Re: Σχετικά με τον παλαιοημερολογίτικο Ζηλωτισμό
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 25, 2013 3:49 pm
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://xristianos.net/forum/
Captain Yiannis έγραψε:Είχα γράψει ένα μακροσκελές κείμενο γιά τον Παναγιώτη, αλλά. γιά τεχνικούς λόγους, δεν έδωσε ο Κύριος, δεν "εξεπέμφθει
Δόξα τω Θεώ , και τελικά ο Διονύσης με πρόλαβε.
Στο πνεύμα λοιπόν του Διονυσίου , ...
Παναγιώτη,... αγαπητέ,
μπορείς να μας πείς χωρίς παραθέσεις , μόνο με δικά σου λόγια την γνώμη σου,... γιά το Παλαιό ημερολόγιο.;;
-πέραν της αναφερθείσης παραπάνω συνόδου, και γιά την οποίαν,
δεν αποδέχομαι ότι έχει Θέσφατο λόγο,
όπως οι προηγούμενες και Κανονικές Σύνοδοι της Εκκλησίας του Ζώντος Τριαδικού Θεού.
Ευλόγησον
stathis73 έγραψε:http://www.agioritikovima.gr/thavmata/3 ... a-me-tin-t
Μην αποφεύγετε να απαντήσετε με ερωτήσεις και θαύματα κ.α.pan έγραψε: Ἡ ἀπόφασις τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τοῦ 1583
Παραθέτομεν κατωτέρω τό ὑπό τῆς Συνόδου τοῦ 1583 ἐκδοθέν Σιγγίλιον, τό ὁποῖον καί ἀπεστάλη ὑπό τοῦ Πατριάρχου Ἱερεμίου τοῦ Β’ εἰς ἁπάσας τάς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας:
«Σιγγίλιον Πατριαρχικῆς διατυπώσεως Ἐγκυκλίου τοῖς ἁπανταχοῦ Ὀρθοδόξοις Χριστιανοῖς εἰς τό μή παραδέχεσθαι τό νεώτερον Πασχάλιον ἤ Καλενδάριον τοῦ καινοτομηθέντος μηνολογίου, ἀλλ' ἐμμένειν τοῖς ἅπαξ καί καλῶς διατυπωθεῖσι παρά τοῖς Ἁγίοις 318 (τριακοσίοις δέκα ὀκτώ) Θεοφόροις Πατρᾶσι τῆς Ἁγίας Οἰκουμενικῆς Πρώτης Συνόδου μετ' ἐπιτιμίου καί ἀναθέματος.
Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψη καί νά χαλάση τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.
Η. Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε καί ἐγεννήθητε· καί ὅταν τό καλέση ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύσετε διά νά φυλάξετε τήν Πατροπαράδοτον Πίστιν καί ὁμολογίαν σας· καί φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων καί προσέχετε, ἴνα ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθεῖ ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν, Ἀμήν.
Ἔτους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ’ Νοεμβρίου Κ’.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες»
Αὕτη εἶναι ἡ μεγίστης ἱστορικῆς σημασίας πρώτη καταδικαστική ἀπόφασις τοῦ νέου Παπικοῦ Ἡμερολογίου ὑπό τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
Ἡ πρός τόν Πάπαν ἐπιστολή τοῦ Πατριάρχου Ἱερεμίου
Ἐξεχούσης σημασίας τυγχάνει καί ἡ ἐπιστολή, ἡ ὁποία προσυπογράφεται ὑπό τοῦ Πατριάρχου Κων/πόλεως Ἱερεμίου καί τοῦ Ἀλεξανδρείας Σιλβέστρου, πρός τόν ἴδιον τόν Πάπαν. Παραθέτομεν κατωτέρω ἀποσπάσματα ἐξ αὐτῆς:
«…Τά γάρ ἀρχαῖα ἤθη, κρατείτω ὥρισαν (οἱ κανόνες), ὅς δέ βιάζει παρ' ἐνορίας ἐστί καί ἔξω τῆς διδαχῆς τοῦ Χριστοῦ· αὐτός εἶπεν ἀπελθόντες μαθητεύσατε οὐχί βιάσετε…
Ἀλλ' ἔδει καί τούς ὑφ' ἑαυτόν ἑσπερίους μή νέα καί πρόσφατα διδάσκειν σκανδάλου πρόξενα, ἀλλά τήν Χριστοῦ διδαχήν, Ἁγίων Ἀποστόλων, τῶν Ἱερῶν Συνόδων καί ὅσα τοῦ Θείου Πνεύματος εἰσί. Δεύτερον καί ὑφηγούμεθα παντί Χριστιανῶ ὀρθοδόξω βουλομένω ὡς οὐκ ἔστιν ἀσύστατον τό παρ' ἡμῖν Πασχάλιον, ἀλλ' ὡς ἀκόλουθον τοῖς ὁρισθεῖσι τῶν Ἁγίων Πατέρων μένει ὀρθόν, καί εἰς αἰῶνας σταθερόν διαμενεῖ, ἕως οὗ φυλάττει τήν τάξιν, ἥν ἔλαχεν, ἀπαρασάλευτον, ἀρίστως ἐσκεμμένοις τοῖς Θείοις Πατρᾶσιν, ὦν οὐδείς τῶν νῦν οὔτε τήν ἐπιστήμην οἶδεν τῆς ἀστρονομίας, κατ' ἐκείνους τούς ἀρίστους, οὔτε τόν ἁγιασμόν ἔχει πλήν, εἰ μήπου δοκήσει, τά δέ ἄλλα ἐστίν τῆς ἀληθείας μακράν…
Ὅθεν οὐδείς ὅλως νομισάτω ὅτι τούς παναρίστους ἐκείνους Θείους Πατέρας διέλαθε τό δοκοῦν τοῦτο λάθος, ἴνα παρά τῶν νῦν ἀστρονόμων τύχη βελτίονος διορθώσεως· χάριτι γάρ Χριστοῦ, ἀπό τῆς Α’ Συνόδου καί ἕως τοῦ νῦν ἀεί τό Πάσχα Ἱερόν μετά τό Νομικόν γίνεται καί ἐν Κυριακῆ, καί σύγχυσιν τινά οὐκ ἔγνωμεν ἴνα εἰς διόρθωσιν ἀναστῶμεν καλῶς καί γάρ διετυπώθη τοῖς Ἁγίοις Πατρᾶσι καί αἰωνίως διαμένει ἄπταιστον…
Βέλτιον ὅ ἧν αὐτοῖς μή καινοτομεῖν καί τοιαῦτα μεταποιεῖν καί ταῖς Ἐκκλησίαις Χριστοῦ στάσεως οὐ μετρίας γίνεσθαι προξένοις. Ὅθεν εὔλογος λογίζεται ὡς τοῖς ἀντεχομένοις τά καλῶς ὁρισθέντα τοῖς ἱεροαγίοις πατρᾶσι, ποιεῖν ἔργον οὐ μόνον λελογισμένον ἀλλά καί θεῖον…».
Ἔτος ἀπό Θεανθρώπου αφπγ’ Νοεμβρίου Κ’ Ἰνδικτῶνος ιβ’.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ»
Συνεχίζεται
silver έγραψε:=====================================================================================================================
stathis73 έγραψε:http://www.agioritikovima.gr/thavmata/3 ... a-me-tin-t
Αδελφέ, με αυτό το θαύμα θέλεις να αποδείξεις στον αγαπητό αδελφό μας Παναγιώτη ότι οι ακολουθούντες το Πάτριο είναι εκτός Εκκλησίας;
Νάσαι πάντα καλά!
====================================================================================================================
ΙΕΡΕΜΙΑΣ Β' Ο ΤΡΑΝΟΣ. Ο ΑΓΧΙΑΛΙΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣpan έγραψε:Μην αποφεύγετε να απαντήσετε με ερωτήσεις και θαύματα κ.α.pan έγραψε: Ἡ ἀπόφασις τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τοῦ 1583
Παραθέτομεν κατωτέρω τό ὑπό τῆς Συνόδου τοῦ 1583 ἐκδοθέν Σιγγίλιον, τό ὁποῖον καί ἀπεστάλη ὑπό τοῦ Πατριάρχου Ἱερεμίου τοῦ Β’ εἰς ἁπάσας τάς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας:
«Σιγγίλιον Πατριαρχικῆς διατυπώσεως Ἐγκυκλίου τοῖς ἁπανταχοῦ Ὀρθοδόξοις Χριστιανοῖς εἰς τό μή παραδέχεσθαι τό νεώτερον Πασχάλιον ἤ Καλενδάριον τοῦ καινοτομηθέντος μηνολογίου, ἀλλ' ἐμμένειν τοῖς ἅπαξ καί καλῶς διατυπωθεῖσι παρά τοῖς Ἁγίοις 318 (τριακοσίοις δέκα ὀκτώ) Θεοφόροις Πατρᾶσι τῆς Ἁγίας Οἰκουμενικῆς Πρώτης Συνόδου μετ' ἐπιτιμίου καί ἀναθέματος.
Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψη καί νά χαλάση τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.
Η. Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε καί ἐγεννήθητε· καί ὅταν τό καλέση ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύσετε διά νά φυλάξετε τήν Πατροπαράδοτον Πίστιν καί ὁμολογίαν σας· καί φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων καί προσέχετε, ἴνα ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθεῖ ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν, Ἀμήν.
Ἔτους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ’ Νοεμβρίου Κ’.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες»
Αὕτη εἶναι ἡ μεγίστης ἱστορικῆς σημασίας πρώτη καταδικαστική ἀπόφασις τοῦ νέου Παπικοῦ Ἡμερολογίου ὑπό τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
Ἡ πρός τόν Πάπαν ἐπιστολή τοῦ Πατριάρχου Ἱερεμίου
Ἐξεχούσης σημασίας τυγχάνει καί ἡ ἐπιστολή, ἡ ὁποία προσυπογράφεται ὑπό τοῦ Πατριάρχου Κων/πόλεως Ἱερεμίου καί τοῦ Ἀλεξανδρείας Σιλβέστρου, πρός τόν ἴδιον τόν Πάπαν. Παραθέτομεν κατωτέρω ἀποσπάσματα ἐξ αὐτῆς:
«…Τά γάρ ἀρχαῖα ἤθη, κρατείτω ὥρισαν (οἱ κανόνες), ὅς δέ βιάζει παρ' ἐνορίας ἐστί καί ἔξω τῆς διδαχῆς τοῦ Χριστοῦ· αὐτός εἶπεν ἀπελθόντες μαθητεύσατε οὐχί βιάσετε…
Ἀλλ' ἔδει καί τούς ὑφ' ἑαυτόν ἑσπερίους μή νέα καί πρόσφατα διδάσκειν σκανδάλου πρόξενα, ἀλλά τήν Χριστοῦ διδαχήν, Ἁγίων Ἀποστόλων, τῶν Ἱερῶν Συνόδων καί ὅσα τοῦ Θείου Πνεύματος εἰσί. Δεύτερον καί ὑφηγούμεθα παντί Χριστιανῶ ὀρθοδόξω βουλομένω ὡς οὐκ ἔστιν ἀσύστατον τό παρ' ἡμῖν Πασχάλιον, ἀλλ' ὡς ἀκόλουθον τοῖς ὁρισθεῖσι τῶν Ἁγίων Πατέρων μένει ὀρθόν, καί εἰς αἰῶνας σταθερόν διαμενεῖ, ἕως οὗ φυλάττει τήν τάξιν, ἥν ἔλαχεν, ἀπαρασάλευτον, ἀρίστως ἐσκεμμένοις τοῖς Θείοις Πατρᾶσιν, ὦν οὐδείς τῶν νῦν οὔτε τήν ἐπιστήμην οἶδεν τῆς ἀστρονομίας, κατ' ἐκείνους τούς ἀρίστους, οὔτε τόν ἁγιασμόν ἔχει πλήν, εἰ μήπου δοκήσει, τά δέ ἄλλα ἐστίν τῆς ἀληθείας μακράν…
Ὅθεν οὐδείς ὅλως νομισάτω ὅτι τούς παναρίστους ἐκείνους Θείους Πατέρας διέλαθε τό δοκοῦν τοῦτο λάθος, ἴνα παρά τῶν νῦν ἀστρονόμων τύχη βελτίονος διορθώσεως· χάριτι γάρ Χριστοῦ, ἀπό τῆς Α’ Συνόδου καί ἕως τοῦ νῦν ἀεί τό Πάσχα Ἱερόν μετά τό Νομικόν γίνεται καί ἐν Κυριακῆ, καί σύγχυσιν τινά οὐκ ἔγνωμεν ἴνα εἰς διόρθωσιν ἀναστῶμεν καλῶς καί γάρ διετυπώθη τοῖς Ἁγίοις Πατρᾶσι καί αἰωνίως διαμένει ἄπταιστον…
Βέλτιον ὅ ἧν αὐτοῖς μή καινοτομεῖν καί τοιαῦτα μεταποιεῖν καί ταῖς Ἐκκλησίαις Χριστοῦ στάσεως οὐ μετρίας γίνεσθαι προξένοις. Ὅθεν εὔλογος λογίζεται ὡς τοῖς ἀντεχομένοις τά καλῶς ὁρισθέντα τοῖς ἱεροαγίοις πατρᾶσι, ποιεῖν ἔργον οὐ μόνον λελογισμένον ἀλλά καί θεῖον…».
Ἔτος ἀπό Θεανθρώπου αφπγ’ Νοεμβρίου Κ’ Ἰνδικτῶνος ιβ’.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ»
Συνεχίζεται
Το παραπάνω κείμενο το αποδέχεστε ή όχι;
και θα σας απαντήσω στα ερωτήματα σας σε όλους.