Αν πας κι εσύ Αντώνη (που το εύχομαι) καταρρίπτεται το επιχείρημά μου για την μοναδική έλλειψη της Βορειοελλαδίτικης συνάντησης.plagiaskepsi έγραψε:skeftome na ertho ke ego......thess
Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008
Συντονιστής: Συντονιστές
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
plagiaskepsi
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1648
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am
-
plagiaskepsi
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1648
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Θέλεις να πεις ότι οι Αρβανίτικες ρίζες σου είναι ...βόρειες;plagiaskepsi έγραψε:diati na to kripsomen aloste anikomen ke is ton voran
Εγώ από τη μεριά μου (+ η γυναίκα μου) ανεβαίνουμε στη Θεσσαλονίκη ένα Σαββατοκύριακο κάθε 2 μήνες, για να κάνουμε παρέα στον άρρωστο πατέρα μου, να δούμε τον αδελφό μου και την οιογένειά του (στη Σουρωτή) και να επισκεφτούμε τον τάφο της κοιμηθείσας μητέρας μου, στο κοιμητήριο της Θέρμης!
Τον Ιούνιο θα ανέβουμε σίγουρα, αλλά οι χρόνοι μας είναι πολύ περιορισμένοι, αφού όλα τα παραπάνω γίνονται μέσα στο Σαβββατοκύριακο και κυρίως το Σάββατο, γιατί το μεσημέρι της Κυριακής αναχωρούμε για Αθήνα.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
plagiaskepsi
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1648
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am
-
plagiaskepsi
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1648
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Εφηβεία;plagiaskepsi έγραψε:ipenthimisi
ime ke stin efivia...diskola ta pragmata
Ποιά εφηβεία; Την βιολογική, ή την πνευματική; (Για το πρώτο είμαι σίγουρος).
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
nikolaos-9
Παιδιά, μήπως μπορούμε να οριστικοποιήσουμε την ημερομηνία;
Σκεφτόμουν εάν γίνει η συνάντηση στις 14, να έκλεινα ένα δωμάτιο ή Σκοτίνα, ή Ολυμπιακή Ακτή, να μείνουμε με την οικογένεια γιά τριήμερο.
Πάντως και 14 να μη γίνει η συνάντηση, θα κλείσω σίγουρα δωμάτιο. Γι αυτό θα πρέπει να ξέρω την ημερομηνία.
Στεναχωρήθηκα που έφυγα χθές από την τόσο καλή παρέα στην Αθήνα, αλλά με το γιό μου στο νοσοκομείο, έπρεπε να γυρίσω πίσω.
Το Β' ημίχρονο πρέπει να ήταν και το συναρπαστικότερο απ' ότι κατάλαβα και το φαγοπότι τράβηξε αρκετά.
(Εγώ την έβγαλα με σάντουιτς από καντίνα στο διεθνή...)
Σκεφτόμουν εάν γίνει η συνάντηση στις 14, να έκλεινα ένα δωμάτιο ή Σκοτίνα, ή Ολυμπιακή Ακτή, να μείνουμε με την οικογένεια γιά τριήμερο.
Πάντως και 14 να μη γίνει η συνάντηση, θα κλείσω σίγουρα δωμάτιο. Γι αυτό θα πρέπει να ξέρω την ημερομηνία.
Στεναχωρήθηκα που έφυγα χθές από την τόσο καλή παρέα στην Αθήνα, αλλά με το γιό μου στο νοσοκομείο, έπρεπε να γυρίσω πίσω.
Το Β' ημίχρονο πρέπει να ήταν και το συναρπαστικότερο απ' ότι κατάλαβα και το φαγοπότι τράβηξε αρκετά.
(Εγώ την έβγαλα με σάντουιτς από καντίνα στο διεθνή...)
