Η εγκύκλιος του 1920
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Τα περί Οικουμενισμού είναι κλισε.
Άννυ και Ζωή θέλω να μου πείτε πια εναλλακτική ¨εκκλησία" απ΄ όλες τις υπάρχουσες του παλιού ημερολογίου προτείνεται με το χέρι στην καρδιά στους αδελφούς σας, που θα πεισθούν απ΄τα λόγια σας και θα θελήσουν να εγκαταλείψουν την Εκκλησία της Ελλάδος και να προσχωρήσουν στο παλιό ημερολόγιο;
Αν μου απαντήσετε με πειστικά επιχειρήματα στο ποια από τις "εκκλησίες" του παλιού ημερολογίου είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και γιατί είναι αυτή κι όχι κάποια άλλη τότε δε θα διστάσω κι εγώ ν΄αποχωρήσω από την Εκκλησία της Ελλάδος και να προσχωρήσω στο παλιό ημερολόγιο.
Άννυ και Ζωή θέλω να μου πείτε πια εναλλακτική ¨εκκλησία" απ΄ όλες τις υπάρχουσες του παλιού ημερολογίου προτείνεται με το χέρι στην καρδιά στους αδελφούς σας, που θα πεισθούν απ΄τα λόγια σας και θα θελήσουν να εγκαταλείψουν την Εκκλησία της Ελλάδος και να προσχωρήσουν στο παλιό ημερολόγιο;
Αν μου απαντήσετε με πειστικά επιχειρήματα στο ποια από τις "εκκλησίες" του παλιού ημερολογίου είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και γιατί είναι αυτή κι όχι κάποια άλλη τότε δε θα διστάσω κι εγώ ν΄αποχωρήσω από την Εκκλησία της Ελλάδος και να προσχωρήσω στο παλιό ημερολόγιο.
Ο αδελφός Perl Master έγραψε ότι:
Όλη αυτή η απάντηση είναι λές και διαβάζω ομιλία καθοδηγητή του ΚΚΕ , κούφια λόγια με ουσία μηδέν . Αυτά που αναφέρεις είναι επιχειρήματα εναντίων σου . Εσείς είστε εκκλησία ? που δε κάνεται υπακοή σε κανονικούς επισκόπους ? Άκόμα και αν κάποιος επίσκοπος είχε κάνει κάτι μεμπτό μήπως θα έφευγε η Ιερατική χάρη από πάνω του ?
Για αυτό εξάλου δεν είναι και η κόλαση ? Εσείς είστε ικανοί να την "λέγατε" και στο Χριστό ακόμα .
Ναι αλλά δεν διάβασες παραπάνω ότι έγραψα ότι αυτό αποτελεί μία νύξη στο θέμα; Δεν έγραψα λίγο πιό πάνω ότι:
Αδελφοί, επειδή τα θέματα που εκρεμούν να απαντηθούν είναι το καθένα μεγάλο, δύσκολα μπορούν να παρατεθούν όλα σε μία δημοσίευση. Κατά συνέπεια θα σταματήσουμε εδώ προς το παρόν. Μόνο θα παρατεθούν ορισμένες νύξεις σε κάθε ένα από τα ερωτήματα που έχουν απομείνει, απλώς γιά να δοθεί μία αρχή καθώς και πρόσφορο έδαφος γιά μαθητεία στα έργα των Αγίων μας.
και μετά ότι το πρώτο θέμα που πρέπει να απαντηθεί είναι αυτό που θέτει ο konstantinoupolitis λέγοντας:
σε καμία περίπτωση δεν του δίνει το δικαίωμα να φύγει απο την Εκκλησία, όπως πολύ σωστά μου σχολίασε σε π.μ. αδελφός χρήστης.
Λέει σχετικά:
"ο 15ος Κανόνας κάνει λόγο για αποτείχιση
από τον ψευδεπίσκοπο, και όχι από την Εκκλησία του Χριστού,
την Οποίαν, εκτός του ψευδεπισκόπου, ποιμένουν πλήθος άλλων
Ορθοδόξων Επισκόπων".
Στην περίπτωση αυτή βέβαια, η γυμνή τη κεφαλή επιλογή του (σημ. ημετέρα: η κήρυξη αιρέσεως), ισοδυναμεί με Συνοδική Καταδίκη αφού απορρίπτει εν δυνάμει Συνοδική απόφαση.
Με άλλα λόγια αυτό που παρέθεσα εκεί ήταν μία νύξη. Δεν είπα ότι αυτό αποτελεί απάντηση. Απλώς με την παράγραφο που παρέθεσες έκανα λίγο πιό συγκεκριμένο το ερώτημα και επέστησα την προσοχή στα όσα κατά τη γνώμη μου πρέπει να απαντηθούν σύμφωνα με τα λεγόμενα του konstantinoupoliti. Εξάλλου το γράφω και στην τελευταία πρόταση της παραγράφου που παρέθεσες λέγοντας: "Αυτό πιθανότατα θα απαντηθεί πρώτο με την επόμενη δημοσίευση" εννοώντας ότι στην επόμενη δημσίευσή μου θα δοθεί η απάντηση.
Ίσως δημιουργήθηκε το μπέρδεμα από το γεγονός ότι δεν έκανα και τόσο σωστό διαχωρισμό μεταξύ των παραγράφων ώστε να αποδοθεί το ορθό νόημα κάθε μίας. Ζητώ συγγνώμη γιά τη σύγχυση. Σε αναμονή λοιπόν η απάντηση στο περί Εκκλησίας θέμα.
Όλη αυτή η απάντηση είναι λές και διαβάζω ομιλία καθοδηγητή του ΚΚΕ , κούφια λόγια με ουσία μηδέν . Αυτά που αναφέρεις είναι επιχειρήματα εναντίων σου . Εσείς είστε εκκλησία ? που δε κάνεται υπακοή σε κανονικούς επισκόπους ? Άκόμα και αν κάποιος επίσκοπος είχε κάνει κάτι μεμπτό μήπως θα έφευγε η Ιερατική χάρη από πάνω του ?
Για αυτό εξάλου δεν είναι και η κόλαση ? Εσείς είστε ικανοί να την "λέγατε" και στο Χριστό ακόμα .
Ναι αλλά δεν διάβασες παραπάνω ότι έγραψα ότι αυτό αποτελεί μία νύξη στο θέμα; Δεν έγραψα λίγο πιό πάνω ότι:
Αδελφοί, επειδή τα θέματα που εκρεμούν να απαντηθούν είναι το καθένα μεγάλο, δύσκολα μπορούν να παρατεθούν όλα σε μία δημοσίευση. Κατά συνέπεια θα σταματήσουμε εδώ προς το παρόν. Μόνο θα παρατεθούν ορισμένες νύξεις σε κάθε ένα από τα ερωτήματα που έχουν απομείνει, απλώς γιά να δοθεί μία αρχή καθώς και πρόσφορο έδαφος γιά μαθητεία στα έργα των Αγίων μας.
και μετά ότι το πρώτο θέμα που πρέπει να απαντηθεί είναι αυτό που θέτει ο konstantinoupolitis λέγοντας:
σε καμία περίπτωση δεν του δίνει το δικαίωμα να φύγει απο την Εκκλησία, όπως πολύ σωστά μου σχολίασε σε π.μ. αδελφός χρήστης.
Λέει σχετικά:
"ο 15ος Κανόνας κάνει λόγο για αποτείχιση
από τον ψευδεπίσκοπο, και όχι από την Εκκλησία του Χριστού,
την Οποίαν, εκτός του ψευδεπισκόπου, ποιμένουν πλήθος άλλων
Ορθοδόξων Επισκόπων".
Στην περίπτωση αυτή βέβαια, η γυμνή τη κεφαλή επιλογή του (σημ. ημετέρα: η κήρυξη αιρέσεως), ισοδυναμεί με Συνοδική Καταδίκη αφού απορρίπτει εν δυνάμει Συνοδική απόφαση.
Με άλλα λόγια αυτό που παρέθεσα εκεί ήταν μία νύξη. Δεν είπα ότι αυτό αποτελεί απάντηση. Απλώς με την παράγραφο που παρέθεσες έκανα λίγο πιό συγκεκριμένο το ερώτημα και επέστησα την προσοχή στα όσα κατά τη γνώμη μου πρέπει να απαντηθούν σύμφωνα με τα λεγόμενα του konstantinoupoliti. Εξάλλου το γράφω και στην τελευταία πρόταση της παραγράφου που παρέθεσες λέγοντας: "Αυτό πιθανότατα θα απαντηθεί πρώτο με την επόμενη δημοσίευση" εννοώντας ότι στην επόμενη δημσίευσή μου θα δοθεί η απάντηση.
Ίσως δημιουργήθηκε το μπέρδεμα από το γεγονός ότι δεν έκανα και τόσο σωστό διαχωρισμό μεταξύ των παραγράφων ώστε να αποδοθεί το ορθό νόημα κάθε μίας. Ζητώ συγγνώμη γιά τη σύγχυση. Σε αναμονή λοιπόν η απάντηση στο περί Εκκλησίας θέμα.
-
- Τακτικό Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 16, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Καρπενήσι
Την παρούσα επιστολή που παραθέτεις δεν την γνωρίζω και οφείλω να ομολογήσω πως πρώτη φορά την βλέπω και την διαβάζω. Αυτό που γνωρίζω είναι πως το Πατριαρχείον επισήμος ουδέποτε είχε σχέσεις με παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις του ελλαδικού χώρου. Θα ερωτήσω την Αρχιγραμματεία περι της επιστολής και εφόσον έχει και αριθμό πρωτοκόλλου θα την βρώ σίγουρα και τότε θα μπορώ παιδί μου να σου απαντήσω για την κίνηση του μακαριστού Διοδώρου. Ευχαριστώ πάντως για την παράθεση αυτού του ντοκουμέντου.ROMFAIA έγραψε:Πατέρα Νεκτάριε, με όλο το σεβασμό που εμπνέει το σχήμα σας, αλλά και το ότι ειστε αγιοταφίτης θα μου επιτρέψετε να αμφισβητήσω τα λεγόμενά σας. Μέχρι το 1990 οι ΓΟΧ αποκαλούντο αδελφή εκκλησία από τον μακαριστό διόδωρο όπως θα δείτε παρακάτω...:Επαναλαμβάνω αυτό που είχα πεί και παλιότερα, στο Πατριαρχείο δεν είναι κανένας σας ευπρόσδεκτος διότι είσθε Σχισματικοι.
Η επικοινωνία μεταξύ αμφοτέρων διακόπηκε με πρωτοβουλία των ΓΟΧ και όχι του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων. και αυτό γιατί σημειώθηκαν οικουμενιστικά "παρατράγουδα".
stratos έγραψε:
Νά στό πώ καί εγω ποιο απλά;
Η Εκκλησια του Κυριου ειναι αυτή που εχει Αποστολική διαδοχη συνεχομενη μεχρι σημερα
Στα πρόσωπα των επισκόπων και εν γένει των κληρικών της Εκκλησίας συνεχίζεται η αποστολή του Χριστού. Είναι αυτό ακριβώς που ονομάζουμε αποστολική διαδοχή ότι δηλαδή το χάρισμα της ιερωσύνης, που υπάρχει και συνεχίζει να λειτουργεί μέσα στην Εκκλησία, προέρχεται κατά συνεχή και αδιάκοπη διαδοχή από αυτούς τούς Αποστόλους.
Κάτι που εσεις δεν εχετε οσο και να θελετε.
Για δές τι υπέγραψε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος εκ του ποτηρίου του οποίου κοινωνείς , μαζί με τον προηγούμενο πάπα Ρώμης το 1995 μετά το συλλείτουργο στη Ρώμη :
«'Η εκ νέου ανακάλυψη και η επαναξιοποίηση, τόσον εκ μέρους των ορθοδόξων, όσον και εκ μέρους των καθολικών, της 'Εκκλησίας ως κοινωνίας μετέβαλε ριζικώς τας προοπτικάς. Εκατέρωθεν αναγνωρίζεται, ότι όσα ενεπιστεύθη ο Χριστός εις την Εκκλησία του ομολογία αποστολικής πίστεως, μετοχή εις τα αυτά μυστήρια, προ παντός εις την μίαν ιερωσύνην διά της τελέσεως της μιας θυσίας του Χριστού, αποστολική διαδοχή των ποιμένων δεν δύνανται να θεωρηθούν ως αποκλειστική ιδιοκτησία μιας των ημετέρων Εκκλησιών . . . Κατά συνέπειαν, η αναζήτηση της αποκαταστάσεως της ενότητας δεν τίθεται πλέον ως μεταστροφή από μιας 'Εκκλησίας εις την άλλην προς εξασφάλιση της σωτηρίας . . .»
Tα καταλαβαίνεις αυτά; ή θέλεις διευκρινήσεις;
Γιατί ο ίδιος ο πατριάρχης με αυτά που υπέγραψε σε εκθέτει αναφορικά με τα όσα μας γράφεις περί αποστολικής διαδοχής κλπ.
Και αποστολική διαδοχή και ιερωσύνη αλλά και εξασφαλισμένη σωτηρία ( !!! ) έχουν οι αδελφοί του παπικοί.
Που τα βρήκαν όλα αυτά; Έλα ντέ . Λές και η Θεία χάρις μεταδίδεται απο μια μηχανιστική κίνηση των χεριών του ενός πάπα στον άλλο.
Αυτή είναι η εκκλησιολογία την οποία πιστεύει (και υπογράφει βεβαίως ο νύν Κωνσταντινουπόλεως).
Και αυτήν την εκκλησιολογία βεβαίως ακολουθείς κι εσύ που κοινωνείς από το ποτήριό του όντας εν γνώσει των αιρετικών του πεποιθήσεων
Το ποιοί στηρίζονται σε ψέμματα άστο να το ακούσουμε από τον Θεό που είναι ο μόνος "ετάζων καρδίας και νεφρούς"
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 369
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 15, 2007 6:00 am
Τί φανατισμός είναι τούτος? Μα καλά αυτή είναι χριστιανική συμπεριφορά? Εσείς αδελφοί μου του Παλαιού διατί κάμνετε κηρύγματα? Τί ακριβώς προσπαθείτε να κερδίσετε? Χριστόν έχουμε και ήμεις και όπως υποστηρίζετε και ύμεις. Θεωρείτε πως έχετε πιο πολύ Χριστόν εσείς? Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά? Δε ντρεπόμαστε λίγο? Ο ένας Κανόνας λέει αυτο ο αλλός Κανόνας το άλλο, η μία Σύνοδος εκείνο η άλλη το άλλο, φαύλος κύκλος και ο εγωισμός σε όλο το μεγαλείο του. Εύγε, λαμπρά.
Εφόσον θεωρείτε τους εαυτούς σας την πραγματική Αποστολίκη Εκκλησία του Κυρίου σας παρακαλώ να πείτε σε όλες αυτές τις ομάδες που έχετε δημιουργήσει και κυρίως στους αρχηγούς αυτών να ενωθείτε διότι δε γίνεται όλες οι ομάδες να επικαλείστε ότι είσθε η πραγματική Εκκλησία του Χριστου από τη μία και από την άλλη να βγάζετε μαχαιρία μεταξύ σας. Εκτός αν έτσι νομίζετε πως είναι η Εκκλησία οπώτε μακάριοι οι πτωχοί τω πνευμάτι. Προσεύχομαι για εσάς να σας δώσει φώτιση ο Θεός διότι η πλάνη σας είναι μέγαλη. Εύχεσθε
Εφόσον θεωρείτε τους εαυτούς σας την πραγματική Αποστολίκη Εκκλησία του Κυρίου σας παρακαλώ να πείτε σε όλες αυτές τις ομάδες που έχετε δημιουργήσει και κυρίως στους αρχηγούς αυτών να ενωθείτε διότι δε γίνεται όλες οι ομάδες να επικαλείστε ότι είσθε η πραγματική Εκκλησία του Χριστου από τη μία και από την άλλη να βγάζετε μαχαιρία μεταξύ σας. Εκτός αν έτσι νομίζετε πως είναι η Εκκλησία οπώτε μακάριοι οι πτωχοί τω πνευμάτι. Προσεύχομαι για εσάς να σας δώσει φώτιση ο Θεός διότι η πλάνη σας είναι μέγαλη. Εύχεσθε
Και εγώ το έχω πεί αγαπητή μου Anny και συμφωνούμε, αλλά πολύ φοβάμαι ότι μιλάμε σε ώτα μη ακουώντων. Εκεί ξανά και ξανά την ίδια καραμέλλα περί παλαιοημερολογητισμού, αμάν πιά κάποιοι δεν εννοούν να καταλάβουν ή τους συμφέρει να μην καταλάβουν ότι υπάρχει αντίδραση στην αίρεση του Οικουμενισμού από μέλη της "επίσημης" Εκκλησίας της Ελλάδος. Πώς να το πούμε πιά επανερχόμαστε ξανά και ξανά στα ίδια, υπάρχουν και λαϊκοί και κληρικοί χαμηλόβαθμοι και υψηλόβαθμοι που είναι κατά του Οικουμενισμού. Είναι τόσο δύκολο να γίνει αντιληπτό αυτό!!!anny έγραψε:Δηλαδή αγαπητέ, όλοι οι του Νέου ημερολογίου, έχουν προσχωρήσει στην αίρεση του Οικουμενισμού και μόνο οι του Πατρίου τον πολεμούν;
Δεν υπάρχει καμμιά εμμονή καλέ μου Νίκο.
Υπάρχουν πολέμιοι της αίρεσης και από μεριάς Νέου.
Για τον Παπισμό οτι είναι ΑΙΡΕΣΗ έχουν αποφανθεί Σύνοδοι και θεόπτες Πατέρες.
Δεν είναι αποκύημα της φανατικότητας κανενός μισαλλόδοξου Ζηλωτή.
Έχουμε κάθε δικαίωμα να μην συμφωνούμε με αυτήν την κίνηση, έτσι το πιστεύουμε έτσι το εκφράζουμε. Όσοι θέλουν πάλι να πάνε να δημιουργήσουν την "νέα" Εκκλησία που οραματίζεται ο Οικουμενισμός πάλι δικαίωμά τους είναι. Εγώ έτσι απλά τα βλέπω.
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Ελλαδικέ η παραπάνω δημοσίευσή μου αφορά κι εσένα. Για να δούμε θα βρεθεί κάποιος του παλιού ημερολογίου ν΄απαντήσει χωρίς υπεκφυγές.filotas έγραψε:Τα περί Οικουμενισμού είναι κλισε.
Άννυ και Ζωή θέλω να μου πείτε πια εναλλακτική ¨εκκλησία" απ΄ όλες τις υπάρχουσες του παλιού ημερολογίου προτείνεται με το χέρι στην καρδιά στους αδελφούς σας, που θα πεισθούν απ΄τα λόγια σας και θα θελήσουν να εγκαταλείψουν την Εκκλησία της Ελλάδος και να προσχωρήσουν στο παλιό ημερολόγιο;
Αν μου απαντήσετε με πειστικά επιχειρήματα στο ποια από τις "εκκλησίες" του παλιού ημερολογίου είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και γιατί είναι αυτή κι όχι κάποια άλλη τότε δε θα διστάσω κι εγώ ν΄αποχωρήσω από την Εκκλησία της Ελλάδος και να προσχωρήσω στο παλιό ημερολόγιο.
Επίσης ακόμη πιο επίκαιρη μετά από τις επανειλημμένες περί Οικουμενισμού τοποθετήσεις είναι η προηγούμενη μου Δημοσίευση, ότι την Αγιότητα και την ακεραιότητα της Εκκλησίας της εγγυάται το Άγιο Πνεύμα κι όχι τα πρόσωπα.
Όποιος μένει στην Εκκλησία μπορεί μέσω τον Μυστηρίων της να λαμβάνει τη Θεία Χάρη για να ενισχύεται στον αγώνα του στους σημερινούς δύσκολους καιρούς, όποιος φεύγει μένει μόνος κι απογυμνωμένος από τη Θεία Χάρη συνήθως χάνεται στις ατραπούς της υπερηφανείας του.
Ο filotas έγραψε....
Επίσης ακόμη πιο επίκαιρη μετά από τις επανειλημμένες περί Οικουμενισμού τοποθετήσεις είναι η προηγούμενη μου Δημοσίευση, ότι την Αγιότητα και την ακεραιότητα της Εκκλησίας της εγγυάται το Άγιο Πνεύμα κι όχι τα πρόσωπα.
Όποιος μένει στην Εκκλησία μπορεί μέσω τον Μυστηρίων της να λαμβάνει τη Θεία Χάρη για να ενισχύεται στον αγώνα του στους σημερινούς δύσκολους καιρούς, όποιος φεύγει μένει μόνος κι απογυμνωμένος από τη Θεία Χάρη συνήθως χάνεται στις ατραπούς της υπερηφανείας του.
Αγαπητέ Νίκο, ως προς την πρώτη παράγραφο συνηγορώ και επαυξάνω.
Αυτή η τοποθέτησή σου ακριβώς δίνει και την απάντηση για τα ηγετικά ιερατικά πρόσωπα του Πατρίου.
Την Αγιότητα όπως ακριβώς προανέφερες την δίνει το Αγιο Πνεύμα.
Ως προς την δεύτερη παράγραφο, παραδόξως για σένα επίσης συμφωνώ, με την διαφορά, οτι αυτοί που έφυγαν μόνοι τους και απογυμνωμένοι Χάριτος ήταν η πλειψηφία που έφυγε από την Πατρώα ημερολογιακή-εορτολογική τάξη παραγράφοντας τον αγιολογικό χρόνο των 13 ημερών του σωτηρίου έτους 1924.
Από τον Αγιο Γρηγόριο τον Παλαμά που εορτάζεται στις 10 Μαρτίου, την επομένη γιόρτασαν τον Αγιο Ιωάννη της κλίμακος που εορτάζεται παραμονή Ευαγγελισμού, συνεορτάζοντας με τον ηγέτη και θαυμαστό "Χριστό" επί γής Πάπα.
Το ποιοί βαδίζουν σε ατραπούς απωλείας, θα το εννοήσεις μόνο άν πλατύνει τον νού σου ο ίδιος ο Κύριος.
Αλλιώς όσο και να συζητάμε εδώ, δεν πρόκειται να πείσει κανείς κανένα, επειδή χρησιμοποιούμε τα ανθρώπινα εργαλεία, για να εξηγήσουμε τα του Θεού.
Με αγάπη
Επίσης ακόμη πιο επίκαιρη μετά από τις επανειλημμένες περί Οικουμενισμού τοποθετήσεις είναι η προηγούμενη μου Δημοσίευση, ότι την Αγιότητα και την ακεραιότητα της Εκκλησίας της εγγυάται το Άγιο Πνεύμα κι όχι τα πρόσωπα.
Όποιος μένει στην Εκκλησία μπορεί μέσω τον Μυστηρίων της να λαμβάνει τη Θεία Χάρη για να ενισχύεται στον αγώνα του στους σημερινούς δύσκολους καιρούς, όποιος φεύγει μένει μόνος κι απογυμνωμένος από τη Θεία Χάρη συνήθως χάνεται στις ατραπούς της υπερηφανείας του.
Αγαπητέ Νίκο, ως προς την πρώτη παράγραφο συνηγορώ και επαυξάνω.
Αυτή η τοποθέτησή σου ακριβώς δίνει και την απάντηση για τα ηγετικά ιερατικά πρόσωπα του Πατρίου.
Την Αγιότητα όπως ακριβώς προανέφερες την δίνει το Αγιο Πνεύμα.
Ως προς την δεύτερη παράγραφο, παραδόξως για σένα επίσης συμφωνώ, με την διαφορά, οτι αυτοί που έφυγαν μόνοι τους και απογυμνωμένοι Χάριτος ήταν η πλειψηφία που έφυγε από την Πατρώα ημερολογιακή-εορτολογική τάξη παραγράφοντας τον αγιολογικό χρόνο των 13 ημερών του σωτηρίου έτους 1924.
Από τον Αγιο Γρηγόριο τον Παλαμά που εορτάζεται στις 10 Μαρτίου, την επομένη γιόρτασαν τον Αγιο Ιωάννη της κλίμακος που εορτάζεται παραμονή Ευαγγελισμού, συνεορτάζοντας με τον ηγέτη και θαυμαστό "Χριστό" επί γής Πάπα.
Το ποιοί βαδίζουν σε ατραπούς απωλείας, θα το εννοήσεις μόνο άν πλατύνει τον νού σου ο ίδιος ο Κύριος.
Αλλιώς όσο και να συζητάμε εδώ, δεν πρόκειται να πείσει κανείς κανένα, επειδή χρησιμοποιούμε τα ανθρώπινα εργαλεία, για να εξηγήσουμε τα του Θεού.
Με αγάπη