Σελίδα 1 από 2
Ένα θαύμα τέχνης
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 8:14 am
από lovethink
Τι μπορεί να πει κανείς για την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΕΧΝΗ της ζωγραφικής
Σήμερα που είναι όλα ηλεκτρονικά άραγε ζωγραφίζει κανείς
Με τόσα λίγα εφόδια και κάναν θαύματα
Υπάρχει ένας δικτυακός τόπος ΜΟΥΣΕΙΟ ολόκληρο με τα μεγαλύτερα έργα του κόσμου από κορυφαίους ζωγράφους
http://www.wga.hu/index1.html
Ξεχώρισα τις παρακάτω για να τις σχολιάσουμε
http://www.wga.hu/art/a/akotanto/cardioti.jpg
http://www.wga.hu/art/a/altdorfe/2/07cruci.jpg
http://www.wga.hu/art/a/andrea/sarto/3/assumpti.jpg
(Οι παπικοί νομίζω λένε ότι αναλήφθηκε η Παναγία στους ουρανούς ενώ εμείς ότι βίωσε σαν άνθρωπος κανονικά θάνατο )
http://www.wga.hu/art/a/angelico/03/lastjud5.jpg
Η τρομολογία των παπικών στην παραπάνω εικόνα
Οντως ο φόβος γίνετε όπλο
Re: ENA ΘΑΥΜΑ ΤΕΧΝΗΣ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 8:45 am
από eortologio_gr
Με τρόμαξες πρωί πρωί γμτ
ερώτηση : ο διάβολος αφού μας φάει, τελικά πεθαίνουμε ή ξαναγεννιόμαστε για να μας ξαναφάει κ.ο.κ. ???
ΥΓ. πολύ καλό το site - thanks
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 8:52 am
από kostas8888
ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΓΙΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ .
ΘΑ ΤΙΣ ΞΑΝΑΔΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟ
ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 12:20 pm
από tigris
Μια τέτοιοθ είδους θεματολογία θα μας επιτρέψει να εξανθρωπιστούμε :D
Ορίστε και μία Κοίμηση, ιδωμένη από τον Fra Angelico:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 18, 2006 12:28 pm
από lovethink
tigris έγραψε:Μια τέτοιοθ είδους θεματολογία θα μας επιτρέψει να εξανθρωπιστούμε :D
Ορίστε και μία Κοίμηση, ιδωμένη από τον Fra Angelico:

Τώρα φταίω εγώ να πετάξω αυτό που διάβασα ότι ο πιστός άνθρωπος πρέπει να περιορίζει την καλιτεχνική και πολιτισμική δημιουργία ? ....
Δε μπορώ αυτό να το χωνέψω με τίποτα
Ο Μιχαήλ Αγγελος ε ? .....
Καλά σε έγχρωμη δεν την βρήκες ? :p
ένα θαύμα τέχνης
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 3:19 pm
από cloaca
Εγώ πάντος θα προτιμούσα να σκέφτομαι εικόνες σαν αυτές
http://www.pigizois.net/galery/telonism ... anatou.jpg
με την κρίση και όχι με το πιθανό αποτέλεσμα το οποίο θα μπορούσε να σε φέρει σε απελπισια.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:05 pm
από tigris
Να και ένας Μιχαή Άγγελος. Η Δευτέρα Παρουσία (ή Έσχατη Κρίση). Οι ιστορικοί της τέχνης λένε οτι ο καλλιτέχνης αυτοπροσωπογραφήθηκε, από την μεριά των καταδικασμένων :

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:18 pm
από tigris
Σημείωση στην παραπάνω εικόνα: ο καλλιτέχνης είχε ζωγραφίσει τα περισσότερα σώματα γυμνά, για να δείξει προφανώς ότι η ψυχή είναι γυμνή μπροστά στον Θεό. Ο Πάπας και οι καρδινάλιοι αντέδρασαν γι'αυτό και επιφόρτησαν κάποιους άλλους καλλιτέχνες να "ντύσουν" τα σώματα που σκανδάλιζαν (καθότι η τοιχογραφία είναι μέσα σε ναό, το παρεκκλήσιο της Capella Sixtina ).Έτσι, πχ η Αγία Αικατερίνη (την βλέπουμε να κρατά τον τροχό του μαρτυρίου της) ενδυθηκε εκ των υστέρων με έναν πράσινο χιτώνα.
Αξίζει να προσέξουμε και την μορφή της Παρθένου: στέκει πίσω από τον Υιό Της, σαν να μην έχει πλέον την δύναμη να Του ζητήσει την άφεση των αμαρτωλών.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 19, 2006 6:24 pm
από garoufalakis
tigris έγραψε:Σημείωση στην παραπάνω εικόνα: ο καλλιτέχνης είχε ζωγραφίσει τα περισσότερα σώματα γυμνά, για να δείξει προφανώς ότι η ψυχή είναι γυμνή μπροστά στον Θεό. Ο Πάπας και οι καρδινάλιοι αντέδρασαν γι'αυτό και επιφόρτησαν κάποιους άλλους καλλιτέχνες να "ντύσουν" τα σώματα που σκανδάλιζαν (καθότι η τοιχογραφία είναι μέσα σε ναό, το παρεκκλήσιο της Capella Sixtina ).Έτσι, πχ η Αγία Αικατερίνη (την βλέπουμε να κρατά τον τροχό του μαρτυρίου της) ενδυθηκε εκ των υστέρων με έναν πράσινο χιτώνα.
τιγρη που μπορο να βρο αυτες της τοιχογραφιες ευχαριστο :D
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 20, 2006 6:38 am
από lovethink
tigris έγραψε:Να και ένας Μιχαή Άγγελος. Η Δευτέρα Παρουσία (ή Έσχατη Κρίση). Οι ιστορικοί της τέχνης λένε οτι ο καλλιτέχνης αυτοπροσωπογραφήθηκε, από την μεριά των καταδικασμένων :

Πολύ όμορφη τοιχογραφία
ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ
Οσο για την παραπάνω με τα τελώνεια είναι ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ και ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΗ από μόνη της
Η θεωρία των τελωνίων είναι απίστευτα επώδυνη και απελπιστική