Σελίδα 10 από 10

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 22, 2007 11:23 am
από Iosif
relis έγραψε: μου θύμισε μία Προφητεία η οποία μου φαίνεται ότι λέει περίπου :
"... όταν δείτε το Βδέλυγμα της ερημώσεως να στέκεται
σε Τόπο Αγιο ... τότε ο καιρός ... "
Σύμφωνα με τούς Αγίους τής Εκκλησίας, η προηγούμενη προφητεία επαληθεύτηκε ήδη επί τής κυριαρχίας τών αρχαίων Ρωμαίων, και θα επαληθευτεί ΚΑΙ ΠΑΛΙ με την παρουσία τού ίδιου τού αντίχριστου.
Δηλαδή σύμφωνα με τούς Αγίους, στο μέλλον, το βδέλυγμα τής ερημώσεως θα είναι ο ίδιος ο αντίχριστος.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 22, 2007 11:30 am
από Misha
φίλε Ιωσήφ η παρουσία του αντί- Χριστου Πάπα(vicario Cristi -αντιπροσωπος του Χριστού επι γης είναι ένας από τους τιτλους που έχει δώσει το θεοκρατικό μόρφωμα του Βατικανού στον αρχηγό του Πάπα ) ως τιμωμένου προσώπου στην θρονική εορτή του πρωτου τη τάξει Ορθοδόξου (?) Πατριαρχείου φερνει σαφως στο μυαλό την προφητεια της Αποκαλύψεως που αναφερει ο/η φιλος /η Ρελις και είναι σημειο των καιρών...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 22, 2007 11:35 am
από Iosif
Σύμφωνα με τούς Αγίους, το βδέλυγμα τής ερημώσεως στον άγιο τόπο, θα είναι Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ.
Δεν θέλω να πω κάτι διαφορετικό, από όσα είπαν οι Άγιοι.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 22, 2007 1:52 pm
από vas
Στην ''χριστιανική σπίθα'' τευχ.647 ΙΑΝ2007 που κυκλοφόρησε πρίν λίγες μέρες και εκδίδει εδω και πάρα πολλά χρόνια ο γέροντας πρώην Φλωρίνης Αυγουστίνος, στην πρώτη σελίδα υπάρχει το άρθρο του θεολόγου Δημ. Ρίζου, με τίτλο ''η συνάντηση της Κων-πόλεως''. Το άρθρο έχει ως εξής και αξίζει να το διαβάσετε.

Τώρα που καταλάγιασαν οι πρώτες εντυπώσεις απο την,όπως την χαρακτήρισαν, ''ιστορική'', συνάντησι του Οικ. πατριάρχου και του αρχηγού του κράτους του Βατικανού είναι ωρα να καταθέσω δημόσια τις δικές μου εκτιμήσεις.
Πρόκειται πράγματι για μια πολύ καλά οργανωμένη συνάντισι.Οι οργανωτές της μπορούν να αισθάνονται ευτυχείς, διότι επικοινωνιακά εντυπωσίασαν τον κόσμο όλο.
'Ολες όμως οι φανφάρες με αφήνουν αδιάφορο.
Δεν με ενδιαφέρει η διπλωματική διάστασις του θέματος. Διότι δεν είναι αυτός ο σκοπός και προορισμός της Εκκλησίας.
Δεν με συγκινεί το όποιο πολιτικό όφελος, αν υπάρχει τέτοιο. Και νομίζω οτι ούτε αυτό υπάρχει στην υπόθεσι. Διότι όταν πανηγυρίζουν οι εφημερίδες της γείτονος για την συνάντησι, εμείς μάλλον πρέπει να ψάχνουμε τι είναι αυτό που χάσαμε ή αν δεν χάσαμε εμείς, τότε τι κέρδισαν εκείνοι.
Δεν με συγκινεί η τάχα στήριξις της ''οικουμενικότητος'' του Πατριαρχείου απο το Βατικανό. Αν το πατριαρχείο λειτουργεί όπως το απαιτεί η ιστορία του,δεν χρειάζεται την στήριξι κανενός, πολύ περισσότερο του βατικανού. Η Εκκλησία είναι η Βασιλεία του Θεού, και ο ακρογωνιαίος λίθος της είναι ο Χριστός.
Με στεναχώρησε βαθύτατα το θέατρο που παίχτηκε εις βάρος της αλήθειας. Στην Κων-πολι παραδόθηκαν τα ''άγια τοις κυσι''. Αυτό είδα. Μάθαμε οτι ο πάπας είναι αιρετικός. Γι αυτό είναι και η Εκκλησία χωρισμένη. Μήπως έγινε τίποτε μετά το 1054 και δεν μας το είπε κανένας? Απαρνήθηκε ο πάπας τις αντιεκκλησιαστικές του θέσεις? Διέγραψε το πρωτείο και το αλάθητο? Συμμορφώθηκε με την απ αιώνων αλήθεια σχετικά με την εκπόρευσι του Αγίου Πνεύματος?
Αν έγιναν αυτά. τότε καλά έκανε ο Πατριάρχης μας και δέχθηκε τον Πάπα στο Φανάρι. Αν όμως ο πάπας επιμένει στις αιρετικές του θέσεις, δεν έχει καμμία θέσι στον ναό του Αγίου Γεωργίου να συνπροσεύχεται με τον Πατριάρχη. Δεν θέλω την ''ευλογία'' του.
Δεν μπορώ να διαγράψω τον Μέγα Φώτιο, τον Μάρκο τον Ευγενικό, τον Ιωσήφ τον Βρυέννιο, τον Κοσμά τον Αιτωλό, και πολλόυς άλλους αγίους της Εκκλησίας μας, και να συνταχθώ με όσους βιάζονται να ξεπουλήσουν την αλήθεια της Εκκλησίας μας παραβιάζοντας την κανονική τάξι. Και είμαι σίγουρος οτι δεν είμαι μόνος. Τα όσα παρουσίασε η τηλεόρασις ως υπερθέαμα απο την Κων-πολι ευχαρίστησαν τον ''κόσμο'', αλλά ''έτυψαν τις συνειδήσεις'' των πιστών. Στεναχωρήθηκαν όσοι πονούν την Εκκλησία. Και αναρωτιούνται που πηγαίνουμε?
Αλήθεια,γιατί τόση βία και σπουδή να γίνονται αυτές οι συναντήσεις? Όσο υπάρχουν εκκρεμότητες μεταξύ Ανατολής και Δύσεως δεν μπορούν να γίνονται αυτές οι συναντήσεις κορυφής. Πρόσφατα για να παραδειγματισθούμε απο την διεθνή πολιτική ζωη, ανέκυψε ψιλοδιαφορά με την Τουρκία και ματαιώθηκε ή αναβλήθηκε, μέχρι διευθετήσεως της διαφοράς, η προκαθορισμένη απο καιρό συνάντησις των Υπουργών Εξωτερικών Ελλάδος-Τουρκίας. Πρίν απο την συνάντησι πρέπει να λυθούν οι όποιες διαφορές. Γίνονται προσεγγίσεις απο χαμηλά. Επιχειρηματίες, καλλιτέχνες, κάνουν τα πρώτα βήματα ακολουθούν χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι του ΥΠΕΞ μετά Γραμματείς, Υφυπουργοί και μετά οι Υπουργοί. Ποτέ δεν γίνεται συνάντησις κορυφής μεταξύ κρατών, όσο υπάρχουν διαφορές. Η συνάντησι κορυφής επισφραγίζει το προηγηθέν έργο των υπηρεσιών, και μετά υπογράφονται και οι όποιες συμφωνίες. Ερωτάται΄μεταξύ καθολικισμού και Ανατολικής Εκκλησίας διευθετήθηκαν οι διαφορές? Πως λοιπόν γίνονται συναντήσεις κορυφής? Και όταν λεω κορυφής δεν προσδιορίζομαι μόνο στον Πατριάρχη. Η ''απαγόρευσις'' ισχύει και για την επικείμενη επίσκεψι που προγραμματίζει ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών. Δεν έχει καμμία δουλειά στο Βατικανό. Διότι, εκτός των άλλων λόγων δεν γίνεται ο διάλογος του Βατικανού με τις επι μέρους Εκκλησίες της Ανατολής, αλλά με την Ανατολική Εκκλησία ενιαία. Μα θα φέρει λένε μέρος απο την τίμια αλυσίδα του Απ. Παύλου. Καλώς. Για καμμιά αλυσίδα δεν ξεπουλιέται η αλήθεια. Και καλόν είναι να σταματήσει το παιχνίδι με τις επιστροφές τιμίων λειψάνων. Μας λεηλάτησαν την Βασιλεύουσα, και όλη την Ανατολή το 1204, και τώρα πάντα κατά το συμφέρον της στρατηγικής τους επιστρέφουν κάποιο μέρος λειψάνου. Μας τα κλέψανε και μας τα ωφείλουν,δεν τους ωφείλουμε τίποτε. Αλλά επικοινωνιακά κερδίζουν τις εντυπώσεις με τις χειρονομίες τάχα καλής θελήσεως. Μας ξεγελάνε με τους δικούς μας ατίμητους θησαυρούς.
Δηλώνω οτι δεν είμαι κατά του διαλόγου. και ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός μετείχε στον διάλογο. Η Εκκλησία δεν κρατάει τις πόρτες της κλειστές, αλλά και τίποτε δεν ξεπουλάει. Παρουσιάζει την αλήθεια που παρέλαβε και δεν την διαπραγματεύεται. Δεν έχει τέτοιο δικαίωμα. Είναι ευκαιρία τώρα να σημειώσω την απάντησι που έδωσε ο Γρηγόριος ο ΣΤ Πατριάρχης Κων-πόλεως, όταν αρνήθηκε να λάβει μέρος στην Βατικάνιο σύνοδο. Είπε ''περιττεύουν οι συζητήσεις. Ο δρόμος είναι ένας, ο ιστορικός. Ελάτε να δούμες τι προσθέσαμε στιν πίστι της Εκκλησίας μετά το 1054, αυτό να το αφαιρέσουμε. Να δούμε και τι έχουμε αφαιρέσει αυτό να το προσθέσουμε. Και θα βρεθούμε αυτομάτως ενωμένοι.'' Ασφαλώς δεν έγινε δεκτή η πρότασις αυτή διότι η Ανατολή ούτε πρόσθεσε ούτε αφέρεσε τίποτε, οχι μόνο μετά το 1054 αλλά ούτε και νωρίτερα στην πίστη των αποστόλων ενω, αντίθετα η Δύσις ανακάλυψε και νεα δόγματα που ισύγαγε και νόθευσε έτσι την πίστη των Πατέρων.
Για να μην καταχρώμαι τον χρόνο σας κλείνω εδω την θέσι μου σχετικά με τα γεγονότα τησ Κων-πόλεως. Είμαι σίγουρος οτι το Ορθόδοξο πλήρωμα της Εκκλησίας, υπέστη ενα βαθύ σοκάρισμα απο τα οσα διαδραματίστηκαν πρόσφατα εκεί με την επίσκεψη του Πάπα. Δεν πρόλαβε να συνέλθει απο το σοκ της Ραβέννας πρίν λίγα χρόνια, τώρα δέχτηκε ισχυρότερο πλήγμα. Να σταματήσει εδω το κακό.
Χρειάζεται εγγρήγορσις. Χρειαζόμαστε λουτρό μετανοίας, ζέσι πίστεως, περρίσευμα αγάπης εν αληθεία, για να μας ελεήσει ο Κύριος.