Σελίδα 6 από 30

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 7:50 am
από Melpomeni
Teri έγραψε:Ας πουν τη γνώμη τους και οι μη έχοντες τέκνα.
Τα παιδια μαζι ! Απαγορευεται να λειψουν !

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 9:13 am
από aposal
Δηλαδή, Θεού θέλοντος, θα υπάρχουν τρία άτομα από την συνάντηση της Αθήνας :
Ο Νίκος, ο εκ Λαρίσης ορμώμενος (nikolaos-9),
Η Μελπωμένη (με την Ελίζα;) και
Ο Νίκος (agiooros), ο άψογος διαχειριστής.
Θα έχουμε επομένως μέτρο σύγκρισης για τις δύο συναντήσεις! Αν και ως γνήσιος Βορειοελλαδίτης είμαι σίγουρος ότι η θερμή καρδιά των Βορείων θα μετατρέψει το ντέρμπυ σε τυπική διαδικασία!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 9:20 am
από kleanthis
filotas έγραψε:Χίλια συγγνώμη, το συγκεκριμένο Σάββατο είναι η πρώτη μέρα του 3ημέρου του Αγίου Πνεύματος και με ειδοποίησαν οι γονείς μου ότι θα έρθουν από την Αθήνα. Επίσης έχουμε πανηγύρι στο παλιό Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος κοντά στο Πισοδέρι της Φλώρινας.

Είναι πραγματικά αδύνατο να έρθω,

Μήπως μπορεί ν' αναβληθεί κατά 1 εβδομάδα (21 Ιουνίου);
ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 3ΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. (ΕΓΩ ΔΗΛΑΔΗ) ΤΙ ΛΕΤΕ? ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Η ΟΧΙ? ΑΝ ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΠΑΛΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΡΘΩ..(ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ..)

Υ.Γ. ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕ. ΤΥΠΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ...... :P

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 9:22 am
από kleanthis
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣΖ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ......ΑΡΑ , ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ 4 ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.......

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 9:56 am
από eortologio_gr
Και μια βδομάδα πριν - δηλ. 7 Ιουνίου παίζει ?

Οσο πιό νωρίς τόσο πιό καλά γιατί αρχίζουν και διακοπές....

Χρ.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 12:38 pm
από smarti
Οτι και αν αποφασησετε ,θα ειμαι <<μεσα>>.Πρωτα ο θεος ομως.
:wink:

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 12:57 pm
από Christos
Εγώ μπορώ να έλθω στην συνάντηση αν αυτή γίνει 14 ή 21 Ιουνίου αρκεί να το ξέρω απο τώρα για να κανονίσω την άδεια μου.
Ίσως 21 Ιουνίου να είναι καλύτερα για να μήν υπάρχουν απουσίες λόγω του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 12:59 pm
από plagiaskepsi
skeftome na ertho ke ego......thess

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 1:00 pm
από nikolaos-9
Όχι στις 7 Ιουνίου ρε παιδιά, όχι στις 7! Δε θα μπορέσω...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 1:04 pm
από konstantinoupolitis
Εγώ δεν έχω πρόβλημα για αλλαγή, αφού το τριήμερο έχω μεγάλο φόρτο υποχρεώσεων.

Χαίρομαι γιατί βλέπω να είναι η πλέον πετυχημένη συνάντηση και με συμμετοχή Νοτίων.


Με το καλό λοιπόν !