Μέσω Εκκλησιαστικής Μουσικής Απόδειξη Πάπας όχι Άγιο Πνεύμα
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 14, 2007 9:06 am
Μέσω Εκκλησιαστικής Μουσικής Απόδειξη Πάπας όχι Πνεύμα Άγιο
Αρχινώντας ως πρώτο μέρος από εδώ για να φτάσουμε στην Βυζαντινή Μουσική.
Κατά την Ομηρική εποχή (8ον αιών π΄χ΄) η μουσική συνδέεται με τις μυθικές μορφές των θεών κι των γιών των Μουσών. Ο πιο γνωστός σε μας΄είναι ο Ορφέας
Γιός της Καλλιόπης. Στους Ολύμπιους θεούς ανήκει και ο Απόλλωνας ως μουσικός και ποιητής, και τιμόύνταν με μεγάλους μουσικούς αγώνες στους Δελφούς και στην Δήλο. Τα κύρια μουσικά όργανα είναι η λύρα και κιθάρα
Η λυρική ποίηση ήκμασε στη Λέσβο,με κυρίους λεσβίους εκπροσώπους τον
Τέρπανδρο στη Βοιωτία με τον μεγάλο άνδρα Πίνδαρο και άλλους.
μαζί με τη λυρική ποίηση εμφανίζεται και το αρχαίο Ελληνικό δράμα. (Τραγωδία, κωμωδία) στο οποίο η μουσική έπαιζε κύριο ρόλο. Μεγάλοι τραγικοί αναδείχθηκαν ο Αισχύλος 525-456-π.χ. ο Σοφοκλής –496-406-) π.χ. και ο Ευριπίδης (480-406) π.χ.- Σημαντικότερος εκπρόσωπος της αττικής Κωμωδίας είναι ο Αριστοφάνης(450-385) π.χ. Η λέξη μουσική εμφανίζεται για πρώτη φορά τον 5ον π.χ. αιώνα σε κείμενα του Πινδάρου, του Ηροδότου και του Θουκυδίδη, του φιλοσόφου Πλάτωνα, όπου έλεγε. Για ότι αφορούσε το σώμα η γυμναστική, την δε ψυχή η μουσική. Ο Αριστοτέλης κοντά τους χρόνους του Μ. Αλεξάνδρου.
Θεωρητικοί της μουσικής
Πυθαγόρας (572- 500 π.χ.) από τη Σάμο, ιδρυτής σχολής.
Αριστοτέλης (382-322 π.χ.)από τα Στάγιρα της Χαλκιδικής.
Αριστόξενος (375-π.χ.) από τον Τάραντα της Ιταλίας
Πλούταρχος (46-120μ.χ.) από τη Χαιρώνεια της Βοιωτίας.
Πτολομαίος Κλαύδιος (108-165 μ΄χ΄) από το Πηλούσιο Αιγύπτου
Λυρικοί ποιητές
Πίνδαρος (522-466.π.χ.) από τις Κυνός κεφαλές στη Θήβα.
Κόριννα (6ου –π.χ. αιώνος από την Τανάγρα της Βοιωτίας.
Διονύσιος τέλη 5ου αρχές 4ου π.χ. αιώνος από τη Θήβα.
Κιθαριστές
Λύσανδρος (6ον π.χ. αιών από τη Σικυώνα.
Κόννος (5ος αιών από την Αθήνα.
Ολοκληρώνοντας το πρώτο κεφάλαιο τη παρούσης εργασίας έχομε την αίσθηση, ότι οι αρχαίοι Έλληνες υπήρξαν οι πρώτοι δημιουργοί της μουσικής ¨η διαφορετικά για α χρησιμοποιήσω όμως και την άποψη ενός κορυφαίου ξένου επιστήμονα <πρώτοι οι αρχαίοι Έλληνες ανακάλυψαν την καθαυτό μουσική και μετέδωσαν τις βάσεις της μουσικής τέχνης στους άλλους λαούς του κόσμου για αναγεννηθεί η σύγχρονη μουσική παράδοσης.
Μία παρατηρήσεις δική μου. Μίπως είναι παρατραβηγμένο αυτό το κομμάτι;;
Από όσα γνωρίζω ο Βασιλιάς Δαβίδ 11ον αιώνα πριν Χριστό έχει εφεύρει την μουσική και καθώς τον βλέπουμε και σε εικόνες παίζοντας την ( Άρπα) και με αυτήν καταπράυνε τον βασιλιά Σαούλ που είχε τα νεύρα του.
Από το ψαλτήρι ξέρουμε ότι οι Εβραίοι έψελναν ύμνους στον Θεό, και αφού έψαλαν ύμνους βγήκαν και πήγαν στον Κήπο των Ελεών. Μάρκο ΙΔ-26- Επί τη ευκαιρία στους φίλους μου που πιθανόν να μην ξέρουν ποιοι ήταν αυτοί οι ύμνοι , είναι οι ψαλμοί από 112-117-kai αυτό βεβαιώνεται ως σίγουρο γιατί αυτούς τους ψαλμούς έψαλαν οι Εβραίοι αυτές τις μέρες.
ΟΙ ΜΟΥΣΕΣ
Οι Μούσες τις οποίες ο Αλκμάν γενελογεί από τον Δία και την Μνημοσύνη, και οι άλλοι ποιηταί και συγγραφείς θεωρούν και σέβονται τις θεές, ενώ τώρα ολόκληρες πόλεις έχουν σ»αυτές αφιερωμένους ναούς, μουσεία, ήσαν υπηρέτριες από την Μυσία που τις αγόρασε η Μαγκαλώ η θυγατέρα του Μακαρός. Ο δε Μάκουρ ήταν βασιλιάς των Λεσβών που αδιαφορούσε συνεχώς με την γυναίκα του, ενώ η Μαγκαλώ αγανακτισμένη ήταν με το μέρος της Μητέρας της. Πως μπορούσε να γίνει αλλιώς; Αγοράζει λοιπόν αυτές τις Μούσες, στον αριθμό΄που είναι γνωστός, και τις αποκαλεί Μίσες κατά την διάλεκτο των Αιολίων. Τις δίδαξε να τραγουδούν και να συνοδεύουν με κιθάρα τις παλαιές πράξεις του μελωδικά. Κι’ αυτές, κιθαρίζοντας συνεχώς και ψάλλοντας όμορφα γοήτευσαν τον Μάκαρα και καταπράυνε την οργή΄του. Γιαυτόν τον λόγο η Μαγκαλώ ΄έκαμε αφιέρωμα χάλκινα ομοιώματα τους στη Μητέρα της και παρήγγειλε να τιμώνται σε όλα τα Ιερά. Αυτές είναι οι Μούσες των οπίων η ιστορία ευρίσκεται στον Μυρσίλο το Λέσβιο
Αυτό όλο είναι σαν εισαγωγή για να μπούμε στο ιστορικό για την Βυζαντινή Μουσική και να αποδείξω μέσω της Θ. Λειτουργίας και την Βυζαντινή Μουσική δεν υπάρχει Άγιο Πνεύμα στην Καθολική Θ. Λειτουργία
Θα το βεβαιώσετε και μόνοι σας ευχαριστώ για την δημοσίευση
Χάρης ο φίλος σας
[/b]
Αρχινώντας ως πρώτο μέρος από εδώ για να φτάσουμε στην Βυζαντινή Μουσική.
Κατά την Ομηρική εποχή (8ον αιών π΄χ΄) η μουσική συνδέεται με τις μυθικές μορφές των θεών κι των γιών των Μουσών. Ο πιο γνωστός σε μας΄είναι ο Ορφέας
Γιός της Καλλιόπης. Στους Ολύμπιους θεούς ανήκει και ο Απόλλωνας ως μουσικός και ποιητής, και τιμόύνταν με μεγάλους μουσικούς αγώνες στους Δελφούς και στην Δήλο. Τα κύρια μουσικά όργανα είναι η λύρα και κιθάρα
Η λυρική ποίηση ήκμασε στη Λέσβο,με κυρίους λεσβίους εκπροσώπους τον
Τέρπανδρο στη Βοιωτία με τον μεγάλο άνδρα Πίνδαρο και άλλους.
μαζί με τη λυρική ποίηση εμφανίζεται και το αρχαίο Ελληνικό δράμα. (Τραγωδία, κωμωδία) στο οποίο η μουσική έπαιζε κύριο ρόλο. Μεγάλοι τραγικοί αναδείχθηκαν ο Αισχύλος 525-456-π.χ. ο Σοφοκλής –496-406-) π.χ. και ο Ευριπίδης (480-406) π.χ.- Σημαντικότερος εκπρόσωπος της αττικής Κωμωδίας είναι ο Αριστοφάνης(450-385) π.χ. Η λέξη μουσική εμφανίζεται για πρώτη φορά τον 5ον π.χ. αιώνα σε κείμενα του Πινδάρου, του Ηροδότου και του Θουκυδίδη, του φιλοσόφου Πλάτωνα, όπου έλεγε. Για ότι αφορούσε το σώμα η γυμναστική, την δε ψυχή η μουσική. Ο Αριστοτέλης κοντά τους χρόνους του Μ. Αλεξάνδρου.
Θεωρητικοί της μουσικής
Πυθαγόρας (572- 500 π.χ.) από τη Σάμο, ιδρυτής σχολής.
Αριστοτέλης (382-322 π.χ.)από τα Στάγιρα της Χαλκιδικής.
Αριστόξενος (375-π.χ.) από τον Τάραντα της Ιταλίας
Πλούταρχος (46-120μ.χ.) από τη Χαιρώνεια της Βοιωτίας.
Πτολομαίος Κλαύδιος (108-165 μ΄χ΄) από το Πηλούσιο Αιγύπτου
Λυρικοί ποιητές
Πίνδαρος (522-466.π.χ.) από τις Κυνός κεφαλές στη Θήβα.
Κόριννα (6ου –π.χ. αιώνος από την Τανάγρα της Βοιωτίας.
Διονύσιος τέλη 5ου αρχές 4ου π.χ. αιώνος από τη Θήβα.
Κιθαριστές
Λύσανδρος (6ον π.χ. αιών από τη Σικυώνα.
Κόννος (5ος αιών από την Αθήνα.
Ολοκληρώνοντας το πρώτο κεφάλαιο τη παρούσης εργασίας έχομε την αίσθηση, ότι οι αρχαίοι Έλληνες υπήρξαν οι πρώτοι δημιουργοί της μουσικής ¨η διαφορετικά για α χρησιμοποιήσω όμως και την άποψη ενός κορυφαίου ξένου επιστήμονα <πρώτοι οι αρχαίοι Έλληνες ανακάλυψαν την καθαυτό μουσική και μετέδωσαν τις βάσεις της μουσικής τέχνης στους άλλους λαούς του κόσμου για αναγεννηθεί η σύγχρονη μουσική παράδοσης.
Μία παρατηρήσεις δική μου. Μίπως είναι παρατραβηγμένο αυτό το κομμάτι;;
Από όσα γνωρίζω ο Βασιλιάς Δαβίδ 11ον αιώνα πριν Χριστό έχει εφεύρει την μουσική και καθώς τον βλέπουμε και σε εικόνες παίζοντας την ( Άρπα) και με αυτήν καταπράυνε τον βασιλιά Σαούλ που είχε τα νεύρα του.
Από το ψαλτήρι ξέρουμε ότι οι Εβραίοι έψελναν ύμνους στον Θεό, και αφού έψαλαν ύμνους βγήκαν και πήγαν στον Κήπο των Ελεών. Μάρκο ΙΔ-26- Επί τη ευκαιρία στους φίλους μου που πιθανόν να μην ξέρουν ποιοι ήταν αυτοί οι ύμνοι , είναι οι ψαλμοί από 112-117-kai αυτό βεβαιώνεται ως σίγουρο γιατί αυτούς τους ψαλμούς έψαλαν οι Εβραίοι αυτές τις μέρες.
ΟΙ ΜΟΥΣΕΣ
Οι Μούσες τις οποίες ο Αλκμάν γενελογεί από τον Δία και την Μνημοσύνη, και οι άλλοι ποιηταί και συγγραφείς θεωρούν και σέβονται τις θεές, ενώ τώρα ολόκληρες πόλεις έχουν σ»αυτές αφιερωμένους ναούς, μουσεία, ήσαν υπηρέτριες από την Μυσία που τις αγόρασε η Μαγκαλώ η θυγατέρα του Μακαρός. Ο δε Μάκουρ ήταν βασιλιάς των Λεσβών που αδιαφορούσε συνεχώς με την γυναίκα του, ενώ η Μαγκαλώ αγανακτισμένη ήταν με το μέρος της Μητέρας της. Πως μπορούσε να γίνει αλλιώς; Αγοράζει λοιπόν αυτές τις Μούσες, στον αριθμό΄που είναι γνωστός, και τις αποκαλεί Μίσες κατά την διάλεκτο των Αιολίων. Τις δίδαξε να τραγουδούν και να συνοδεύουν με κιθάρα τις παλαιές πράξεις του μελωδικά. Κι’ αυτές, κιθαρίζοντας συνεχώς και ψάλλοντας όμορφα γοήτευσαν τον Μάκαρα και καταπράυνε την οργή΄του. Γιαυτόν τον λόγο η Μαγκαλώ ΄έκαμε αφιέρωμα χάλκινα ομοιώματα τους στη Μητέρα της και παρήγγειλε να τιμώνται σε όλα τα Ιερά. Αυτές είναι οι Μούσες των οπίων η ιστορία ευρίσκεται στον Μυρσίλο το Λέσβιο
Αυτό όλο είναι σαν εισαγωγή για να μπούμε στο ιστορικό για την Βυζαντινή Μουσική και να αποδείξω μέσω της Θ. Λειτουργίας και την Βυζαντινή Μουσική δεν υπάρχει Άγιο Πνεύμα στην Καθολική Θ. Λειτουργία
Θα το βεβαιώσετε και μόνοι σας ευχαριστώ για την δημοσίευση
Χάρης ο φίλος σας
[/b]