Σελίδα 1 από 2

Ένα θαύμα τέχνης

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 8:14 am
από lovethink
Τι μπορεί να πει κανείς για την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΕΧΝΗ της ζωγραφικής
Σήμερα που είναι όλα ηλεκτρονικά άραγε ζωγραφίζει κανείς
Με τόσα λίγα εφόδια και κάναν θαύματα
Υπάρχει ένας δικτυακός τόπος ΜΟΥΣΕΙΟ ολόκληρο με τα μεγαλύτερα έργα του κόσμου από κορυφαίους ζωγράφους


http://www.wga.hu/index1.html

Ξεχώρισα τις παρακάτω για να τις σχολιάσουμε

http://www.wga.hu/art/a/akotanto/cardioti.jpg


http://www.wga.hu/art/a/altdorfe/2/07cruci.jpg


http://www.wga.hu/art/a/andrea/sarto/3/assumpti.jpg
(Οι παπικοί νομίζω λένε ότι αναλήφθηκε η Παναγία στους ουρανούς ενώ εμείς ότι βίωσε σαν άνθρωπος κανονικά θάνατο )



http://www.wga.hu/art/a/angelico/03/lastjud5.jpg
Η τρομολογία των παπικών στην παραπάνω εικόνα
Οντως ο φόβος γίνετε όπλο

Re: ENA ΘΑΥΜΑ ΤΕΧΝΗΣ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 8:45 am
από eortologio_gr
lovethink έγραψε:...
http://www.wga.hu/art/a/angelico/03/lastjud5.jpg
Η τρομολογία των παπικών στην παραπάνω εικόνα - Οντως ο φόβος γίνετε όπλο
Με τρόμαξες πρωί πρωί γμτ

ερώτηση : ο διάβολος αφού μας φάει, τελικά πεθαίνουμε ή ξαναγεννιόμαστε για να μας ξαναφάει κ.ο.κ. ???

ΥΓ. πολύ καλό το site - thanks

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 8:52 am
από kostas8888
ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ

ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΓΙΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ .

ΘΑ ΤΙΣ ΞΑΝΑΔΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟ

ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 12:20 pm
από tigris
Μια τέτοιοθ είδους θεματολογία θα μας επιτρέψει να εξανθρωπιστούμε :D

Ορίστε και μία Κοίμηση, ιδωμένη από τον Fra Angelico:




Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 12:28 pm
από lovethink
tigris έγραψε:Μια τέτοιοθ είδους θεματολογία θα μας επιτρέψει να εξανθρωπιστούμε :D

Ορίστε και μία Κοίμηση, ιδωμένη από τον Fra Angelico:




Εικόνα
Τώρα φταίω εγώ να πετάξω αυτό που διάβασα ότι ο πιστός άνθρωπος πρέπει να περιορίζει την καλιτεχνική και πολιτισμική δημιουργία ? ....
Δε μπορώ αυτό να το χωνέψω με τίποτα
Ο Μιχαήλ Αγγελος ε ? .....
Καλά σε έγχρωμη δεν την βρήκες ? :p

ένα θαύμα τέχνης

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 3:19 pm
από cloaca
Εγώ πάντος θα προτιμούσα να σκέφτομαι εικόνες σαν αυτές http://www.pigizois.net/galery/telonism ... anatou.jpg
με την κρίση και όχι με το πιθανό αποτέλεσμα το οποίο θα μπορούσε να σε φέρει σε απελπισια.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:05 pm
από tigris
Να και ένας Μιχαή Άγγελος. Η Δευτέρα Παρουσία (ή Έσχατη Κρίση). Οι ιστορικοί της τέχνης λένε οτι ο καλλιτέχνης αυτοπροσωπογραφήθηκε, από την μεριά των καταδικασμένων :

Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:18 pm
από tigris
Σημείωση στην παραπάνω εικόνα: ο καλλιτέχνης είχε ζωγραφίσει τα περισσότερα σώματα γυμνά, για να δείξει προφανώς ότι η ψυχή είναι γυμνή μπροστά στον Θεό. Ο Πάπας και οι καρδινάλιοι αντέδρασαν γι'αυτό και επιφόρτησαν κάποιους άλλους καλλιτέχνες να "ντύσουν" τα σώματα που σκανδάλιζαν (καθότι η τοιχογραφία είναι μέσα σε ναό, το παρεκκλήσιο της Capella Sixtina ).Έτσι, πχ η Αγία Αικατερίνη (την βλέπουμε να κρατά τον τροχό του μαρτυρίου της) ενδυθηκε εκ των υστέρων με έναν πράσινο χιτώνα.
Αξίζει να προσέξουμε και την μορφή της Παρθένου: στέκει πίσω από τον Υιό Της, σαν να μην έχει πλέον την δύναμη να Του ζητήσει την άφεση των αμαρτωλών.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:24 pm
από garoufalakis
tigris έγραψε:Σημείωση στην παραπάνω εικόνα: ο καλλιτέχνης είχε ζωγραφίσει τα περισσότερα σώματα γυμνά, για να δείξει προφανώς ότι η ψυχή είναι γυμνή μπροστά στον Θεό. Ο Πάπας και οι καρδινάλιοι αντέδρασαν γι'αυτό και επιφόρτησαν κάποιους άλλους καλλιτέχνες να "ντύσουν" τα σώματα που σκανδάλιζαν (καθότι η τοιχογραφία είναι μέσα σε ναό, το παρεκκλήσιο της Capella Sixtina ).Έτσι, πχ η Αγία Αικατερίνη (την βλέπουμε να κρατά τον τροχό του μαρτυρίου της) ενδυθηκε εκ των υστέρων με έναν πράσινο χιτώνα.
τιγρη που μπορο να βρο αυτες της τοιχογραφιες ευχαριστο :D

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 20, 2006 6:38 am
από lovethink
tigris έγραψε:Να και ένας Μιχαή Άγγελος. Η Δευτέρα Παρουσία (ή Έσχατη Κρίση). Οι ιστορικοί της τέχνης λένε οτι ο καλλιτέχνης αυτοπροσωπογραφήθηκε, από την μεριά των καταδικασμένων :

Εικόνα
Πολύ όμορφη τοιχογραφία
ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ
Οσο για την παραπάνω με τα τελώνεια είναι ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ και ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΗ από μόνη της
Η θεωρία των τελωνίων είναι απίστευτα επώδυνη και απελπιστική