"Πυροβολεί" τον παπισμό ο Σεραφείμ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 21, 2007 7:55 am
"Πυροβολεί" τον παπισμό ο Σεραφείμ
21/11/2007
[Μύδρους εξαπέλυσε κατά της Καθολικής Εκκλησίας ο μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ.] Ο ρασοφόρος με τις καουμπόικες μπότες, μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ βάλλει και πάλι κατά των καθολικών, αποκαλώντας «αιρεσιάρχη» τον Πάπα, ενώ εμμέσως τονίζει ότι και ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος «παραμένει ακλόνητος εις τα λόγια του Πατροκοσμά του Αιτωλού που μέμφεται τον εκπεσόντα παπικόν θρόνον και τον εξαιτίας της πλάνης Αιρεσιάρχην Προκαθήμενον Αυτού».
Με λόγο εκκλησιαστικό, αληθινό και κατά συνέπεια καθαρό και απαντώντας σε επιστολή του επισκόπου των καθολικών Σύρου, Φραγκίσκου, ο μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ «υπενθυμίζει» για μία ακόμη φορά τι εστί Καθολική Εκκλησία και Πάπας και καλεί τους καθολικούς να επιστρέψουν στην προ του σχίσματος εποχή. Η παρέμβαση του κ. Σεραφείμ είναι επίκαιρη, γιατί γίνεται λίγες μέρες μετά τους ένθεν κακείθεν πανηγυρισμούς ορισμένων για το κείμενο της Συνόδου της Ραβένας, αλλά και γιατί μέχρι τώρα ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος εμφανιζόταν να επιθυμεί τη συνένωση (παράδοση) των δύο Εκκλησιών άνευ όρων.
Συχνός συνομιλητής του κ. Χριστόδουλου ο ποιμενάρχης Πειραιά γνωρίζει ποιες είναι οι θεολογικές και εκκλησιαστικές απόψεις του προκαθημένου της Ελλαδικής Εκκλησίας για την Παπική Εκκλησία και τις αποκαλύπτει. Επιπλέον, πέφτουν στο κενό οι προσπάθειες κάποιων να εμφανίσουν τον κ. Χριστόδουλο δυσαρεστημένο από τις περί παπισμού θέσεις του κ. Σεραφείμ.
Ο μητροπολίτης Πειραιά θέτει μια σειρά καυτών ερωτημάτων όπως: «Επί μίαν ολόκληρην χιλιετίαν είχομεν κοινήν πίστιν, κοινόν πολίτευμα, κοινήν Ευχαριστίαν, κοινά Δόγματα, κοινήν Πνευματικότητα και κατά Θεόν άσκησιν, κοινήν Αρχήν τας Οικουμενικάς Συνόδους και την Πενταρχίαν. Τι συνέβη λοιπόν και τα πάντα ανετράπησαν; Διατί δεν απησχόλησεν Υμάς επί 33 χρόνια που είσθε Επίσκοπος της Θρησκευτικής Υμών παραδοχής; Διατί επί 1.000 έτη δεν υφίσταντο αι Υμέτεραι θέσεις περί Πρωτείου δικαιοδοσίας του Επισκόπου Παλαιάς Ρώμης, περί Αλάθητου αυτού, περί Καθαρτηρίου, περί λυσιποίνων, περί αξιομισθιών, περί Αμολύντου Συλλήψεως, περί, περί;»
«Οσον δε αφορά εις την αίρεσιν του Παπισμού, αποκοπείσα η Ρωμαϊκή Εκκλησία εκ της αδιαιρέτου Εκκλησίας της πρώτης χιλιετίας και στερηθείσα της Θείας Χάριτος, εξέπεσεν από αιρέσεως εις αίρεσιν εις τραγικάς αλλοιώσεις του χριστιανικού μηνύματος, εις σημείον αποτρόπαιον να χρησιμοποιεί την βίαν και το έγκλημα ως τρόπον επιβολής της εκκλησιαστικής πειθούς, και αναφέρομαι εις την Ιεράν Εξέτασιν, τους θρησκευτικούς πολέμους, τας Σταυροφορίας και τον αποικιοκρατικόν ιμπεριαλισμόν και τους βιαίους εκχριστιανισμούς των ιθαγενών».
ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ