Σελίδα 9 από 30

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 7:48 am
από Teri
Συμφωνώ!

Προσευχόμαστε και για τη μητέρα του Νίκου (agiooros) να γίνει γρήγορα καλά!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 7:57 am
από theodnot
Teri έγραψε:Συμφωνώ!

Προσευχόμαστε και για τη μητέρα του Νίκου (agiooros) να γίνει γρήγορα καλά!
και οι δικες μου προσευχες για τη μητερα του Νικου
(θα ηταν καλο να μας πει και το ονομα της για να το αναφερουμε στις προσευχες μας)
οσο για τη συναντηση στις 7-7-2008 εγω μπορω αργα το απογευμα μετα τις 7-7,30 το απογευμα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 7:58 am
από agiooros
Teri έγραψε:Συμφωνώ!

Προσευχόμαστε και για τη μητέρα του Νίκου (agiooros) να γίνει γρήγορα καλά!
sas efxaristo.
Tha prospathiso alla ligoulaki diskolo.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 8:01 am
από Teri
Συγγνώμη, για 07/06 δε συζητούσαμε;;

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 8:03 am
από theodnot
Teri έγραψε:Συγγνώμη, για 07/06 δε συζητούσαμε;;
oκ γραψε λαθος :oops:

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 8:05 am
από Teri
theodnot έγραψε:
Teri έγραψε:Συγγνώμη, για 07/06 δε συζητούσαμε;;
oκ γραψε λαθος :oops:
Δηλαδή μπορείς;;; :)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 8:19 am
από theodnot
ναι αλλα αργα το απογευμα 7-8 γιατι γραφω εξετασεις το μεσημεριιιιιι 8O :roll:

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 8:36 am
από kleanthis
theodnot έγραψε:ναι αλλα αργα το απογευμα 7-8 γιατι γραφω εξετασεις το μεσημεριιιιιι 8O :roll:
ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.......

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 9:04 am
από eortologio_gr
7 Ιουν ΟΚ απο μένα.

Κατα τις 14.00 ή 17:00 (?) σε ωραία ταβέρνα δίπλα στη θάλασσα με παιδική χαρά και όλα τα συναφή... ?

Χρ.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 9:09 am
από ktistos
Με τσίπουρα, κρασιά,μεζέδες και ότι άλλο αγιοπνευματικό!!! :D :D :D