Η θαυματουργή εικόνα του Αγίου Γεωργίου στη μονή Ζωγράφου (όπου και τιμάται ως πολιούχος της Μονής), έχει την εξής ιστορία. Κάποτε, ένας Μητροπολίτης, αμφισβήτησε την δύναμη και την χάρη του Αγίου Γεωργίου και επιδεικτικά ακούμπησε το δάχτυλο του επάνω στο πρόσωπο του αγίου, δίπλα στη μύτη. Αυτό ήταν. Το δάκτυλο του κόλλησε και δεν μπορούσαν να το ξεκολλήσουν. Το δάχτυλο δηλαδή μπήκε μέσα σην εικόνα και έπρεπε να το κόψουν γιατί δεν έβγαινε από εκεί.Πρόσφατη μελέτη από ιατρούς με ακτινογραφίες, έδειξε ότι μέσα στην εικόνα, βρίσκεται το δάκτυλο του Μητροπολίτη, κομμένο μέχρι το δεύτερο σύνδεσμο.
Ολόκληρο το άρθρο με φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες εδώ: http://vatopaidi.wordpress.com/2009/10/ ... -zografou/
Η τεχνολογία επιβεβαιώνει παράδοση για εικόνα Αγ.Γεωργίου
Συντονιστής: Συντονιστές
Re: Η τεχνολογία επιβεβαιώνει παράδοση για εικόνα Αγ.Γεωργίο
Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω σε αυτή την διήγηση είναι γιατί ο Άγιος Γεώργιος να κάνει κακό στον μητροπολίτη.
Έκανε ένα λάθος ο μητροπολίτης και αμφισβήτησε την θαυματουργή εικόνα αλλά πολλοί άνθρωποι αμφισβητούν τα θαύματα και προσπαθούν να τα εξηγήσουν με λογικό τρόπο. Έπρεπε ο Άγιος να κόψει μέρος από το δάχτυλο του μητροπολίτη; Είναι θαύμα αυτό; Κανονικά το θαύμα πρέπει να γίνεται για καλό σκοπό π.χ. να θεραπευθεί ένας άρρωστος ή να πιστέψει ένας άπιστος αλλά όχι να κόψει το δάχτυλο του κάποιος. Τί νόημα έχει ένα τέτοιο θαύμα.
Όπως και σε ένα βιβλίο κάποτε διάβασα για "θαύμα" που σκοτώθηκε κάποιος και τιμωρήθηκε που δεν πλήρωνε τα χρέη του.Αυτό τι θαύμα είναι; Εγώ πιστεύω στα θαύματα αλλά θεωρώ ότι γίνονται για καλό σκοπό και όχι να σκοτωθεί κάποιος ή να τραυματιστεί.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω σε αυτή την διήγηση είναι γιατί ο Άγιος Γεώργιος να κάνει κακό στον μητροπολίτη.
Έκανε ένα λάθος ο μητροπολίτης και αμφισβήτησε την θαυματουργή εικόνα αλλά πολλοί άνθρωποι αμφισβητούν τα θαύματα και προσπαθούν να τα εξηγήσουν με λογικό τρόπο. Έπρεπε ο Άγιος να κόψει μέρος από το δάχτυλο του μητροπολίτη; Είναι θαύμα αυτό; Κανονικά το θαύμα πρέπει να γίνεται για καλό σκοπό π.χ. να θεραπευθεί ένας άρρωστος ή να πιστέψει ένας άπιστος αλλά όχι να κόψει το δάχτυλο του κάποιος. Τί νόημα έχει ένα τέτοιο θαύμα.
Όπως και σε ένα βιβλίο κάποτε διάβασα για "θαύμα" που σκοτώθηκε κάποιος και τιμωρήθηκε που δεν πλήρωνε τα χρέη του.Αυτό τι θαύμα είναι; Εγώ πιστεύω στα θαύματα αλλά θεωρώ ότι γίνονται για καλό σκοπό και όχι να σκοτωθεί κάποιος ή να τραυματιστεί.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 10, 2008 6:00 am
- Επικοινωνία:
Re: Η τεχνολογία επιβεβαιώνει παράδοση για εικόνα Αγ.Γεωργίο
Ποιος ξέρει τι βλαστήμιες μπορεί να είχε ξεστομίσει ο μητροπολίτης πως δήθεν δεν είναι θαύμα και πως θα το έκαναν οι μοναχοί για να εκμεταλεύονται τον κόσμο κλπ κλπ και πόσο μάλλον αυτά να ακούγονται από άνθρωπους της εκκλησίας κιόλας. Για σκέψου τι είχε πει ο Κύριος παρόλο που ήταν τόσο φιλεύσπλαχνος. Πως όποιος σκανδαλίσει και κλονίσει την πίστη ακόμη και ενός απλού και ανθρώπου καλύτερη να δέσει μια μυλόπετρα στο λαιμό του και να πνιγεί.
Re: Η τεχνολογία επιβεβαιώνει παράδοση για εικόνα Αγ.Γεωργίο
Υπάρχει κατι σαν ανάλογο περιστατικό, μέσα απο την Αγία Γραφή, που με είχε προβληματίσει αρκετά όταν το πρωτοδιάβασα.
Είναι το γεγονός του θανάτου και μάλιστα αιφνίδια και επι τόπου, κάποιου αξιωματούχου, κατα την μεταφορά της Κιβωτού της Διαθήκης από τον βασιλέα Δαυίδ προς την Ιερουσαλήμ αν θυμάμαι καλά. Όταν λοιπόν σε μια λακκούβα του δρόμου έγειρε επικίνδυνα η άμαξα που την μετέφερε, ο εν λόγω αξιωματούχος, άπλωσε τα χέρια του για να συγκρατήσει την Κιβωτό. Αμέσως έπεσε νεκρός, και θεωρήθηκε ότι ήταν τιμωρία που τόλμησε να απλώσει χέρι και να ακουμπήσει την Κιβωτό, που σημειωτέον είχε ήδη δείξει Αυτή θαυμαστά σημεία κατά καιρούς.
Εκ πρώτης όψεως το γεγονός είναι ανεξήγητο, και φαίνεται και άδικο, όμως μπορεί να σκεφθεί κανείς ότι ο Θεός ασφαλώς κάτι περισσότερο γνώριζε για τον αξιωματούχο, που εμείς δεν γνωρίζουμε.
Στο γεγονός που περιγράφεται για τον Μητροπολίτη στο κυρίως θέμα μας, είναι περισσότερο φανερή η ασέβεια, στο πρόσωπο, και την εικόνα του Αγίου Γεωργίου, αλλά και η έλλειψη διάκρισης…….
Κάποτε είχα αναφέρει στο φόρουμ ότι δεν ήταν σωστό το ΄΄έθιμο΄΄ που γίνονταν σε κάποιες περιοχές, το να φτύνουν επάνω σε χαρτονομίσματα και να τα κολλούν επάνω σε εικόνες ως προσφορά, διότι ήταν ασέβεια, ανεξάρτητα από την πρόθεση του προσφέροντος, και όμως είχαν τότε βρεθεί ορισμένοι που το έβλεπαν σωστό και πρέπον.
Είναι το γεγονός του θανάτου και μάλιστα αιφνίδια και επι τόπου, κάποιου αξιωματούχου, κατα την μεταφορά της Κιβωτού της Διαθήκης από τον βασιλέα Δαυίδ προς την Ιερουσαλήμ αν θυμάμαι καλά. Όταν λοιπόν σε μια λακκούβα του δρόμου έγειρε επικίνδυνα η άμαξα που την μετέφερε, ο εν λόγω αξιωματούχος, άπλωσε τα χέρια του για να συγκρατήσει την Κιβωτό. Αμέσως έπεσε νεκρός, και θεωρήθηκε ότι ήταν τιμωρία που τόλμησε να απλώσει χέρι και να ακουμπήσει την Κιβωτό, που σημειωτέον είχε ήδη δείξει Αυτή θαυμαστά σημεία κατά καιρούς.
Εκ πρώτης όψεως το γεγονός είναι ανεξήγητο, και φαίνεται και άδικο, όμως μπορεί να σκεφθεί κανείς ότι ο Θεός ασφαλώς κάτι περισσότερο γνώριζε για τον αξιωματούχο, που εμείς δεν γνωρίζουμε.
Στο γεγονός που περιγράφεται για τον Μητροπολίτη στο κυρίως θέμα μας, είναι περισσότερο φανερή η ασέβεια, στο πρόσωπο, και την εικόνα του Αγίου Γεωργίου, αλλά και η έλλειψη διάκρισης…….
Κάποτε είχα αναφέρει στο φόρουμ ότι δεν ήταν σωστό το ΄΄έθιμο΄΄ που γίνονταν σε κάποιες περιοχές, το να φτύνουν επάνω σε χαρτονομίσματα και να τα κολλούν επάνω σε εικόνες ως προσφορά, διότι ήταν ασέβεια, ανεξάρτητα από την πρόθεση του προσφέροντος, και όμως είχαν τότε βρεθεί ορισμένοι που το έβλεπαν σωστό και πρέπον.
Αληθές είναι το πραγματικό, και η αλήθεια ο ίδιος ο Κύριος, μόνο Αυτός μπορεί να μας ελευθερώσει.