Σελίδα 9 από 38

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 15, 2007 11:35 am
από lovethink
Το Αγιο Φως βγαίνει με το παλαιό έτσι δεν είναι ?
Ασχετο
Καλά οι καθολικοί δεν βλέπουν ότι το Αγιο Φως βγαίνει μόνο σε Ορθοδόξους ?
Επίσης απορία
Αγιο φως τους δίνουμε εμείς μετά ή δεν έχουν στους ναούς τους άγιο φως ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 15, 2007 11:44 am
από F10
..

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 15, 2007 11:52 am
από Misha
F10 έγραψε:Αλλα δεν αναφέρομαι στις αντιθέσεις. Προβληματίζομαι με το γεγονός ότι αν δω κάποιο θέμα επίμαχο ξέρω εκ των προτέρων ποιος θα απαντήσει και τί. Ποια θα είναι τα επιχειρήματα και ποιες οι ύβρεις . Γιαυτό και το ερωτημα. Τελικά ποιος διαλέγεται με ποιον και για ποιον λόγο και προς τι η ψηφοφορία. Υπάρχει αποτέλεσμα ή περνάμε την ώρα μας ή βλάπτουμε ενδεχομένως καποιον τρίτο που πέρασε τυχαία απο το χώρο;
η προσωπικη μου άποψη ειναι πως η πραγματικη βλαβη προερχεται απο τα ιδια τα γεγονότα και όχι από τον σχολιασμό τους ακομα κι οταν αυτος είναι έντονος.
τώρα αν ο αδαής επισκέπτης "στενοχωρηθει" μαθαινοντας καποια πραγματα που του αλλάζουν το κοσμοειδωλο που ειχε σχηματίσει απο τα ΜΜΕ για προσωπα και πράγματα...πιστευω πως ειναι μια καλή "στενοχώρια" και ανησυχία αυτη...

κι αν εχει μια πνευματική σπίθα ζωντανη στην καρδιά του θα ενδιαφερθεί να μαθει την αλήθεια....

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 15, 2007 11:57 am
από nkope
YiaVi ο Άγιος Νικόλαος Πλανάς λειτουργούσε κρυφά επειδή ο δεσπότης του τον είχε αφήσει χωρίς ναό κι οι άλλοι κληρικοί της μητρόπολης φοβόντουσαν να συλλειτουργήσουν μαζί του, όχι όμως επειδή λειτουργούσε με το παλιό αλλά γιατί τον είχαν διαβάλλει στον δεσπότη με άδικες κατηγορίες. Η παραπάνω αναφορά σου στον Άγιο θα μπορούσε να παρεξηγηθεί.

Επομένως YiaVi και Misha για σας δεν υπάρχει λύση στο πρόβλημα. Άρα θα μας κάνετε τη χάρη να απέχετε και ν΄αφήσετε εμάς τους υπόλοιπους να συνεχίσουμε.

Αυτή είναι η τελευταία φορά που λέω ότι το πρόβλημα του Οικουμενισμού δεν έχει σχέση με τη συζήτηση για το ημερολόγιο. Η εμμονή σ΄αυτό δείχνει ότι δεν έχετε επιχειρήματα για το ημερολόγιο, αλλά φοβάμαι ότι υποκρύπτει και σκοπιμότητα να εκτραπεί η συζήτηση από τον πραγματικό της σκοπό.

Εάν συνεχιστεί αυτή η προσπάθεια εκτροπής της συζήτησης στο αγαπημένο για κάποιους θέμα του Οικουμενισμου τότε θα πρέπει να τη διακόψουμε ως ανώφελη.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 15, 2007 12:02 pm
από Misha
τωρα Νικολαε τα πιστευεις αυτα που λες???
αν τα πιστευεις "ιδου η Ροδος":
ρωτα τους ζηλωτες του ιστοχωρου γιατι ειναι με τους παλιοημερολογιτες..
δεν θα βρεις ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ που θα σου πει πως ειναι εκει λογω του ημερολογίου....

εξαλλου κι οι Ουνιτες της Ουκρανίας το παλιο ημερολόγιο ακολουθούν!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 15, 2007 12:10 pm
από nkope
Misha έγραψε:τωρα Νικολαε τα πιστευεις αυτα που λες???
αν τα πιστευεις "ιδου η Ροδος":
ρωτα τους ζηλωτες του ιστοχωρου γιατι ειναι με τους παλιοημερολογιτες..
δεν θα βρεις ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ που θα σου πει πως ειναι εκει λογω του ημερολογίου....

εξαλλου κι οι Ουνιτες της Ουκρανίας το παλιο ημερολόγιο ακολουθούν!!!
Αυτό Μιχάλη επιβεβαιώνει την άποψή μου ότι η ηγεσία του παλιού ημερολογίου επειδή έχει ξεμείνει από επιχειρήματα, για να στηρίξει τη μη επιστροφή των πιστών στην Εκκλησία της Ελλάδος, προβάλει ως δικαιολογία τον υποτιθέμενο Οικουμενισμό της ηγεσίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Όσο για το Πατριαρχείο δεν έχει καμιά σχέση με το συγκεκριμένο πρόβλημα, αφού είναι εσωτερικό θέμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, άρα δεν μας ενδιαφέρει τι κάνει ο Πατριάρχης.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 15, 2007 12:22 pm
από Misha
ο Πατριαρχης διοικει την Κρητη και τα Δωδεκάνησα κι εχει λογο ασφαλώς στο Αγιον Ορος και στη Β.Ελλαδα, λογω του ανωμαλου και πρωτοφανους εκκλησιαστικου καθεστωτος που επικρατει στις λεγομενες Νέες Χωρες, καθως και στις ελληνικες παροικιες της Διασπορας
(Ευρωπη,Αμερικη,Αυστραλία).

Γι αυτο και η σταση του ειναι μερος του προβλήματος.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 15, 2007 12:22 pm
από PATIENT
Nα ξεκαθαρίσω ότι δεν διάβασα παρά μονο την τελευταία 6η σελίδα λόγω του μεγάλου όγκου μηνυμάτων (το βράδυ τα υπόλοιπα).
Απαντώ λοιπόν στο τελευταίο που θεωρώ και πολύ σημαντικό του nkope
nkope έγραψε: Αυτό Μιχάλη επιβεβαιώνει την άποψή μου ότι η ηγεσία του παλιού ημερολογίου επειδή έχει ξεμείνει από επιχειρήματα, για να στηρίξει τη μη επιστροφή των πιστών στην Εκκλησία της Ελλάδος, προβάλει ως δικαιολογία τον υποτιθέμενο Οικουμενισμό της ηγεσίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Όσο για το Πατριαρχείο δεν έχει καμιά σχέση με το συγκεκριμένο πρόβλημα, αφού είναι εσωτερικό θέμα της Εκκλησίας της Ελλάδος, άρα δεν μας ενδιαφέρει τι κάνει ο Πατριάρχης.
Οταν έγινε η παράνομη και αντικανονική αλλαγή το 1924 οι πιστοί που δεν την αποδέχτηκαν και διέκοψαν την κοινωνία με την υπόλοιπη Εκκλησία της Ελάδας το έκαναν γιατί όπως φώναζαν (και έχει καταγραφεί σε εφημερίδες της εποχής) ΘΑ ΜΑΣ ΦΡΑΓΚΕΨΟΥΝ!! Δεν φώναζαν δηλαδή για την αλλαγή ενός ημερολογίου απλά ως εθίμου που πρέπει να παραμείνει, αλλά διέβλεπαν την αλλοίωση του φρονήματος και το πλησίασμα που γινόταν προς την παπική αυλή.
Μα μήπως αυτά που βλέπουν τα μάτια μας εν έτει 2006 δεν δείχνουν αυτό ακριβώς το ΦΡΑΓΚΕΜΑ; Δεν είναι φράγκεμα το να ψάλλεται ως παναγιώτατος αρχιεπίσκοπος Ρώμης ο αιρετικός παπας μέσα σε ορθόδοξο ναό και να προσκαλείται να ευλογήσει τους πιστούς;

Kαι εν πάσει περιπτώσει ποιός ήταν ο σκοπός της αλλαγής του ημερολογίου; Ποιός ο σκοπός της αλλαγής του ιουλιανού με το γρηγοριανό , το οποίο όμως επίσης δεν είναι ακριβές στην μέτρηση του έτους; Δικαιολογίες μπορούν να βρεθούν πολλές , η εκκλησιαστική όμως πλευρά (Πατριαρχείο) είχε αυτήν την δικαιολογία , που αποτυπώθηκε στην εγκύκλιο του 1920 :

“Η καθ' ημάς Εκκλησία φρονούσα ότι η των διαφόρων Χριστιανικών Εκκλησιών προσέγγισις πρός αλλήλας και κοινωνία ουκ αποκλείεται υπό των υφισταμένων μεταξύ αυτών δογματικών διαφορών… νομίζομεν δεύτερον ότι επιβάλλεται ίνα αναζωπυρωθή και ενισχυθή πρό παντός η αγάπη μεταξύ των Εκκλησιών, μή λογιζομένων αλλήλας ώς ξένας καί αλλοτρίας, αλλ' ως συγγενείς καί οικείας εν Χριστώ καί συγκληρονόμους καί συσσώμους της επαγγελίας του Θεού εν τω Χριστώ". Δύναται δε η φιλία αύτη και αγαθόφρων πρός αλλήλους διάθεσις εκφαίνεσθαι και τεκμηριούσθαι ειδικώτερον, κατά την γνώμην ημών, ως εξής:
α΄) ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΧΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΕΟΡΤΩΝ ΥΠΟ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ, …» κλπ.

Eτσι συνεόρτασαν του Αγίου Ανδρέα στις 30 Νοεμβρίου στο Φανάρι , έτσι είχαν συνεορτάσει στη Ρώμη στις 29 Ιουνίου των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου και έτσι συνεορτάζουν στη διασπορά σε κάθε μικρή ή μεγάλη ευκαιρία ορθόδοξοι και παπικοί αφού τους δίνει αυτή τη δυνατότητα το κοινό τους ημερολόγιο - εορτολόγιο...

Το νεό ημερολόγιο δηλαδή είναι η μία πατερίστα του Οικουμενισμού.
Η άλλη είναι οι λατινόφρονες κληρικοί ,οι προβατόσχημοι λύκοι..


Oποιος μπορεί ας εξηγήσει τι σημαίνει η παραπάνω παράγραφος (πρώτη πρώτη μάλιστα) της παραπάνω Πατριαρχικής Εγκυκλίου που απευθύνεται στις ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ (στάλθηκε στην Αγγλικανική , Παπική κλπ.)

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 15, 2007 12:48 pm
από nkope
PATIENT έγραψε:Nα ξεκαθαρίσω ότι δεν διάβασα παρά μονο την τελευταία 6η σελίδα λόγω του μεγάλου όγκου μηνυμάτων (το βράδυ τα υπόλοιπα).
Απαντώ λοιπόν στο τελευταίο που θεωρώ και πολύ σημαντικό του nkope
Φίλε Υπομονετικέ (PATIENT) πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσεις και τις προηγούμενες σελίδες κι ειδικά την πρώτη. Τα περισσότερα απ αυτά που λες έχουν απαντηθεί από προηγούμενες δημοσιεύσεις, αλλά έχεις και μια στρεβλή εικόνα για το τι συζητάμε εδώ.

Σε παρακαλώ διάβασέ τα και να επανέλθεις. Είμαι σίγουρος ότι η συμβολή σου θα είναι πολύτιμη.

Μιχάλη, οι νέες χώρες απλά μνημονεύουν τον Πατριάρχη, ο οποίος έχει και συμβουλευτικό μόνο ρόλο στην εκλογή των επισκόπων, αλλά υπάγονται στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, που είναι και το κεντρικό αποφασιστικό Όργανο. Η Κρήτη έχει Αρχιεπισκοπή που υπάγεται στον Πατριάρχη όσο υπάγονται κι οι αντίστοιχες της Αλβανίας, της Κύπρου, της Αμερικής της Αυστραλίας κλπ. Κατά μία έννοια όλη η Ορθοδοξία υπάγεται στον Πατριάρχη. Πάντως επιμένω ότι το πρόβλημα του ημερολογίου είναι εσωτερικό Ελληνικό πρόβλημα κι αν εμείς βρούμε τη λύση, ο Πατριάρχης δεν μπορεί να μας εμποδίσει να την εφαρμόσουμε.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 15, 2007 12:53 pm
από PATIENT
nkope έγραψε:
Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που διαπιστώθηκε αστρονομικά ότι υπήρχε λάθος υπολογισμού των δίσεκτων ετών στο Ιουλιανό ημερολόγιο με αποτέλεσμα στους αιώνες που πέρασαν από τη Γέννηση του Κυρίου μέχρι τον εικοστό αιώνα η διαφορά να φτάσει τις δεκατρείς μέρες.
Τα λάθη του Ιουλιανού ημερολογίου δεν οφείλονται μονο στον υπολογισμό των δίσεκτων ετών αλλά έχουν και σχέση με την σελήνη, να το πω ετσι απλά.
ΑΛΛΑ .... ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΌ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ που ακολουθούμε σήμερα ως πολιτεία, επίσης χάνει στην μέτρηση του χρόνου.
Αρα, το ερώτημα είναι γιατί επιλέχθηκε ένα ημερολόγιο (το Γρηγοριανό) που δεν είναι τέλειο αστρονομικά ενώ υπήρχε η δυνατότητα να βρεθεί άλλο πιο τέλειο;;
Η απάντηση είναι βέβαια ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο του 1920 που ανέβασα παραπάνω την Εκκλησία την ενδιεφερε απλώς να μπορεί να συνεορτάζει με τις λοιπές "εκκλησίες" δηλαδή τις αιρετικές.

Επίσης αν εξετάσουμε αυτό που λές ότι ήθελαν να συμψηφίσουν την απώλεια των ημερών απο την εποχή της Γέννησης του Ιησού , δεν πέρασαν μόνο 13 ημέρες αλλά περισσότερες (15,6 περίπου).
Γιατί λοιπόν η αλλαγή έγινε μονο κατά 13 ημέρες αφού ήθελαν να επανέλθουμε στην ΣΩΣΤΗ ημερομηνία της γεννήσεως;
H απάντηση είναι δυστυχώς και πάλι η ίδια με ανωτέρω...
nkope έγραψε:
Η διαφορά αυτή των σχεδόν δύο εβδομάδων σιγά σιγά θα δημιουργούσε πρακτικό πρόβλημα στις διάφορε δραστηριότητες των ανθρώπων. Έτσι τα ευρωπαϊκά κράτη το ένα μετά το άλλο άρχισαν να προσαρμόζουν το ημερολόγιο τους. Έπειτα μπήκε το πρόβλημα στην Εκκλησία αν θ΄ακολουθούσε αυτή την αλλαγή ή όχι. Κι έτσι φτάσαμε εκεί που φτάσαμε.

Αυτή είναι μια δικαιολογία των οικουμενιστών.
Δηλαδή οι περισσότεροι Ορθόδοξοι σήμερα στον κόσμο (Ρώσοι, Σλάβοι κλπ.) που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο τι έπαθαν από την ταυτόχρονη χρήση δύο ημερολογίων?
Εκκλησιαστικό για τα εκκλησιαστικά και Πολιτικό για τα υπόλοιπα.
Αν είχαν πρακτικό πρόβλημα ε, δεν μπορεί 82 χρόνια τώρα θα το είχαν αλλάξει.
Επίσης σκέφτείτε ότι Κινέζοι , Εβραίοι, Ιρανοί , Αφρικάνοι Ινδιάνοι , σχεδόν όλος ο κόσμος χρησιμοποιεί το γρηγοριανό ημερολόγιο για τις κοινωνικές του επαφές και το δικό του θρησκευτικό ημερολόγια για τα της θρησκεία του.
Και φαντάστείτε ότι εκεί δεν έχουν απλά διαφορετικές ημερομηνίες αλλά εντελώς άλλο σύστημα , με άλους μήνες, διαφορετική αρίθμηση ετ΄ων κλπ.
Ακόμη να αντιμετωπίσουν πρακτικό πρόβλημα όλοι αυτοί???