Αλάθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνων, παραδόσεων
Συντονιστές: pAntonios, Συντονιστές
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Αλαθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνω, παραδόσ
Οριστε. Δεν παρεξηγηθηκε ο Βασιλης, και οχι μονο καταλαβε πως το ειπα, αυτο που ειπα παραπανω,
αλλα προωθει και την συζητηση παραπερα, με πολυ ωραιο τροπο,
σε πεισμα αυτων που παρεξηγιουνται για τους αλλους, πριν τους αλλους, για το καλο τους..
Λοιπον Βασιλη, εχεις δικιο σε αυτο που λες. Ειναι και αυτο. Εν μερει ομως.
Αλλα, δεν ειναι ηθικο το θεμα, η θεμα χαρακτηρα, η καλωσυνης. Παντου υπαρχουν καλοι ανθρωποι. Σωστα;
Ο Θεος ομως δεν ζητησε αυτο απο εμας. Αυτο υπηρχε και πριν να ενανθρωπησει ο Κυριος.
Εδω ειναι ζητημα αλλης οντολογικης ταξης, και οχι απλης γνωσης του καλου, η του κακου.
Αυτος που λαμβανει τον Χριστο, με το αγιο βαπτισμα, πλεον, οντολογικα δεν ειναι ιδιος με αυτον που ειναι αβαπτιστος.
Προκειται περι ζητηματος Πιστεως εδω. Ειναι δογμα αυτο. Παιρνει Πνευμα Αγιον, αποτασσεται τον σατανα και την εξουσια του.
Απαλασσεται απο τους ρυπους του προπατορικου αμαρτηματος, και αναγενναται σε κεκελευσμενο υιο και θεο κατα Χαριν, δυναμει, και απομενει σε αυτον, κατα τα μετρα και τον αγωνα του, να κανει το δυνάμει = ενεργεία.
Το τι θα κανει απο εκει και περα, ειναι δικο του θεμα. Μπορει να ζωωοποιηθει και να γινει χειροτερος απο τους κανιβαλους στα βαθη της Αφρικης. Μπορει να γινει Αγιος μεγας και θαυμαστος. Ελευθερια εχει, και προαιρεση ικανη για το καλυτερο και το χειροτερο.
Ετσι πλασθηκε, με θεοειδεια, και ιδιωματα βασιλικα.
Αντιθετα ο αβαπτιστος, οσο καλος, οση καλωσυνη, να εχει, δεν παει να ταϊσει ολον τον κοσμο, στην Βασιλεια του Θεου δεν μπαινει.
Δεν το λεω εγω, το λεει ο Κυριος:
΄΄...εάν μη τις γεννηθεί άνωθεν, ου δύναται ιδείν την βασιλείαν τού Θεού ... εάν μη τις γεννηθεί εξ ύδατος και Πνεύματος, ου δύναται εισελθείν εις την βασιλείαν τού Θεού... Το γεννημένον εκ τού Πνεύματος, πνεύμα εστίν΄΄. -Ιωάννης 3/γ΄ 3,5,6.
Ειναι οντολογικο το θεμα, δεν ειναι ηθικολογικο λοιπον. Ειναι θεμα αναγεννησεως και λυτρωσεως απο το κρατος του διαβολου, της φθορας, του νεκρου μεταπτωτικου ανθρωπου, και οχι απλα να γινουμε καλοι ανθρωποι.
Εδω μιλαμε για ακτιστη θεια ενεργεια, για δυναμεις, για υιοθεσια, για ανεξιχνιαστη προνοια, προ καταβολης κοσμου.
Αυτους που εγνωρισε, αυτους και προορισε, εποιησε κλητους προ καταβολης κοσμου,
κατα την παντογνωσια Του, και πανσοφια Του, οχι με τροπο αυτοματο,
αλλα επειδη εγνωρισε την προαιρεση τους, οτι αυτη θα κλινει προς τον Χριστο, τον Θεο τον Αληθινο,
και οχι απλα προς το καλο και αγαθο.
Αλλο να πιστευεις πως υπαρχει Θεος, και αλλο να γνωριζεις τον Θεο. Εδω το θεμα ειναι να Τον βρεις μεσα απο την Οδο την οποια μας εχει δωσει ο Ιδιος.
Και η οδος αυτη ειναι ο Χριστος, αλλη δεν υπαρχει, πως να το κανουμε δηλαδη.
Οποιος δεν εχει τον Υιο, ουδε τον Πατερα εχει. Ξεκαθαρα πραγματα.
Τωρα τι θα κανει με τους ¨αλλους", δικο Του θεμα ειναι, δεν μας πεφτει λογος, και ουτε ειναι σκοπιμο να ασχολουμαστε.
Τι λετε;
αλλα προωθει και την συζητηση παραπερα, με πολυ ωραιο τροπο,
σε πεισμα αυτων που παρεξηγιουνται για τους αλλους, πριν τους αλλους, για το καλο τους..
Λοιπον Βασιλη, εχεις δικιο σε αυτο που λες. Ειναι και αυτο. Εν μερει ομως.
Αλλα, δεν ειναι ηθικο το θεμα, η θεμα χαρακτηρα, η καλωσυνης. Παντου υπαρχουν καλοι ανθρωποι. Σωστα;
Ο Θεος ομως δεν ζητησε αυτο απο εμας. Αυτο υπηρχε και πριν να ενανθρωπησει ο Κυριος.
Εδω ειναι ζητημα αλλης οντολογικης ταξης, και οχι απλης γνωσης του καλου, η του κακου.
Αυτος που λαμβανει τον Χριστο, με το αγιο βαπτισμα, πλεον, οντολογικα δεν ειναι ιδιος με αυτον που ειναι αβαπτιστος.
Προκειται περι ζητηματος Πιστεως εδω. Ειναι δογμα αυτο. Παιρνει Πνευμα Αγιον, αποτασσεται τον σατανα και την εξουσια του.
Απαλασσεται απο τους ρυπους του προπατορικου αμαρτηματος, και αναγενναται σε κεκελευσμενο υιο και θεο κατα Χαριν, δυναμει, και απομενει σε αυτον, κατα τα μετρα και τον αγωνα του, να κανει το δυνάμει = ενεργεία.
Το τι θα κανει απο εκει και περα, ειναι δικο του θεμα. Μπορει να ζωωοποιηθει και να γινει χειροτερος απο τους κανιβαλους στα βαθη της Αφρικης. Μπορει να γινει Αγιος μεγας και θαυμαστος. Ελευθερια εχει, και προαιρεση ικανη για το καλυτερο και το χειροτερο.
Ετσι πλασθηκε, με θεοειδεια, και ιδιωματα βασιλικα.
Αντιθετα ο αβαπτιστος, οσο καλος, οση καλωσυνη, να εχει, δεν παει να ταϊσει ολον τον κοσμο, στην Βασιλεια του Θεου δεν μπαινει.
Δεν το λεω εγω, το λεει ο Κυριος:
΄΄...εάν μη τις γεννηθεί άνωθεν, ου δύναται ιδείν την βασιλείαν τού Θεού ... εάν μη τις γεννηθεί εξ ύδατος και Πνεύματος, ου δύναται εισελθείν εις την βασιλείαν τού Θεού... Το γεννημένον εκ τού Πνεύματος, πνεύμα εστίν΄΄. -Ιωάννης 3/γ΄ 3,5,6.
Ειναι οντολογικο το θεμα, δεν ειναι ηθικολογικο λοιπον. Ειναι θεμα αναγεννησεως και λυτρωσεως απο το κρατος του διαβολου, της φθορας, του νεκρου μεταπτωτικου ανθρωπου, και οχι απλα να γινουμε καλοι ανθρωποι.
Εδω μιλαμε για ακτιστη θεια ενεργεια, για δυναμεις, για υιοθεσια, για ανεξιχνιαστη προνοια, προ καταβολης κοσμου.
Αυτους που εγνωρισε, αυτους και προορισε, εποιησε κλητους προ καταβολης κοσμου,
κατα την παντογνωσια Του, και πανσοφια Του, οχι με τροπο αυτοματο,
αλλα επειδη εγνωρισε την προαιρεση τους, οτι αυτη θα κλινει προς τον Χριστο, τον Θεο τον Αληθινο,
και οχι απλα προς το καλο και αγαθο.
Αλλο να πιστευεις πως υπαρχει Θεος, και αλλο να γνωριζεις τον Θεο. Εδω το θεμα ειναι να Τον βρεις μεσα απο την Οδο την οποια μας εχει δωσει ο Ιδιος.
Και η οδος αυτη ειναι ο Χριστος, αλλη δεν υπαρχει, πως να το κανουμε δηλαδη.
Οποιος δεν εχει τον Υιο, ουδε τον Πατερα εχει. Ξεκαθαρα πραγματα.
Τωρα τι θα κανει με τους ¨αλλους", δικο Του θεμα ειναι, δεν μας πεφτει λογος, και ουτε ειναι σκοπιμο να ασχολουμαστε.
Τι λετε;
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Αλαθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνω, παραδόσ
Για όσους ξέρουν η ευθύνη είναι μεγαλύτερη.
Αν ένας γιατρός ξέρει πως να κάνει έναν ασθενή καλά και δεν το κάνει είναι διπλά κατακριτέος.
Αν δεν ξέρεις όμως δεν μπορείς να κατηγορηθείς γιατί δεν έκανες καλά τον ασθενή.
Οι χριστιανοί έχουμε την πολυτέλεια να γνωρίζουμε το Χριστό και να βαπτιζόμαστε.
Είναι διπλή η χαρά μας και διπλή η ευθύνη μας.
Αν θέλετε έχουμε και το χρέος να ενημερώσουμε και να σώσουμε και τους υπόλοιπους.
Αν θέλουν φυσικά να σωθούν
Αν ένας γιατρός ξέρει πως να κάνει έναν ασθενή καλά και δεν το κάνει είναι διπλά κατακριτέος.
Αν δεν ξέρεις όμως δεν μπορείς να κατηγορηθείς γιατί δεν έκανες καλά τον ασθενή.
Οι χριστιανοί έχουμε την πολυτέλεια να γνωρίζουμε το Χριστό και να βαπτιζόμαστε.
Είναι διπλή η χαρά μας και διπλή η ευθύνη μας.
Αν θέλετε έχουμε και το χρέος να ενημερώσουμε και να σώσουμε και τους υπόλοιπους.
Αν θέλουν φυσικά να σωθούν
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25445
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Αλαθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνω, παραδόσ
Είμαι πολύ άσχετος για να παρέμβω στη συζήτηση, απλά θα ήθελα να σταματήσουν οι προσωπικοί διαξιφισμοί, γιατί είναι εκτός του παρόντος (και πολύ ενδιαφέροντος) θέματος.
Αν θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε με πμ.
Σεβαστείτε τη γιορτή μου, σας παρακαλώ, έστω και αν δεν είναι θρησκευτική.
Αν θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε με πμ.
Σεβαστείτε τη γιορτή μου, σας παρακαλώ, έστω και αν δεν είναι θρησκευτική.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4279
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Αλαθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνω, παραδόσ
Αποστολε, πηγαινε στο θεμα με την εορτη σου, σου εχω στειλει ευχες, επιτηδες τελευταιος για να παραπονεθεις και να γογγυσεις εναντιον μου, και να παρεις αλλη μια αμαρτια, απο τις πολλες που εχεις..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Re: Αλαθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνω, παραδόσ
Η άποψη ότι δεν υπάρχει αλάθητο για κανένα άνθρωπο ως πρόσωπο, δεν έρχεται σε αντίφαση με τα δόγματα της πίστεώς μας, όπως επιβεβαιώθηκαν δια της επενεργείας της Χάριτος του Αγίου Πνεύματος από τις Οικουμενικές Συνόδους.
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία επικρατεί πάντοτε το Συνοδικό σύστημα και κανείς άνθρωπος δεν έχει δικαίωμα ν' αλλάξει τα δόγματα της πίστεώς μας, παρά μόνο μια νέα Οικουμενική Σύνοδος. Τα μέλη της Εκκλησίας κληρικοί και λαϊκοί διεξάγουν τον αγώνα τους και κάποιοι δικαιώνονται από το Θεό και ανακηρύσσονται Άγιοι. Το φωτεινό παράδειγμά τους μπορεί να μας βοηθήσει ουσιαστικά και στο δικό μας αγώνα. Υπήρξαν όμως και Άγιοι, οι οποίοι κατά καιρούς διατύπωσαν λανθασμένες απόψεις. Οι λανθασμένες απόψεις αυτές δεν αποτελούν αίρεση ούτε μειώνουν την αγιότητά τους, αφού δεν προσπάθησαν να τις διαδώσουν ούτε προσπάθησαν μ' αυτές να υποκαταστήσουν τα δόγματα της Εκκλησίας.
Όσο η Εκκλησία μας βασίζεται στην Αγία Γραφή και την Ιερά Παράδοση, όπως αποτυπώθηκε από τις Οικουμενικές Συνόδους, θα παραμένει η μόνη Ορθόδοξη. Αν αρχίσει να πιστεύει ότι υπάρχουν άνθρωποι, που τα λόγια τους μπορεί ν' αποκτήσουν την αξία ίση ή μεγαλύτερη από τα δόγματα της πίστεώς μας, τότε θα κινδυνεύσει κι αυτή να χάσει την ορθή πίστη της.
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία επικρατεί πάντοτε το Συνοδικό σύστημα και κανείς άνθρωπος δεν έχει δικαίωμα ν' αλλάξει τα δόγματα της πίστεώς μας, παρά μόνο μια νέα Οικουμενική Σύνοδος. Τα μέλη της Εκκλησίας κληρικοί και λαϊκοί διεξάγουν τον αγώνα τους και κάποιοι δικαιώνονται από το Θεό και ανακηρύσσονται Άγιοι. Το φωτεινό παράδειγμά τους μπορεί να μας βοηθήσει ουσιαστικά και στο δικό μας αγώνα. Υπήρξαν όμως και Άγιοι, οι οποίοι κατά καιρούς διατύπωσαν λανθασμένες απόψεις. Οι λανθασμένες απόψεις αυτές δεν αποτελούν αίρεση ούτε μειώνουν την αγιότητά τους, αφού δεν προσπάθησαν να τις διαδώσουν ούτε προσπάθησαν μ' αυτές να υποκαταστήσουν τα δόγματα της Εκκλησίας.
Όσο η Εκκλησία μας βασίζεται στην Αγία Γραφή και την Ιερά Παράδοση, όπως αποτυπώθηκε από τις Οικουμενικές Συνόδους, θα παραμένει η μόνη Ορθόδοξη. Αν αρχίσει να πιστεύει ότι υπάρχουν άνθρωποι, που τα λόγια τους μπορεί ν' αποκτήσουν την αξία ίση ή μεγαλύτερη από τα δόγματα της πίστεώς μας, τότε θα κινδυνεύσει κι αυτή να χάσει την ορθή πίστη της.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 963
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κορινθία
Re: Αλαθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνω, παραδόσ
Θέλω ,έστω και με τα λίγα που θα πω, να τοποθετηθώ επί του παρόντος θέματος.
Θεολόγος δεν είμαι ,αλλά είμαι σίγουρος πως έτσι είναι τα πράγματα.
Μέσα στην Καινή Διαθήκη δεν υπάρχει κανένα μα κανένα λάθος .
Γράφτηκε από θεόπνευστους ανθρώπους που τους καθοδήγησε το Άγιο Πνεύμα ,και το Άγιο Πνεύμα είναι αλάνθαστο.
Θεωρώ λοιπόν λάθος να επεξεργαζόμαστε τέτοια ζητήματα .Μη παίζουμε με τη φωτιά.
Μη προσπαθούμε με τη λογική να ερμηνεύσουμε τα του Θεού.
Πίστη χρειάζεται και να παρακαλούμε τον καλό Θεό να μας φωτίσει το σκοτάδι που έχουμε και που δυστυχώς είναι πολύ.
Θεολόγος δεν είμαι ,αλλά είμαι σίγουρος πως έτσι είναι τα πράγματα.
Μέσα στην Καινή Διαθήκη δεν υπάρχει κανένα μα κανένα λάθος .
Γράφτηκε από θεόπνευστους ανθρώπους που τους καθοδήγησε το Άγιο Πνεύμα ,και το Άγιο Πνεύμα είναι αλάνθαστο.
Θεωρώ λοιπόν λάθος να επεξεργαζόμαστε τέτοια ζητήματα .Μη παίζουμε με τη φωτιά.
Μη προσπαθούμε με τη λογική να ερμηνεύσουμε τα του Θεού.
Πίστη χρειάζεται και να παρακαλούμε τον καλό Θεό να μας φωτίσει το σκοτάδι που έχουμε και που δυστυχώς είναι πολύ.
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
Re: Αλαθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνω, παραδόσ
Ο Παπισμός - Καθολικισμός εκεί ακριβώς βασίστηκε στο δήθεν αλάθητο ( μέγα λάθος). Θέλοντας να επιβάλλει την απολυταρχικού τύπου οργάνωση της δυτικής εκκλησίας, που έτσι θα εξυπηρετούσε υλικά, διοικητικά, κοσμικά κυρίως και όχι πνευματικά συμφέροντα. Ο αλάθητος Πάπας φόρτωσε με τα λάθη του και τα συμφέροντά του, όλη την δυτική εκκλησία.
Στην αντίθετη εντελώς θέση βρέθηκε ο προτεσταντισμός, που αρνήθηκε κατ΄ουσίαν ότι είναι δυνατόν άνθρωποι, λόγω ακριβώς της ανθρώπινης αδυναμίας τους, να γίνουν φορείς του θελήματος του Θεού κατά περίπτωση , και αυτό φαίνεται από την γενικότερη σατανική αδιαφορία απέναντι στους Αγίους στους οποίους αρνούνται κάθε τιμή. Έτσι στον προτεσταντισμό ο κάθε ένας κάνει ότι θέλει, και καλώς κατ΄αυτούς το κάνει, αφού κανείς δεν έχει πλήρη εξουσιοδότηση από το Άγιο Πνεύμα, το αποτελέσματα είναι οι γυναίκες ιερείς, και χίλια δύο άλλα, που ο εγωισμός και η αρρωστημένη προτεσταντική υποκρισία είναι δυνατόν να γεννήσει. Και ενώ δεν κοιτανε τα χάλια τους, βγάζουν και βιβλία όπου διακωμωδούν τους Πατέρες επειδή λέει ο ένας γράφει για το ίδιο θέμα αντίθετα από τον άλλον, όταν η λέξη διάκριση είναι παντελώς άγνωστη σ΄αυτούς τους προτεσταντικούς ΄΄γίγαντες ΄΄ ....
Και οι δύο αυτές απόψεις η μια εκ δεξιών και άλλη εξ αριστερών ήταν και είναι σατανοκινούμενες, διότι αρνούνται το δικαίωμα του Αγίου Πνεύματος, να οδηγεί Αυτός την Εκκλησία κατά τρόπο μυστικό και απόρρητο, κατά το ΄΄Πνεύμα όπου θέλει πνεί, και την φωνήν Του ακούεις, αλλ΄ ουκ οίδας πόθεν έρχεται και που υπάγει.΄΄
Και ενώ μιλάνε συνεχώς για Άγιο Πνεύμα, στη πράξη το έχουν αρνηθεί και δύο, ο μεν με το κάνω ότι θέλω εγώ γιατί είμαι αλάθητος ( βλέπετε τίποτα το εγωιστικό;), οι δε με το κάνω ότι θέλω εγώ, αφού κανείς άνθρωπος δεν είναι σε θέση να με οδηγήσει ασφαλώς, παρα μόνο ο ίδιος ο Θεός, όταν Tου κάνω την τιμή να συζητήσουμε κατ’ ιδίαν πρόσωπο με πρόσωπο.( ούτε εδώ βλέπει κανείς τίποτα το εγωιστικό;)
Η Συνοδικότητα καθώς γράφει ο Φιλώτας υπήρξε και υπάρχει πράγματι ανάχωμα στην Ορθοδοξία, για όλα αυτά, αλλά όχι πανάκεια, καθώς τον τελευταίο λόγο παντού και πάντα, είχε, έχει, και θα έχει, όχι ο Άρχων του κόσμου τούτου και τα όργανά του, αλλά Το Άγιο Πνεύμα, μέχρι συντελείας των αιώνων.
Και για να εξηγούμαι και να μην παρεξηγηθώ εννοώ ότι, συν την Συνοδικότητα απαραίτητη είναι και η παρουσία του Αγίου Πνεύματος καθώς μας λένε και ο Φιλώτας και ο Διονύσης και όλοι οι αδελφοί, κατά τρόπο μυστικό, όπως άλλωστε, και Δόξα τω Θεώ για αυτή την ευεργεσία Του, ακόμα μας ανέχεται, και δρα μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία, όπου είναι φανερή η χάρις.
Πρέπει να προσέξουμε όμως γιατί……
Στην αντίθετη εντελώς θέση βρέθηκε ο προτεσταντισμός, που αρνήθηκε κατ΄ουσίαν ότι είναι δυνατόν άνθρωποι, λόγω ακριβώς της ανθρώπινης αδυναμίας τους, να γίνουν φορείς του θελήματος του Θεού κατά περίπτωση , και αυτό φαίνεται από την γενικότερη σατανική αδιαφορία απέναντι στους Αγίους στους οποίους αρνούνται κάθε τιμή. Έτσι στον προτεσταντισμό ο κάθε ένας κάνει ότι θέλει, και καλώς κατ΄αυτούς το κάνει, αφού κανείς δεν έχει πλήρη εξουσιοδότηση από το Άγιο Πνεύμα, το αποτελέσματα είναι οι γυναίκες ιερείς, και χίλια δύο άλλα, που ο εγωισμός και η αρρωστημένη προτεσταντική υποκρισία είναι δυνατόν να γεννήσει. Και ενώ δεν κοιτανε τα χάλια τους, βγάζουν και βιβλία όπου διακωμωδούν τους Πατέρες επειδή λέει ο ένας γράφει για το ίδιο θέμα αντίθετα από τον άλλον, όταν η λέξη διάκριση είναι παντελώς άγνωστη σ΄αυτούς τους προτεσταντικούς ΄΄γίγαντες ΄΄ ....
Και οι δύο αυτές απόψεις η μια εκ δεξιών και άλλη εξ αριστερών ήταν και είναι σατανοκινούμενες, διότι αρνούνται το δικαίωμα του Αγίου Πνεύματος, να οδηγεί Αυτός την Εκκλησία κατά τρόπο μυστικό και απόρρητο, κατά το ΄΄Πνεύμα όπου θέλει πνεί, και την φωνήν Του ακούεις, αλλ΄ ουκ οίδας πόθεν έρχεται και που υπάγει.΄΄
Και ενώ μιλάνε συνεχώς για Άγιο Πνεύμα, στη πράξη το έχουν αρνηθεί και δύο, ο μεν με το κάνω ότι θέλω εγώ γιατί είμαι αλάθητος ( βλέπετε τίποτα το εγωιστικό;), οι δε με το κάνω ότι θέλω εγώ, αφού κανείς άνθρωπος δεν είναι σε θέση να με οδηγήσει ασφαλώς, παρα μόνο ο ίδιος ο Θεός, όταν Tου κάνω την τιμή να συζητήσουμε κατ’ ιδίαν πρόσωπο με πρόσωπο.( ούτε εδώ βλέπει κανείς τίποτα το εγωιστικό;)
Η Συνοδικότητα καθώς γράφει ο Φιλώτας υπήρξε και υπάρχει πράγματι ανάχωμα στην Ορθοδοξία, για όλα αυτά, αλλά όχι πανάκεια, καθώς τον τελευταίο λόγο παντού και πάντα, είχε, έχει, και θα έχει, όχι ο Άρχων του κόσμου τούτου και τα όργανά του, αλλά Το Άγιο Πνεύμα, μέχρι συντελείας των αιώνων.
Και για να εξηγούμαι και να μην παρεξηγηθώ εννοώ ότι, συν την Συνοδικότητα απαραίτητη είναι και η παρουσία του Αγίου Πνεύματος καθώς μας λένε και ο Φιλώτας και ο Διονύσης και όλοι οι αδελφοί, κατά τρόπο μυστικό, όπως άλλωστε, και Δόξα τω Θεώ για αυτή την ευεργεσία Του, ακόμα μας ανέχεται, και δρα μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία, όπου είναι φανερή η χάρις.
Πρέπει να προσέξουμε όμως γιατί……
Αληθές είναι το πραγματικό, και η αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 888
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 27, 2006 6:00 am
Re: Αλαθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνω, παραδόσ
Διονυση, στις γραφες ο Χριστος μιλαγε παρα πολλες φορες παραβολικα. Το λεω αυτο επειδη λες
Για πες μου, εδω στην Ελλαδα που ισχυει ο νηπιοβαπτισμος δεν μας ρωτανε αν το θελουμε ή οχι να βαπτιστουμε.
Θες να μου πεις λοιπον οτι ενας ανθρωπος που ετυχε να γεννηθει Ελλαδα και βαπτιστηκε θα μπει στη Βασιλεια των Ουρανων ενώ
ενας που ετυχε να γεννηθει σε οποιαδηποτε αλλη χωρα οπου δεν υπαρχει η ορθοδοξη ομολογια και δεν βαπτιζονται, παει τελειωσε δεν προκειται να μπει.
Ε αυτο πια ειναι μοιρολατρεια!
Εφεσιους 5:26
'' ἵνα αὐτὴν ἁγιάσῃ καθαρίσας τῷ λουτρῷ τοῦ ὕδατος ἐν ρήματι''
δηλαδη ο λογος του Θεου ειναι το υδωρ που καθαγιαζει και καθαριζει
Θα μπορουσε λοιπον καλλιστα να υποστηριξει καποιος οτι το βαπτισμα εξ υδατος και πνευματος ειναι παραβολικη φραση, αναφερεται στην πνευματικη αναγεννηση και οχι στην ιεροτελεστια της βαπτισης αυτη καθεαυτη.
Εδω στην Ελλαδα ειναι η πλειοψηφια βαπτισμενοι ανθρωποι. Ειναι ολοι αυτοι πνευματικα αναγεννημενοι; Δεν νομιζω.
Αντιθετα ο αβαπτιστος, οσο καλος, οση καλωσυνη, να εχει, δεν παει να ταϊσει ολον τον κοσμο, στην Βασιλεια του Θεου δεν μπαινει.
Δεν το λεω εγω, το λεει ο Κυριος:
΄΄...εάν μη τις γεννηθεί άνωθεν, ου δύναται ιδείν την βασιλείαν τού Θεού ... εάν μη τις γεννηθεί εξ ύδατος και Πνεύματος, ου δύναται εισελθείν εις την βασιλείαν τού Θεού... Το γεννημένον εκ τού Πνεύματος, πνεύμα εστίν΄΄. -Ιωάννης 3/γ΄ 3,5,6.
Για πες μου, εδω στην Ελλαδα που ισχυει ο νηπιοβαπτισμος δεν μας ρωτανε αν το θελουμε ή οχι να βαπτιστουμε.
Θες να μου πεις λοιπον οτι ενας ανθρωπος που ετυχε να γεννηθει Ελλαδα και βαπτιστηκε θα μπει στη Βασιλεια των Ουρανων ενώ
ενας που ετυχε να γεννηθει σε οποιαδηποτε αλλη χωρα οπου δεν υπαρχει η ορθοδοξη ομολογια και δεν βαπτιζονται, παει τελειωσε δεν προκειται να μπει.
Ε αυτο πια ειναι μοιρολατρεια!
Εφεσιους 5:26
'' ἵνα αὐτὴν ἁγιάσῃ καθαρίσας τῷ λουτρῷ τοῦ ὕδατος ἐν ρήματι''
δηλαδη ο λογος του Θεου ειναι το υδωρ που καθαγιαζει και καθαριζει
Θα μπορουσε λοιπον καλλιστα να υποστηριξει καποιος οτι το βαπτισμα εξ υδατος και πνευματος ειναι παραβολικη φραση, αναφερεται στην πνευματικη αναγεννηση και οχι στην ιεροτελεστια της βαπτισης αυτη καθεαυτη.
Εδω στην Ελλαδα ειναι η πλειοψηφια βαπτισμενοι ανθρωποι. Ειναι ολοι αυτοι πνευματικα αναγεννημενοι; Δεν νομιζω.
Re: Αλαθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνω, παραδόσ
vasilis_m21 έγραψε:Για πες μου, εδω στην Ελλαδα που ισχυει ο νηπιοβαπτισμος δεν μας ρωτανε αν το θελουμε ή οχι να βαπτιστουμε.
Θες να μου πεις λοιπον οτι ενας ανθρωπος που ετυχε να γεννηθει Ελλαδα και βαπτιστηκε θα μπει στη Βασιλεια των Ουρανων ενώ
ενας που ετυχε να γεννηθει σε οποιαδηποτε αλλη χωρα οπου δεν υπαρχει η ορθοδοξη ομολογια και δεν βαπτιζονται, παει τελειωσε δεν προκειται να μπει.
Το θέμα το αντιμετωπίζουν έτσι οι προτεστάντες, που όπως είπαμε δήθεν βασίζονται στην Αγία Γραφή, και όχι σε ΄΄τύπους΄΄ που έφτιαξαν άνθρωποι,και έτσι αποφάσισαν μόνοι τους περι του πρακτέου.
Βάλετο σαν ξεχωριστό θέμα λοιπόν και θα πάρεις απο πολλούς τις κατάλληλες απαντήσεις, όταν βιάζεσαι και δεν ψάχνεις το θέμα έστω βασανιστικά απο μόνος σου για να δείς που και γιατί υπάρχει η διαφορά και ποιός έχει δίκιο.
Ε αυτο πια ειναι μοιρολατρεια!
Περί αναγεννημένων στον Προτεσταντισμό και στην Ορθοδοξία βάλε λοιπόν ξεχωριστό θέμα.vasilis_m21 έγραψε:Εφεσιους 5:26
'' ἵνα αὐτὴν ἁγιάσῃ καθαρίσας τῷ λουτρῷ τοῦ ὕδατος ἐν ρήματι''
δηλαδη ο λογος του Θεου ειναι το υδωρ που καθαγιαζει και καθαριζει
Θα μπορουσε λοιπον καλλιστα να υποστηριξει καποιος οτι το βαπτισμα εξ υδατος και πνευματος ειναι παραβολικη φραση, αναφερεται στην πνευματικη αναγεννηση και οχι στην ιεροτελεστια της βαπτισης αυτη καθεαυτη.
Εδω στην Ελλαδα ειναι η πλειοψηφια βαπτισμενοι ανθρωποι. Ειναι ολοι αυτοι πνευματικα αναγεννημενοι; Δεν νομιζω.
Αληθές είναι το πραγματικό, και η αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.
Re: Αλαθητο ή όχι των Πατερικών παραινέσεων, κανόνω, παραδόσ
Συγνωμη που θα παρεμβω αλλα θα παρεμβω!vasilis_m21 έγραψε:Διονυση, στις γραφες ο Χριστος μιλαγε παρα πολλες φορες παραβολικα. Το λεω αυτο επειδη λες
Αντιθετα ο αβαπτιστος, οσο καλος, οση καλωσυνη, να εχει, δεν παει να ταϊσει ολον τον κοσμο, στην Βασιλεια του Θεου δεν μπαινει.
Δεν το λεω εγω, το λεει ο Κυριος:
΄΄...εάν μη τις γεννηθεί άνωθεν, ου δύναται ιδείν την βασιλείαν τού Θεού ... εάν μη τις γεννηθεί εξ ύδατος και Πνεύματος, ου δύναται εισελθείν εις την βασιλείαν τού Θεού... Το γεννημένον εκ τού Πνεύματος, πνεύμα εστίν΄΄. -Ιωάννης 3/γ΄ 3,5,6.
Για πες μου, εδω στην Ελλαδα που ισχυει ο νηπιοβαπτισμος δεν μας ρωτανε αν το θελουμε ή οχι να βαπτιστουμε.
Θες να μου πεις λοιπον οτι ενας ανθρωπος που ετυχε να γεννηθει Ελλαδα και βαπτιστηκε θα μπει στη Βασιλεια των Ουρανων ενώ
ενας που ετυχε να γεννηθει σε οποιαδηποτε αλλη χωρα οπου δεν υπαρχει η ορθοδοξη ομολογια και δεν βαπτιζονται, παει τελειωσε δεν προκειται να μπει.
Ε αυτο πια ειναι μοιρολατρεια!
Εφεσιους 5:26
'' ἵνα αὐτὴν ἁγιάσῃ καθαρίσας τῷ λουτρῷ τοῦ ὕδατος ἐν ρήματι''
δηλαδη ο λογος του Θεου ειναι το υδωρ που καθαγιαζει και καθαριζει
Θα μπορουσε λοιπον καλλιστα να υποστηριξει καποιος οτι το βαπτισμα εξ υδατος και πνευματος ειναι παραβολικη φραση, αναφερεται στην πνευματικη αναγεννηση και οχι στην ιεροτελεστια της βαπτισης αυτη καθεαυτη.
Εδω στην Ελλαδα ειναι η πλειοψηφια βαπτισμενοι ανθρωποι. Ειναι ολοι αυτοι πνευματικα αναγεννημενοι; Δεν νομιζω.
Ο Κύριος βαπτίστηκε και ο ίδιος μεσα σε νερό και όλοι είδαν το Άγιο πνεύμα να κατεβαίνει με τη μορφή περιστέρας! Δεν ήταν παραβολή αυτό ήταν γεγονός! Μετά οι λόγοι αυτοί του Κυρίου που παραθέτει ο Διονύσης είναι σαφέστατοι ότι δεν είναι παραβολή διότι όταν ο Κύριος έλεγε παραβολές ήταν πάντα με συγκεκριμένο στυλ και δεν επιδέχονταν αμφισβήτηση αν ήταν ή όχι παραβολές. Ο Κύριος μιλούσε πάντα ξεκάθαρα όταν έλεγε παραβολή ήταν ξεκάθαρο όταν όχι πάλι ξεκάθαρο και γι αυτό είχε πει ότι να μιλαμε με ναι και όχι όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού.
Κανείς δεν είπε ότι αν βαπτιστεί κανείς αρκεί αυτό και μόνο για να σωθεί! Αν ηταν έτσι δε θα υπήρχε ανάγκη της εξομολόγησης και της Θείας Κοινωνίας! όμως υπάρχει ένα προπατορικό αμάρτημα (αχ βρε Αδαμ, βρε Αδαμ πες και κανενα οχι) που βαραίνει όλους ακομα και τα εμβρυα...
τωρα το αν καποιον θελει να σωσει ο Θεός παρόλο που δεν εχει βαπτιστεί αμφιβάλλω γιατι ακομα και στον Άδη υπήρξε ανάγκη να κατέβει να διδάξει για να σωθουν και εκείνοι, δε γινοταν δηλαδη να σωθουν αλλιως χωρις να πιστεψουν πρωτα και να βαπτιστουν...
Αν γινόταν να σωθούμε μόνο και μόνο επειδη ο Θεός θα ελεγε εγω τους σωζω επειδη ετσι θελω και απο αυριο θα ειναι ολοι στον παραδεισο δεν υπηρχε λογος να αφησει τον Υιο του να σταυρωθει και να την πατησει ο εξαποδω επειδη θανατωθηκε ενας αναμαρτητος. Ο Διονύσης θα τα εξηγησει καλυτερα αυτα αλλα εν πασει περιπτωσει κανεις δεν ειπε οτι αρκει η βαπτιση για τη σωτηρια μας, μακαρι να ηταν ετσι, χαρας Ευαγγέλια!!!
και ειναι τοσο ξεκαθαρη η απαντηση του Διονύση που απορω γιατι δεν την καταλαβαινεις, σου λεει δεν αρκει να εισαι καλος! Δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα η θρησκεια μας, κανω ελεημοσυνες και μπαινω στην Βασιλεια του Θεου. Υπαρχουν αλλα μυστηρια στα οποια πρεπει να μυηθουμε, υπαρχει το προπατορικο αμαρτημα που πρεπει να απεκδυθουμε και μετα να ακολουθησει μια εν Χριστω ζωή!Εν Χριστω ζωη δε μπορεις να εχεις χωρις βαπτισμα εξομολογηση μεταληψη! Γιατι λυπομαστε για τις ψυχες που χανονται στις εκτρωσεις αβαπτιστες; γιατι πιστευουμε οτι παρολη τους την αθωοτητα χανουν τον Παραδεισο επειδη δεν κατοικηθηκαν απο Αγιο Πνευμα! Ακομα και ο Κύριος δεν είχε Άγιο Πνεύμα πριν τη βαπτιση του που ήταν ο Κύριος! Κατι ηξερε ο Θεός που έκανε φανερο το Αγιο Πνεύμα που κατεβηκε τοτε στον Κυριο με μορφη περιστερας για να κλεισει στοματα μεχρι και τωρα.
μα ηταν τοσο σαφης η απαντηση του Διονύση!
Ο Θεός που εκτιμα σαφως πολυ περισσοτερο ενα μουσουλμανο τιμιο απο ενα Χριστιανο κατ ονομα.... Ο Θεός δεν εκτιμα λιγοτερο και περισσοτερο. Αγαπα ολους μας και πονα για ολους μας για ολα τα προβατα που χανονται σε λαθος δρομο. Πιστεψε με ενα μουσουλμανο που ζει σαν χριστιανος θα οικονομησει ο Κυριος να γυρισει στον Οικο του Πατερα του και δεν εχει αναγκη τη συμπάθειά μας. Ποσοι ετεροδοξοι δεν αλλαξοπιστησαν και είδαν τη μονη αληθεια, οχι την ειδαν, τη βίωσαν...
τελος οπως ειπε και ο Διονύσης
Αυτους που εγνωρισε, αυτους και προορισε, εποιησε κλητους προ καταβολης κοσμου,
κατα την παντογνωσια Του, και πανσοφια Του, οχι με τροπο αυτοματο,
αλλα επειδη εγνωρισε την προαιρεση τους, οτι αυτη θα κλινει προς τον Χριστο, τον Θεο τον Αληθινο,
και οχι απλα προς το καλο και αγαθο.
υπαρχει βιβλιο της ζωης και οποιος ειναι γραμμενος σε αυτο θα μπει στη Βασιλεια του Θεού ο Πποίος ήδη ξέρει ποιοι ειναι οι δικοί Του, ήδη είναι στο Τέλος και στην Αρχή ταυτόχρονα, ήδη η Κρίση έχει γίνει και έχουμε κριθεί απλως εμεις εχουμε το εμποδιο του χρονου και ακομη δεν εχουμε λαβει τους ελεγχους μας και δυστυχως δεν υπαρχει η ευκαιρια του μετεξεταστεου...
συγχωρεσε με για την παρεμβαση αλλά ήταν τόσο σαφής!
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».