ΥΠΟΜΟΝΗ, ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ???
Κλεάνθη, πού με θυμήθηκες!!!
Ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα το ήθελα...
όμως έχω μάθημα το Σάββατο!
Για να δούμε...
Συντονιστής: Συντονιστές





Χριστος Ανεστηfilotas έγραψε:Χίλια συγγνώμη, το συγκεκριμένο Σάββατο είναι η πρώτη μέρα του 3ημέρου του Αγίου Πνεύματος και με ειδοποίησαν οι γονείς μου ότι θα έρθουν από την Αθήνα. Επίσης έχουμε πανηγύρι στο παλιό Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος κοντά στο Πισοδέρι της Φλώρινας.
Είναι πραγματικά αδύνατο να έρθω,
Μήπως μπορεί ν' αναβληθεί κατά 1 εβδομάδα (21 Ιουνίου);
Προσπαθω...προσπαθω...περιμενω αποτελεσμα των προσπαθειων μου...smarti έγραψε:Ετσι λεμε απο οτι καταλαβα ,οτι θα γινει κατρινοσκαλα.
οσο για την μικρη σου ,χαιρομαι που δεν θα ειναι μονο τα δικα μου πολυ ζωηρα![]()
Η λιστα εμεινε στασιμη:
Η Μελπομενη που ειναι:Δεν ειχε πει οτι θα προσπαθησει: