Είναι τα τυχερά, σιμωνία;
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
Στις προτάσεις που διατύπωσα νομίζω ότι πρέπει να είναι σύμφωνος ο ΙΣΚΕ διότι είναι προς το συμφέρον της Εκκλησίας και της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων Ιερέων...Η σημερινή κατάσταση ευνοεί μια ισχυρή μειοψηφία κληρικών που λειτουργούν σε πλούσιες ενορίες των μεγάλων αστικών κέντρων και καρπούνται πολλά "τυχερά"....Οι υπόλοιποι Ιερείς της υπαίθρου δεν έχουν να ωφεληθούν σπουδαία πράγματα, γιατί εκεί τα "τυχερά" είναι ελάχιστα. Αντίθετα δε η προτεινόμενη ετήσια συνεισφορά των Πιστών θα τους ανακούφιζε λίγο ...δεδομένου ότι πολλοί πολύτεκνοι και υπερπολύτεκνοι δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα και αναγκάζονται να κάνουν και άλλες δουλειές.
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
strumfi έγραψε:Είσαι σε όλα σου τόσο δημοκρατικός όσο εδώ; :Dalithis έγραψε:προσωπικως και ταπεινως φρονω οτι εξεφρασθησαν ολες οι αποψεις!υπαρχει -κατα την ταπεινη μας κριση-μια υγιης διαφωνια!απο εκει κ μετα αρχιζουν οι προσβολες...νομιζω πως ο,τι ειχαμε να πουμε το ειπαμε!ας το κλειδωσει καποιος το θεμα παρακαλω!
αγαπητη strumfi,
διαφωνεις ως προς το οτι ολοι εξεφρασαμε εν πληρη ελευθερια τας αποψεις μας?εχεις να προσθεσεις κατι και σε παρεμποδισα εγω ή καποιος αλλος μηπως?προσωπικως μια απλη αποψη ανεφερα.τιποτε περισσοτερο..! :)
Συμφωνώ μαζί σου. Η λήψη τυχερών δεν αποτελεί αγιαστική πράξη, ούτε όμως χαρακτηρίζεται Σιμωνία, έτσι όπως την εννοούν οι πατέρες της Εκκλησίας. Όσον αφορά, τους Ιερείς μεγάλων αστικών κέντρων θα έλεγα και εγώ από την πλευρά μου, θα πρέπει να μπει ένα φρένο, όχι γιατί είναι κολάσιμο το να λαμβάνουν τυχερά αλλά επειδή σκανδαλίζεται ο απλός λαός, που δεν είναι σε θέση να <<δικαιολογήσει>> και να αποδεχτεί μια τέτοια πράξη, αφού δυστυχώς το <<υλικόφρον>> διακατέχει πολλούς Ιερείς.Ionas έγραψε:Στις προτάσεις που διατύπωσα νομίζω ότι πρέπει να είναι σύμφωνος ο ΙΣΚΕ διότι είναι προς το συμφέρον της Εκκλησίας και της μεγάλης πλειοψηφίας των Ελλήνων Ιερέων...Η σημερινή κατάσταση ευνοεί μια ισχυρή μειοψηφία κληρικών που λειτουργούν σε πλούσιες ενορίες των μεγάλων αστικών κέντρων και καρπούνται πολλά "τυχερά"....Οι υπόλοιποι Ιερείς της υπαίθρου δεν έχουν να ωφεληθούν σπουδαία πράγματα, γιατί εκεί τα "τυχερά" είναι ελάχιστα. Αντίθετα δε η προτεινόμενη ετήσια συνεισφορά των Πιστών θα τους ανακούφιζε λίγο ...δεδομένου ότι πολλοί πολύτεκνοι και υπερπολύτεκνοι δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα και αναγκάζονται να κάνουν και άλλες δουλειές.
Όλοι οι Ιερείς πιστεύεις ότι μπορούν να κάνουν δεύτεροι δουλειά, ότι προλαβαίνουν εξαιτίας ενοριακών υποχρεώσεων; Η ετήσια συνεισφορά είναι μια λύση που θα ευνοήσει τους Ιερείς μεγάλων ενοριών. Τι γίνεται όμως, με τις ενορίες χωριών που ίσα-ίσα μόνο το ρεύμα μπορούν να πληρώσουν, δεδομένου ότι οι περισσότεροι Ιερείς εξυπηρετούν χωριά;
Στους 5-10 πιστούς που εκκλησιάζονται θα τολμήσει κανείς να μιλήσει για ετήσια συνεισφορά; Πιστεύω ότι τα τυχερά εδώ έχουν θέση.
Επιμένω παρόλ` αυτά ότι ο Άγιος Νικόδημος ο αγιορείτης αναφέρεται στη Θεία κοινωνία και όχι στα υπόλοιπα. Ο Χριστός δεν εξαγοράζετε γιατί είναι ο <<ατίμιτος>>, είναι το <<δώρον>> και και η Ιερωσύνη δεν αγοράζεται γιατί είναι και αυτή <<Θείον δώρον>> (εδώ έχουμε μια αμεσότητα στη σχέση). Και ότι είναι δωρεά-δώρο δεν κοστολογείται. Επομένως στις υπόλοιπες αγιαστικές πράξεις, δεν πληρώνεται η Χάρις, αλλά οικειοθελώς ο πιστός θα ευχαριστήσει (έτσι το αισθάνεται) τον Ιερέα ως παρουσία, ως <<κοπιώντα>> (εδώ έχουμε μια εμμεσότητα) και αλοίμονο εάν ο Ιερέας επιδιώκει μέσα από την υποχρέωσή του, όχι μόνο να κερδίσει αλλά πολύ περισσότερο να ζητήσει.
inaapp έγραψε: Επιμένω παρόλ` αυτά ότι ο Άγιος Νικόδημος ο αγιορείτης αναφέρεται στη Θεία κοινωνία και όχι στα υπόλοιπα. Ο Χριστός δεν εξαγοράζετε γιατί είναι ο <<ατίμιτος>>, είναι το <<δώρον>> και και η Ιερωσύνη δεν αγοράζεται γιατί είναι και αυτή <<Θείον δώρον>> (εδώ έχουμε μια αμεσότητα στη σχέση). Και ότι είναι δωρεά-δώρο δεν κοστολογείται. Επομένως στις υπόλοιπες αγιαστικές πράξεις, δεν πληρώνεται η Χάρις, αλλά οικειοθελώς ο πιστός θα ευχαριστήσει (έτσι το αισθάνεται) τον Ιερέα ως παρουσία, ως <<κοπιώντα>> (εδώ έχουμε μια εμμεσότητα) και αλοίμονο εάν ο Ιερέας επιδιώκει μέσα από την υποχρέωσή του, όχι μόνο να κερδίσει αλλά πολύ περισσότερο να ζητήσει.
Για να γίνω κατανοητός περί αμεσότητας και εμμεσότητας θα φέρω ένα παράδειγμα χονδροειδές. Έστω, κάποιος αγοράζει μια πίτσα και την παραλαμβάνει ο ίδιος από την πιτσαρία. Θα πληρώσει μόνο την πίτσα, ή θα πληρώσει και τον κόπο του ταμία; Εγώ προσωπικά θα πλήρωνα μόνο την πίτσα, πιστεύω και οι περισσότεροι από εσάς.
Ο ίδιος ο πελάτης παραγγέλνει μια πίτσα στο σπίτι του. Τι θα έκανε ο καθένας; Εγώ προσωπικά θα πλήρωνα και την πίτσα, αλλά θα έδινα (όπως κάνω εξάλλου) μπουρμπουάρ και στον <<κοπιόντα>>, είτε αυτός ήταν ο ταμίας, είτε κάποιος νέος που προσπαθεί να βγάλει τα πρός το ζήν.
Και τώρα εάν θα πρέπει ο φέρων την παραγγελεία να δηλώσει στο εισόδημά του τα έσοδα (όπως ισχυρίζεται ο φίλος Κωνσταντινουπολίτης) από τα τυχερά, γιατί διαφορετικά θα είναι φοροδιαφυγάς, αυτό είναι θέμα νομικών.
Συγγνώμη, δηλ. εάν κάποιοι τρελοί νομικοί θεωρήσουν υποχρέωσή μας να πληρώνουμε και τον αέρα που αναπνέουμε, θα συμφωνήσουμε μαζί τους; Τους νόμους ποιός τους φτιάχνει, Ο ανθρώπινος νούς, που ενδεχομένως να σφάλει κάποιες φορές. Το φόρο μας όλοι τονπληρώνουμε, ας πούμε οι περισσότεροι, τη δωρεά όμως (και τα τυχερά ένα είδους <<δώρου>> είναι) κανείς δεν έχει το δικαίωμα να την φορολογήσει, γιατί στερείς από τον λαμβάνοντα τη χαρά να απολαύσει ένα ολοκληρωμένο δώρο, κοψοχρονιάτικο δηλ.
Και ένα ανέκδοτο. Ένας εγγονός το δώρο του παππού του (ένα χρηματικό ποσό) το δηλώνει στην εφορία... =))
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 614
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 12, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Ελένη@Αττική
Α! ωραία...
Να εξισώσουμε τον ιερέα με το σερβιτόρο (pizza boy έστω), οπότε να χτυπάμε το πηρούνι και να έρχεται..., αλλά και με παλαμάκια επίσης... ? (Ωραία εικόνα...!)
Να πέφτει στη δαγκάνα του νόμου ο κάθε μικροπωλητής που τρέχει με το υπαίθριο μαγαζάκι του να βγάλει το ψωμί του κι εμείς να διαδηλώσουμε για την προάσπιση των τυχερών μίας έμμισθης κατηγορίας αδελφών μας, των Ιερέων. (Πολύ πρωτοποριακή εικόνα...!)
Να εξισώσουμε τον ιερέα με το σερβιτόρο (pizza boy έστω), οπότε να χτυπάμε το πηρούνι και να έρχεται..., αλλά και με παλαμάκια επίσης... ? (Ωραία εικόνα...!)
Να πέφτει στη δαγκάνα του νόμου ο κάθε μικροπωλητής που τρέχει με το υπαίθριο μαγαζάκι του να βγάλει το ψωμί του κι εμείς να διαδηλώσουμε για την προάσπιση των τυχερών μίας έμμισθης κατηγορίας αδελφών μας, των Ιερέων. (Πολύ πρωτοποριακή εικόνα...!)
strumfi έγραψε:Α! ωραία...
Να εξισώσουμε τον ιερέα με το σερβιτόρο (pizza boy έστω), οπότε να χτυπάμε το πηρούνι και να έρχεται..., αλλά και με παλαμάκια επίσης... ? (Ωραία εικόνα...!)
Να πέφτει στη δαγκάνα του νόμου ο κάθε μικροπωλητής που τρέχει με το υπαίθριο μαγαζάκι του να βγάλει το ψωμί του κι εμείς να διαδηλώσουμε για την προάσπιση των τυχερών μίας έμμισθης κατηγορίας αδελφών μας, των Ιερέων. (Πολύ πρωτοποριακή εικόνα...!)
1ον) Το τόνισα ότι το παράδειγμα είναι χονδροειδές και
2ον) Όπως ξαναείπα δεν έχει καμία σχέση η μισθοδοσία του Ιερέως με τα τυχερά, και το τόνισα επανειλημένως ότι τα τυχερά δεν είναι η καλύτερη δυνατή λύση, αλλά όχι και Σιμωνία, οπότε κολάσιμη αμαρτία (εξάλλου γι`αυτό δεν ανοίξαμε αυτό το θέμα;). Και ξαναρωτάω: Εάν δεν μισθοδοτούνταν οι Ιερείς από το κράτος, τότε Strumfi θα δικαιολογούσες τα τυχερά;
Επίσης, θέλω να μην πιάνετε μονομερώς τα γραφόμενά μου, αλλά να τα κρίνετε στο σύνολό τους, γιατί εύκολα κανείς βγάζει συμπεράσματα για να στηρίξει τις θέσεις του, αφού γίνεται διάσπαση και δεν φαίνεται η αλληλουχία της σκέψεως του γράφοντος.
Για τον μικροπωλητή θα συμφωνήσω, μα μη συγχέεις τις περιπτώσεις. Σ`αυτό ευθύνεται το κράτος και οι νομικοί του σύμβουλοι. Ούτε ο παπάς φταίει, ούτε τα τυχερά του. Γιατί με την ίδια λογική που χρησιμοποιείς θα σου πω αυτό: Αν ο μικροπωλητής είχε τυχερά τι θα έλεγες; Θα εύρισκες σίγουρα κάποιο άλλο επάγγελμα, να υπερασπιστείς.