Σελίδα 6 από 13

Re: Το Συνέδριο 'Εκκλησία και αριστερά' ως ατυχής έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2013 12:24 pm
από dionysisgr
Καταρχας, θα ηθελα να παρατηρησω τα παρακατω,
(και κακως που επανερχομαι) αλλα καποια πραγματα πρεπει να ειπωθουν.

1. Η Εκκλησια δεν παρακολουθει κανενα "θεολογικο στοχασμο",
γιατι εμφορειται απο το Αγιον Πνευμα και εχει την πασαν αληθειαν,
αποκεκαλυμμενη απαξ, και δια παντος.

Σε οποιον αρεσει, ετσι κι αλλιως,
ολοι θα προσκυνησουν τον Ζωντα Κυριο,
ειτε με το καλο, ειτε με το κακο,
δηλαδη με οτι επελεξε να πορευθει ο καθενας,
με αυτο και θα "πληρωθει".

Οποιος θελει να στοχαστει, καλο και αγιο ειναι και αυτο, και επιβαλλεται,
αλλα να το κανει μονος του, και να μην ενοχλει και το πληρωμα της Εκκλησιας.

Δεν μπορεις να στοχαζεσαι, και να προσπαθεις να επιβαλλεις τον στοχασμο σου στην Εκκλησια,
αφου τον περιβαλλεις πρωτα με το κυρος των ακαδημαϊκων περγαμηνων σου.

Εδω μεγαλοι Αγιοι, και Πατερες και λεγανε νομιζω, και πιστευω πως, και ηταν ταπεινοι και επιφυλακτικοι,
και τωρα μου βγαινει ο καθε θεολογισκος που βγηκε απο το αυγο χθες, και ο καθε ψευτοκουλτουριαρης,
που του εδωσε ο μπαμπας του καποτε να διαβασει το Κεφαλαιο, και μιλανε απο καθεδρας,
για την Αγια Εκκλησια του Χριστου..

Γιατι εγω ξερω οτι κανενας Αποστολος του Χριστου,
δεν ειχε "πανεπιστημιακες" σπουδες", σε τελικη αναλυση,
αλλα ολοι βαλανε το κεφαλι τους στον ντορβα για την αγαπη του Εσταυρωμενου.

Αυτα περι στοχασμου τα κανουν οι θεολογουντες καλοπληρωμενοι των χλιδατων γραφειων,
των συνεδριων και της ατελειωτης μπουρδολογιας,
της τυλιγμενης με σωρο απο πτυχια και διδακτορικες διατριβες,
που ολοι οι παροικουντες τη Ιερουσαλημ ξερουμε πως διδονται στην Ελλαδα,
και πως και ποιοι πρωωθουν ποιους, για να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα.

Εαν διαβασετε τιτλους απο διατριβες, καθως και με τι ασχολουνται θα κραξετε απο το γελιο,
και μετα θα βαλετε και τα κλαματα για την καταντια της αλλοτε πατερικης θεολογιας στην Ελλαδα.

Η πολλη παρεα με προτεσταντες φιλελευθερους "θεολογους", και Ρωμαιοκαθολικους ουνιτες,
κανει κακο, να την μειωσουν καποιοι, γιατι θα τους βλαψει εν καιρω.

Λιγοι ειναι οι θεολογοι που τιμουν τον τιτλο και το ιερο διακονημα τους μεσα στην Εκκλησια.
Και πραγματικα λιγα και εκλεκτα τα εργα που ανταποκρινονται στο υψηλο λειτουργημα του θεολογου.

Οι πιο πολλοι, εσπερο-τραφεις, και καλοθρεμμενοι ιδεολογικα και πεπαχυμενοι στον νου περι αλλων τυρβαζουν.

Μην ανοιξουμε το ξερο μας, παρακατω, αμαρτια ειναι..

2. Απο που κι ως που τιθονται ιδεολογικοι σχηματισμοι, και μαλιστα συνοθυλευματα ιδεων και υλικων θρησκειων,
γιατι περι αυτου προκειται, εφοσον αυτος που προσκυνα την υλη ως μονο στοιχειο αρχης και τελους,
την εχει ανακυρηξει ακομα και εαν δεν το ομολογει, εν τη καρδια του, ως θρησκεια, ως πιστη και αναφορα υπαρξεως,
βλεπε και το περιφημο βιβλιο "Ο μηδενισμος: η αρχη της Αποστασιας" του μακαριστου και οσιου π.Σεραφειμ Ροουζ,
ως απευθειας και ισοτιμοι συνομιλητες της Μεγαλης του Χριστου Ορθοδοξου και Καθολικης Αποστολικης Εκκλησιας;

3. Ποιος τους εδωσε το δικαιωμα, να εκπροσωπουν την Εκκλησια, και να προβαινουν σε τετοιες ενεργειες;
Εαν θελουν να κανουν συναξεις και αναστοχασμους, να μιλανε για θεολογια ακαδημαϊκη και αριστερα,
και οχι Εκκλησια, γιατι η Εκκλησια δεν ειναι το τσιφλικι κανενος πρυτανι, και κανενος θεολογου της φακης..

4. Ηδη οι "διαφωτισμενοι" του τιποτα, εκδηλωσαν τις αγαθες προθεσεις τους, αμα τη αρχη του συνεδριου,
καθως καθενας εκ του περισσευματος της καρδιας του ομιλει..

Με λιγα λογια, φαγωμα της εναπομεινασας περιουσιας της Εκκλησιας, αλλωστε ξερουν αυτοι τα εχουν ξανακανει πολλακις,
Καταργηση της μισθοδοσιας του κληρου, και ας λενε οτι δεν θα γινει, υπαρχει κρυφη ατζεντα και μετρανε αντιδρασεις.
Ισοπεδωση και εξοβελισμος της Ορθοδοξου αγωγης και παιδειας, και μπασιμο καθε λογης πλανης ως ισοκυρης στα σχολεια.
Απομακρυνση και απαγορευση Εκκλησιαστικων τελετων σε δημοσιο και στρατο και αλλα πολλα που τα λενε μεταξυ τους.
Εχει και παρακατω το μενου. Θα τα βγαλουν σιγα σιγα στην φορα.

Οι ανθρωποι βρισκονται ακομα στο πιθηκισμα του αθεου φραγκικου διαφωτισμου του 19ου αιωνα,
και κατηγορουνε και απο πανω τους ανθρωπους της Εκκλησιας οτι ειναι.. συντηρητικοι.

Εδω γελανε και οι μαϊμουδες.

Λιγη υπομονη και θα γελασει καθε πικραμμενος.

Αυτα τα λιγα,
γιατι αμαρτωλοι μεν ειμαστε,
αλλα ακομα βλαμμενοι, και φελλοι,
του καθε πονηρου, και βολεψακια,
δοξα τω Θεω, δεν γιναμε τουλαχιστον τελειως.

Re: Το Συνέδριο 'Εκκλησία και αριστερά' ως ατυχής έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2013 1:11 pm
από GeorgiosM
Captain Yiannis έγραψε:Νάναι ευλογημένο Μαρία ... και αυτό... :8

Μηδέ χαίρειν σε αιρετικούς...

(γιατί μετά νομίζουν οτι ... στο βάθος .... μπορεί κάπου , να έχουνε και δίκιο....)

άραγε ... γιά πλάκα το είπε ο Άγιος Απόστολος
ή ..... μήπως ... δεν είχε αγάπη,... αυτός :105

Θεέ μου συχώρεσαί με..
καπταν Γιάννη να με συγχωρεις...θα πω το εξής πάνω σε αυτό, έστω και ανάξιος..
βλέπετε ἑαυτούς, ἵνα μὴ ἀπολέσωμεν ἃ εἰργασάμεθα, ἀλλὰ μισθὸν πλήρη ἀπολάβωμεν. 9 πᾶς ὁ παραβαίνων καὶ μὴ μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ Θεὸν οὐκ ἔχει· ὁ μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ, οὗτος καὶ τὸν πατέρα καὶ τὸν υἱὸν ἔχει. 10 εἴ τις ἔρχεται πρὸς ὑμᾶς καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρει, μὴ λαμβάνετε αὐτὸν εἰς οἰκίαν, καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε· 11 ὁ γὰρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς.
δύο ερμηνείες εκ των πολλών...α. είτε πρεπει να μην συναναστρεφομαστε ανθρωπους αιρετικους κλπ
είτε β. γιατί μιλάει έτσι ο Αγιος Απόστολος? μήπως εννοεί να μην εχουν παρτίδες οι χριστιανοί απο φόβο
μήπως πλανηθούν/μπερδευτούν?
ας δουμε λιγο το κείμενο...πιο μπροστά..."βλέπετε ἑαυτούς, ἵνα μὴ ἀπολέσωμεν ἃ εἰργασάμεθα, ἀλλὰ μισθὸν πλήρη ἀπολάβωμεν."...
"εἴ τις ἔρχεται πρὸς ὑμᾶς καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρει, μὴ λαμβάνετε αὐτὸν εἰς οἰκίαν, καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε·"

θελω να πω, με βασει όλο το Πνεύμα αγάπης και την παράδοση της Εκκλησίας και τα αμετρητα θαυματα που
εχουν γινει σε ετεροδοξους και χαμένα πρόβατα,
μήπως ο Απόστολος εννοεί να προσέχουν οι χριστιανοί μην πάθουν ζημιά απο τις ετεροδοξες συναναστροφές?
και όχι σαν συγκεκριμένο κανόνα που αφορά όλη την ζωή του πιστού. (πχ ου φονευσεις κλπ/πλην αυτοάμυνας).
εξαλλου αφου κατ οικονομία το βυζάντιο πάντοτε πολεμούσε (και το 1821), μήπως το παραπανω απόσπασμα
αποτελεί νουθεσία (ασφαλείας) και ΟΧΙ κανόνα? Δεν θα το είχαν συμπεριλάβει τόσοι άγιοι στη ζωή τους?
και οι μητροπολίτες που αγιαζουν στις ξένες χωρες (αλλά και στις δικη μας), αν ήταν κανόνας,
δεν επρεπε να τη τηρουν?
και οι αγιορείτες δεν φιλοξενουν (σχεδον) εντελώς αδιάκριτα ετεροδοξους και αθέους? μονο εμάς θα πιανει?
δεν ξέρω τί να πω, σίγουρα εχει πολλά νοήματα και πολυ βαθος τα οποία φυσικα δεν κατέχω (!)
και καθε περιπτωση ειναι διαφορετική.

Re: Το Συνέδριο 'Εκκλησία και αριστερά' ως ατυχής έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2013 1:28 pm
από GeorgiosM
αδελφέ Διονύση πολύ καλώς ομιλείς και λες πολλά πραγματα σωστά.
απο την αλλη θα τολμήσω να πω οτι η πιο μεγαλη περιουσία της Εκκλησίας
είναι οι ψυχες των πιστών και όλα τα άγια λείψανα, μονές,κλπ.
τώρα που βαλλονται κ αυτά, ας προσπαθήσει ο καθενας όπως μπορει να συνδραμει
καλύτερα και όπως μας βοηθήσει Ο Θεός, εκεί να πορευτουμε. (Εννοείται να κανουμε κ εμεις προσωπικο μας αγωνα.)
φοβαμαι οτι αν δεν γίνουν συγκεκριμένες τομές σημαντικής μετανοιας και πνευματικής προσπαθειας,
οτι θα επιτραπεί να φτασουμε αρκετά χαμηλά και οτι θα ταπεινωθουμε λιγακι πιο πολύ απο οσο νομίζουμε.
Επίσης ενα πολυ ευχαριστο που βλεπω ειναι οτι ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ιστοσελίδες , ακόμη και "κοσμικες",
που ειναι τιγκα σε κοσμικότητες, βαζουν πλεον πολλες πολλες αναφορες σε γ.Παίσιο,γ.Πορφύριο
και εκκλησιαστικά θεματα, που παλιοτερα ήταν "ντεμοντε" και "κακομοιριά"! .
επισης βλεπω νεους κ νεες να εκφραζονται στο ιντερνετ θερμα υπερ της πιστεως.
μπορει να υπαρχει αγνοια κ ο αλλος να εχει παιδι εκτος γαμου, αλλα να διαβαζει χριστιανικά βιβλία
και να εκκλησιαζεται.
Θεωρω οτι ολα αυτα ειναι σταδια μετανοίας. νομιζω θελουν πολλοί ανθρωποι αλλα ανθρωπο ουκ εχουν.
ο δε θερισμος πολυς οι δε εργατες λιγοι..γιαυτο εχουν ενοχληθει τοσο πολλοι κ βγαινουν εντονα ενοχλημενοι.
Παντως αισιοδοξω...οτι με ολα αυτα θα ερθουν πολλα καλά.
Να με συγχωρεις κ εσυ και οι αλλοι για όπου κανω λάθος..

Re: Το Συνέδριο 'Εκκλησία και αριστερά' ως ατυχής έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2013 1:38 pm
από GeorgiosM
επισης κ.Γιάννη, ιδού κ μια ερμηνεία απο τον αγιασμένο γέροντα π.Αθανάσιο Μυτιληναίο.
http://www.arnion.gr/keimena/p_auanasio ... esevn.html
........
" Ἄν κάποιος πῆ: «Μά, μιά καλημέρα;... Ἡ καλημέρα εἶναι τοῦ Θεοῦ!». Καί τί εἶσαι ἐσύ; ἁγιώτερος ἀπό τόν ἅγιο Ἰωάννη τόν Εὐαγγελιστή;... Καί τί εἶσαι ἐσύ; θεολογικώτερος ἀπό τόν ἅγιο Ἰωάννη τόν Εὐαγγελιστή;... Καί τί εἶσαι ἐσύ; ἔχεις πιό πολλήν ἀγάπη ἀπό τόν ἅγιο Ἰωάννη τόν Εὐαγγελιστή, τόν Μαθητήν τῆς ἀγάπης;... Δέν τό νομίζω. Συνεπῶς αὐτό πού κάνεις εἶναι παρακοή! καί τήν παρακοή σου αὐτή θά τήν πληρώσης πολύ ἀκριβά, μέ τό νά παρασυρθῆς. Λοιπόν, στό σπίτι σας τόν αἱρετικό δέν θά τόν βάλετε καί καλημέρα δέν θά τοῦ πῆτε.

»ὁ γὰρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς.» , γιατί ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος τοῦ λέγει καλημέρα τοῦ αἱρετικοῦ, αὐτός γίνεται κοινωνός τῶν πονηρῶν αὐτοῦ ἔργων.
............
θελω να πω ότι ΑΝ καταλαβαίνω εστω και λίγο κάπως το παραπανω,
ότι αυτοβουλα συμβουλευει να μην ανοιγουμε παρτιδες με αιρετικους.να τους αποφευγουμε.
οταν ομως ειναι πχ στην εργασία ή ενας μαστορας κλπ, νομιζω οτι ο χαιρετισμός και η τυπικοτητα δεν
θεωρουνται ως αυτοβουλες πραξεις αμαρτιας. (οτι γινεται οικονομια δηλαδη). τωρα τι να πω,
καθε περιπτωση αλλαζει.

Re: Το Συνέδριο 'Εκκλησία και αριστερά' ως ατυχής έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2013 1:45 pm
από paulina
Ναι, κ.Διονύση, συμφωνώ. Η Εκκλησία είναι ο χώρος όπου εκδηλώνεται συνεχώς η αγιαστική ενέργεια του Αγίου Πνεύματος και αναδεικνύει συνεχώς Πατέρες. Είναι το ζωντανό σώμα του Χριστού, όχι κάτι στατικό, αλλά δυναμικό. Έχει πάντοτε κύρος και επικαιρότητα. Το Άγιο Πνεύμα την ζωογονεί και την καθοδηγεί. Ποτέ δεν έχασε το κύρος της η Εκκλησία από τον οποιοδήποτε διάλογο.

Μέχρι εδώ, γιατί αν κάποια σχόλια αφορούν εμένα, γιατί η απάντησή σας αφορά τη δική μου ανάρτηση, πολύ λυπάμαι, αλλά δεν θα μπω στη διαδικασία να απαντήσω.

Re: Το Συνέδριο 'Εκκλησία και αριστερά' ως ατυχής έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2013 8:19 pm
από Captain Yiannis
Γιώργη μας :8

Διάκριση χρειάζεται πάντα ,.... Διάκριση :smile:

Όμως σε δηλωμένους... Άχριστους ... τι να πείς και τι να κάμεις;;

Τώρα στο φίλο μου το ... Σ. πχ ..
ε ..δεν θα του κόψω την καλημέρα ...

-αυτός άμα θέλει ας το κάμει ... γιατί υπάρχει και αυτή η περίπτωση-

και ξέρεις γιατί ...
γιατί οι περισσότεροι οι φίλοι μας οι Σ.,
...άμα πέσουνε στο κρεβάτι γιά κάποιο σοβαρό λόγο ,.. ή δεινοπαθήσουν ... ,
υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να αρχίσουνε τις μετάνοιες ...
και ότι άλλο (προς την κατεύθυνση του Κυρίου) μεταμελημένοι και ειλικρινά εκζητούντες το έλεος Του.

Πέραν των άλλων, δεν είπε κανείς να μην τους αγαπάμε και να μην τους συνδράμουμε
αν έχουν την ανάγκη μας.. φευ .. δεν λέω αυτό.... Κύριε ελέησον .

Πάντως το όλο θέμα "μηδέ χαίρειν σε αιρετικούς" έχει συζητηθεί αλλού...

Συνχώρησον

Re: Το Συνέδριο 'Εκκλησία και αριστερά' ως ατυχής έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2013 9:04 pm
από pittask

Re: Το Συνέδριο 'Εκκλησία και αριστερά' ως ατυχής έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2013 8:24 am
από ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Captain Yiannis έγραψε:Γιώργη μας :8

Διάκριση χρειάζεται πάντα ,.... Διάκριση :smile:

Όμως σε δηλωμένους... Άχριστους ... τι να πείς και τι να κάμεις;;

Τώρα στο φίλο μου το ... Σ. πχ ..
ε ..δεν θα του κόψω την καλημέρα ...

-αυτός άμα θέλει ας το κάμει ... γιατί υπάρχει και αυτή η περίπτωση-

και ξέρεις γιατί ...
γιατί οι περισσότεροι οι φίλοι μας οι Σ.,
...άμα πέσουνε στο κρεβάτι γιά κάποιο σοβαρό λόγο ,.. ή δεινοπαθήσουν ... ,
υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να αρχίσουνε τις μετάνοιες ...
και ότι άλλο (προς την κατεύθυνση του Κυρίου) μεταμελημένοι και ειλικρινά εκζητούντες το έλεος Του.

Πέραν των άλλων, δεν είπε κανείς να μην τους αγαπάμε και να μην τους συνδράμουμε
αν έχουν την ανάγκη μας.. φευ .. δεν λέω αυτό.... Κύριε ελέησον .

Πάντως το όλο θέμα "μηδέ χαίρειν σε αιρετικούς" έχει συζητηθεί αλλού...

Συνχώρησον
Καπετάνιε πιστεύω ότι θα ήμουν ευλογημένος αν έβαζα στο σπίτι μου όποιον άνθρωπο είχε ανάγκη και ζητούσε μια βοήθεια.
Δυστυχώς δεν έχω φτάσει ακόμη σε τέτοια ύψη μεγαλοκαρδίας.Ας με συγχωρήσει ο Κύριος για αυτό.
Η προσευχή μου το ξέρω είναι ατελής , οι δε μετάνοιες αραιά και που ... ξέρω είμαι πολύ πισω σε αυτο .
Εύχομαι να νοιώσω σύντομα από μέσα μου , να νοιωσω πραγματικά την ανάγκη, να τεντώσω το δοξάρι του εαυτού μου μέχρι να σπάσει.
Ισως ο παναγαθος να μου επιτρέψει να φτάσω σε τέτοιο σημειο κάποια στιγμη.
Ίσως όμως να με δοκιμάζει με άλλο τρόπο.

όπως και να έχει θα κάνω υπομονή κι αν στο τέλος του δρόμου φανώ εντελώς ανάξιος θα πληρώσω το κρίμα μου.

Re: Το Συνέδριο 'Εκκλησία και αριστερά' ως ατυχής έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2013 9:49 am
από GeorgiosM
Νομίζω και οι διαφοροι μητροπολιτες νουθετουν αναλογα με τον τροπο του καθεις,
και δεν εχουν ρολο Οικουμενικης Συνοδου ή προσωπικού πνευματικού, ωστε ο καθενας να οφειλει
να υπακουσει. Αλλά νουθετούν και διαφωτίζουν ΓΕΝΙΚΩΣ και όχι ειδικως και απολυτα προς όλες τις περιπτώσεις.
Και οι διαφοροι ομιλητές νομιζω το ίδιο, δεν εχουν ρολο Οικουμενικης Συνοδου ή προσωπικού πνευματικού.
και τα βιβλία νομιζω το ίδιο.
Διοτι οποιος θελει καθοδηγηση και πάσα αλήθεια απο Το Αγιο Πνεύμα δεν μπορει να το βρίσκει εύκολα και άφθονα ό,τι ωρα
θελει,σχετικα με όλα τα θέματα, όλα τα ζητήματα, όλες τις πτυχες της ζωής μας,
ακουγωντας ομιλητές, ενα λόγο ενος μητροπολίτη κλπ κλπ.

Προσεγγίσεις ναι, αλλά δεν υπαρχουν χιλιαδες Αγιοι Αντώνιοι στον πλανήτη λες και ειναι γραφεία κοινωνικης εξυπηρετησης
που παμε να κανουμε τη ζωή μας ευκολη πατωντας ενα κουμπι.
και οι άγιοι που υπάρχουν ασχολούνται με καπως διαφορετικά θεματα πολλες φορες απο αυτα που ασχολουμαστε.
άρα φίλε καπετάνιε συμφωνούμε σε καποια σημεία. τώρα απο εκει κ επειτα ,
ο καθενας θα βαλει τις αποχρώσεις που θεωρεί ως επιβαλλομενες και ας κανει το δικο του αγώνα.

λοιπον, ας μην σκανδαλιζόμαστε γρηγορα με ο,τι ακουμε. ακόμη και αυτά που γράφονται στο Ευαγγέλιο,
θα τολμήσω να πω οτι καποια είναι νουθεσίες, όχι απολυτοι γενικοι (καθολικοι) κανόνες, διότι υπαρχει και η Θεία Οικονομία
η Αγία ορθόδοξη Παράδοση, η Εκκλησία ολόκληρη.
και η κάθε περιπτωση και περίπτωση ειναι διαφορετικη. δηλαδή και το Ευαγγελιο οσοι το πηραν
εκτος Του Αγίου Πνεύματος της Εκκλησίας πλανήθηκαν. Και εμεις το ιδιο, μπορει να πεσουμε
σε μικρα η μεγάλα λάθη, ακόμη και αν παμε να εφαρμοσουμε ο,τι διαβαζουμε στο Ευαγγελιο,
ακόμη και πατερικά κειμενα. Εχοντας τη λογικη μας και οχι Αγιο Πνευμα. Μπορει να κανουμε λαθη.
και ειναι αναμενομενο, να λαθευουμε κατα καιρους. (αφου δεν ειμαστε 100% αγιοι.) Αρα θελει
μια επιφύλαξη, λίγη συστολή. Βεβαια απο την αλλη μερια οποιος πιστευει αληθινα, περπαταει και στο νερο.

πχ ενώ υπάρχουν άγιοι που εχουν δώσει συγκεκριμένες οδηγίες πχ "χτύπα το βλάστημο να αγιάσει το χέρι σου",
αυτο δεν μπορουμε να πουμε οτι εχει αποφασιστει απο καποια Ιερά Σύνοδο ή Οικουμενική σύνοδο,
ωστε να ειναι 99+% "μονοδρομος", πχ να λεει σε μια γυναίκα χώρισε τον άντρα σου αν αυτός βλαστημάει
ή δεν εκκλησιαζεται ή έλεγχε τον σφόδρα, "δεν ειμαστε υποχρεωμενοι" να το εφαρμοζουμε πάντοτε κλπ κλπ

ο άγιος που το λέει έχει τη διακριση και τις ικανοτητες να το κανει. εμεις ΙΣΩΣ και ναι και οχι.αναλογα.
Νομιζω αναλαμβάνουν οι πνευματικοί να οδηγησουν την καθε ψυχή και όλο το ποιμνιο στη σωτηρία
και όχι στην απώλεια. Οσο αμαρτωλο και αν είναι το ποιμνιο.

Re: Το Συνέδριο 'Εκκλησία και αριστερά' ως ατυχής έμπνευση.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 25, 2013 10:04 am
από GeorgiosM
καπετανιε, επαναληψη...να με συγχωρεις κ εσυ και οι αλλοι για τα τυχον λαθη μου,
δεν γραφω βιβλιο θεολογιας, απλες σκεψεις κανω.

επαναληψη..απο οσο βλεπω παραπάνω, το μηδέ χαιρειν αναφέρεται ο Απόστολος
μάλλον (αν δεν απατώμαι) ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ,
όχι οτι θα λογιστουμε κ εμεις αιρετικοι, (αν δεν παρασυρθουμε) απο εναν χαιρετισμο
και ας ειναι κ εγκαρδιος! ή μια ανθρωπιστική (ανθρωπινη δηλαδή) βοήθεια η συναναστροφη..!
αλλιως και ο αγ.Ιωαννης ο Χρυσοστομος οταν εκανε συσσιτια χιλιαδες ανθρωπων,
θα ζηταγε να ταιζει μονο ορθοδοξους. ΣΤους αλλους θα ελεγε να μετανοησετε πρωτα για να φάτε,
ή να μην πατε να προσευχηθειτε στο βουδα , αλλιως δεν σας ταιζω.
αρα ΔΕΝ θεωρηθηκε οτι ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΕ με ετεροδοξους, και ας τους ταιζε, και ήταν ευλογημενο κιολας.
και ο αγ.Λουκας ο ιατρος και αθεους γιατρευε, χωρις καποια διακριση.
γιατι ηξερε οτι αυτο δεν μπορουσε να τον βλαψει.
αρα ουτε τοτε εφαρμοζοταν αυτη η νουθεσία . (εκτος και αν δεν τους καλημέριζαν αλλα τους διακονουσαν
σκυθρωποι και εξαιρετικα κατήφεις [και δεν μας το ειπαν] :shock: :shock: :shock: )..
τι να πω, δεν ξερω, ανθρωπος ειμαι, καπου ισως λαθευω...