Σελίδα 10 από 30

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 9:15 am
από Teri
Λοιπόν ανακεφαλαιώνουμε:

ΣΑΒΒΑΤΟ 07/06/08 ΚΑΤΕΡΙΝΟΣΚΑΛΑ



kleanthis

konstantinoupolitis

smarti

Teri

theodnot

eortologio_gr

ktistos




Άλλος κανείς;;;;;;;;

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 6:06 pm
από smarti
Οι υποληποι που ειναι :
Ειναι ενταξει η ημερομηνια: :)
Σας βολευει: :)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 6:35 pm
από nikolaos-9
Παιδία, εγώ δυστυχώς πρέπει να παραβρεθώ σ' ένα γάμο στις 7/06. Μπορεί να γίνει στις 21/06, εάν δε σας είναι δύσκολο; Και λέω γιά τις 21, διότι στις 14 είναι δύσκολο για κάποιους.

Θα μπορούσαμε μήπως να κάνουμε τη συνάντηση Κυριακή πρωί; Στις 11 - 12:00 ας πούμε, στις 8/06; Τι λέτε;

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 7:42 pm
από smarti
Ο.Κ :) Απο εμενα.Να δουμε τι θα πουνε και οι υπολληποι.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 5:42 am
από filotas
7 Ιουνίου μπορώ μετά τις 16.00 και την Κυριακή 8 μετά τις 11.30 ή το απόγευμα.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 5:54 am
από Teri
ΚΥΡΙΑΚΗ 08/06/07 στις 12 το μεσημέρι

filotas

smarti

nikolaos-9

Teri



Μήπως να κάναμε 2 λίστες (μια για 8/6 και μια για 22/6) και να δούμε ποια τελικά ημερομηνία βολεύει;;;

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 6:12 am
από theodnot
εγω δεν μπορω στις 8-6 γιατι δινει εξετασεις το πρωι ο μεγαλος μου απο 10,30 μεχρι 1,30 ( για οσους παραξενευτηκαν -στην φυσικη εταιρεια για τα παιδια των δημοτικων σχολειων-) ... :cry:
αρα ειναι δυσκολο γαι μενα
παντως ακουω ευπροσδεκτα και αλλες προτασεις :wink:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 6:36 am
από aposal
Δεν ήθελα να συμμετάσχω στον καθορισμό της συνάντησης γιατί οι πιθανότητες δεν είναι πολλές. Πάντως, αν μπορεί να μετρήσει η άποψή μου, θα με βόλευε περισσότερο μια συνάντηση νωρίς το απόγευμα της Κυριακής (πχ γύρω στις 16:00), γιατί μετά θα έχουμε το μακρύ δρόμο της επιστροφής στην Αθήνα. Αυτή η ώρα ενδεχομένως βολεύει και τον nikolaos-9 και τον filotas.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 10:27 am
από smarti
Τι θα λεγατε γι αυτο το Σαββατοκυριακο:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 10:31 am
από theodnot
smarti έγραψε:Τι θα λεγατε γι αυτο το Σαββατοκυριακο:
δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα για μενα ειναι αδυνατο ... :(
φοβαμαι ομως οτι με αυτες τις αναβολες και τις αλλαγες των ημερομηνιων, καθε μιση μερα, στο τελος δε θα συναντηθουμε καθολου.
διαψευστε με σας παρακαλω :roll: