Με αγγίζει και αυτή άποψη, εμένα τουλάχιστον.theodosis79 έγραψε: Και επίσης απο παιδί δεν με τραβούσαν πολύ οι Ελληνες συγγραφείς. Πιο πολύ μου άρεσε πχ να διαβάζω "Ολιβερ Τουϊστ και Ιούλιο Βερν παρά Πηνελόπη Δελτα ή Ελλη Αλεξίου. Δεν ξέρω αλλά πως να το πω, μου έβγαζαν μια κακομοιριά. Μπορεί να είναι καλό για να σε προβληματίσει αλλά για ένα μικρό παιδί είναι αποθιτικό.
Μεγάλη κακομοιριά και μιζέρια μου έβγαζε ανέκαθεν ο Καραγκιόζης.
Επίσης δε μου άρεσε πάρα πολύ ο Αίσωπος.
Απο ξένους;
ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ για μένα υπήρξε ο Χάνς Κρίστιαν Άντερσεν.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Το μολυβένιο στρατιωτάκι
ήταν δύο παραμύθια απο το Άντερσεν, πολύ όμορφα, διδακτικά και ωφέλιμα.
