Σελίδα 1 από 1

Μη κερδοσκοπικός οργανισμός nosmoke.gr

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 17, 2008 4:58 pm
από agiooros

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 17, 2008 6:20 pm
από NIKOSZ
Ε μα πιά,συγχίστηκα!

Ας αναψω ενα ! :toothy7:

Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 17, 2008 6:45 pm
από PerlMaster
Από τη σελίδα :
" Γνωρίζετε πως το κάπνισμα είναι η ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΑΙΤΙΑ σε αριθμό θανάτων παγκόσμια μετά τη φτώχεια;"
Αν εξαλείψουμε όλες τις αιτοίες θανάτου θα ζήσουμε για πάντα ? Πόσο μου τη σπάνε όλοι αυτοί με την υγιεινή διατροφή , γιατί συνήθως λατρεύουν το σώμα τους σαν Θεό , και δε διστάζουν να βάλουν στα μούτρα τους αντιρυτιδικές κρέμες φτειαγμένες από 100 μωρά για να μη γεράσουν .
Υστερόγραφο: Δε καπνίζω

επρεπε

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 17, 2008 6:54 pm
από pr28
'επρεπε να γίνει ενας σ'υλλογος .
Τόσοι είναι οι μη-καπνίζοντες..