Σελίδα 1 από 1
Κωλύματα Ιερωσύνης
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 28, 2007 1:00 pm
από agtrs
Σύμφωνα με την πίστη μας τα αμαρτήματα που έχουμε αναφέρει κατά την εξομολόγηση και για τα οποία λάβαμε άφεση θεωρούνται ως μη γενόμενα. Γιατί παρ’ όλα αυτά όσοι έχουν υποπέσει σε κάποια αμαρτήματα δεν επιτρέπεται να χειροτονηθούν κληρικοί ακόμη και αν τα εξολογήθηκαν και έλαβαν άφεση;
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 28, 2007 1:23 pm
από lookfor
Είχα διαβάσει και άν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) το είχε πει ο γέροντας Παισιος ότι αν σπάσει ένα δοχείο και το κολήσουμε θα μπορούμε πάλι να βάλουμε νερό και να πιούμε. Όταν όμως έρθει να μας επισκευτεί ένας επίσημος επισκέπτης δεν θα του δώσουμε νερό στο κολλημένο σκεύος αλλά σε ένα ατόφιο. Ετσι είναι και στην περίπτωση αυτή. Ναι μεν συγχωρούνται οι αμαρτίες αλλά δεν παύουν να εχουν αφήσει τα σημάδια τους γι αυτό ο ιερέας δεν πρεπει να εχει αυτά τα σημάδια για να προσφέρει
τα δώρα στον Κύριο σαν ολοκαίνουργιο ατόφιο σκεύος.
ΥΓ. Αν κάνω λάθος διορθώστε
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 28, 2007 1:59 pm
από Stefanos
Δεν κάνεις λάθος.
Ο Άγιος Σιλουάνος αγίασε ως μοναχός . Δεν μπορούσε να ιερωθεί γιατί είχε συνευρεθεί με μια κοπέλα στα νιάτα του.
Σκοπός δεν είναι να γίνουμε παπάδες, αλλά άγιοι.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 28, 2007 5:43 pm
από agiooros
Ναι αλλα να μην ξεχνάμε ότι πίσω από κάποιον που θέλει να γίνει ιερέας που έχει μετανιώσει για όλα αυτά που έκανε στο παρελθόν και σε ηλικία που ήταν μικρός και είναι ταπεινός μπορεί να σωθούν δεκάδες άνθρωποι.
Δεν ξέρω πιο είναι το σωστό.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 28, 2007 6:09 pm
από Iosif
Το πιο σωστό είναι να ασχολούμαστε εμείς, μόνο με αυτά που βρίσκονται μέσα στις δικές μας πνευματικές δυνατότητες.
Ας αφήσουμε αυτούς που έχουν τις κατάλληλες και απαιτούμενες πνευματικές ικανότητες, να ασχολούνται με όσα μπορούν να ασχοληθούν.
Re: Κωλύματα Ιερωσύνης
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 28, 2007 7:06 pm
από preloude
agtrs έγραψε:Σύμφωνα με την πίστη μας τα αμαρτήματα που έχουμε αναφέρει κατά την εξομολόγηση και για τα οποία λάβαμε άφεση θεωρούνται ως μη γενόμενα. Γιατί παρ’ όλα αυτά όσοι έχουν υποπέσει σε κάποια αμαρτήματα δεν επιτρέπεται να χειροτονηθούν κληρικοί ακόμη και αν τα εξολογήθηκαν και έλαβαν άφεση;
ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΩΗΝ ΚΛΕΦΤΗΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ. ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΛΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΑΛΛΙΩΣ............. ΣΤΟΣ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΗ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΥ ΛΑΘΗ
Αυτό είναι αλήθεια!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 02, 2007 8:50 pm
από pAntonios
lookfor έγραψε:Είχα διαβάσει και άν δεν κάνω λάθος (αν κάνω διορθώστε με) το είχε πει ο γέροντας Παισιος ότι αν σπάσει ένα δοχείο και το κολήσουμε θα μπορούμε πάλι να βάλουμε νερό και να πιούμε. Όταν όμως έρθει να μας επισκευτεί ένας επίσημος επισκέπτης δεν θα του δώσουμε νερό στο κολλημένο σκεύος αλλά σε ένα ατόφιο. Ετσι είναι και στην περίπτωση αυτή. Ναι μεν συγχωρούνται οι αμαρτίες αλλά δεν παύουν να εχουν αφήσει τα σημάδια τους γι αυτό ο ιερέας δεν πρεπει να εχει αυτά τα σημάδια για να προσφέρει τα δώρα στον Κύριο σαν ολοκαίνουργιο ατόφιο σκεύος.
Αυτό είναι αλήθεια!
Μη ξεχνάμε ότι
ο ιερέας είναι η προσφορά του λαού στο Θεό και πρέπει να είναι ότι καλύτερο. Έπειτα βρίσκεται στη θέση αυτή
"εις τύπον Χριστού". Φανταστείτε κάποιον που είχε προγαμιαίες σχέσεις να γίνει μετά ιερέας. Τι παράδειγμα θα είναι και ποιά η εικόνα των πιστών που έτυχε να το γνωρίζουν.
Άλλωστε μια αρχαία παροιμία λέει ότι "η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τιμια αλλά
να φαίνεται και τίμια". Και στην περίπτωση αυτή θα είχαμε έναν άνθρωπο που κανείς δεν θα ήξερε ότι πράγματι μετάνιωσε για κάποια θανάσιμα αμαρτήματα που έκανε (δεν φαίνεται αυτό με το μάτι όπως οι αμαρτίες που κάνεις!).
Στην
Προεδρική φρουρά άλλωστε δεν υπηρετούν εύζωνοι που να είναι τυφλοί, κουτσοί, χωλοί κλπ και κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ για ρατσισμό!
Γι αυτό και οι ιεροί Κανόνες απαγορεύουν την ιερωσύνη και σε κάποιον που σκότωσε, έστω και ακουσίως, χωρίς δηλ. να το θέλει...
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Νοέμ 15, 2007 11:50 pm
από Nici-D
gia na prosferetai xoris ragizma to potiri tha prepei na einai ektos somatika kai sto nou parthenos Pater. Poios einai teleios, mono enas.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 16, 2007 5:55 pm
από oceangr2
Συγνώμη Πάτερ Αντώνιε,
αλλά αν ισχύουν τα λεγόμενά σας κατά το Θεό και όχι κατα τους ανθρώπους, τότε ο Απόστολος Παύλος που καταδίωκε Χριστιανούς ως Σαούλ δεν θα έπρεπε να είναι Απόστολος και ο Ματθαίος ως τελώνης δεν θα έπρεπε να είναι Απόστολος κ.τ.λ.
Δεν μας έδωσε αυτό το παράδειγμα ο Χριστός για τους Μαθητές Του, και τους ακόλουθούς Του.
Είπε ο Ιησούς: "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο να ρίξει"
Μήπως κάτι δεν κατανοούμε? Μήπως σφάλουμε κάπου? Μήπως έχουμε χάσει τον δρόμο του Κυρίου?
Μήπως με αυτόν τον τρόπο στιγματίζουμε ανθρώπους και αναιρούμε την Θεία Κοινωνία και το νόημά της?
Με την Θεία κοινωνία και την Θεία εξομολόγηση συγχωρούνται οι αμαρτίες μας όχι κατα το δοκούν αλλά εξ' ολοκλήρου, φτάνει να μετανοήσουμε με αληθινή πίστη και την ψυχή μας στραμμένη προς τον Θεό!
Οι Απόστολοι του Κυρίου λοιπόν είναι το παράδειγμα για την Εκκλησία μας, για να επανέλθω, και τα βήματα και οι επιλογές του Κύριου και Θεού μας οι οποίες υποτιμούνται και παρερμηνεύονται απο κανόνες ανθρώπων.
Ό πρώτος που πρέπει να συγχωρεί είναι η εκκλησία για να δίνει παράδειγμα στους ανθρώπους να συγχωρούν και να αγαπούν τον πλησίον και τον εχθρό τους ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ και οχι ναι μεν αλλά!
Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 16, 2007 6:27 pm
από ilaros
Καταλογίζονται μόνο οι αμαρτίες που έγιναν μετά το βάπτισμα. π.χ. ο π. Σεραφείμ Ρόουζ πριν να γίνει ορθόδοξος είχε πολλές προγαμιαίες σχέσεις και γενικά άσωτο βίο. Όταν βαπτίστηκε όμως έγινε ιερομόναχος.