H Romfaia έγραψε :
silver έγραψε:
O/H anny έγραψε :
Παράθεση:
Και όλα αυτά για να υπάρξει λειτουργική ευρυθμια μεταξύ των Χριστιανικών Εκκλησιών,γιατί αυτή η ευρυθμία και σύμπνοια εκφράζει την εσωτερική λειτουργική ενότητα της Εκκλησίας.Αυτή είναι που κάνει την Εκκλησία Μία,
Την Εκκλησία δεν την κάνει Μία η εσωτερική λειτουργική ενότητα, αλλά η αυτή Πίστη και η κοινωνία των αυτών Μυστηρίων!
Εάν η περί την λειτουργικήν ευρυθμία, είναι αυτή που κάνει την Εκκλησία Μία, τότε η Εκκλησία ουδέποτε υπήρξε Μία. Κατά τους τέσσαρας πρώτους αιώνας, ως είναι πασίγνωστον, ούτε αυτή η εορτή του Πάσχα ετελείτο πανταχού την αυτήν ημέρα. Επί τέσσαρας λοιπόν αιώνας η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
Μην προσπαθείς να παραπλανήσεις τους αναγνώστες...
Η Α΄Οικουμενική Σύνοδος όρισε τον Πασχάλιο κανόνα......Τι λες λοιπόν τώρα ...δεν αποτελούσαν εκκλησία οι πρώτοι χριστιανοί πριν την Α΄Οικουμενική Σύνοδο? αυτό μας λες ή να γυρίσουμε στα όσα ίσχυαν τότε?
Αδελφή, δεν προσπαθώ να παραπλανήσω κανέναν. Την αλήθεια λέγω. Γνωρίζω ότι είναι πικρή για σας, αλλά δέν μπορώ να την αποκρύψω. Φαίνεται πάντως ότι κάποιο πνεύμα σε ταράσσει, γι' αυτό και δεν προσέχεις τι γράφεις, διότι ενώ συμφωνείς με αυτά που γράφω, με κατηγορείς ότι προσπαθώ να παραπλανήσω τους αναγνώστες ! Η ψυχούλα anny έγραψε : Η λειτουργική ενότητα της Εκκλησίας είναι αυτή που κάνει την Εκκλησία Μία.
Και απήντησα : Την Εκκλησία δεν την κάνει Μία η εσωτερική λειτουργική ενότητα, αλλά η αυτή Πίστη και η κοινωνία των αυτών Μυστηρίων!
Εάν η περί την λειτουργικήν ευρυθμία, είναι αυτή που κάνει την Εκκλησία Μία, τότε η Εκκλησία ουδέποτε υπήρξε Μία. Κατά τους τέσσαρας πρώτους αιώνας, ως είναι πασίγνωστον, ούτε αυτή η εορτή του Πάσχα ετελείτο πανταχού την αυτήν ημέρα. Επί τέσσαρας λοιπόν αιώνας η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
Και εσύ το δέχεσαι αυτό, γι' αυτό μου αναφέρεις : Η Α΄Οικουμενική Σύνοδος όρισε τον Πασχάλιο κανόνα......
Γιατί αδελφή Romfaia, η Α' Οικουμενική Σύνοδος όρισε τον Πασχάλιο κανόνα ; Απάντηση : Διότι υπήρχον διαφορές μεταξύ των Ορθοδόξων Εκκλησιών, στον λατρευτικό κύκλο, η Μ. Ασία εόρταζε το Πάσχα πάντοτε κατά την 14ην Νισάν, σε οιαδήποτε ημέρα και όχι μόνο την Κυριακή, οι δε άλλες Χώρες, εόρταζαν το Πάσχα πάντοτε την Κυριακή μετά την 14ην Νισάν. Αλλά και μετά την Α' Οικουμενική Σύνοδο υπήρχαν διαφορές ως προς τον εορτασμόν του Πάσχα. Άλλοτε εωρτάζετο το Πάσχα στην Ανατολή και στη Δύση την αυτή ημέρα, άλλοτε εωρτάζετο σε διαφορετική ημέρα. Είχαν παρέλθει δύο και πλέον αιώνες από της Α' Οικουμενικής Συνόδου ότε εξέλιπε η διαφορά και ο εορτασμός του Πάσχα ετελείτο συγχρόνως και στην Ανατολή και στη Δύση(Β. Στεφανίδου Εκκλησιαστική Ιστορία σελ.285).
Άρα μέχρι το 500 μ Χ. ένεκα της λατρευτικής διαφοράς η Εκκλησία δεν ήτο Μία ;
===============
Όσοι, φοβούμενοι τον Οικουμενισμόν, προσχωρούσιν εις τους Παλαιοημερολογίτες, δεν κερδαίνουσιν άλλο τι, ειμή, φεύγοντες μίαν αίρεσιν, προσχωρούσιν εις μίαν άλλην ( π. Επιφάνιος : Τα Δύο Ακρα σελ 83).