Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
ypomoni
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 07, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από ypomoni »

ΥΠΟΜΟΝΗ, ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ???


Κλεάνθη, πού με θυμήθηκες!!!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα το ήθελα...
όμως έχω μάθημα το Σάββατο!

Για να δούμε...
"Γι΄αυτόν, που ελπίζει στον Θεό, δεν υπάρχουν ποτέ αδιέξοδα" γ.Γερμανός Σταυροβουνιώτης
Gewrgiosgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Φλώρινα

Δημοσίευση από Gewrgiosgr »

Prwta o Theos erxomai kai egw!!!! me voleuei kai i topothesia kai i imerominia!
Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον.Τριάς Αγία Δόξα Σοι!
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

Σάββατο 14 Ιουνίου, απόγευμα, στην Ολυμπιακή Ακτή (Κατερινόσκαλα)

Filotas
smarti
Teri
eortologio_gr
kleanthis
konstantinoupolitis
vasilikirimp
agiooros
theodnot
nikolaos-9
Gewrgiosgr

συν γυναιξί, συν ανδράσι και τέκνοις!

Συμπληρώστε τη λίστα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Γειά σας παιδιά ,
υπολογίστε και τη δική μου 7χρονη κόρη - είναι λίγο άτακτη και ζωηρούλα αλλά.........
χαίρομαι για τη συνάντηση
Που θα γίνει στην Ολυμπιακή Ακτή;
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Ετσι λεμε απο οτι καταλαβα ,οτι θα γινει κατρινοσκαλα.
οσο για την μικρη σου ,χαιρομαι που δεν θα ειναι μονο τα δικα μου πολυ ζωηρα :wink:
Η λιστα εμεινε στασιμη:
Η Μελπομενη που ειναι:Δεν ειχε πει οτι θα προσπαθησει:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

Έχουμε ακόμα 3 εβδομάδες μπροστά μας! Μην αγχώνεστε :wink:
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Christos »

Teri έγραψε:Σάββατο 14 Ιουνίου, απόγευμα, στην Ολυμπιακή Ακτή (Κατερινόσκαλα)

Filotas
smarti
Teri
eortologio_gr
kleanthis
konstantinoupolitis
vasilikirimp
agiooros
theodnot
nikolaos-9
Gewrgiosgr
Christos

συν γυναιξί, συν ανδράσι και τέκνοις!

Συμπληρώστε τη λίστα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από filotas »

Χίλια συγγνώμη, το συγκεκριμένο Σάββατο είναι η πρώτη μέρα του 3ημέρου του Αγίου Πνεύματος και με ειδοποίησαν οι γονείς μου ότι θα έρθουν από την Αθήνα. Επίσης έχουμε πανηγύρι στο παλιό Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος κοντά στο Πισοδέρι της Φλώρινας.

Είναι πραγματικά αδύνατο να έρθω,

Μήπως μπορεί ν' αναβληθεί κατά 1 εβδομάδα (21 Ιουνίου);
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

filotas έγραψε:Χίλια συγγνώμη, το συγκεκριμένο Σάββατο είναι η πρώτη μέρα του 3ημέρου του Αγίου Πνεύματος και με ειδοποίησαν οι γονείς μου ότι θα έρθουν από την Αθήνα. Επίσης έχουμε πανηγύρι στο παλιό Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος κοντά στο Πισοδέρι της Φλώρινας.

Είναι πραγματικά αδύνατο να έρθω,

Μήπως μπορεί ν' αναβληθεί κατά 1 εβδομάδα (21 Ιουνίου);
Χριστος Ανεστη
προσωπικα εγω ειμαι ανοικτη σε ολες τις προτασεις και σε αλλαγη της ημερομηνιας :wink:
παρεπιπτωντος ημουν στην φλωρινα το σαββατοκυριακο και περασα υπεροχα και τη νυχτα σκεπαστηκα με λεπτο παπλωματακι ( αυτο το αναφερω γιατι πιασαν επικινδυνα οι ζεστες) καλημερα σας
Melpomeni
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ Σεπ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: USA

Δημοσίευση από Melpomeni »

smarti έγραψε:Ετσι λεμε απο οτι καταλαβα ,οτι θα γινει κατρινοσκαλα.
οσο για την μικρη σου ,χαιρομαι που δεν θα ειναι μονο τα δικα μου πολυ ζωηρα :wink:
Η λιστα εμεινε στασιμη:
Η Μελπομενη που ειναι:Δεν ειχε πει οτι θα προσπαθησει:
Προσπαθω...προσπαθω...περιμενω αποτελεσμα των προσπαθειων μου... :wink:
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”