Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

plagiaskepsi έγραψε:skeftome na ertho ke ego......thess
Αν πας κι εσύ Αντώνη (που το εύχομαι) καταρρίπτεται το επιχείρημά μου για την μοναδική έλλειψη της Βορειοελλαδίτικης συνάντησης.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

diati na to kripsomen aloste anikomen ke is ton voran
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

opte provalo me aksiosi to antepixirima
((ela kesa stin paraga ke esi...xoras))
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

plagiaskepsi έγραψε:diati na to kripsomen aloste anikomen ke is ton voran
Θέλεις να πεις ότι οι Αρβανίτικες ρίζες σου είναι ...βόρειες;
Εγώ από τη μεριά μου (+ η γυναίκα μου) ανεβαίνουμε στη Θεσσαλονίκη ένα Σαββατοκύριακο κάθε 2 μήνες, για να κάνουμε παρέα στον άρρωστο πατέρα μου, να δούμε τον αδελφό μου και την οιογένειά του (στη Σουρωτή) και να επισκεφτούμε τον τάφο της κοιμηθείσας μητέρας μου, στο κοιμητήριο της Θέρμης!
Τον Ιούνιο θα ανέβουμε σίγουρα, αλλά οι χρόνοι μας είναι πολύ περιορισμένοι, αφού όλα τα παραπάνω γίνονται μέσα στο Σαβββατοκύριακο και κυρίως το Σάββατο, γιατί το μεσημέρι της Κυριακής αναχωρούμε για Αθήνα.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

kita na dis idi mou lipis esi ke i sizigos.....
kala tha itan.........
den variese
etsi ine i zoi
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

ipenthimisi
ime ke stin efivia...diskola ta pragmata
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

plagiaskepsi έγραψε:ipenthimisi
ime ke stin efivia...diskola ta pragmata
Εφηβεία;
Ποιά εφηβεία; Την βιολογική, ή την πνευματική; (Για το πρώτο είμαι σίγουρος).
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από NIKOSZ »

filotas έγραψε:Επίσης έχουμε πανηγύρι στο παλιό Μοναστήρι της Αγίας Τριάδος κοντά στο Πισοδέρι της Φλώρινας.
Απεναντι απο το χιονοδρομικο του πισοδεριου περασα 8 μηνες
απο τη ζωη μου υπηρετωντας τη μαμα πατριδα !

τι μου θυμισες τωρα... 8)
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από agiooros »

Apo emena den einai sigouro giati einai i Mama sto nosokomio.
21 exo gamo pantrevete enas protos xaderfos
nikolaos-9

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

Παιδιά, μήπως μπορούμε να οριστικοποιήσουμε την ημερομηνία;

Σκεφτόμουν εάν γίνει η συνάντηση στις 14, να έκλεινα ένα δωμάτιο ή Σκοτίνα, ή Ολυμπιακή Ακτή, να μείνουμε με την οικογένεια γιά τριήμερο.

Πάντως και 14 να μη γίνει η συνάντηση, θα κλείσω σίγουρα δωμάτιο. Γι αυτό θα πρέπει να ξέρω την ημερομηνία.
Στεναχωρήθηκα που έφυγα χθές από την τόσο καλή παρέα στην Αθήνα, αλλά με το γιό μου στο νοσοκομείο, έπρεπε να γυρίσω πίσω.
Το Β' ημίχρονο πρέπει να ήταν και το συναρπαστικότερο απ' ότι κατάλαβα και το φαγοπότι τράβηξε αρκετά.
(Εγώ την έβγαλα με σάντουιτς από καντίνα στο διεθνή...)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”