Γενετήσιος φόβος - προπατορικό αμάρτημα
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
Re: Γενετήσιος φόβος - προπατορικό αμάρτημα
Απου το πας και το αλλο που λεει η παροιμια ΚΡΑΥΓΗ ΛΑΟΥ ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ ,καταλαβατε?
Re: Γενετήσιος φόβος - προπατορικό αμάρτημα
Αγαπητοί φίλοι ( γυναίκες- άντρες)
Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί να μην επικρίνουμε, αν είναι δυνατόν κανέναν, για να μην κριθούμε και κατακριθούμε και εμείς...Όταν όμως το κακό απειλεί την Εκκλησία μας έχουμε υποχρέωση να επαναστατήσουμε. Δεν είναι δυνατόν να δεχθούμε η αμαρτία και η αίρεση να γίνουν καθεστώς στη Ορθοδοξία όπως έγιναν στους Διαμαρτυρόμενους και στους Παπικούς. Οι Προτεστάντες χειροτόνησαν "επισκόπους" ομοφυλόφιλους και ουσιαστικά δεν υπάρχει εντολή του Χριστού την οποία να μην παραβαίνουν...Οι Παπικοί έχουν αναβιβάσει τον Πάπα και τον μαμωνά σε θεούς.
Ανέφερε ο φίλος μας ο Κτιστός πριν ότι τον Παντελεήμονα τον χαϋδεύει η Ιερά Σύνοδος ενώ έπρεπε να τον έχει καθαιρέσει από χρόνια. Η Σύνοδος επίσης είχε στείλει έγγραφο στο συνείγορο του πολίτη για τα προσωπικά δεδομένα των Μητροπολιτών..... Όλα αυτά βέβαια ΚΛΩΝΙΖΟΥΝ την εμπιστοσύνη του Πιστού Λαού στους Δεσποτάδες. Θέλουμε Επισκόπους εις τόπον Χριστού στην Αγία μας Εκκλησία και όχι Δεσποτάδες .
Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί να μην επικρίνουμε, αν είναι δυνατόν κανέναν, για να μην κριθούμε και κατακριθούμε και εμείς...Όταν όμως το κακό απειλεί την Εκκλησία μας έχουμε υποχρέωση να επαναστατήσουμε. Δεν είναι δυνατόν να δεχθούμε η αμαρτία και η αίρεση να γίνουν καθεστώς στη Ορθοδοξία όπως έγιναν στους Διαμαρτυρόμενους και στους Παπικούς. Οι Προτεστάντες χειροτόνησαν "επισκόπους" ομοφυλόφιλους και ουσιαστικά δεν υπάρχει εντολή του Χριστού την οποία να μην παραβαίνουν...Οι Παπικοί έχουν αναβιβάσει τον Πάπα και τον μαμωνά σε θεούς.
Ανέφερε ο φίλος μας ο Κτιστός πριν ότι τον Παντελεήμονα τον χαϋδεύει η Ιερά Σύνοδος ενώ έπρεπε να τον έχει καθαιρέσει από χρόνια. Η Σύνοδος επίσης είχε στείλει έγγραφο στο συνείγορο του πολίτη για τα προσωπικά δεδομένα των Μητροπολιτών..... Όλα αυτά βέβαια ΚΛΩΝΙΖΟΥΝ την εμπιστοσύνη του Πιστού Λαού στους Δεσποτάδες. Θέλουμε Επισκόπους εις τόπον Χριστού στην Αγία μας Εκκλησία και όχι Δεσποτάδες .
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Re: Γενετήσιος φόβος - προπατορικό αμάρτημα
Tις προαλες εβλεπα sky tvτο προγραμμα επειγοντα περιστατικα ,εκει ηταν ενας γιατρος ο οποιος υπυρξε ΚΛΗΡΙΚΟΣ αποποιθηκε το αξιωμα οπως ειπε και εγινε ΓΙΑΤΡΟΣ γιατι ετσι θα μπορουσε να βοηθησει τον ΑΝΘΡΩΠΟ μεσα απο την επιστημη και γενικα την ανθρωποτητα ποιο πολυ ,τις ωρες που δεν ειχε ασθενεις διαβαζε την ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ,ηταν πολυ συγκινητικο να λεει στους συγγενεις να προσευχονται και αυτος με τη βοηυεια του θεου θα κανει οτι μπορει. Αυτος λοιπον ,ειναι ανωτερος απο τον καθε κληρικο που αντι να ειναι ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΩΝ ΨΩΧΩΝ ,αντι να θεραπευσει ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ ,οιπραξεις του θα τον ακολουθουν μετα θανατο και οι καλες και οι κακες ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ .
- iliasgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1196
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα
Re: Γενετήσιος φόβος - προπατορικό αμάρτημα
dora gian έγραψε:Tις προαλες εβλεπα sky tvτο προγραμμα επειγοντα περιστατικα ,εκει ηταν ενας γιατρος ο οποιος υπυρξε ΚΛΗΡΙΚΟΣ αποποιθηκε το αξιωμα οπως ειπε και εγινε ΓΙΑΤΡΟΣ γιατι ετσι θα μπορουσε να βοηθησει τον ΑΝΘΡΩΠΟ μεσα απο την επιστημη και γενικα την ανθρωποτητα ποιο πολυ ,τις ωρες που δεν ειχε ασθενεις διαβαζε την ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ,ηταν πολυ συγκινητικο να λεει στους συγγενεις να προσευχονται και αυτος με τη βοηυεια του θεου θα κανει οτι μπορει. Αυτος λοιπον ,ειναι ανωτερος απο τον καθε κληρικο που αντι να ειναι ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΩΝ ΨΩΧΩΝ ,αντι να θεραπευσει ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ ,οιπραξεις του θα τον ακολουθουν μετα θανατο και οι καλες και οι κακες ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ .
συγχωρεσε με,αλλα εχω την αποψη οτι αυτο που εκανε δεν ειναι το σωστο.τι θα τον εμποδιζε να ειναι κληρικος και γιατρος?
μιλαμε για ορθοδοξο κληρικο?γιατι αν ειναι αλλοδοξος,δεν μου καιγεται καρφι αν αποποιηθηκε την δηθεν ιερωσυνη του.
ελεησον με ο Θεος
Re: Γενετήσιος φόβος - προπατορικό αμάρτημα
δεν ξερω τη δογμα πιστευε η ανηκη μαλλον καθολικος αμερικανος ηταν και δεν νομιζω οτι ο θεος τον κρινει αν ειναι ορθοδοξος η κατι αλλο τον χριστο επικαλουταν , και βοηθουσε τον συνανθρωπο ,τωρα οιλογοι που αφησε τον κληρο και ΟΧΙ την πιστη του δεν το ανεφερε...αλλωστε δενειναι ο πρωτος που αφηνει τον κληρο , στην ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ αυτο συμβαινει συχνα , ομως δεν εχω ακουσει οτι εφυγαν για να συνεχισουν την ΠΡΟΣΦΟΡΑ τους στην κοινωνοια των πιστων ,αλλα για να ικανοποιησουν τον ευατο τους .....εχω προσωπικα ιδιαν αποψη απο γνωστους ιερεις της περιοχη μου.
Re: Γενετήσιος φόβος - προπατορικό αμάρτημα
Για να ξαναεπανέλθουμε στο θέμα όπως το έθεσε η Βασιλική και στις ερωτήσεις της...
Ο Αββάς Ισαάκ ο Σύρος εξηγεί ολίγον στο παρακάτω απόσπασμα το πως γεννιέται ο πόθος για μοναχική ζωή.
Αββά Ιcαάκ του Σύρου «Περί της αγγελικής Κινήσεως»
Η ΠΡΩΤΗ έννοια, ή εκ θείας φιλανθρωπίας εμπίπτουσα εις την καρδίαν του ανθρώπου, και οδηγούσα την ψυχήν εις την ζωήν, υπάρχει ή ένθύμησις του θανάτου, εις τούτον τον λογισμον φυσικά ακολουθεί ή καταφρόνησις του κόσμου, και εκ τούτου άρχεται εις τον άνθρωπον πάσα καλή κίνησις, ήτις οδηγεί αυτόν εις την ζωήν. Τίθησι δε τούτον τον λογισμον εις τον άνθρωπον ως θεμέλιόν τι, η ακολουθούσα αύτω θεϊκή δύναμις, όταν θέλη να φανέρωση εις, αύτον τήν ζωήν. Έάν αυτήν τήν εννοιαν, τήν οποίαν είπομεν, δεν σβύση ο άνθρωπος διά τής περιπλοκής των βιωτικών πραγμάτων και τής ματαιολογίας, άλλ' αύξηση αυτήν εις τήν ήσυχίαν μελετών αυτήν διηνικώς, φέρει αύτον εις τήν θιωρίαν τήν βαθιίαν, τήν οποίαν δεν δύναται να εκφράση τις. Τούτον τον λογισμόν μισεί κατά πολλά ο σατανάς, και προσπαθεί ολαις δυνάμεσι νά εκρίζωση αυτόν από τόν άνθρωπον, και εάν ήτο δυνατόν, εδιδεν εις αυτόν πάσας τάς βασιλείας του κόσμου, μόνον ίνα εξαφάνιση διά του περισπασμού έκ του νοός αυτού τόν τοιούτον λογισμον και εάν ήτο δυνατόν, ώς είπον έπραττε τοΰτο προθύμως, καθότι γνωρίζει ο δόλιος, οτι έάν αυτός ο λογισμός διαμένη διά παντός εις τόν άνθρωπον δεν ίσταται πλέον ή διάνοια αύτοΰ εις ταύτην τήν γήν τής πλάνης, ούτε αι μηχαναι αυτού πλησιάζουσιν εις αυτόν. Ας μή υπολάβη τις, οτι λέγομεν ταύτα περί του πρώτου εκείνου λογισμού, όστις εν αρχή τής αποταγής κινεί εις ημάς τήν ένθύμησιν του θανάτου, αλλά περί τής τελειότητος τούτου του λογισμού, ήγουν το να ενθυμήται ο άνθρωπος διά παν¬τός τόν θάνατον και να μελετά αυτόν νύκτα και ημέραν, διότι ο πρώτος εκείνος λογισμός είναι σωματικός, ο δεύτερος όμως ούτος υπάρχει θεωρία πνευματική και θαυμαστή χάρις, ή οποία θεωρία είναι πλήρης λαμπρών εννοιών, και όστις έχει αυτήν, ούτε περί του κόσμου τούτου εξετάζει πάλιν, ούτε περί του σώματος αυτού προνοεί.
Τή αληθεία, ώ αγαπητοί αδελφοί, έάν ο Θεός προς ολίγον ήθελεν αφήσει τήν θεωρίαν ταύτην εις τους ανθρώπους, ίσως ο κόσμος ούτος ήθελεν ερημωθή, μένων άνευ διαδόχων. Ή θεωρία αύτη υπάρχει δεσμός τόσον ισχυρός, ώστε ενώπιον του οποίου δεν δύναται ευκόλως ν' άνθέξη ή φύσις, και όστις λάβη εις τήν ψυχήν αυτού ταύτην τήν μελέτην του θανάτου, είναι εις αυτόν θείον χάρισμα, δυνατώτερον από πάσαν άλλην πνευματικήν έργασίαν.
Ο Αββάς Ισαάκ ο Σύρος εξηγεί ολίγον στο παρακάτω απόσπασμα το πως γεννιέται ο πόθος για μοναχική ζωή.
Αββά Ιcαάκ του Σύρου «Περί της αγγελικής Κινήσεως»
Η ΠΡΩΤΗ έννοια, ή εκ θείας φιλανθρωπίας εμπίπτουσα εις την καρδίαν του ανθρώπου, και οδηγούσα την ψυχήν εις την ζωήν, υπάρχει ή ένθύμησις του θανάτου, εις τούτον τον λογισμον φυσικά ακολουθεί ή καταφρόνησις του κόσμου, και εκ τούτου άρχεται εις τον άνθρωπον πάσα καλή κίνησις, ήτις οδηγεί αυτόν εις την ζωήν. Τίθησι δε τούτον τον λογισμον εις τον άνθρωπον ως θεμέλιόν τι, η ακολουθούσα αύτω θεϊκή δύναμις, όταν θέλη να φανέρωση εις, αύτον τήν ζωήν. Έάν αυτήν τήν εννοιαν, τήν οποίαν είπομεν, δεν σβύση ο άνθρωπος διά τής περιπλοκής των βιωτικών πραγμάτων και τής ματαιολογίας, άλλ' αύξηση αυτήν εις τήν ήσυχίαν μελετών αυτήν διηνικώς, φέρει αύτον εις τήν θιωρίαν τήν βαθιίαν, τήν οποίαν δεν δύναται να εκφράση τις. Τούτον τον λογισμόν μισεί κατά πολλά ο σατανάς, και προσπαθεί ολαις δυνάμεσι νά εκρίζωση αυτόν από τόν άνθρωπον, και εάν ήτο δυνατόν, εδιδεν εις αυτόν πάσας τάς βασιλείας του κόσμου, μόνον ίνα εξαφάνιση διά του περισπασμού έκ του νοός αυτού τόν τοιούτον λογισμον και εάν ήτο δυνατόν, ώς είπον έπραττε τοΰτο προθύμως, καθότι γνωρίζει ο δόλιος, οτι έάν αυτός ο λογισμός διαμένη διά παντός εις τόν άνθρωπον δεν ίσταται πλέον ή διάνοια αύτοΰ εις ταύτην τήν γήν τής πλάνης, ούτε αι μηχαναι αυτού πλησιάζουσιν εις αυτόν. Ας μή υπολάβη τις, οτι λέγομεν ταύτα περί του πρώτου εκείνου λογισμού, όστις εν αρχή τής αποταγής κινεί εις ημάς τήν ένθύμησιν του θανάτου, αλλά περί τής τελειότητος τούτου του λογισμού, ήγουν το να ενθυμήται ο άνθρωπος διά παν¬τός τόν θάνατον και να μελετά αυτόν νύκτα και ημέραν, διότι ο πρώτος εκείνος λογισμός είναι σωματικός, ο δεύτερος όμως ούτος υπάρχει θεωρία πνευματική και θαυμαστή χάρις, ή οποία θεωρία είναι πλήρης λαμπρών εννοιών, και όστις έχει αυτήν, ούτε περί του κόσμου τούτου εξετάζει πάλιν, ούτε περί του σώματος αυτού προνοεί.
Τή αληθεία, ώ αγαπητοί αδελφοί, έάν ο Θεός προς ολίγον ήθελεν αφήσει τήν θεωρίαν ταύτην εις τους ανθρώπους, ίσως ο κόσμος ούτος ήθελεν ερημωθή, μένων άνευ διαδόχων. Ή θεωρία αύτη υπάρχει δεσμός τόσον ισχυρός, ώστε ενώπιον του οποίου δεν δύναται ευκόλως ν' άνθέξη ή φύσις, και όστις λάβη εις τήν ψυχήν αυτού ταύτην τήν μελέτην του θανάτου, είναι εις αυτόν θείον χάρισμα, δυνατώτερον από πάσαν άλλην πνευματικήν έργασίαν.
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία:
Re: Γενετήσιος φόβος - προπατορικό αμάρτημα
Ματθαίου ΙΗ 7--- και Α΄ τιμ Ε΄΄΄΄20
[Αλλά ;ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Re: Γενετήσιος φόβος - προπατορικό αμάρτημα
Ο μακάριος Αββάς Ισαάκ ο Σύρος μας εκφράζει με λίγα λόγια τη βιωματική εμπειρία του. Ξεκινάει από μνήμη θανάτου και φθάνει σε Θεωρία Βαθεία, δηλαδή γίνεται μια θεία απόλαυση που σβήνει από τη μνήμη του ανθρώπου όλες τις άλλες απολαύσεις γιατί είναι ασυγκρίτως ανώτερη. "Αλήθεια, ώ αγαπητοί αδελφοί, εάν ο Θεός προς ολίγον ήθελεν αφήσει τήν θεωρίαν ταύτην εις τους ανθρώπους, ίσως ο κόσμος ούτος ήθελεν ερημωθή, μένων άνευ διαδόχων'. Θα έμενε χωρίς διαιώνηση του είδους ο κόσμος γιατί οι άνθρωποι δεν θα είχαν νου για άλλες ηδονές αλλά θα δίνονταν σ' αυτή τη χάρη και τη θεωρία των λαμπρών πνευματικών εννοιών και θα άφηναν τα του κόσμου. Ο μεγάλος αυτός Άγιος σε πολλά γραπτά του αναφέρει τέτοιες θαυμάσιες εμπειρίες και πως ο άνθρωπος γευόμενος αυτά είναι σαν να μη ζει σ' αυτή τη γη αλλά να βρίσκεται με τους Αγγέλους...Παρόμοιες εμπειρίες αναφέρει και ο Άγιος Νικόδημος, ο οποίος τις ονομάζει θείες ηδονές. Αυτές λέει είναι οι φυσικές ηδονές που ταιριάζουν στο νου, γι αυτές πλάστικε, οι άλλες είναι αφύσικες...
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς