΄΄...Θα μπορούμε να κανονίζουμε κι άλλες συναντήσεις πέρα από τα "Αποστόλεια" , όπως πχ. τα "Βασίλεια" τα "Ευθύμεια", τα "Συμεώνεια" τα "Ευστάθεια", τα "Τούλεια" , τα "Αγγέλεια" τα "Νίκεια" κλπ!!!΄΄
χα χα χα χα .
Νομίζω τα ΄΄Τούλεια΄΄ θα είναι τέλεια!!!
Τι ωραία σκέψη που έχει ο Στάθης μας !!! Σαφώς και πρέπει να κανονίζουμε και άλλες συναντήσεις πέρα από τα "Αποστόλεια" .......
Και βέβαια έχεις απόλυτο δίκιο.... σίγουρα τα ΅Τούλεια΅ θα είναι τέλεια !!!! Μήπως έχει κανείς αντίρρηση ;;;;;
Φοβερό το Βιβουλίνι μας!
Μόλις διάβασα με ησυχία την περιγραφή της.
Θυμήθηκε και το εξαιρετικό πως ΄΄η Παναγία μας είναι πανεπιστήμιο΄΄.
Τα πάντα μπορούμε να τα μάθουμε από την Παναγία μας.
Αυτή έδωσε στο Χριστό όλα τα φόντα για να φτάσει αναμάρτητος στην κορύφωση του ανθρώπου - Θεού.
Πως θα μετέφερε στο μικρό Χριστό το νόημα του Ευαγγελισμού;
Πως το νόημα του ανθρωπου - Θεού;
Πως θα συμπεριφερόταν σε ένα μωρό - Θεό;
Νιώθω βλάκας όταν προσπαθώ να μεταφέρω τα εμπνευσμένα λόγια του π. Ματθαίου.
Συγχωρέστε με για τον πιθανό εκχυδαισμό των λόγων του πατρός Ματθαίου.
Θα ήταν ευχής έργον να το κάνει κάποιος καλύτερα
Ευχαριστούμε παρά πολύ που μας μεταφερατε στη συνάντηση σας. Η αλήθεια είναι οτι ζήλεψα λιγουλακι έως αρκετά. Χαίρομαι όμως που περάσατε ωραία και πολύ ωφελιμα.
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
stathis73 έγραψε:Mονο ο Νικηφόρος φροντίζει να αποθανατίζονται οι ομορφες στιγμές
Ναι ο Νικηφόρος ήταν εξοπλισμένος και έτοιμος στην δικιά μας συνάντηση. Ζηλεψα την συνάντηση των εν Αθηνών αδερφών.Μακάρι να μην υοήρχε η απόσταση και να ερχόμουν και εγώ.Αναμένω μια συνάντηση ξανά θεσσαλονίκη
toula έγραψε: σίγουρα τα ΅Τούλεια΅ θα είναι τέλεια !!!! Μήπως έχει κανείς αντίρρηση ;;;;;
Μερικοί από εμάς έχουμε τις αμφιβολίες μας...
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
toula έγραψε: σίγουρα τα ΅Τούλεια΅ θα είναι τέλεια !!!! Μήπως έχει κανείς αντίρρηση ;;;;;
Μερικοί από εμάς έχουμε τις αμφιβολίες μας...
Θύμησε μου όταν θα σε ξαναδώ να σου πω κάτι που ξέχασα προχθές......... Α.... !! και να θυμηθώ να κουβαλήσω και καμιά βρεγμένη σανίδα μαζί μου.........
agiooros έγραψε:Σας ευχαριστώ όλους που βρεθήκατε σε αυτήν την συνάντηση.
Απλά ήταν καταπληκτικά.
Εύχομαι να επαναληφθεί και να ξανά ζήσουμε αυτήν την συνάντηση.
Του χρόνου, πρώτα ο Θεός. Εκτός και αν κλέψω κι άλλο από τον χρόνο του πατέρα Ματθαίου, αλλά είναι δύσκολο! Δεν είναι μόνο πρωτοπρεσβύτερος του ΙΝΑΔ, αλλά και πνευματικός με πολύ μεγάλη ζήτηση! Δεν του φτάνουν οι ημέρες για να εξομολογεί και να συμβουλεύει. Κανονικά θα έπρεπε να είχε 3 ζωές η μία εκ των οποίων να την είχε διαθέσει αποκλειστικά στο ρόλο του ως πνευματικού καθοδηγητή.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
ΜΙΧΣ έγραψε: Το παράδειγμα δόθηκε και με μια ιστορία με μοναχούς από μια αγιορείτικη μονή που κάποια φορά δεν έπραταν ορθά και η τιμωρία θα ερχόταν από πειρατές απίστους... Η Παναγιά μας ακούμπησε το άγιο χέρι της στα χείλη του Χριστού, σαν να ησυχάζει και να παίρνει αυτή πάνω της την τιμωρία που ήταν για τους μοναχούς υπονοόντας ότι σα μάνα αυτή θα μεσολαβήσει μεταξύ του Υιού της και Θεού μας όπως μόνο Αυτή η Υπεραγία Θεοτόκος μας μπορεί για να εξομαλύνει τη σχέση μεταξύ Θεού και ανθρώπων και έδωσε εντολή να κλείσουν οι ανοιχτές πόρτες και να μη πειραχθούν οι μοναχοί.
Ο πατέρας Ματθαίος μας περιέγραψε την ιστορία την θαυματουργής εικόνας της Παναγίας της Παραμυθίας (φαντάζομαι ότι θα την βρουν όσοι δεν την ξέρουν και στο google), η οποία βρίσκεται στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου (μία από τις επτά θαυματουργές εικόνες που έχει η Ι Μονή). Κατά σύμπτωσιν θα περάσουμε από εκεί και φέτος, οπότε μπορώ να πάρω κάποιες εικονίτσες πορτοφολιού, αν ενδιαφέρεστε.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.