Σελίδα 10 από 30
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 9:15 am
από Teri
Λοιπόν ανακεφαλαιώνουμε:
ΣΑΒΒΑΤΟ 07/06/08 ΚΑΤΕΡΙΝΟΣΚΑΛΑ
kleanthis
konstantinoupolitis
smarti
Teri
theodnot
eortologio_gr
ktistos
Άλλος κανείς;;;;;;;;
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 6:06 pm
από smarti
Οι υποληποι που ειναι :
Ειναι ενταξει η ημερομηνια: :)
Σας βολευει: :)
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 6:35 pm
από nikolaos-9
Παιδία, εγώ δυστυχώς πρέπει να παραβρεθώ σ' ένα γάμο στις 7/06. Μπορεί να γίνει στις 21/06, εάν δε σας είναι δύσκολο; Και λέω γιά τις 21, διότι στις 14 είναι δύσκολο για κάποιους.
Θα μπορούσαμε μήπως να κάνουμε τη συνάντηση Κυριακή πρωί; Στις 11 - 12:00 ας πούμε, στις 8/06; Τι λέτε;
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 27, 2008 7:42 pm
από smarti
Ο.Κ :) Απο εμενα.Να δουμε τι θα πουνε και οι υπολληποι.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 5:42 am
από filotas
7 Ιουνίου μπορώ μετά τις 16.00 και την Κυριακή 8 μετά τις 11.30 ή το απόγευμα.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 5:54 am
από Teri
ΚΥΡΙΑΚΗ 08/06/07 στις 12 το μεσημέρι
filotas
smarti
nikolaos-9
Teri
Μήπως να κάναμε 2 λίστες (μια για 8/6 και μια για 22/6) και να δούμε ποια τελικά ημερομηνία βολεύει;;;
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 6:12 am
από theodnot
εγω δεν μπορω στις 8-6 γιατι δινει εξετασεις το πρωι ο μεγαλος μου απο 10,30 μεχρι 1,30 ( για οσους παραξενευτηκαν -στην φυσικη εταιρεια για τα παιδια των δημοτικων σχολειων-) ...
αρα ειναι δυσκολο γαι μενα
παντως ακουω ευπροσδεκτα και αλλες προτασεις

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 6:36 am
από aposal
Δεν ήθελα να συμμετάσχω στον καθορισμό της συνάντησης γιατί οι πιθανότητες δεν είναι πολλές. Πάντως, αν μπορεί να μετρήσει η άποψή μου, θα με βόλευε περισσότερο μια συνάντηση νωρίς το απόγευμα της Κυριακής (πχ γύρω στις 16:00), γιατί μετά θα έχουμε το μακρύ δρόμο της επιστροφής στην Αθήνα. Αυτή η ώρα ενδεχομένως βολεύει και τον nikolaos-9 και τον filotas.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 10:27 am
από smarti
Τι θα λεγατε γι αυτο το Σαββατοκυριακο:
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 10:31 am
από theodnot
smarti έγραψε:Τι θα λεγατε γι αυτο το Σαββατοκυριακο:
δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα για μενα ειναι αδυνατο ...
φοβαμαι ομως οτι με αυτες τις αναβολες και τις αλλαγες των ημερομηνιων, καθε μιση μερα,
στο τελος δε θα συναντηθουμε καθολου.
διαψευστε με σας παρακαλω 