Σελίδα 1 από 15
Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη - 14 Οκτωβρίου 2012
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 27, 2012 4:59 am
από stathis73
Αν συμφωνείτε λέω οταν με το καλό βγει απο το Αγιον Όρος η εικόνα Της Παναγίας μας Άξιον Εστί να οργανώσουμε ενα καφέ γνωριμίας και ταυτόχρονα κάποιο προσκύνημα στο Ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου υπάρχουν πάρα πολλά μέρη οπου μπορούμε να πάμε (με τα ποδια) για προσκύνημα.
Περιμένω συμμετοχές και γνώμες.
Re: Συνατηση στην Θεσσαλονικη-Οκτωβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 27, 2012 6:24 am
από vasilisalt
Όσο ζω μαθαίνω.
Μετά το καλαμάκι, τη μπουγάτσα, το λ, τα άρθρα και πολλά άλλα μόλις έμαθα ότι
στη βόρεια Ελλάδα πειράζουν και τους φθόγγους, π.χ. το ντ
Παλιά ήταν ντ, πλέον τώρα έμεινε το τ σκέτο.
Συνάτηση λοιπόν.
Όταν συνατηθείτε, να τυθείτε καλά, γιατί θα χαλάσει ο καιρός!
Re: Συνατηση στην Θεσσαλονικη-Οκτωβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 27, 2012 6:29 am
από stathis73
Μόλις μπει η κυρία ολα τα σφάζω ολα τα μαχαιρώνω, θα διορθωθούν όλα Αγγελόπουλε.
Re: Συνατηση στην Θεσσαλονικη-Οκτωβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 27, 2012 6:35 am
από aposal
Να πάτε και στον ναό...
Re: Συνατηση στην Θεσσαλονικη-Οκτωβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 27, 2012 6:37 am
από vasilisalt
Αρχισαμε;
Re: Συνατηση στην Θεσσαλονικη-Οκτωβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 27, 2012 6:37 am
από aposal
Εσείς αρχίσατε, εγώ συνεχίζω.
Re: Συνατηση στην Θεσσαλονικη-Οκτωβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 27, 2012 6:40 am
από stathis73
Εννοείται οτι θα περάσουμε και απο τον Ναό

, αλλωστε ακριβώς διπλα ειναι η Αγια Βαρβαρα και η Αγια Μαρίνα κ.τ.λ.

Re: Συνατηση στην Θεσσαλονικη-Οκτωβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 27, 2012 6:42 am
από aposal
Μπράβο.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη-Οκτώβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 27, 2012 10:03 am
από nickzark
Μέσα.και για τον ναό και για την συνάντηση...
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη-Οκτώβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 27, 2012 11:24 am
από aposal
Στο ναό θα πάω την Κυριακή