ΠΕΡΙ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΑΔΟΣ.......
Προς τον Κόσμο του <<=Κόσμου >> με αγάπη.
Πολύ φιλικά απαντώ στον κ Mανώλη ,που πάντα μου αρέσουν τα γραπτά του, γιαυτό συνέχισε φίλε μου να γράφεις....I Like you.
Στο γράμμα σου περί Φαρισαίων ωραία γραμμένο όπως συνήθως,όμως να σου λύσω μία απορία περί το τέλος της γραφής σου,,,ότι η Γραφή δεν λέει πουθενά ότι το ¨Αγιο Πνεύμα είναι Θεός...Και χωρίς να το θέλουμε πέφτουμε στο παπικό Filiokve.
Πολλά ονόματα δίδονται από τη ροή των θεμάτων..Πριν αρκετά χρόνια πριν μεστώσω περί των Γραφών είχαν χτυπήσει την πόρτα κάτι απρόσκλητοι επισκέπτες από αυτούς που ψάχνουν να κάνουν προσήλυτους στο κόμμα τους..Στη συζήτηση ανέφερα κι’εγώ την λέξη Τριάδα Ομοούσιος και Αχώριστος. Αυτοί πεπαιδευμένοι στις παγίδες μου λένε, βρες μας μέσα στη Γραφή που λέει Τριάδα Ομοούσιος κ.λ.π.
Κόκκαλο εγώ. ¨Ομως έχω ένα προτέρημα .¨Οταν έχω κάποια δυσκολία σε κάποια δύσκολα εδάφια των Γραφών θα φέρω τα πάνω κάτω να βρώ τη λύση. Και η λύση φίλε μου είναι πρώτον και κύριον όταν πάμε κατά γράμμα και όχι κατά πνεύμα τότε υπάρχει κίνδυνος να πέσουμε σε αίρεση. Και τι να το κάνεις το γράμμα όταν έχεις το πράγμα. Μέχρι εδώ ομιλώ αλληγορικά, τώρα να γίνω πιο σαφής.
Όταν μιλάμε περί Αγίας Τριάδος ποτέ δεν αναφέρεται πρώτα ο Θεός Πατήρ και μετά ακολουθούν τα άλλα πρόσωπα της Αγίας Τριάδος, αλλά εναλλάξ. Και λάβε τα εξής εδάφια των Γραφών. Πρώτον Βαπτίζεται εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου πνεύματος. Πρώτα ο Πατέρας. Στη δεύτερη περίπτωση, ο Χριστός είναι πρώτος...Η Χάρις του Κυρίου Ιησού Χριστού και η αγάπη Θεού και κοινωνία του Αγίου Πνεύματος μετά πάντων ημών..Και εδώ πρώτον το ¨Αγιο Πνεύμα ( Προς ¨Β’ Θεσσαλον.Γ-5-).Ο δε Κύριος,ποιός αυτός ο Κύριος ; Το Πνεύμα τρίτο Πρόσωπο,κατευθύνει υμών τας καρδίας ει την αγάπη του Θεού και ει την υπομονή του Χριστού..( Γένεσις –ΙΘ-24).Ο Κύριος έβρεξε φωτιά και θειάφι παρά του Κυρίου ( (Σόδομα και Γόμορρα). Ο ένας Κύριος δια του άλλου Κυρίου.Ο πρώτος Κύριος είναι αυτό το ¨Αγιο Πνεύμα,σε όλες τις περιπτώσεις είναι Αυτό που ενεργεί ή πιο απλά ο κουβαλητής. Το πιο ζωντανό εδάφιο είναι το ¨Α’Ιωάννου –Ε-7-ότι,τρεις εισίν οι μαρτυρούντες εν τω Ουρανώ,ο Πατήρ, ο λόγος, και το ¨Αγιο Πνεύμα, και ούτοι οι Τρείς Εν Εισί.Δεν είναι αυτό φίλε Διακομανώλη Τριάδα Ομοούσιος:;¨Αν όχι ,τότε τι είναι; ¨Αν είναι ομοούσια ,φανερόν είναι ότι είναι και Θεός τέλειος κάθε ένας εξ’αυτών,καθώς είναι και ο Πατήρ.Και αλλού λέει ( Ιωάννου ΙΣΤ-7) συμφέρον σας είναι να φύγω εγώ. Διότι εάν εγώ δεν φύγω ,ο Παράκλητος δεν θα έλθει εις εσάς .Εάν όμως φύγω εγώ θα στείλω τον Παράκλητον. Κύριε Διακομανώλη,όπως φαίνεται από τα γραπτά σας είστε γραμματικός καλά πεπαιδευμένος όχι όμως εγώ ,όπως λέει ο Παύλος μπορεί να μην έχω το χάρισμα του λόγου ,όχι όμως και της γνώσεως.
¨Οταν λέει θα στείλω τον Παράκλητον, δεν είναι τρίτο πρόσωπο, εγώ εσύ αυτός;;
Πιστεύω μέχρι εδώ έχοντας και καλή προαίρεση να σας έπεισα .
Αυτά τα λίγα μέχρι εδώ και να είσαι καλά να γράφεις.¨Ομως ιδιαιτέρως σε ευχαριστώ για το θέμα που έθεσες ,ίσως συμμορφωθούν αυτοί που το έχουν κάνει επάγγελμα να παραποιούν τις Γραφές. Και όσοι εν αγνοία πράττουν διορθώνονται αλλιώς τρέχα γύρευε. ........Χαιρετώ τους φίλους της σελίδας—10—
¨Οτι ο Ταχυδρόμος ¨Εφερε
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Περί Αγίας Τριάδος θέμα
Συντονιστές: konstantinoupolitis, Συντονιστές
- Harrys1934
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 1041
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
- Επικοινωνία: