους Παλαιοημερολογίτες, δεν κερδαίνουσιν άλλο τι, ειμή, φεύγοντες μίαν αίρεσιν, προσχωρούσιν εις μίαν άλλην ( π. Επιφάνιος : Τα Δύο Ακρα σελ 83).
Μην προσπαθείς να παραπλανήσεις τους αναγνώστες...silver έγραψε:O/H anny έγραψε :
Την Εκκλησία δεν την κάνει Μία η εσωτερική λειτουργική ενότητα, αλλά η αυτή Πίστη και η κοινωνία των αυτών Μυστηρίων!Και όλα αυτά για να υπάρξει λειτουργική ευρυθμια μεταξύ των Χριστιανικών Εκκλησιών,γιατί αυτή η ευρυθμία και σύμπνοια εκφράζει την εσωτερική λειτουργική ενότητα της Εκκλησίας.Αυτή είναι που κάνει την Εκκλησία Μία,
Εάν η περί την λειτουργικήν ευρυθμία, είναι αυτή που κάνει την Εκκλησία Μία, τότε η Εκκλησία ουδέποτε υπήρξε Μία. Κατά τους τέσσαρας πρώτους αιώνας, ως είναι πασίγνωστον, ούτε αυτή η εορτή του Πάσχα ετελείτο πανταχού την αυτήν ημέρα. Επί τέσσαρας λοιπόν αιώνας η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
Η Α΄Οικουμενική Σύνοδος όρισε τον Πασχάλιο κανόνα......Τι λες λοιπόν τώρα ...δεν αποτελούσαν εκκλησία οι πρώτοι χριστιανοί πριν την Α΄Οικουμενική Σύνοδο? αυτό μας λες ή να γυρίσουμε στα όσα ίσχυαν τότε?
ΕΦ΄ΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΖΕΙ
ΕΦ΄ΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΖΕΙ
ΕΦ΄ΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 3145
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
- Επικοινωνία:
H Romfaia έγραψε :
Και απήντησα : Την Εκκλησία δεν την κάνει Μία η εσωτερική λειτουργική ενότητα, αλλά η αυτή Πίστη και η κοινωνία των αυτών Μυστηρίων!
Εάν η περί την λειτουργικήν ευρυθμία, είναι αυτή που κάνει την Εκκλησία Μία, τότε η Εκκλησία ουδέποτε υπήρξε Μία. Κατά τους τέσσαρας πρώτους αιώνας, ως είναι πασίγνωστον, ούτε αυτή η εορτή του Πάσχα ετελείτο πανταχού την αυτήν ημέρα. Επί τέσσαρας λοιπόν αιώνας η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
Και εσύ το δέχεσαι αυτό, γι' αυτό μου αναφέρεις : Η Α΄Οικουμενική Σύνοδος όρισε τον Πασχάλιο κανόνα......
Γιατί αδελφή Romfaia, η Α' Οικουμενική Σύνοδος όρισε τον Πασχάλιο κανόνα ; Απάντηση : Διότι υπήρχον διαφορές μεταξύ των Ορθοδόξων Εκκλησιών, στον λατρευτικό κύκλο, η Μ. Ασία εόρταζε το Πάσχα πάντοτε κατά την 14ην Νισάν, σε οιαδήποτε ημέρα και όχι μόνο την Κυριακή, οι δε άλλες Χώρες, εόρταζαν το Πάσχα πάντοτε την Κυριακή μετά την 14ην Νισάν. Αλλά και μετά την Α' Οικουμενική Σύνοδο υπήρχαν διαφορές ως προς τον εορτασμόν του Πάσχα. Άλλοτε εωρτάζετο το Πάσχα στην Ανατολή και στη Δύση την αυτή ημέρα, άλλοτε εωρτάζετο σε διαφορετική ημέρα. Είχαν παρέλθει δύο και πλέον αιώνες από της Α' Οικουμενικής Συνόδου ότε εξέλιπε η διαφορά και ο εορτασμός του Πάσχα ετελείτο συγχρόνως και στην Ανατολή και στη Δύση(Β. Στεφανίδου Εκκλησιαστική Ιστορία σελ.285).
Άρα μέχρι το 500 μ Χ. ένεκα της λατρευτικής διαφοράς η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
===============
Όσοι, φοβούμενοι τον Οικουμενισμόν, προσχωρούσιν εις τους Παλαιοημερολογίτες, δεν κερδαίνουσιν άλλο τι, ειμή, φεύγοντες μίαν αίρεσιν, προσχωρούσιν εις μίαν άλλην ( π. Επιφάνιος : Τα Δύο Ακρα σελ 83).
Αδελφή, δεν προσπαθώ να παραπλανήσω κανέναν. Την αλήθεια λέγω. Γνωρίζω ότι είναι πικρή για σας, αλλά δέν μπορώ να την αποκρύψω. Φαίνεται πάντως ότι κάποιο πνεύμα σε ταράσσει, γι' αυτό και δεν προσέχεις τι γράφεις, διότι ενώ συμφωνείς με αυτά που γράφω, με κατηγορείς ότι προσπαθώ να παραπλανήσω τους αναγνώστες ! Η ψυχούλα anny έγραψε : Η λειτουργική ενότητα της Εκκλησίας είναι αυτή που κάνει την Εκκλησία Μία.silver έγραψε:
O/H anny έγραψε :
Παράθεση:
Και όλα αυτά για να υπάρξει λειτουργική ευρυθμια μεταξύ των Χριστιανικών Εκκλησιών,γιατί αυτή η ευρυθμία και σύμπνοια εκφράζει την εσωτερική λειτουργική ενότητα της Εκκλησίας.Αυτή είναι που κάνει την Εκκλησία Μία,
Την Εκκλησία δεν την κάνει Μία η εσωτερική λειτουργική ενότητα, αλλά η αυτή Πίστη και η κοινωνία των αυτών Μυστηρίων!
Εάν η περί την λειτουργικήν ευρυθμία, είναι αυτή που κάνει την Εκκλησία Μία, τότε η Εκκλησία ουδέποτε υπήρξε Μία. Κατά τους τέσσαρας πρώτους αιώνας, ως είναι πασίγνωστον, ούτε αυτή η εορτή του Πάσχα ετελείτο πανταχού την αυτήν ημέρα. Επί τέσσαρας λοιπόν αιώνας η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
Μην προσπαθείς να παραπλανήσεις τους αναγνώστες...
Η Α΄Οικουμενική Σύνοδος όρισε τον Πασχάλιο κανόνα......Τι λες λοιπόν τώρα ...δεν αποτελούσαν εκκλησία οι πρώτοι χριστιανοί πριν την Α΄Οικουμενική Σύνοδο? αυτό μας λες ή να γυρίσουμε στα όσα ίσχυαν τότε?
Και απήντησα : Την Εκκλησία δεν την κάνει Μία η εσωτερική λειτουργική ενότητα, αλλά η αυτή Πίστη και η κοινωνία των αυτών Μυστηρίων!
Εάν η περί την λειτουργικήν ευρυθμία, είναι αυτή που κάνει την Εκκλησία Μία, τότε η Εκκλησία ουδέποτε υπήρξε Μία. Κατά τους τέσσαρας πρώτους αιώνας, ως είναι πασίγνωστον, ούτε αυτή η εορτή του Πάσχα ετελείτο πανταχού την αυτήν ημέρα. Επί τέσσαρας λοιπόν αιώνας η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
Και εσύ το δέχεσαι αυτό, γι' αυτό μου αναφέρεις : Η Α΄Οικουμενική Σύνοδος όρισε τον Πασχάλιο κανόνα......
Γιατί αδελφή Romfaia, η Α' Οικουμενική Σύνοδος όρισε τον Πασχάλιο κανόνα ; Απάντηση : Διότι υπήρχον διαφορές μεταξύ των Ορθοδόξων Εκκλησιών, στον λατρευτικό κύκλο, η Μ. Ασία εόρταζε το Πάσχα πάντοτε κατά την 14ην Νισάν, σε οιαδήποτε ημέρα και όχι μόνο την Κυριακή, οι δε άλλες Χώρες, εόρταζαν το Πάσχα πάντοτε την Κυριακή μετά την 14ην Νισάν. Αλλά και μετά την Α' Οικουμενική Σύνοδο υπήρχαν διαφορές ως προς τον εορτασμόν του Πάσχα. Άλλοτε εωρτάζετο το Πάσχα στην Ανατολή και στη Δύση την αυτή ημέρα, άλλοτε εωρτάζετο σε διαφορετική ημέρα. Είχαν παρέλθει δύο και πλέον αιώνες από της Α' Οικουμενικής Συνόδου ότε εξέλιπε η διαφορά και ο εορτασμός του Πάσχα ετελείτο συγχρόνως και στην Ανατολή και στη Δύση(Β. Στεφανίδου Εκκλησιαστική Ιστορία σελ.285).
Άρα μέχρι το 500 μ Χ. ένεκα της λατρευτικής διαφοράς η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
===============
Όσοι, φοβούμενοι τον Οικουμενισμόν, προσχωρούσιν εις τους Παλαιοημερολογίτες, δεν κερδαίνουσιν άλλο τι, ειμή, φεύγοντες μίαν αίρεσιν, προσχωρούσιν εις μίαν άλλην ( π. Επιφάνιος : Τα Δύο Ακρα σελ 83).