Συνάντηση μελών εν Μακεδονία Σάββατο 7 Ιουνίου 2008
Συντονιστής: Συντονιστές
-
nikolaos-9
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Δεν ήθελα να συμμετάσχω στον καθορισμό της συνάντησης γιατί οι πιθανότητες δεν είναι πολλές. Πάντως, αν μπορεί να μετρήσει η άποψή μου, θα με βόλευε περισσότερο μια συνάντηση νωρίς το απόγευμα της Κυριακής (πχ γύρω στις 16:00), γιατί μετά θα έχουμε το μακρύ δρόμο της επιστροφής στην Αθήνα. Αυτή η ώρα ενδεχομένως βολεύει και τον nikolaos-9 και τον filotas.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
