Ορθόδοξο "φόρουμ" στην αμερική.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 15, 2008 8:41 pm
Τα μέλη είναι πολλών εθνικοτήτων, ορθόδοξοι δε! Τα θέματα πάμ-πολλα. Αυτό ίσως ενδιαφέρει εσένα Μελπωμένη. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να μπει στη διεύθυνση: www.monachos.net
Έχει από Ρώσους Ορθόδοξους, πέτυχα έναν Ιορδανό, Έλληνες (όχι πολλούς), και Αμερικανούς και είναι πολύ ενδιαφέρον. Οι άνθρωποι αγωνίζονται παντού να βρουν την αλήθεια, τον Χριστό, και θαυμάζω και το κουράγιο τους, να επιμένουν στην πίστη τους σε χώρες που στην πλειοψηφία δεν είναι ορθόδοξες, αλλά και να οργανώνουν συζητήσεις γύρω από θέματα πίστης. Ετοιμάζουν τώρα μια εκδρομή στα Ορθόδοξα μοναστήρια της Αμερικής. Χαρά στο κουράγιο τους λοιπόν και εύγε τους. Πολύ χάρηκα που το βρήκα, νοιώθω πως δεν παλεύουμε μόνοι μας σ' αυτόν τον κόσμο...
Έχει από Ρώσους Ορθόδοξους, πέτυχα έναν Ιορδανό, Έλληνες (όχι πολλούς), και Αμερικανούς και είναι πολύ ενδιαφέρον. Οι άνθρωποι αγωνίζονται παντού να βρουν την αλήθεια, τον Χριστό, και θαυμάζω και το κουράγιο τους, να επιμένουν στην πίστη τους σε χώρες που στην πλειοψηφία δεν είναι ορθόδοξες, αλλά και να οργανώνουν συζητήσεις γύρω από θέματα πίστης. Ετοιμάζουν τώρα μια εκδρομή στα Ορθόδοξα μοναστήρια της Αμερικής. Χαρά στο κουράγιο τους λοιπόν και εύγε τους. Πολύ χάρηκα που το βρήκα, νοιώθω πως δεν παλεύουμε μόνοι μας σ' αυτόν τον κόσμο...