Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Melpomeni
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ Σεπ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: USA

Δημοσίευση από Melpomeni »

Teri έγραψε:Ας πουν τη γνώμη τους και οι μη έχοντες τέκνα.
Τα παιδια μαζι ! Απαγορευεται να λειψουν !
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26225
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

Δηλαδή, Θεού θέλοντος, θα υπάρχουν τρία άτομα από την συνάντηση της Αθήνας :
Ο Νίκος, ο εκ Λαρίσης ορμώμενος (nikolaos-9),
Η Μελπωμένη (με την Ελίζα;) και
Ο Νίκος (agiooros), ο άψογος διαχειριστής.
Θα έχουμε επομένως μέτρο σύγκρισης για τις δύο συναντήσεις! Αν και ως γνήσιος Βορειοελλαδίτης είμαι σίγουρος ότι η θερμή καρδιά των Βορείων θα μετατρέψει το ντέρμπυ σε τυπική διαδικασία!!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
kleanthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευση από kleanthis »

filotas έγραψε:Χίλια συγγνώμη, το συγκεκριμένο Σάββατο είναι η πρώτη μέρα του 3ημέρου του Αγίου Πνεύματος και με ειδοποίησαν οι γονείς μου ότι θα έρθουν από την Αθήνα. Επίσης έχουμε πανηγύρι στο παλιό Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος κοντά στο Πισοδέρι της Φλώρινας.

Είναι πραγματικά αδύνατο να έρθω,

Μήπως μπορεί ν' αναβληθεί κατά 1 εβδομάδα (21 Ιουνίου);
ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 3ΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. (ΕΓΩ ΔΗΛΑΔΗ) ΤΙ ΛΕΤΕ? ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Η ΟΧΙ? ΑΝ ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΠΑΛΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΡΘΩ..(ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ..)

Υ.Γ. ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕ. ΤΥΠΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ...... :P
kleanthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί Ιαν 02, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευση από kleanthis »

ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣΖ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ......ΑΡΑ , ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ 4 ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.......
eortologio_gr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από eortologio_gr »

Και μια βδομάδα πριν - δηλ. 7 Ιουνίου παίζει ?

Οσο πιό νωρίς τόσο πιό καλά γιατί αρχίζουν και διακοπές....

Χρ.
στα εύκολα ξέρω τι να κάνω - στα δύσκολα σε θέλω ...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Οτι και αν αποφασησετε ,θα ειμαι <<μεσα>>.Πρωτα ο θεος ομως.
:wink:
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Christos »

Εγώ μπορώ να έλθω στην συνάντηση αν αυτή γίνει 14 ή 21 Ιουνίου αρκεί να το ξέρω απο τώρα για να κανονίσω την άδεια μου.
Ίσως 21 Ιουνίου να είναι καλύτερα για να μήν υπάρχουν απουσίες λόγω του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος.
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

skeftome na ertho ke ego......thess
nikolaos-9

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

Όχι στις 7 Ιουνίου ρε παιδιά, όχι στις 7! Δε θα μπορέσω...
konstantinoupolitis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1080
Εγγραφή: Τετ Ιαν 17, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Μακεδονία

Δημοσίευση από konstantinoupolitis »

Εγώ δεν έχω πρόβλημα για αλλαγή, αφού το τριήμερο έχω μεγάλο φόρτο υποχρεώσεων.

Χαίρομαι γιατί βλέπω να είναι η πλέον πετυχημένη συνάντηση και με συμμετοχή Νοτίων.


Με το καλό λοιπόν !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”