Σελίδα 6 από 8
Re: ΕΛΕΟΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 6:27 pm
από ester
Για AndreasGewrgios:
Φαίνεται αυτό το οργανωμένο παρακράτος έχει τα πλοκάμια του και στην Αστυνομία.
Κάτι σαν κράτος εν κράτει - παρακράτος δηλαδή.
Re: ΕΛΕΟΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 7:13 pm
από iliasgr
AndreasGewrgios έγραψε:iliasgr έγραψε:θα το γραψω,και ας παρεξηγηθω...............................
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ,
ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ.
αν ενας αστυνομικος εκανε μια ............μπιπ................... δεν φταιει ουτε ολο το αστυνομικο σωμα,ουτε οι καταστηματαρχες,ουτε οι ιδιοκτητες αυτοκινητων,ουτε οι κατοικοι που δεν μπορουν να κοιμηθουν και να απολαυσουν το οικιακο τους ασυλο.
δεν νομιμοποιειται κανεις,με αφορμη μια αδικη πραξη ενος αστυνομικου,να λεηλατει ,να καιει,να καταστρεφει,να υβριζει και να βιαιοπραγει εναντιον εκεινων που η πολιτεια εταξε να προστατευουν τους νομους(αστυνομια).
σε τι διαφερει αληθεια η πραξη του αστυνομικου(εφ οσον βεβαι χωρις λογο χρησιμοποιησε το οπλο του),απο την πραξη ενος αντιεξουσιαστη να προσπαθει να καψει εναν ανθρωπο πετωντας του μολοτωφ?
Συγνώμη αδελφέ μου αλλά πιστεύω ότι κάνεις μέγα λάθος. Αν κοιτάγαμε κατά βάθος τα πράγματα πιστεύω ότι δεν θα υπήρχε αυτή η άποψη. Γιατί η αστυνομία δεν έχει ευθύνες; Έχουν και προσπαθούν να το καλύψουν, και το πετυχαίνουν!
Όταν με τα περυσινά γεγονότα βλέπουμε ότι δεν κάνουν ότι μπορούν.Θυμάστε τις περυσινές συμπλοκές που είχαν τα ΜΑΤ και την συμπαράσταση ακροδεξιών (κουκουλοφόρων) εναντία σε αντιεξουσιαστές; Πρωτόγνωρη συνεργασία. Τελικά πόσο γνωστοί ήταν οι γνωστοί-άγνωστοι και συνεργάστηκαν;
Μάθατε την καταγγελία που έκανε καθηγητής του Πολυτεχνείου στην τηλεόραση στις 17/11/2007 ότι πριν τη διαδήλωση πίσω από το Πολυτεχνείο μέσα από τις κλούβες των ΜΑΤ βγαίναν κουκουλοφόροι και κατευθύνονταν για τις πορείες;
Είδατε χθες πως ένας αστυνομικός με πόση άνεση είχε σηκώσει το όπλο;
Ακούσατε χθες τη δήλωση του κ.Αλαβάνου που προέτρεπε τη νεολαία να εξεγερθεί; (όλοι μας ξέρουμε ότι οι εξεγέρσεις δεν είναι ειρηνικές)
Γιατί η συμπεριφορά των ΜΑΤ είναι πάντοτε ακραία η θα τσακίζουν στο ξύλο ή θα τους αφήνουν να σπάνε;
Υπάρχει και μέση λύση.Γιατί δεν χρησιμοποιούν θωρακισμένα οχήματα που πετάνε νερό για να εμποδίζουν τους ταραξίες και να εμποδίζονται οι φωτιές απ' τις μολότοφ; Και αναίμακτα και θα γλίτωναν και περιουσίες.
Ξεχάσαμε τι ξύλο είχαν φάει οι παππούδες από τα ΜΑΤ όταν βγήκαν να διαδηλώσουν για τις συντάξεις τους;
Γιατί γίνονται όλα αυτά; Μήπως για να υπάρχει φόβος όπως γίνεται στο εξωτερικό με την τρομοκρατία;
Είχατε δει τις κάμερες που βάλανε στην πλατεία Συντάγματος για την παρακολούθηση της κυκλοφορίας; Είδατε ότι οι κάμερες κοιτούσαν την πλατεία και όχι το δρόμο;
Αν αύριο μας περάσουν και ένα τσιπάκι για να ελέγχει η αστυνομία καλύτερα τους κουκουλοφόρους, αλίμονο μας.
αδελφε,ποτε δεν υποστηριξα οτι η αστυνομια μας ειναι απολυτα σωστη.ωστοσο η πολιτεια της εχει αναθεσει να μας προστατευει απο καθε λογης παρανομους,ειτε αυτοι ανηκουν σε καποιο συγκεκριμενο πολιτικο χωρο ειτε οχι,ειτε αυτοι ειναι ελληνες η οχι κτλπ κτλπ..οταν λοιπον με αφορμη ενα τραγικο περιστατικο,που ελαβε χωρα το σαββατο,καποιοι βανδαλιζουν και περιοριζουν την ελευθερια μου,απαιτω απο αυτους που ειναι ταγμενοι να με προστατευουν,να το κανουν,ακομα και αν χρειαστει να γινουν πιο βιαιοι απ οτι πρεπει.
επισης απαιτω ,απο αυτους που εχουν στα χερια τους τις τυχες αυτης της χωρας,να επιτρεψουν στην αστυνομια να δρασει,οπως πρεπει,και οχι να την περιθωριοποιουν εξαιτιας ενος ασυνειδητου αστυνομικου.οταν ενας γιατρος καμει ενα ιατρικο λαθος με βαρεια αμελεια,δεν ξαναπαμε σε γιατρο?
αν ,ναι,ας καταδικασουμε ολη την αστυνομια και ας αφησουμε τους κουκουλοφορους να ασελγουν εις βαρος μας.
ε ρε βρεγμενη σανιδα που χρειαζεται...................(που ελεγε και ο αειμνηστος Γ.Καψαλης)
Re: ΕΛΕΟΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 7:20 pm
από ester
Nα δείτε πώς μ' αυτό το πόρισμα περί εξοστρακισμό,
θα ξανάχουμε πάλι αναζωπύρωση.
Κάποιοι δεν βάζουν μυαλό.
Βλέπουμε πως υπάρχουν και από μέσα προβοκάτορες
που δεν αφήνουν την αλήθεια να φανεί....
Ένας θεός ξέρει που θα καταλήξουμε.
Re: ΕΛΕΟΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 10, 2008 7:23 pm
από theodosis79
Υπάρχει σαφώς μια Ελλάδα με προβλήματα- πάωυα υπήρχε. Καταλαβαίνω οτι με το πέρασμα των χρόνων οι απαιτήσεις αυξάνουν-κατανοώ όσους διαμαρτύρονατι. Αλλα είναι αναγκη να πούμε μια-δυο αλήθειες σε όλους του πιτσιρικάδες που βλέπουν στο πλάκωμα με τους μπάτσους έναν προορισμό: η πρώτη ότι ποτέ η Ελλάδα δεν έζησε μεγαλύτερο επίπεδο κοινωνικής ευημερίας απο αυτό που ζει σήμερα και ότι αυτό που χρειάζεται περισσότερο και απο ατηνενθάρρυνση ρης της διαμαρτυρίας είναι μια πρότασηγια το πως συνολικά τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα. Αυτό είναι που λείπει απο την Αριστερά που αγκαλιάζει τηνκοινωνική διαμαρτυρία: η πολιτική πρόταση.
Μολονότι λογιών λογιών τυχωδιώκτες και κομπογιαννήτες της πολιτικής περιγραγραφουν την Ελλάδα ως μια χώρα στα όρια της διάλυσης., όποος έχει ζήσει δύσκολες καταστάσεις θυμάται πως ήταν η χώρα πριν και πως έγινε. Η κοινωνική ευημερία στη χώρα μας είναι τέτοια ώστε ζούμε ενδιαφέρουσες παραδοξότητες, όπως π.χ το να καμαρώνουμε αρχηγούς κομμάτων της Αριστεράς με ακίνητες περιουσίες τις οποίες θα ζήλευαν και φτασμένοι επιχειρηματίες. Είναι λογικό μια χώρα που ευημερεί να έχει και πλούσιους αριστερούς: η ευαισθησία , όταν εχεις λύσει τα προβλήματα σου είναι ευκολότερη. ωστόσο απο τους ευαίσθητους πειμένω στο όνομα της Αριστεράς που υπηρετούν δυο-τρεις (έστω) σοβαρές προτάσεις : ακόμα π.χ περιμένω το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν θέλω να πιστεύω οτι εμπορεύονται οργή- όποιος κανει κάτι τέτοιο είναι αξοιλύπιτος, φτηνιάρης ένας απλός εμποράλος μιζέριας και γουστάρει μια χώρα χειρότερη για να δικαιωθεί η δική του παρουσία δια της απόγνωσης. Δεν πιστεύω οτι η Αριστερά ξέμεινε απο ιδέες ώστε να θεωρελι κοινωνικούς αγώνες τους πετροπόλεμους, τις μαγκιές εναντίον των ΜΑΤ, τις λεηλασίες στο κέντρο της Αθήνας. Και μην ακούσω πάλι το γνωστό επιχείρημα περί "γνωστών αγνώστων συνεργών τάχα μου του κράτους που αμαυρώνουν τους αγώνες". η υποκρισία είναι χειρότερη και απο τη φτώχεια σε προτάσεις.
Αυτό που ζούμε δεν είναι η λαϊκή οργή για τη δολογονία ενός παιδιού. Η οδύνη δεν είναι λόγος για να γίνεται πλιάτσικο στα καμμένα. Αυτό που ζούμε είναι μια πολιτική αρπαχτή: η ενθάρρυνση της κοινωνικής αναστάτωσης για να δικαιολογιθεί η απουσία πολιτικού λόγου, η φτώχεια σε ρποτάσεις και οράματα, η άρνηση της ευθύνης ναβοηθίσεις μια χώρα που ξεπερνάει τα προβλήματα της. Η αμήχανη να κάνει την παραμικρή σοβαρή πρόταση Αριστερά χειροκροτεί τη διάλυση της χώρας: τα θερμάμου συγχαρητήρια...
Αρθρο του δημοσιογράφου Α. Καρπετόπουλου την εφημερίδα SPORTDAY
Re: ΕΛΕΟΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 7:26 am
από xdoum
ΑΓΑΠΗΤΕ NIKOS2
ΕΨΑΞΕΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ PHOTOSHOP?
Re: ΕΛΕΟΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 7:28 am
από xdoum
ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ PHOTOSHOP?
Re: ΕΛΕΟΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 7:43 am
από eleimon
Το εδειξαν κι οι ειδησεις αγαπητε xdoum δυστηχως ολα τα καναλια εχουν βουηξει....κι αν μη τι αλλο ενα συγγνωμη σ αυτη τη τραγικη μανα δεν ακουσα απ το στομα κανενος απ των δυο κατηγορουμενων να ξεστομισουν...ΕΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ οχι οτι θα φερει το παιδι πισω,αλλα δειχνει μετανοια,αυτος οχι μονο δε ζητησε συγγνωμη αλλα η απολογια του ηταν και προκλητικη...
Re: ΕΛΕΟΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 8:22 am
από filotas
Οι αντιδράσεις "εν βρασμώ ψυχής" και υπό την επίδραση των κραυγών του όχλου είναι πάντοτε σε λάθος κατεύθυνση. Αφήστε να καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός και τότε θα δούμε πόσα απ' αυτά που ακούγονται είναι αλήθεια και πόσα είναι ψέμμα.
Δύο πράγματα σήμερα φαίνεται να είναι αλήθεια:
1. Ένας αστυνομικός έκανε ένα τραγικό λάθος, που στοίχισε τη ζωή σ' ένα παιδί. Εγκληματίας θέλετε, ανεύθυνος θέλετε, δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία γιατί πρόκειται για τη συμπεριφορά ενός μόνο συγκεκριμένου προσώπου.
2. Χιλιάδες άλλοι ανεύθυνοι και εγκληματίες εκμεταλλεύτηκαν το λάθος αυτού του ανθρώπου και κατέστρεψαν τις περιουσίες αθώων ανθρώπων και το όνομα της χώρας μας, που με κόπο προσπαθούμε τόσα χρόνια να χτίσουμε, για να εξυπηρετήσουν ιδιοτελή προσωπικά, κομματικά ή και άλλα σκοτεινά συμφέροντα.
Μη Βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος. Μάθετε να βλέπετε πίσω από τις ειδήσεις.
Re: ΕΛΕΟΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 8:34 am
από pr28
προφυλακιστηκαν και οι δύο ειδ.φρουροι.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 008_259799
Ο δευτερος που δεν πυροβόλησε γιατί προφυλακίστηκε;
γιατί αυτό το ερώτημα δεν απασχόλησε κανένα;
γιατί μάλλον δεν σεβόμαστε το ίδιο όλες τις ανθρωπινες ζωές,ασχέτως με το τί λέμε .
Re: ΕΛΕΟΣ.....
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 11, 2008 8:39 am
από filotas
Προφυλακίστηκαν μάλλον για λόγους εντυπώσεων και για την προσωπική τους ασφάλεια. Όταν ηρεμήσουν τα πράγματα και ολοκληρωθούν οι έρευνες πιστεύω ότι το δεύτερο φρουρό θα τον αφήσουν ελεύθερο κι αν θα του καταλογιστεί κάτι, θα είναι κάποιες υπηρεσιακές παραλείψεις.