Σελίδα 8 από 30

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 4:19 pm
από Cordelia
nikolaos-9 έγραψε: Στεναχωρήθηκα που έφυγα χθές από την τόσο καλή παρέα στην Αθήνα, αλλά με το γιό μου στο νοσοκομείο, έπρεπε να γυρίσω πίσω.
Το Β' ημίχρονο πρέπει να ήταν και το συναρπαστικότερο απ' ότι κατάλαβα και το φαγοπότι τράβηξε αρκετά.
(Εγώ την έβγαλα με σάντουιτς από καντίνα στο διεθνή...)
Κρίμα... η απουσία σου έγινε αισθητή :lol: :lol:

Μπορείς, όμως, να εξιλεωθείς με τη συμμετοχή σου στη βορειοελλαδίτικη σύναξη !!!

(Αν και χλωμό το βλέπω να μας ξεπερνούν... χα,χα)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 4:31 pm
από nikolaos-9
Κρίμα... η απουσία σου έγινε αισθητή :lol: :lol:

Μπορείς, όμως, να εξιλεωθείς με τη συμμετοχή σου στη βορειοελλαδίτικη σύναξη !!!

(Αν και χλωμό το βλέπω να μας ξεπερνούν... χα,χα)[/quote]

Δε βλέπεις, θα τη στήσω 3 μέρες επάνω!
Συμπτωματικά, θ' ανέβω αύριο Κατερίνη γιά δουλειά, να μείνω λες μέχρι τη συνάντηση; χα χα!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 4:35 pm
από Cordelia
nikolaos-9 έγραψε: Συμπτωματικά, θ' ανέβω αύριο Κατερίνη γιά δουλειά, να μείνω λες μέχρι τη συνάντηση; χα χα!
Καλή ιδέα !! Κάνε μία ραδιουργία... περίπλεξε τη δουλειά (δεν ξέρω τι ακριβώς είναι) και μείνε έως τη συνάντηση εκεί !!

Μετά θα ζηλεύουμε εμείς οι νότιοι :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 4:52 pm
από nikolaos-9
Aντιπρόσωπος σε κτηνιατρικά φάρμακα. Να σου πω... (ν' ανέβουν και οι πωλήσεις στην Κατερίνη!)


Κάπου έγραψες όμως γιά ...παντόφλα! :director:

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 4:59 pm
από Cordelia
Αυτό είναι !!! :idea:

Πες τους να σου δώσουν την περιοχή της Κατερίνης για έναν μήνα μόνο.
Μετά πείσε όλα τα μέλη να αγοράσουν τα κτηνιατρικά φάρμακα σε μεγάλες ποσότητες (για αυτούς και τους συγγενείς τους) για να σε ενισχύσουν ακόμη κι αν δεν τα χρειάζονται...

Στη συνέχεια όχι απλώς πιάνεις τους στόχους της εταιρείας, αλλά τους ξεπερνάς ιλιγγιωδώς και στο τέλος δοξάζεις το Θεό γιατί παίρνεις προαγωγή και γίνεσαι ceo σε έναν μόνο μήνα !! :!:

Αυτό είναι χριστιανικό management :lol:

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 5:01 pm
από Cordelia
Ξέχασα... για την παντόφλα δεν έχω λύση παρά μόνο το εξής:

με τα λεφτά της προαγωγής πας δεύτερο ταξείδι του μέλιτος και είναι όλοι ευχαριστημένοι :) :)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μάιος 26, 2008 5:52 pm
από nikolaos-9
Είσαι καταπληκτική! Το ταλέντο σου στις business είναι φοβερό! Μόλις ακούσω για θέση manager, σ' έχω προτείνει!

Ασε που όποτε η γυναίκα μου γκρινιάζει που λείπω με τη δουλειά, θα χρησιμοποιώ αυτό που μου πρότεινες!

Στα edo μέλη δε θα κερδοσκοπίσω: Κάνω δωρεάν διάγνωση και θα δώσω τα φάρμακα με έκπτωση. Γιά περάστε!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 6:45 am
από smarti
Ξερετε να πειτε κατι οριστικο τουλαχιστον για την ημερομηνια.Θα συναντηθουμε τελικα:Αντε ρε παιδια οργανωθειτε!!!!!!!!!!!!! :) Μπορειτε να το συνδιασετε και με μπανιο στη θαλασσα.Εγω εκανα το πρωτο και ηταν πολυ ωραια.!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 7:29 am
από kleanthis
7 ΙΟΥΝΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΟΣΚΑΛΑ! ΚΑΝΟΝΙΣΤΗΚΕ!! ΤΙ ΩΡΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ?? ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΡΑ.....


1) ΚΛΕΑΝΘΗΣ.
2) ΚΩΝ/ΝΟΣ
3)?????????
4)????????
5)????????
.............
.............

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 7:33 am
από smarti
Σμαρω,μεσα.Αν γινετε μεσημερι προς απογευμα.Εσεις τι λετε: