Σελίδα 5 από 30
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 20, 2008 7:25 pm
από ypomoni
ΥΠΟΜΟΝΗ, ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ???
Κλεάνθη, πού με θυμήθηκες!!!
Ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα το ήθελα...
όμως έχω μάθημα το Σάββατο!
Για να δούμε...
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 20, 2008 8:17 pm
από Gewrgiosgr
Prwta o Theos erxomai kai egw!!!! me voleuei kai i topothesia kai i imerominia!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 21, 2008 7:32 am
από Teri
Σάββατο 14 Ιουνίου, απόγευμα, στην Ολυμπιακή Ακτή (Κατερινόσκαλα)
Filotas
smarti
Teri
eortologio_gr
kleanthis
konstantinoupolitis
vasilikirimp
agiooros
theodnot
nikolaos-9
Gewrgiosgr
συν γυναιξί, συν ανδράσι και τέκνοις!
Συμπληρώστε τη λίστα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 21, 2008 9:41 pm
από vasilikirimp
Γειά σας παιδιά ,
υπολογίστε και τη δική μου 7χρονη κόρη - είναι λίγο άτακτη και ζωηρούλα αλλά.........
χαίρομαι για τη συνάντηση
Που θα γίνει στην Ολυμπιακή Ακτή;
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 22, 2008 9:57 am
από smarti
Ετσι λεμε απο οτι καταλαβα ,οτι θα γινει κατρινοσκαλα.
οσο για την μικρη σου ,χαιρομαι που δεν θα ειναι μονο τα δικα μου πολυ ζωηρα
Η λιστα εμεινε στασιμη:
Η Μελπομενη που ειναι:Δεν ειχε πει οτι θα προσπαθησει:
Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 23, 2008 6:09 am
από Teri
Έχουμε ακόμα 3 εβδομάδες μπροστά μας! Μην αγχώνεστε

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 5:56 am
από Christos
Teri έγραψε:Σάββατο 14 Ιουνίου, απόγευμα, στην Ολυμπιακή Ακτή (Κατερινόσκαλα)
Filotas
smarti
Teri
eortologio_gr
kleanthis
konstantinoupolitis
vasilikirimp
agiooros
theodnot
nikolaos-9
Gewrgiosgr
Christos
συν γυναιξί, συν ανδράσι και τέκνοις!
Συμπληρώστε τη λίστα!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 6:03 am
από filotas
Χίλια συγγνώμη, το συγκεκριμένο Σάββατο είναι η πρώτη μέρα του 3ημέρου του Αγίου Πνεύματος και με ειδοποίησαν οι γονείς μου ότι θα έρθουν από την Αθήνα. Επίσης έχουμε πανηγύρι στο παλιό Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος κοντά στο Πισοδέρι της Φλώρινας.
Είναι πραγματικά αδύνατο να έρθω,
Μήπως μπορεί ν' αναβληθεί κατά 1 εβδομάδα (21 Ιουνίου);
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 6:37 am
από theodnot
filotas έγραψε:Χίλια συγγνώμη, το συγκεκριμένο Σάββατο είναι η πρώτη μέρα του 3ημέρου του Αγίου Πνεύματος και με ειδοποίησαν οι γονείς μου ότι θα έρθουν από την Αθήνα. Επίσης έχουμε πανηγύρι στο παλιό Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος κοντά στο Πισοδέρι της Φλώρινας.
Είναι πραγματικά αδύνατο να έρθω,
Μήπως μπορεί ν' αναβληθεί κατά 1 εβδομάδα (21 Ιουνίου);
Χριστος Ανεστη
προσωπικα εγω ειμαι ανοικτη σε ολες τις προτασεις και σε αλλαγη της ημερομηνιας
παρεπιπτωντος ημουν στην φλωρινα το σαββατοκυριακο και περασα υπεροχα και τη νυχτα σκεπαστηκα με λεπτο παπλωματακι ( αυτο το αναφερω γιατι πιασαν επικινδυνα οι ζεστες) καλημερα σας
Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 7:48 am
από Melpomeni
smarti έγραψε:Ετσι λεμε απο οτι καταλαβα ,οτι θα γινει κατρινοσκαλα.
οσο για την μικρη σου ,χαιρομαι που δεν θα ειναι μονο τα δικα μου πολυ ζωηρα
Η λιστα εμεινε στασιμη:
Η Μελπομενη που ειναι:Δεν ειχε πει οτι θα προσπαθησει:
Προσπαθω...προσπαθω...περιμενω αποτελεσμα των προσπαθειων μου...
