Σελίδα 8 από 14

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 9:51 am
από Thomas15n
ΠΑΠΙΚΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2008)
2008 Jan 1 Tue: MARY, MOTHER OF GOD S (Octave of Christmas).
Holy Day of Obligation.
2008 Jan 2 Wed: Basil the Great and Gregory Nazianzen, bps, drs M
2008 Jan 3 Thu: Christmas Weekday/ Holy Name of Jesus
2008 Jan 4 Fri: Elizabeth Ann Seton, r M
2008 Jan 5 Sat: John Neumann, bp M
2008 Jan 6 SUN: EPIPHANY OF THE LORD S
2008 Jan 7 Mon: Christmas Weekday/ Raymond of Peρafort, p
2008 Jan 8 Tue: Christmas Weekday
2008 Jan 9 Wed: Christmas Weekday
2008 Jan 10 Thu: Christmas Weekday
2008 Jan 11 Fri: Christmas Weekday
2008 Jan 12 Sat: Christmas Weekday
2008 Jan 13 SUN: BAPTISM OF THE LORD F
2008 Jan 14 Mon: Ordinary Weekday
2008 Jan 15 Tue: Ordinary Weekday
2008 Jan 16 Wed: Ordinary Weekday

2008 Jan 17 Thu: Anthony, ab M
2008 Jan 18 Fri: Ordinary Weekday
2008 Jan 19 Sat: Ordinary Weekday/ BVM

2008 Jan 20 SUN: SECOND SUNDAY IN ORDINARY TIME
2008 Jan 21 Mon: Agnes, v, mt M
2008 Jan 22 Tue: Ordinary Weekday/ Vincent of Saragossa, d, mt
2008 Jan 23 Wed: Ordinary Weekday
2008 Jan 24 Thu: Francis de Sales, bp, rf, dr M
2008 Jan 25 Fri: Conversion of Paul, ap F
2008 Jan 26 Sat: Timothy and Titus, bps M
2008 Jan 27 SUN: THIRD SUNDAY IN ORDINARY TIME
2008 Jan 28 Mon: Thomas Aquinas, p, r, dr M
2008 Jan 29 Tue: Ordinary Weekday
2008 Jan 30 Wed: Ordinary Weekday


Παραθέτω το παπικό εορτολόγιο του Ιανουαρίου 2008, επειδή γράφτηκε ότι το νέο εορτολόγιο συνεορτάζει με τον πάπα.
Κυττάξτε μόνοι σας έχει αυτό το εορτολόγιο καμμία σχέση με το Ορθόδοξο "νέο" ή "παλαιό". Δηλαδή πιάνουμε τα άκρα κυττάξτε πόσες ημέρες τους είναι χωρίς εορτή και έτσι είναι όλοι οι μήνες των παπικών. Και ερωτώ όλους υπάρχει αντίστοιχος μήνας στο ορθόδοξο εορτολόγιο "νέο" ή "παλαιό" με ημέρες χωρίς εορτή Αγίου ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ άρα που κολλάει το παπικό με το ορθόδοξο εορτολόγιο ΠΟΥΘΕΝΑ.
Βλέπετε όλοι ότι εορτάζουν "άγιοι" παπικοί που δεν τους εορτάζουμε εμείς ΝΑΙ Ή ΟΧΙ. Λοιπόν αυτή η παραποίηση ότι το "νέο" είναι το παπικό εορτολόγιο είναι πέρα γιά πέρα ψέμμα. Μπορεί να μην συμφωνούμε και να είμαστε αντίθετοι με τον οικουμενισμό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα λέμε και ανυπόστατα γιά να υποστηρίξουμε τις θέσεις μας.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 10:06 am
από ROMFAIA
Alefteris έγραψε:Τί φανατισμός είναι τούτος? Μα καλά αυτή είναι χριστιανική συμπεριφορά? Εσείς αδελφοί μου του Παλαιού διατί κάμνετε κηρύγματα? Τί ακριβώς προσπαθείτε να κερδίσετε? Χριστόν έχουμε και ήμεις και όπως υποστηρίζετε και ύμεις. Θεωρείτε πως έχετε πιο πολύ Χριστόν εσείς? Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά? Δε ντρεπόμαστε λίγο? Ο ένας Κανόνας λέει αυτο ο αλλός Κανόνας το άλλο, η μία Σύνοδος εκείνο η άλλη το άλλο, φαύλος κύκλος και ο εγωισμός σε όλο το μεγαλείο του. Εύγε, λαμπρά.
Εφόσον θεωρείτε τους εαυτούς σας την πραγματική Αποστολίκη Εκκλησία του Κυρίου σας παρακαλώ να πείτε σε όλες αυτές τις ομάδες που έχετε δημιουργήσει και κυρίως στους αρχηγούς αυτών να ενωθείτε διότι δε γίνεται όλες οι ομάδες να επικαλείστε ότι είσθε η πραγματική Εκκλησία του Χριστου από τη μία και από την άλλη να βγάζετε μαχαιρία μεταξύ σας. Εκτός αν έτσι νομίζετε πως είναι η Εκκλησία οπώτε μακάριοι οι πτωχοί τω πνευμάτι. Προσεύχομαι για εσάς να σας δώσει φώτιση ο Θεός διότι η πλάνη σας είναι μέγαλη. Εύχεσθε
Αυτη και αν ειναι απάντηση στηριγμένη σε ατράνταχτα επιχειρήματα !!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 10:33 am
από filotas
Αννυ ποια από τις εκκλησίες του "πατρίου" ημερολογίου έχει την Αποστολική διαδοχή και ο κλήρος της έχει την Αγιότητα του Αγίου Πνεύματος;

Αν δεν απαντηθεί αυτή η ερώτηση η δημοσίευσή σου είναι ακόμη μια υπεκφυγή.

Λέτε στους αδελφούς του νέου ημερολογίου να στραφούν προς το "πάτριο" ημερολόγιο γιατί μόνο εκεί υπάρχει ανόθευτη η Ορθόδοξη πίστη. Όμως οι του νέου ημερολογίου ανήκουν όλοι σε μια Εκκλησία και σ΄αυτή σας καλούν να έρθετε και σεις. Εσείς σε ποια απ΄όλες τις εκκλησίες του "πάτριου" ημερολογίου τους προτείνεται να ενταχθούν;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 11:03 am
από aposal
Jastin έγραψε:
Πού τα βρήκε αυτά γραμμένα, έτσι περίμεναν οι Άγιοι να πεθάνει ο εκάστοτε αιρετικός και να μπει ίσως κάποιος άλλος Ορθόδοξος; και δεν διεχώριζαν την θέση τους;
Πού είναι οι "πλανεμένοι" Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, και Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, Άγιος Στέφανος ο Ομολογητής και οι Άγιοι Θεόδωρος και Θεοφάνης οι γραπτοί;Αστέρες πολύφωτοι του νοητού στερεώματος!
Όλους τους επισκίασε ο γ. Παίσιος;
Αδελφέ μου, δεν γνωρίζω αν είσαι αποκλεισμένος (κακώς πάντως αν είσαι), αλλά η άποψή μου είναι η εξής :
Η ηγεσία της Εκκλησίας μας αποτελείται από ανθρώπους που, όπως όλοι οι άνθρωποι, έχουν αμαρτίες. Άλλοι λιγότερες, άλλοι περισσότερες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εμείς πρέπει να τους κατακρίνουμε, γιατί ο ρόλος μας είναι να κάνουμε υπακοή στην Ιεραρχία. Έτσι πετυχαίνουμε την ταπείνωση που επιδιώκουμε. Εφ' όσον ο Ίδιος ο Ιδρυτής της Εκκλησίας τους ανέχεται, θα τους ανεχτώ κι εγώ! Ακόμη και αιρετικός να είναι ο ηγέτης, πάλι υπακοή θα κάνω και υπομονή, μέχρι ο Ίδιος ο Κύριος (που έχει κάποιον λόγο που τον κρατάει στην ηγεσία) να εμφανίσει κάποιον άλλον. Αυτός όμως ο άλλος θα είναι κάποιος Άγιος, κάποιος που έχει πάρει την εντολή του Θεού να το κάνει! Όποιος λοιπόν έχει επιφώτιση του Αγίου Πνεύματος μπορεί να πει ότι η Ηγεσία της Εκκλησίας μας είναι αιρετική και πρέπει να φύγει! Εγώ ο ανάξιος, αμαρτωλός και αχάριστος Απόστολος απέχω πάρα πολύ, γι' αυτό και δεν μπορώ να κατακρίνω κανέναν (πολύ περισσότερο κάποιον εκπρόσωπο του Κυρίου μας), αλλά προσπαθώ με τον λιγοστό μου αγώνα μήπως καταφέρω και σωθώ!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 2:13 pm
από ROMFAIA
γιατί ο ρόλος μας είναι να κάνουμε υπακοή στην Ιεραρχία.
Αυτοί (οι Λατίνοι), άγιε δέσποτα, κανένα από τα κυριώτερα στοιχεία της πίστεως δεν άφησαν ατραυμάτιστο και απαραχάρακτο. Γι' αυτό, όχι και αποκόπτονται από το πανταχού και καλό και ωραίο Σώμα του Χριστού, αλλά παραδίδονται και στο Σατανά. Και ο Απόστολος, επισφραγίζοντας ολόκληρη την ευαγγελική και αποστολική διδασκαλία, λέγει, όχι μόνο προς τους Γαλάτες, που εισήγαγαν διαφορετική διδασκαλία σε ένα θέμα, αλλά πολύ περισσότερο προς τους Ιταλούς, που τον τελευταίο καιρό έχουν εισαγάγει μύριες όσες διαφορετικές διδασκαλίες και ανατρέπουν σχεδόν ολόκληρη την ευαγγελική, αποστολική, κανονική και πατερική παράδοση ˙ «εί τις ευαγγελίζεται υμάς παρ' ό παρελάβετε, κάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού, ανάθεμα έστω» (πρβλ. Γαλ. Α΄8). Πώς είναι λοιπόν επιτρεπτό και θεάρεστο να ενωθούμε εμείς με εκείνους, από τους οποίους δίκαια και κανονικά αποκοπήκαμε, ενώ αυτοί παραμένουν αμετάβλητοι στις αιρέσεις τους; Αν δεχθούμε κάτι τέτοιο, ανατρέπουμε μονομιάς τα πάντα και καταργούμε την Ορθοδοξία και μάλιστα σ' εκείνα τα σημεία που την ανατρέπουν αυτοί που αναξίως τώρα γίνονται δεκτοί. Διότι οι ιεροί κανόνες λέγουν: «Όποιος συμπροσευχηθεί με ακοινώνητο ακόμα και μέσα σε σπίτι, να αφορίζεται» (ι' Αποστολ. κανών). Και αλλού: «Όποιος κοινωνεί με ακοινώνητο, να είναι ακοινώνητος, διότι επιφέρει σύγχυση στην κανονική τάξη της Εκκλησίας». Και πάλι: «Όποιος δέχεται τον αιρετικό, υπόκειται στις ίδιες τιμωρίες μ' εκείνον» (ερμην. Με΄Αποστολ. κανόν.). Για όλα λοιπόν αυτοί κατηγορούνται και είναι υπεύθυνοι, για όλα αυτά θα γίνουμε και εμείς υπόδικοι έναντι των ιερών κανόνων, οι οποίοι αποφαίνονται εν αγίω Πνεύματι. Όμως όχι, κάτι τέτοιο αποκλείεται εντελώς!

Αλλά ούτε και που θα τους μνημονεύσουμε! Διότι κι αυτό είναι ένα τέχνασμα του πονηρού, ο οποίος, ενώ είναι σκοτάδι, υποκρίνεται το φώς, ώστε προβάλλοντας προς το παρόν την (επί ίσοις όροις) ένωση με αυτούς, να επιφέρει δολίως την απώλεια ολόκληρου του σώματος της Εκκλησίας. Και επειδή με φανερά επιχειρήματα δεν μπορεί να πείσει προς αυτή την κατεύθυνση, επιχειρεί εκ του αφανούς, να βρεί ένα παράθυρο, να περάσει μέσα το κακό στα κρυφά.

Αν λοιπόν θέλουν πράγματι να ενωθούν μαζί μας, τότε ας αλλάξουν πρώτα και μετά να ενωθούν. Αν όμως θέλουν να το κάνουν αυτό διατηρώντας συγχρόνως και τα σφάλματά τους, δεν θα τα καταφέρουν. Αλλά καταλήγουν να ζητούν έστω και την απλή μνημόνευση των ονομάτων τους. Δεν υπάρχει όμως κάποια σχέση μεταξύ μυστηριακής κοινωνίας και μνημονεύσεως ονόματος; Και βεβαιότατα υπάρχει, όπως θα αποδείξουμε.

Ώ, πόσο δυστυχώς είναι το κέρδος που θα πετύχουν τώρα! Διότι τώρα θα είναι αδύνατη και η διόρθωσή τους, εφ' όσον θα έχουν πάρει εκείνο που θέλουν! Αφού γι' αυτούς οι αντιπαραθέσεις και οι διάλογοι, δεν φαίνεται να έχουν σαν σκοπό την ευσέβεια. Γιατί, αν ήθελαν την ευσέβεια, ποιό είναι το εμπόδιο, την στιγμή που αυτή είναι κοινή για όλους και δωρεάν και άκοπη και το ίδιο τιμητική για δούλους και δεσπότες, φτωχούς και πλούσιους, ευγενείς και άσημους, χρεώστες και μη χρεώστες; Όπως είναι το φύσημα του αέρα και η διάχυση του φωτός και η εναλλαγή των εποχών και η θέα της κτίσεως, αυτού του μεγάλου και κοινού για όλους μας εντρυφήματος, έτσι είναι και η ίση ευθύνη έναντι της πίστεως κατά τον μέγα στην θεολογία Γρηγόριο. Κι αν εκείνοι και αυτόν τον περιφρονούν, μαζί με τους λοιπούς μεγάλους πατέρες μας Βασίλειο και Ιωάννη τον Χρυσόστομο, των οποίων η φήμη της διδασκαλίας και η δύναμη του πνεύματος διαδόθηκε σ' όλη την γη, όμως άκουσε, άγιε δέσποτα, την εξής υπόσχεση από τους λόγους του παναγίου Πνεύματος, από τους οποίους ούτε μια κεραία δεν μπορεί να πέσει έξω ˙ ο μέγας απόστολος του Κυρίου και ευαγγελιστής Ιωάννης λέγει: «είτις έρχεται προς υμάς και ταύτην την διδαχήν ου φέρει μεθ' εαυτού, χαίρειν αυτώ μη λέγετε και εις οικίαν μη λαμβάνετε ˙ ο γαρ λέγων αυτώ χαίρειν κοινωνεί τοις έργοις αυτού τοις πονηροίς» (πρβλ. β΄Ιωαν. 10-11).

Και αν τα παραπάνω λόγια μας εμποδίζουν και να τον χαιρετίσουμε απλά στον δρόμο, κι αν δεν μας επιτρέπεται να τον βάλουμε μέσα σ' ένα συνηθισμένο σπίτι, πώς θα τον εισαγάγουμε όχι σε σπίτι, αλλά στο ναό του Θεού, σ' αυτά τα ίδια τα άδυτά του, όπου πάνω στη μυστική και φρικτή τράπεζα σφαγιάζεται αναίμακτα ο Υιός του Θεού; Κι αν ο απλός μας κάνει κοινωνούς των πονηρών έργων του χαιρετιζομένου, πόσο μάλλον η μνημόνευσή του εκφώνως και μάλιστα την στιγμή που αντικρίζουμε με φρίκη τα θεία μυστήρια; Αν δε Αυτός ο Ίδιος που κείται μπροστά μας είναι η Αυτοαλήθεια, πώς είναι δυνατόν Αυτός να ανεχθεί τούτο το μεγάλο ψέμα, το να συγκατατάσσεται δηλαδή εκείνος (ο Πάπας) μεταξύ των λοιπών Ορθοδόξων Πατριαρχών; Θα παίξουμε θέατρο κατά τον καιρό των φρικτών μυστηρίων; Και πώς να τα ανεχθεί αυτά η ψυχή του Ορθοδόξου και να μην απομακρυνθεί αμέσως από την κοινωνία εκείνων που μνημόνευσαν και να μην τους θεωρεί ιεροκάπηλους; Διότι ανέκαθεν η Ορθόδοξος Εκκλησία του Θεού την αναφορά του ονόματος του αρχιερέως μπροστά στα άγια μυστήρια την δεχόταν σαν τέλεια συγκοινωνία. Και έχει γραφεί στην ερμηνεία της θείας λειτουργίας ότι ο λειτουργός αναφέρει το όνομα του αρχιερέως, για να δείξει ότι υποτάσσεται στον ανώτερό του και ότι είναι κοινωνός της πίστεώς του και ότι έχει δεχθεί μέσω αυτού την χάρη της ιερουργίας των θείων μυστηρίων.

Και ο Θεός έχει κατά το παρελθόν στηλιτεύσει κάτι ανάλογο με τους εξής λόγους: «ιερείς ηθέτουν νόμον μου και εβεβήλουν τα άγιά μου» (πρβλ. Ιεζεκ. Κβ΄26). Με ποιό τρόπο το έκαναν αυτό; Με το να μη κάνουν διάκριση μεταξύ βεβήλων και οσίων ανθρώπων, αλλά να έχουν τα πάντα κοινά με όλους. Και ποιό άλλο εναργέστερο και αληθινώτερο παράδειγμα από αυτό χρειαζόμαστε;

Ή μήπως να το κάνουμε αυτό (δηλ. την ψευδένωση) σαν ένα είδος οικονομίας; Και πώς να γίνει αποδεκτή μια οικονομία που βεβηλώνει τα θεία μυστήρια κατά τον προαναφερθέντα λόγο του Θεού και απωθεί από αυτά το Πνεύμα του Θεού, και στερεί από τους πιστούς την άφεση των αμαρτιών και την χάρη της υιοθεσίας που πηγάζει από αυτά τα μυστήρια; Και τι πιο επιβλαβές από μια τέτοια οικονομία;

Αλλά και το να δοθεί στον αιρετικό το πρωτείο ολόκληρης της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, είναι αυτό σωστό; Αυτό είναι πλήρης παραδοχή και όχι οικονομία. Εκείνος (ο Πάπας) τώρα ούτε για την τελευταία θέση δεν είναι άξιος. Λέγει σχετικά ο μέγας πατήρ ημών Γρηγόριος ο Θεολόγος, κινώντας τον λόγο του Θεού για τους μετανοούντες: «Αν βέβαια δεν μετενόησαν, ούτε εγώ τους δέχομαι, παρά μόνο αν σκύψουν, αν προσέλθουν αξίως, αν διορθώσουν το κακό που έκαναν. Και όταν τους δεχθώ, τότε τους απονέμω την θέση που τους ταιριάζει». Πού είναι όμως σ' εκείνον (τον Πάπα) και τους δικούς του η διόρθωση; Πού η διόρθωση του κακού; Άρα λοιπόν ούτε για έσχατη θέση δεν είναι άξιοι, πόσο μάλλον για την πρώτη!

Αλλά και ο μέγας Παύλος κινούμενος από τον ίδιο Κύριο που ομιλεί μέσα του τα ίδια μας βεβαιώνει: «αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος και αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος»(Τίτ. Γ΄10). Και πάλιν: «στέλλεσθε από παντός ατάκτως περιπατούντος και μη κτά την παράδοσιν ην παρελάβατε παρ' ημών» (πρβλ. Β΄Θεσ. Γ΄6). Και αλλού μας παραγγέλλει με κάτι τέτοιους ούτε να συντρώγουμε (πρβλ. Α΄Κορ. Ε΄11).

Τα όμοια μας επιτάσσει και ο θεοφόρος και μέγας πατήρ ημών Ιγνάτιος, προφυλάσσοντάς μας από τα ανθρωπόμορφα θηρία, τους αιρετικούς, τους οποίους όχι μόνο δεν πρέπει να δεχόμαστε, αλλ' ει δυνατόν, ούτε να τους συναντούμε.

Εκείνους λοιπόν με τους οποίους καλούμεθα να μη συντρώγουμε ούτε να τους χαιρετούμε- για να μην υπάρχει κανενός είδους συναναστροφή μαζί τους- και των οποίων το συναπάντημα μας ζητείται, ει δυνατόν, να το αποφύγουμε, πως είναι δυνατόν να τους δώσουμε το δικαίωμα να είναι πρώτοι και κριταί των Ορθοδόξων Εκκλησιών και να διασαλπίσουμε το μνημόσυνό τους ως ορθόδοξο κατά τον καιρό της κοινής λατρείας μέσα στην Εκκλησία και ενώπιον αυτής της ίδιας της μυστικής και αγίας Τραπέζης, ώστε ούτε και αυτήν να την αφήσουμε αβεβήλωτη, για να μας αγιάζει;

Από την επιστολή- ομολογία των Αγιορειτών προς
τον Βασιλέα Μιχαήλ Παλαιολόγο κατά την επιβληθείσα τότε ψευδένωση με τους Λατίνους στη Φερράρα- Φλωρεντία.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 2:32 pm
από stratos
Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 2:41 pm
από Melpomeni
Thomas15n έγραψε:
anny έγραψε:Δηλαδή αγαπητέ, όλοι οι του Νέου ημερολογίου, έχουν προσχωρήσει στην αίρεση του Οικουμενισμού και μόνο οι του Πατρίου τον πολεμούν;
Δεν υπάρχει καμμιά εμμονή καλέ μου Νίκο.
Υπάρχουν πολέμιοι της αίρεσης και από μεριάς Νέου.
Για τον Παπισμό οτι είναι ΑΙΡΕΣΗ έχουν αποφανθεί Σύνοδοι και θεόπτες Πατέρες.
Δεν είναι αποκύημα της φανατικότητας κανενός μισαλλόδοξου Ζηλωτή.
Και εγώ το έχω πεί αγαπητή μου Anny και συμφωνούμε, αλλά πολύ φοβάμαι ότι μιλάμε σε ώτα μη ακουώντων. Εκεί ξανά και ξανά την ίδια καραμέλλα περί παλαιοημερολογητισμού, αμάν πιά κάποιοι δεν εννοούν να καταλάβουν ή τους συμφέρει να μην καταλάβουν ότι υπάρχει αντίδραση στην αίρεση του Οικουμενισμού από μέλη της "επίσημης" Εκκλησίας της Ελλάδος. Πώς να το πούμε πιά επανερχόμαστε ξανά και ξανά στα ίδια, υπάρχουν και λαϊκοί και κληρικοί χαμηλόβαθμοι και υψηλόβαθμοι που είναι κατά του Οικουμενισμού. Είναι τόσο δύκολο να γίνει αντιληπτό αυτό!!!
Έχουμε κάθε δικαίωμα να μην συμφωνούμε με αυτήν την κίνηση, έτσι το πιστεύουμε έτσι το εκφράζουμε. Όσοι θέλουν πάλι να πάνε να δημιουργήσουν την "νέα" Εκκλησία που οραματίζεται ο Οικουμενισμός πάλι δικαίωμά τους είναι. Εγώ έτσι απλά τα βλέπω.

Συμφωνω και επαυξανω ! Χρειαζεται ενα πιστο,στρατευμενο,ενιαιο Ορθοδοξο μετωπο κατα παντος εχθρου.
Για τη δοξα του Κυριου και για τη σωτηρια μας.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 3:13 pm
από ROMFAIA
filotas έγραψε:Αννυ ποια από τις εκκλησίες του "πατρίου" ημερολογίου έχει την Αποστολική διαδοχή και ο κλήρος της έχει την Αγιότητα του Αγίου Πνεύματος;

Αν δεν απαντηθεί αυτή η ερώτηση η δημοσίευσή σου είναι ακόμη μια υπεκφυγή.

Λέτε στους αδελφούς του νέου ημερολογίου να στραφούν προς το "πάτριο" ημερολόγιο γιατί μόνο εκεί υπάρχει ανόθευτη η Ορθόδοξη πίστη. Όμως οι του νέου ημερολογίου ανήκουν όλοι σε μια Εκκλησία και σ΄αυτή σας καλούν να έρθετε και σεις. Εσείς σε ποια απ΄όλες τις εκκλησίες του "πάτριου" ημερολογίου τους προτείνεται να ενταχθούν;
Αγαπητέ Νικο, δεν σου κανει εντυπωση και δεν αναρωτιέσαι πως ειναι δυνατό κανενα από τα μελη της σελίδας που ακολουθει το πάτριο να μην σου απαντά..? Μηπως φανταζεσαι πως όλοι μας ανηκουμε στην ίδια "παραταξη" . Σε πληροφορω πως όχι, από όσο μπορω να γνωρίζω από την μεχρι τωρα επικοινωνία μου με τα υπόλοιπα μέλη.

Και αν εγω του Παύλου η δε Αννυ του Απολλώ, για την Εκκλησία του Χριστού μιλάμε και οι δυό μας. Ποιός από εμας σας ειπε να στραφειτε στο "πάτριο" ..? Όσο κι αν εψαξα τα ποστ μας δεν βρηκα κατι τετοιο.
Να παψετε να μετεχετε στο ποτηριο που μετεχουν οι αιρετικοί σας λέμε.
Πιο καθαρα δεν λέγεται: Δεν υπάρχουν ιερείς που δεν μνημονευουν τους κοινωνούντας την αίρεση, αλλά ακολουθούν το νεο ημερολόγιο ...?

Σου ξεσκονίζω λοιπόν την μνημη θυμίζοντας σου τον ταπεινό λευίτη παπα Θύμιο Τρικαμηνά, που η συγχρονη Ηρωδιάδα αποκεφαλισε πρόσφατα. ..

Είμαι σιγουρη πως αν ψαξεις θα βρεις και άλλους.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 3:53 pm
από Melpomeni
ROMFAIA έγραψε: Ποιός από εμας σας ειπε να στραφειτε στο "πάτριο" ..? Όσο κι αν εψαξα τα ποστ μας δεν βρηκα κατι τετοιο.
Να παψετε να μετεχετε στο ποτηριο που μετεχουν οι αιρετικοί σας λέμε.
Πιο καθαρα δεν λέγεται: Δεν υπάρχουν ιερείς που δεν μνημονευουν τους κοινωνούντας την αίρεση, αλλά ακολουθούν το νεο ημερολόγιο ...?
Δεν νομιζω οτι η επιστροφη στο Πατριο αυτη καθ`εαυτη ειναι το εμποδιο.
Η ουσια ειναι η ενωση , ο συντονισμος και η αλληλοστηριξη πιστων και στρατευμενων Ορθοδοξων , για την μη πραγματοποιηση της οποιας, αγωνιζεται μανιωδως ο διαβολος , χτυπωντας και τις δυο παραταξεις

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 24, 2008 3:57 pm
από Melpomeni
ROMFAIA έγραψε:
Σου ξεσκονίζω λοιπόν την μνημη θυμίζοντας σου τον ταπεινό λευίτη παπα Θύμιο Τρικαμηνά, που η συγχρονη Ηρωδιάδα αποκεφαλισε πρόσφατα. ..

Αισχος και σκανδαλο ! κανεις απο μας δεν θα πρεπει να μεινει με σταυρωμενα τα χερια !
Σημερα ο πατερας Τρικαμηνας,ισως και καποιος αλλος, αυριο εσυ και εγω.