Προσοχή Αγιασμός Θεοφανείων
Συντονιστής: Συντονιστές
Προσοχή Αγιασμός Θεοφανείων
Καπου αναφερθηκε οτι ο αγιασμος των θεωφανειων ειναι ιδιος με τουσ κοινους.οχι δεν ειναι ιδιος και θελει προσοχη αυτος ο αγιασμος.το λει και ο πατερ παισιος σενα βιβλιο του.ο αγιασμος αυτος ειναι πολυ δυνατος σα θεια κοινωνια και πρεπει ναπινετε οχι να ραντεζετε στα σπιτια.δε πρεπει σε καμια περιπτωση να πεσει κατω γιατι μπορει μετα ναχει ο χωρος αυτος δαιμονικη ενεργεια.ολα αυτα δε τα λεω εγω αλλα η εκκλησια και ο πατερ παισιος.μπορει να κρατηθει σε μπουκαλι στο σπιτι που ζουν με ευβλαβια οι ανθρωποι και οχι αντιχριστιανικα μεπολυ προσοχη και πρεπει να νηστευει καποιος για να τον καταναλωνει η τουλαχισοτν το πρωι νηστικος.και ποτε ραντισμα ουτε στις γλαστρες.
:-)
Έχω αντίρρηση σ αυτό που λες.
Πρώτα πρώτα ο κάθε ιερέας ραντίζει όλον τον κόσμο με τον Αγιασμό των Θεοφανείων καθώς και όταν περνάνε από τα σπίτα. Πέφτει και στο πάτωμα, πάει και στις γλάστρες.
Μήπως ο π. Παϊσιος τα είπε κάπως αλλιώς.
Έπειτα έχω ακούσει από ιερείς να λένε (και το δέχομαι) ότι δεν υπάρχει καλός και καλύτερος αγιασμός. Δεν υπάρχει μεγάλος και μικρός αγιασμός. Ή είναι αγιασμένο το νερό ή δεν είναι.
Απλώς εκείνη τη μέρα λόγω μεγάλης εορτής ψάλλονται περισσότερα τροπάρια. Αυτό δεν αλλάζει τη δύναμη του αγιασμού.
Πρώτα πρώτα ο κάθε ιερέας ραντίζει όλον τον κόσμο με τον Αγιασμό των Θεοφανείων καθώς και όταν περνάνε από τα σπίτα. Πέφτει και στο πάτωμα, πάει και στις γλάστρες.
Μήπως ο π. Παϊσιος τα είπε κάπως αλλιώς.
Έπειτα έχω ακούσει από ιερείς να λένε (και το δέχομαι) ότι δεν υπάρχει καλός και καλύτερος αγιασμός. Δεν υπάρχει μεγάλος και μικρός αγιασμός. Ή είναι αγιασμένο το νερό ή δεν είναι.
Απλώς εκείνη τη μέρα λόγω μεγάλης εορτής ψάλλονται περισσότερα τροπάρια. Αυτό δεν αλλάζει τη δύναμη του αγιασμού.
αγιασμος θεωφανιων
αυτο ναι ισχιει μονο για εκεινη την ημερα μετα ο αγιασμος πρεπει να καταναλωθει και αν κρατηθει για αλλη μερα μονο σε μπουκαλι για για ποσιμο. δε ξερω θεος δεν ειμαι αυτα ακουσα αυτα διαβασα στα ιερα βιβλια.ο πατερ Παισιος ο ιδιος ανεφερε σενα βιβλιο οτι σενα κελι που βρισκοταν ειχε χυθει μεγαλος αγιασμος και υπηρχε δαιμονικη ενεργεια εκει παρουσιαζοταν ο διαβολος και αλλα δαιμονικα. ο καθενας ειναι ελευθερος να πιστευει οτι θελει εγω απλα το γραφω για να προστατεψω καποιους αν οντως ειναι ετσι να προσεχουν.
:-)
-
- Συστηματικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: Germania
kiomos aktibos etsi to grafi o megalos agiasmos einai ton Theofaneion kai o mikros agiasmos gia tis alles meres! Gia rota Ierea na sou pei!123 έγραψε:Έχω αντίρρηση σ αυτό που λες.
Πρώτα πρώτα ο κάθε ιερέας ραντίζει όλον τον κόσμο με τον Αγιασμό των Θεοφανείων καθώς και όταν περνάνε από τα σπίτα. Πέφτει και στο πάτωμα, πάει και στις γλάστρες.
Μήπως ο π. Παϊσιος τα είπε κάπως αλλιώς.
Έπειτα έχω ακούσει από ιερείς να λένε (και το δέχομαι) ότι δεν υπάρχει καλός και καλύτερος αγιασμός. Δεν υπάρχει μεγάλος και μικρός αγιασμός. Ή είναι αγιασμένο το νερό ή δεν είναι.
Απλώς εκείνη τη μέρα λόγω μεγάλης εορτής ψάλλονται περισσότερα τροπάρια. Αυτό δεν αλλάζει τη δύναμη του αγιασμού.