Σελίδα 1 από 3
Ένας καινούριος Ορθόδοξος ραδιοφωνικός σταθμός στο διαδίκτυο
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 17, 2008 11:49 am
από PRETORIAN
Ένας σταθμός καινούριος είναι στο διαδίκτυο από την Ι.Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος Ναυπάκτου ονόματι "Μοναδική Πολιτεία".
http://www.mp96fm.gr/ - 3k
Re: ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 17, 2008 12:07 pm
από Christos
PRETORIAN έγραψε:Ένας σταθμός καινούριος είναι στο διαδίκτυο από την Ι.Μονή Μεταμορφώσεως Σωτήρος Ναυπάκτου ονόματι "Μοναδική Πολιτεία".
www.mp96fm.gr/ - 3k
Ευχαριστώ για την ενημέρωση! (:)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 17, 2008 2:53 pm
από PRETORIAN
ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΝΕΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΑ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 28, 2008 5:48 pm
από PRETORIAN
ΑΥΡΙΟ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
www.mp96fm.gr ΘΑ ΕΧΕΙ 24ΩΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΠΟΜΠΗ( ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ) ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ 'Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ' ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ. ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΩΡΑ.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 6:44 am
από Teri
PRETORIAN έγραψε:ΑΥΡΙΟ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
www.mp96fm.gr ΘΑ ΕΧΕΙ 24ΩΡΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ. Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΠΟΜΠΗ( ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ) ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ 'Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ' ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΙΣ 10 ΤΟ ΠΡΩΙ. ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΩΡΑ.
Συντονιστείτε αδελφοί!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 6:55 am
από Cordelia
Σωστά !
Επίσης:
Σε καμιά ώρα μπορούμε όλοι να τηλεφωνούμε στο σταθμό και να εκθειάζουμε την εκπομπή που μεταδόθηκε στις 10 και ειδικά τον Pretorian !!!
(π.χ.: καταπληκτικός, συγκλονιστικός, αριστούργημα η εκπομπή, να κάνει κι άλλες εκπομπές, να πάρει μεταγραφή στο B.B.C. κ.ο.κ....)

:
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 6:59 am
από Teri
Cordelia έγραψε:
Σε καμιά ώρα μπορούμε όλοι να τηλεφωνούμε στο σταθμό και να εκθειάζουμε την εκπομπή που μεταδόθηκε στις 10 και ειδικά τον Pretorian !!!
(π.χ.: καταπληκτικός, συγκλονιστικός, αριστούργημα η εκπομπή, να κάνει κι άλλες εκπομπές,

:
Μ' αυτά συμφωνώ!
Αλλά αυτό γιατί το έγραψες;;;;
Cordelia έγραψε:
να πάρει μεταγραφή στο B.B.C. κ.ο.κ....)
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 7:06 am
από Cordelia
Teri έγραψε:
Αλλά αυτό γιατί το έγραψες;;;;
Cordelia έγραψε:
να πάρει μεταγραφή στο B.B.C. κ.ο.κ....)
Μα για να αναδείξω την αξία του ως broadcaster :D
Όχι βέβαια για να τον ξεφορτωθούμε.... Είναι πολύ καλό παιδί

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 7:12 am
από agiooros
Poli kalos o Xaralampos.
Ton hxografo tora an mporeso tha ton anevaso sto forum.
Pantos i foni tou einai poli allagmeni.
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 29, 2008 7:14 am
από Cordelia
agiooros έγραψε:
Ton hxografo tora an mporeso tha ton anevaso sto forum.
Μπράβο, καλή ιδέα !!
Ήθελα να το προτείνω κι εγώ για όσους μας δεν μπορούν να την ακούσουν.